Die kennen we nog niet iddquote:Op donderdag 14 mei 2009 12:43 schreef waht het volgende:
whahahah die gozer hier rechts is overgehaald door z'n vriendje om ook met poepkleur rond te lopen.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die blonde 2e van rechts zou ik dan nét weer niet uit m'n bed schoppen.quote:Op donderdag 14 mei 2009 22:31 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Ik zie Frankenstein op de achtergrond
Die Aziaat werkt samen met Paul Wall in een juwelier zaak ergens in de V.S waar ze ook die rims(?) verkopen. Die gozer was laatst bij My Super Sweet 16quote:Op woensdag 6 mei 2009 15:40 schreef Waag-hals het volgende:
[ afbeelding ]
Vooral deze is echt een hele vieze.
Die aziaat die er af en toe bij staat is wel supercool! Tjek z'n rimz!
[ afbeelding ]
Deze zijn wel echt in de trant van: Pap, mam, ik moet jullie iets vertellen...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die laatste chick is wel echt!
Ten tijde dat ik er kwam viel het wel mee.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 15:11 schreef Stansfield het volgende:
Zaterdag ben ik niet geheel vrijwillen in de bob's pary saloon in Uitgeest. Lopen daar ook veel van deze conjo's rond?
Hahahaha neee.quote:
Ze hebben lopen zoenen en het heeft afgegevenquote:Op donderdag 14 mei 2009 12:43 schreef waht het volgende:
whahahah die gozer hier rechts is overgehaald door z'n vriendje om ook met poepkleur rond te lopen.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die chinees is nu bij my super sweet 16, nu op tvquote:Op maandag 18 mei 2009 19:24 schreef reetveter het volgende:
[..]
Die Aziaat werkt samen met Paul Wall in een juwelier zaak ergens in de V.S waar ze ook die rims(?) verkopen. Die gozer was laatst bij My Super Sweet 16![]()
.
Ja ik kijk dat want daar lopen ook geniale guido's bij
je bedoelt de laatste 20 van deze reeks?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:27 schreef Edwinuss het volgende:
Het is jammer dat de laatste tijd dezelfde foto's voorbij komen.
Niet alleen. Vorige topics kwamen vaker dezelfde foto's voorbij.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:45 schreef stijn_ het volgende:
[..]
je bedoelt de laatste 20 van deze reeks?
Ja, de laatste 20 topics ongeveer dusquote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:50 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Niet alleen. Vorige topics kwamen vaker dezelfde foto's voorbij.
En ik ben vandaag meerdere exemplaren van dit soort fags tegen gekomen in de Eftelingquote:
Ja, genoeg GUIDOS! Waar zijn die eckte eckte husl3rs gebleven?quote:Op maandag 25 mei 2009 01:02 schreef RealZeus het volgende:
[..]
En ik ben vandaag meerdere exemplaren van dit soort fags tegen gekomen in de Efteling. Er liepen wel meer mooiboys trouwens.
Die bovenste zit bij mij oo schoolquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |