quote:
Ze zal wel weer stil staan.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:03 schreef Cee het volgende:
Mariah Carey. Gordon stop eens met die zing-diva-liedjes.
Wat is er mis met de OP dan?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:03 schreef Karina het volgende:
He die OP kan echt niet hoor... TT bedoel ik, ik raak er van in de war.
Ik vind ze vanaf het begin al juist goed vanwege het zingen en liedjeskeus. En in tegenstelling tot KLEM die nooit meer zo goed geweest zijn als tijdens de allereerste auditie zijn zij wel flink gegroeid.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb in het begin wel gegierd van het lachen om een Youtube filmpje van ze waarin ze de slappe lach kregen na het zingen. Dat was gewoon thuis bij één van hen. In het begin vond ik het ook heerlijk verfrissend, die gekke meissies. Maar daar is het nieuwtje een beetje vanaf inmiddels zeg maar, bij mij
Is dat even kut zegquote:
quote:
Dat.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:02 schreef Poison-Ivy het volgende:
Roan lijkt me wel een lieve man maar hij heeft niet de x factor
anders doe ik het wel.quote:
sertab erenerquote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:05 schreef Tinkepink het volgende:
Oh nee, dit is niet mooi.
Weet je haar de stem van Hester me aan doet denken? Aan van die van zo'n Turkse volksliederen zangeres.
quote:
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:04 schreef Cee het volgende:
Ze is onder de douche geweest en heeft zich afgedroogd met een donkerblauwe zijden handdoek en werd toen het podium op geroepen?
That's called a deja vu.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:06 schreef charmed_angel het volgende:
Ze dansen allemaal om haar heen, en zij staat super stijf te zijn
Iddquote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:06 schreef -Peach het volgende:
Gordon kiest dit ook alleen maar omdat hij dat zelf leuk vindt. Je laat je kandidaat toch niet zon liedje zingen!
of simonquote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:05 schreef Cee het volgende:
Zoals Randy Jackson zou zeggen
"It was a bit pitchy, dawg."
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:06 schreef babette21 het volgende:
nou zie ik 't, waarom Hester altijd zo moeilijk op d'r benen staat!!
Haar onderbenen zijn veuls te lang!! D'r knieën zitten echt 10cm te hoog ofzo...![]()
nu ze naast martijn staat valt het nog meer op (hoewel dat wel 'n beetje een dwerg is, dus misschien slecht voorbeeld)quote:
Vast stacey.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:08 schreef -Peach het volgende:
Wie lachte er nou zo geiterig?
En toch is ze met bril enigszins cutequote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:07 schreef pleeborstel het volgende:
Wat een dooie sufkut is het toch ook
i have to be honest with youquote:
ik was te druk met het bedenken van een grappige commentquote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:08 schreef Karina het volgende:
Niet op gelet dat het C United was, ik werd afgeleid door dat valse gezang.
Ben het met je eensquote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:08 schreef Svensational het volgende:
Flikker toch op Gordon om steeds te noemen dat ze ziek zwak en misselijk is.
dat is idd echt dramaquote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:08 schreef Svensational het volgende:
Flikker toch op Gordon om steeds te noemen dat ze ziek zwak en misselijk is.
Juist wel, enige waar tot nu toe negatief tegen gedaan is, en ze was echt niet de enige die slecht was.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:08 schreef Greys het volgende:
Tegen haar durven ze gewoon niet streng te zijn he?
Kan alle kanten op. LEUKquote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:09 schreef sbientje het volgende:
oh brrr crazy... dat vind ik dan weer niet zo leuk
Het was echt KNETTERvals. En dan hebben ze het over 'niet helemáál zuiver'.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:09 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Juist wel, enige waar tot nu toe negatief tegen gedaan is, en ze was echt niet de enige die slecht was.
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:10 schreef Karina het volgende:
Wat is die Stacey toch een ontzettende stomme kut.
Hoezo datquote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:10 schreef Dakota het volgende:
Jamal gaat vast met t speciale busje naar school
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:09 schreef patatmetfriet het volgende:
Zingt Jamal daar niet te laag voor dan?
Wel de enige die verschrikkelijk slecht was. Vergeleken met Hester was Whatever briljant.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:09 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Juist wel, enige waar tot nu toe negatief tegen gedaan is, en ze was echt niet de enige die slecht was.
Je was me voor!quote:
Hij kan wel beter engels dan luigianoquote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:11 schreef Bartjebart het volgende:
Bleegh Jamal...
Nah wel weer veilig Engels...
in mijn oren was het niet knettervals.. ik heb wel een paar valse noten gehoord, maar echt niet alles was valsquote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Het was echt KNETTERvals. En dan hebben ze het over 'niet helemáál zuiver'.
Fluwelen handschoentjes.
hij heeft wel een goede stem, maar nog niet genoeg kracht. Wat niet zo gek is met zijn 16 jaar.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:11 schreef Cee het volgende:
Dat joch heeft 3872 versterkers nodig en nog komt ie niet boven de muziek uit met die middelmatige stem van 'm.
hij kijkt altijd met zn mond halfopen en zijn motoriek loopt ook niet helemaal gelijk aan wat ie bedoelde volgens mijquote:
Je hebt wel elke week dezelfde grappen hequote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:11 schreef borisz het volgende:
Als Jamal goed zingt mag die bij Rookhuizen slapen, anders wordt het de kelder van Rookhuizen.
Paar echt valse noten, maar door de enorme galm leek het nog wat.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:11 schreef Adelante het volgende:
Deze kan dan wel weer bewegen, maar niet zingen
KUUWEEZEE?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:11 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
Hij kan wel beter engels dan luigiano
Ja maar ik vind het niet om aan te horen als hij Nederlands probeert te praten...quote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:11 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
Hij kan wel beter engels dan luigiano
Het tweede gedeelte was echt heel erg vals.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:11 schreef sbientje het volgende:
[..]
in mijn oren was het niet knettervals.. ik heb wel een paar valse noten gehoord, maar echt niet alles was vals
Leef jij nog!!!quote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:12 schreef Liquidootje het volgende:
Wat is dat weer voor een song keuze van staceytotaal verkracht.
Er zijn al veel te veel optredens geweestquote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:13 schreef Ingetje79 het volgende:
Zo weer reclame gok ik...
Het tweede deel van Hester was idd echt dramatisch. Tel daar bij op dat ze gewoon doodstil bleef staan bij het uptempo deel en je hebt een superslecht optreden te pakken.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Het tweede gedeelte was echt heel erg vals.
Het eerste stukje niet zozeerMaar dat wát vals was, was ook echt knettervals
Iddquote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:13 schreef sjimz het volgende:
Kan in de TT Roan niet vervangen worden met Hester?
beter dan auto'squote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:14 schreef Inu het volgende:
Wat is er toch met die knuffels? Is dat nieuw dit jaar?...
ja hahah beyonce! wat een performer is datquote:
Ik vond Roan wel goed.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:14 schreef Tasha het volgende:
Njah. Tot zover vond ik alles nog best wel slecht
Idd, dat kan nietquote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:13 schreef sjimz het volgende:
zet ze er beide inquote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:13 schreef sjimz het volgende:
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:12 schreef Dakota het volgende:
[..]
hij kijkt altijd met zn mond halfopen en zijn motoriek loopt ook niet helemaal gelijk aan wat ie bedoelde volgens mij
Ze trok gewoon midden in zijn antwoord de microfoon wegquote:
Da's een hele kluifquote:
Dat bedoel ikquote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:16 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ze trok gewoon midden in zijn antwoord de microfoon weg
net schoongelikt door Jamal.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:16 schreef L0t.. het volgende:
Stacey ziet er juist voor het eerst eens niet ordinair uit..
Hebben billen dan ook een neusquote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:17 schreef Inu het volgende:
Rachel heeft een blotebillengezichtmaar ze kan wel zingen
![]()
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:17 schreef pleeborstel het volgende:
Nu kun je horen hoe goed Duffy eigenlijk is...
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:18 schreef Greys het volgende:
Wel een mooie/eerlijke opmerking van Rachel.
Over dat als dit niet genoeg is dat ze dan niet in de finale hoort.
ik ook.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:17 schreef Karina het volgende:
Ze zingt goed! Maar toch vond ik dat donkere haar leuker.l
Ze heeft best een slechte huid geloof ik. Majah wat wil je als je altijd 20cm plamuur op je gezicht gesmeerd krijgt.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:18 schreef Dakota het volgende:
des te vaker ik rachel zie hoe lelijker ik r vind.. t haar kan t nog enigzins verhullen
Nee liefquote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:19 schreef sjimz het volgende:
[..]
ZO eng dat ik het steeds vaker met je eens ben![]()
dat valt wel mee vind ik qua huid.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:19 schreef -Peach het volgende:
[..]
Ze heeft best een slechte huid geloof ik. Majah wat wil je als je altijd 20cm plamuur op je gezicht gesmeerd krijgt.
fenomenaal saai ja.quote:
niet goed ceequote:
Oh jij bent zo'n iemand die een showballet nodig heeft. Iemand die zo puur, zo aca pella kan zingen, is een grote.quote:
ik vind het niet storend ofzoquote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:20 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ze heeft echt een slechte huid. Veel putjes.
weet je wel wat a capella is?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:21 schreef SCH het volgende:
[..]
Oh jij bent zo'n iemand die een showballet nodig heeft. Iemand die zo puur, zo aca pella kan zingen, is een grote.
ik weet het bijna zeker!!quote:
Ik gok zingen...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |