Ten tijde dat ik er kwam viel het wel mee.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 15:11 schreef Stansfield het volgende:
Zaterdag ben ik niet geheel vrijwillen in de bob's pary saloon in Uitgeest. Lopen daar ook veel van deze conjo's rond?
Hahahaha neee.quote:
Ze hebben lopen zoenen en het heeft afgegevenquote:Op donderdag 14 mei 2009 12:43 schreef waht het volgende:
whahahah die gozer hier rechts is overgehaald door z'n vriendje om ook met poepkleur rond te lopen.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die chinees is nu bij my super sweet 16, nu op tvquote:Op maandag 18 mei 2009 19:24 schreef reetveter het volgende:
[..]
Die Aziaat werkt samen met Paul Wall in een juwelier zaak ergens in de V.S waar ze ook die rims(?) verkopen. Die gozer was laatst bij My Super Sweet 16![]()
.
Ja ik kijk dat want daar lopen ook geniale guido's bij
je bedoelt de laatste 20 van deze reeks?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:27 schreef Edwinuss het volgende:
Het is jammer dat de laatste tijd dezelfde foto's voorbij komen.
Niet alleen. Vorige topics kwamen vaker dezelfde foto's voorbij.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:45 schreef stijn_ het volgende:
[..]
je bedoelt de laatste 20 van deze reeks?
Ja, de laatste 20 topics ongeveer dusquote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:50 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Niet alleen. Vorige topics kwamen vaker dezelfde foto's voorbij.
En ik ben vandaag meerdere exemplaren van dit soort fags tegen gekomen in de Eftelingquote:
Ja, genoeg GUIDOS! Waar zijn die eckte eckte husl3rs gebleven?quote:Op maandag 25 mei 2009 01:02 schreef RealZeus het volgende:
[..]
En ik ben vandaag meerdere exemplaren van dit soort fags tegen gekomen in de Efteling. Er liepen wel meer mooiboys trouwens.
Die bovenste zit bij mij oo schoolquote:
Gabbergebeuren was veel toffer!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 16:37 schreef Bullebak het volgende:
Ik vraag me af wat erger is voor de buitenstaander, deze guido's of het hele gabbergebeuren waarin ik en mn vrienden in meeliepen vroegerGaat nek aan nek denk.
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:48 schreef hdmedewerker het volgende:
http://silst.hyves.nl/
Deze kwam ik tegen op hyves
het gabber-tijdperk was dan ook nog voor de internetrevolutie. Anders werden ze even hard aangepaktquote:
Mooi hequote:Op woensdag 27 mei 2009 10:11 schreef unioz het volgende:
[..]
het gabber-tijdperk was dan ook nog voor de internetrevolutie. Anders werden ze even hard aangepakt
Ja, jeweets, te dikke stilo swa!quote:
het contrast tussen hun armenquote:Op woensdag 27 mei 2009 09:39 schreef Enchanter het volgende:
Nog één
Waar de foto genomen is , zegt al genoeg
[ afbeelding ]
Leuke sloffen inderdaad.quote:
Is die foto uit 1950 of zo? Zulke stoelen bestaan toch niet meerquote:Op woensdag 27 mei 2009 17:50 schreef blistah het volgende:
[ afbeelding ]
Hoort hier niet echt maar ik kon het niet laten.
OMGquote:
Die foto's zijn volgens mij niet serieus bedoeld, zo over de top en 'camp'.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 19:39 schreef milka82 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
mr brightlight
[ afbeelding ]
Is dat nou een neger of heeft die gast gewoon écht zoveel onder de zonnebank gelegen?quote:
Deze lijken allemaal niet erg serieus. Wel grappig thoquote:Op zaterdag 30 mei 2009 19:39 schreef milka82 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
mr brightlight
[ afbeelding ]
the plot thickens...quote:Op maandag 1 juni 2009 15:30 schreef Rebubbled het volgende:
[ afbeelding ]
http://rguccii.hyves.nl/
En die Sill, is dit:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Niet gewoon dezelfde persoon als dit:
[ afbeelding ]
Waarmee ik bedoel te zeggen, doet hij nou serieus aan drag? Of wat? Zelfde piercing, zelfde neus, zelfde lipgloss.
bah bah bahquote:Op maandag 1 juni 2009 15:49 schreef Rebubbled het volgende:
[ afbeelding ]
Met als onderschrift: Ryan & Stefan.
Voor meer moois: http://monkey-mann.hyves.nl
Hier is hij net een panda met een identiteitscrisis:quote:Op maandag 1 juni 2009 15:49 schreef Rebubbled het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
Die bovenste houd zijn handen voor zijn tietjesquote:Op maandag 4 mei 2009 11:08 schreef Infinti het volgende:
Mijn bijdrage aan dit topic
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Erm...quote:Op dinsdag 2 juni 2009 01:02 schreef P.F het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
whaha waarom gaat hij nou weer verkleed als vrouw? op bijna alle foto's staat hij verder als dude..
En hij is dit dan ook!:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 1 juni 2009 15:49 schreef Rebubbled het volgende:
[ afbeelding ]
Die doet me denken aan die lelijke homo Georg van Tokio Hotel (de andere 3 zijn trouwens ook lelijke homo'squote:
Kindjes van 12 met sigaretten en dan stoer lopen doenquote:
Leg eens uitquote:Op zondag 7 juni 2009 09:53 schreef Gewoonik het volgende:
Aaaaaaaaagghhh
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |