Dat niveau voor een halve finale merk ik bij meer kandidaten...quote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:58 schreef Steve het volgende:
Dit is toch geen niveau voor de halve finale? Z'n stem in het begin was echt niet goed.
"Ze hebben ook meer tijd om te oefenen"quote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:59 schreef L0t.. het volgende:
Al die negers kunnen goed dansen heVond dit echt gooehoeedd!
Ik denk ook dat Rachel de klos gaat worden van een te kleine smssende fanbase.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:59 schreef Greys het volgende:
En toch denk ik dat Rachel er uit gaat.
Ze stond al in de sing-off, ik denk dat ze niet zo lekker bij het publiek ligt, ook al zingt ze prima.
Lisa, Whatever en Roan door denk ik.
Is niet wat ik hoop, maar ik denk het wel.
Wij hebben echt een 100% verschillende smaakquote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:59 schreef babette21 het volgende:
oke Jamal krijgt van mij nu officieel de reserveplaats voor de finale, ik vind 't gewoon zo'n grappig joch!
de enige die er echt níet in mogen zijn Whatever en Hester, verder vechten ze het maar uit
(en dat mag wel wat sneller, ik verveel me 'n beetje)
KILL THE WITCHquote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:59 schreef Cee het volgende:
Nou, kom maar op met die dweil jongens, Stacey sopt de studio uit.
Dan kan ze hem straks niet pijpen.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:00 schreef Jojoortje het volgende:
STACEY HOUD JE MOND
in duitsland vinden ze rammmmstein toch leuk..dan kan jamal er vast wel bijquote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:00 schreef Svensational het volgende:
Sure, Jamal gaat internationaal doorbreken
Dat is dan ook alles. Deed me verder niksquote:
Ik vind haar wel een Tapperij meisje idd.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:00 schreef patatmetfriet het volgende:
Ik zie het al. Stacey heeft gisteren te veel bier in haar haar gehad, en is vanmorgen zo de studio in komen rollen.
eens.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:00 schreef Cee het volgende:
Ik snap het echt niet. Ik ga sterk aan mezelf twijfelen. Dit was toch je reinste bagger met een pak aan en een hoedje op?
Nou moet Lisa Burn the witch van Queens of the Stone Age gaan zingen!quote:
Zoals je ondertitel al zegt: true.quote:
Wil je deze R&B herrie en Rammstein niet meer in een zin noemen, anders moet ik gastmodden in dit forum.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:00 schreef Dakota het volgende:
[..]
in duitsland vinden ze rammmmstein toch leuk..dan kan jamal er vast wel bij
Tot over 10 minutenquote:
Dansende negersquote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:59 schreef L0t.. het volgende:
Al die negers kunnen goed dansen heVond dit echt gooehoeedd!
bier is goed voor je haar. jij whatever stemmer!quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:00 schreef patatmetfriet het volgende:
Ik zie het al. Stacey heeft gisteren te veel bier in haar haar gehad, en is vanmorgen zo de studio in komen rollen.
jepquote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:00 schreef Cee het volgende:
Ik snap het echt niet. Ik ga sterk aan mezelf twijfelen. Dit was toch je reinste bagger met een pak aan en een hoedje op?
Naja, het was in iedergeval beter dan Hester...quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:02 schreef Frasier het volgende:
[..]
Dansende negersEen beetje door de zaal springen met de nodige aap-bewegingen er bij
die heeft een eigen labelquote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:02 schreef tong80 het volgende:
Waar moet ik die blonde snol in de jury van kennen ? En ik bedoel niet Gordon
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:02 schreef MissJ het volgende:
van mij mogen Roan, Lisa en Rachel naar de finale
OH BUK DICH en JAMAL komen overeenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:02 schreef Adelante het volgende:
[..]
Wil je deze R&B herrie en Rammstein niet meer in een zin noemen, anders moet ik gastmodden in dit forum.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |