Lijken wel de 2 cavia's van m'n nichtje. Die hebben ook zulke 'kapsels'quote:Op vrijdag 1 mei 2009 20:44 schreef rinoa het volgende:
Komt er zo'n ventje komt bij de kapper en vraag of hij zo'n kapsel kan krijgen
[ afbeelding ]
Volgens mij denkt de kapster dan ook dat je haar voor het lapje houdt.
Zo een?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:24 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Lijken wel de 2 cavia's van m'n nichtje. Die hebben ook zulke 'kapsels'
WTF moet die kerel poepen ofzoquote:Op zaterdag 2 mei 2009 21:02 schreef DeRattebaas het volgende:
Weet een kleine bijdrage aan dit geniale topic.
afbeelding
Cartman?quote:
Incrediboyquote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:22 schreef Schoenveter het volgende:
Hier wat bazen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
zo dat was het weer!
Ja ze hangen ermee rond. Daarna gaan ze met een normale gozer naar huis om zich te laten neuken.quote:Op woensdag 6 mei 2009 06:00 schreef Dibble het volgende:
je kan zeggen wat je wil maar die luilosers hangen wel met lekkerdere chicks rond dan menig fokker
Dat viel mij ook op idd.quote:Op woensdag 6 mei 2009 06:00 schreef Dibble het volgende:
je kan zeggen wat je wil maar die lui losers hangen wel met lekkerdere chicks rond dan menig fokker. Lekker faken helpt dus wel soms
Zijn stuk voor stuk Barbies met meer abortussen dan een abortuskliniek in een heel jaarquote:Op woensdag 6 mei 2009 06:00 schreef Dibble het volgende:
je kan zeggen wat je wil maar die lui losers hangen wel met lekkerdere chicks rond dan menig fokker. Lekker faken helpt dus wel soms
Die sprong er voor mij ook uit, negatief wel.quote:
Sommige meisjes snap ik dus echt niet he.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 02:04 schreef blup het volgende:
[ afbeelding ]
Ohnee..
Alsjeblieft, dit is een grap toch?????![]()
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 22:48 schreef Marurk het volgende:
[..]
Daar wil je toch niet mee gezien worden of wel dan.
Oh no it's Magnum!!quote:Op vrijdag 1 mei 2009 20:07 schreef DutchErrorist het volgende:
Even een tvp hosselen
Al die fakers met pruillipjes die straks volgen zijn allemaal wannabe's van Derek Zoolander's 'Blue Steele'
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 02:04 schreef blup het volgende:
[ afbeelding ]
Ohnee..
Alsjeblieft, dit is een grap toch?????![]()
Zo te zien in Oostenrijk. Maar in Nederland ook wel.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 10:03 schreef labbit het volgende:
[..]
![]()
Waar zijn dit soort mensen in het wild te vinden?!
Wat ik mijzelf bij zulke foto's altijd afvraag is, hoe komen die gasten erbij..? Echt, wtf..quote:Op vrijdag 1 mei 2009 20:06 schreef DeRattebaas het volgende:
Wat pareltjes uit de vorige delen:
[ afbeelding ]
Nieuwe stroming; Reli-Guidows?quote:Op zaterdag 9 mei 2009 17:36 schreef shiftsix het volgende:
laatste tijd zie ik vaak zo een kralenketting met kruis eraan
bij guidos
Oh noes, die foto's hebben we hier nog nooit gezienquote:Op zaterdag 9 mei 2009 17:58 schreef Ezechielk het volgende:
Wat een figuren
Even een kleine bijdrage:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En een filmpje:
Super-Saiyan? Die gek moet niet zoveel tekenfilms kijkenquote:Op zaterdag 9 mei 2009 20:21 schreef zagevent het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
http://nl.netlog.com/X___yannick___X/photo
My eyes, they burn.
Kom hier bijna nooit, dus weet niet wat er al gepost isquote:Op zaterdag 9 mei 2009 20:52 schreef fathank het volgende:
[..]
Oh noes, die foto's hebben we hier nog nooit gezien.
Een rozenkrans heet dat. Voor elke kleine kraal een wees gegroet en voor elke grote een onze vader, resp 50 en 5 als je de hele ketting afgaat.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 17:36 schreef shiftsix het volgende:
laatste tijd zie ik vaak zo een kralenketting met kruis eraan
bij guidos
voorbeeld van dit pagina
http://94.100.114.36/5334(...)33429378_6_TcB7.jpeg
http://94.100.114.171/441(...)41975792_6_XsAM.jpeg
Hier is het allemaal mee begonnen. Italiaans-Amerikaanse homofielen uit New Jersey die massaal hun ballen hebben afgeknipt waardoor sommigen dit hebben vervangen door dagelijkse anaboleninjecties. De Italianen hebben met andere woorden wat ergers veroorzaakt dan de maffia.quote:
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 22:03 schreef SinjiOnO het volgende:
Strike a pose....
[ afbeelding ]
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
VOGUE!
[ afbeelding ]
Die komt me bekend voorquote:
Ik zie Frankenstein op de achtergrondquote:Op donderdag 14 mei 2009 12:43 schreef waht het volgende:
whahahah die gozer hier rechts is overgehaald door z'n vriendje om ook met poepkleur rond te lopen.![]()
[ afbeelding ]
Nee, hiervan:quote:Op zaterdag 9 mei 2009 20:55 schreef SinjiOnO het volgende:
Insipratie komt volgens mij echt van anime-figuren:
[ afbeelding ]
Die kennen we nog niet iddquote:Op donderdag 14 mei 2009 12:43 schreef waht het volgende:
whahahah die gozer hier rechts is overgehaald door z'n vriendje om ook met poepkleur rond te lopen.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die blonde 2e van rechts zou ik dan nét weer niet uit m'n bed schoppen.quote:Op donderdag 14 mei 2009 22:31 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Ik zie Frankenstein op de achtergrond
Die Aziaat werkt samen met Paul Wall in een juwelier zaak ergens in de V.S waar ze ook die rims(?) verkopen. Die gozer was laatst bij My Super Sweet 16quote:Op woensdag 6 mei 2009 15:40 schreef Waag-hals het volgende:
[ afbeelding ]
Vooral deze is echt een hele vieze.
Die aziaat die er af en toe bij staat is wel supercool! Tjek z'n rimz!
[ afbeelding ]
Deze zijn wel echt in de trant van: Pap, mam, ik moet jullie iets vertellen...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die laatste chick is wel echt!
Ten tijde dat ik er kwam viel het wel mee.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 15:11 schreef Stansfield het volgende:
Zaterdag ben ik niet geheel vrijwillen in de bob's pary saloon in Uitgeest. Lopen daar ook veel van deze conjo's rond?
Hahahaha neee.quote:
Ze hebben lopen zoenen en het heeft afgegevenquote:Op donderdag 14 mei 2009 12:43 schreef waht het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die chinees is nu bij my super sweet 16, nu op tvquote:Op maandag 18 mei 2009 19:24 schreef reetveter het volgende:
[..]
Die Aziaat werkt samen met Paul Wall in een juwelier zaak ergens in de V.S waar ze ook die rims(?) verkopen. Die gozer was laatst bij My Super Sweet 16![]()
.
Ja ik kijk dat want daar lopen ook geniale guido's bij
je bedoelt de laatste 20 van deze reeks?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:27 schreef Edwinuss het volgende:
Het is jammer dat de laatste tijd dezelfde foto's voorbij komen.
Niet alleen. Vorige topics kwamen vaker dezelfde foto's voorbij.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:45 schreef stijn_ het volgende:
[..]
je bedoelt de laatste 20 van deze reeks?
Ja, de laatste 20 topics ongeveer dusquote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:50 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Niet alleen. Vorige topics kwamen vaker dezelfde foto's voorbij.
En ik ben vandaag meerdere exemplaren van dit soort fags tegen gekomen in de Eftelingquote:
Ja, genoeg GUIDOS! Waar zijn die eckte eckte husl3rs gebleven?quote:Op maandag 25 mei 2009 01:02 schreef RealZeus het volgende:
[..]
En ik ben vandaag meerdere exemplaren van dit soort fags tegen gekomen in de Efteling. Er liepen wel meer mooiboys trouwens.
Die bovenste zit bij mij oo schoolquote:
Gabbergebeuren was veel toffer!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 16:37 schreef Bullebak het volgende:
Ik vraag me af wat erger is voor de buitenstaander, deze guido's of het hele gabbergebeuren waarin ik en mn vrienden in meeliepen vroegerGaat nek aan nek denk.
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:48 schreef hdmedewerker het volgende:
http://silst.hyves.nl/
Deze kwam ik tegen op hyves
het gabber-tijdperk was dan ook nog voor de internetrevolutie. Anders werden ze even hard aangepaktquote:
Mooi hequote:Op woensdag 27 mei 2009 10:11 schreef unioz het volgende:
[..]
het gabber-tijdperk was dan ook nog voor de internetrevolutie. Anders werden ze even hard aangepakt
Ja, jeweets, te dikke stilo swa!quote:
het contrast tussen hun armenquote:Op woensdag 27 mei 2009 09:39 schreef Enchanter het volgende:
Nog één
Waar de foto genomen is , zegt al genoeg
[ afbeelding ]
Leuke sloffen inderdaad.quote:
Is die foto uit 1950 of zo? Zulke stoelen bestaan toch niet meerquote:Op woensdag 27 mei 2009 17:50 schreef blistah het volgende:
[ afbeelding ]
Hoort hier niet echt maar ik kon het niet laten.
OMGquote:
Die foto's zijn volgens mij niet serieus bedoeld, zo over de top en 'camp'.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 19:39 schreef milka82 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
mr brightlight
[ afbeelding ]
Is dat nou een neger of heeft die gast gewoon écht zoveel onder de zonnebank gelegen?quote:
Deze lijken allemaal niet erg serieus. Wel grappig thoquote:Op zaterdag 30 mei 2009 19:39 schreef milka82 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
mr brightlight
[ afbeelding ]
the plot thickens...quote:Op maandag 1 juni 2009 15:30 schreef Rebubbled het volgende:
[ afbeelding ]
http://rguccii.hyves.nl/
En die Sill, is dit:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Niet gewoon dezelfde persoon als dit:
[ afbeelding ]
Waarmee ik bedoel te zeggen, doet hij nou serieus aan drag? Of wat? Zelfde piercing, zelfde neus, zelfde lipgloss.
bah bah bahquote:Op maandag 1 juni 2009 15:49 schreef Rebubbled het volgende:
[ afbeelding ]
Met als onderschrift: Ryan & Stefan.
Voor meer moois: http://monkey-mann.hyves.nl
Hier is hij net een panda met een identiteitscrisis:quote:Op maandag 1 juni 2009 15:49 schreef Rebubbled het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
Die bovenste houd zijn handen voor zijn tietjesquote:Op maandag 4 mei 2009 11:08 schreef Infinti het volgende:
Mijn bijdrage aan dit topic
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Erm...quote:Op dinsdag 2 juni 2009 01:02 schreef P.F het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
whaha waarom gaat hij nou weer verkleed als vrouw? op bijna alle foto's staat hij verder als dude..
En hij is dit dan ook!:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 1 juni 2009 15:49 schreef Rebubbled het volgende:
[ afbeelding ]
Die doet me denken aan die lelijke homo Georg van Tokio Hotel (de andere 3 zijn trouwens ook lelijke homo'squote:
Kindjes van 12 met sigaretten en dan stoer lopen doenquote:
Leg eens uitquote:Op zondag 7 juni 2009 09:53 schreef Gewoonik het volgende:
Aaaaaaaaagghhh
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |