Hij kan wel beter engels dan luigianoquote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:11 schreef Bartjebart het volgende:
Bleegh Jamal...
Nah wel weer veilig Engels...
in mijn oren was het niet knettervals.. ik heb wel een paar valse noten gehoord, maar echt niet alles was valsquote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Het was echt KNETTERvals. En dan hebben ze het over 'niet helemáál zuiver'.
Fluwelen handschoentjes.
hij heeft wel een goede stem, maar nog niet genoeg kracht. Wat niet zo gek is met zijn 16 jaar.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:11 schreef Cee het volgende:
Dat joch heeft 3872 versterkers nodig en nog komt ie niet boven de muziek uit met die middelmatige stem van 'm.
hij kijkt altijd met zn mond halfopen en zijn motoriek loopt ook niet helemaal gelijk aan wat ie bedoelde volgens mijquote:
Je hebt wel elke week dezelfde grappen hequote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:11 schreef borisz het volgende:
Als Jamal goed zingt mag die bij Rookhuizen slapen, anders wordt het de kelder van Rookhuizen.
Paar echt valse noten, maar door de enorme galm leek het nog wat.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:11 schreef Adelante het volgende:
Deze kan dan wel weer bewegen, maar niet zingen
KUUWEEZEE?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:11 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
Hij kan wel beter engels dan luigiano
Ja maar ik vind het niet om aan te horen als hij Nederlands probeert te praten...quote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:11 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
Hij kan wel beter engels dan luigiano
Het tweede gedeelte was echt heel erg vals.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:11 schreef sbientje het volgende:
[..]
in mijn oren was het niet knettervals.. ik heb wel een paar valse noten gehoord, maar echt niet alles was vals
Leef jij nog!!!quote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:12 schreef Liquidootje het volgende:
Wat is dat weer voor een song keuze van staceytotaal verkracht.
Er zijn al veel te veel optredens geweestquote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:13 schreef Ingetje79 het volgende:
Zo weer reclame gok ik...
Het tweede deel van Hester was idd echt dramatisch. Tel daar bij op dat ze gewoon doodstil bleef staan bij het uptempo deel en je hebt een superslecht optreden te pakken.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Het tweede gedeelte was echt heel erg vals.
Het eerste stukje niet zozeerMaar dat wát vals was, was ook echt knettervals
Iddquote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:13 schreef sjimz het volgende:
Kan in de TT Roan niet vervangen worden met Hester?
beter dan auto'squote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:14 schreef Inu het volgende:
Wat is er toch met die knuffels? Is dat nieuw dit jaar?...
ja hahah beyonce! wat een performer is datquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |