Ten tijde dat ik er kwam viel het wel mee.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 15:11 schreef Stansfield het volgende:
Zaterdag ben ik niet geheel vrijwillen in de bob's pary saloon in Uitgeest. Lopen daar ook veel van deze conjo's rond?
Hahahaha neee.quote:
Ze hebben lopen zoenen en het heeft afgegevenquote:Op donderdag 14 mei 2009 12:43 schreef waht het volgende:
whahahah die gozer hier rechts is overgehaald door z'n vriendje om ook met poepkleur rond te lopen.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die chinees is nu bij my super sweet 16, nu op tvquote:Op maandag 18 mei 2009 19:24 schreef reetveter het volgende:
[..]
Die Aziaat werkt samen met Paul Wall in een juwelier zaak ergens in de V.S waar ze ook die rims(?) verkopen. Die gozer was laatst bij My Super Sweet 16![]()
.
Ja ik kijk dat want daar lopen ook geniale guido's bij
je bedoelt de laatste 20 van deze reeks?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:27 schreef Edwinuss het volgende:
Het is jammer dat de laatste tijd dezelfde foto's voorbij komen.
Niet alleen. Vorige topics kwamen vaker dezelfde foto's voorbij.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:45 schreef stijn_ het volgende:
[..]
je bedoelt de laatste 20 van deze reeks?
Ja, de laatste 20 topics ongeveer dusquote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:50 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Niet alleen. Vorige topics kwamen vaker dezelfde foto's voorbij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |