Op repeat?quote:
Tnxquote:Op vrijdag 1 mei 2009 14:41 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
X-men, ooohjah, die wilde ik ook zien... je date?!wat een sukkel dat ie jou afzegt!
Jij wilde zeggen dat wij wel samen kunnen gaan?quote:
was te verwachten .. toch?quote:
Hehequote:
Jij snapt de onderliggende verhoudingen nog niet echt geloof ikquote:Op vrijdag 1 mei 2009 14:45 schreef hardromacore het volgende:
[..]
Ok moet ik een verslag van schrijven dat jouw opmerking kant nog wal raakt?
Een persoon( die jij niet kent) afdoen als een sukkel omdat hij een kennis afzegt voor een date?
Zeg als je nou je mond niet houdt dan kom ik je spatie even vullen ja, met je grote mond!!!!quote:Op vrijdag 1 mei 2009 14:49 schreef zbbrox het volgende:
Had dan de spatie tussen "gles] S" weg gelaten.Noobje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Who cares.quote:
valt best wel meequote:
Dat is het probleem, mensen gaan zich hier hechten aan deze singlebuddie gemeenschap en daaruit onstaat overdreven/overbodig geslowchat, rest my casequote:Op vrijdag 1 mei 2009 14:53 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Jij snapt de onderliggende verhoudingen nog niet echt geloof ik
Ter kennisgeving aangenomenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 14:58 schreef hardromacore het volgende:
[..]
Dat is het probleem, mensen gaan zich hier hechten aan deze singlebuddie gemeenschap en daaruit voort vloeit overdreven/overbodig geslowchat, rest my case
quote:
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 14:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zeg als je nou je mond niet houdt dan kom ik je spatie even vullen ja, met je grote mond!!!!* zbbrox makes note to self "dont start talking out of your ass now"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Today we lived a thousand years
All we have is now
werkenquote:
Dat is balen zeg!quote:
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 15:02 schreef zbbrox het volgende:
[..]
* zbbrox makes note to self "dont fart out of your ass now"![]()
gezelligquote:Op vrijdag 1 mei 2009 15:03 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat is balen zeg!
Ik ga zo richting Antwerpen voor het weekend.
Dat weet ik nog niet. Een vriendin van mij geeft wel iets van een klein feestje. Dus zie het welquote:
geniet er vanquote:Op vrijdag 1 mei 2009 15:06 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat weet ik nog niet. Een vriendin van mij geeft wel iets van een klein feestje. Dus zie het wel
Dat komt wel goed. alleen wel weer 4 uur in de treinquote:
Dan ga je er gewoon 2 uur inzitten. Probleem is alleen wel dat je dan waarschijnlijk nog niet in Antwerpen bentquote:Op vrijdag 1 mei 2009 15:08 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat komt wel goed. alleen wel weer 4 uur in de treinNiet heel veel zin in
misschien maar in ander deel van nl gaan wonen? dat scheelt een hoop treinen in je leven...quote:Op vrijdag 1 mei 2009 15:08 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
das minder.. psp of gameboy mee? boekje lezen gaat na het eerste uur ook een beetje vervelen..quote:Op vrijdag 1 mei 2009 15:08 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
says who?quote:
dat doet wonderen dan ja hahaquote:Op vrijdag 1 mei 2009 15:12 schreef Cuegirllie het volgende:
Nog niet verhuizen voor mij, maar ooit ergens wel idd
Boekje, puzzelboekje, muziek mee en dan komt het wel goed
ik heb persoonlijk toch op zijn minst muziek nodig... anders word ik gek hahaquote:Op vrijdag 1 mei 2009 15:18 schreef JaniesBrownie het volgende:
ik was van plan geweest om vandaag in totaal 4,5 uur in de trein te gaan zitten (met pauze)
En ik vermaak me dan echt wel hoor
Zelfs zonder boekje of muziek
Ow ik kan het ook wel hoorquote:Op vrijdag 1 mei 2009 15:18 schreef JaniesBrownie het volgende:
ik was van plan geweest om vandaag in totaal 4,5 uur in de trein te gaan zitten (met pauze)
En ik vermaak me dan echt wel hoor
Zelfs zonder boekje of muziek
ik heb er al 2 uur en een kwartier op zittenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 15:19 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
ik heb persoonlijk toch op zijn minst muziek nodig... anders word ik gek haha
maar 4,5 uur reizen.... wat wilde je gaan doen dan?
Wie zat er te klagen?!quote:Op vrijdag 1 mei 2009 15:27 schreef Howl het volgende:
[..]
Als je van klagen over de [Singles] reeks houdt, dan is het vorig topic best interessant.
Nah. dat ik ook wel naar de bios kan gaan.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 14:48 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Jij wilde zeggen dat wij wel samen kunnen gaan?![]()
Denk dat ik dat maar doe, straks de stad in (hopelijk met mn zusje) en dan daarna gelijk de bios in duiken
Dat kan ja.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 15:34 schreef zbbrox het volgende:
[..]
Nah. dat ik ook wel naar de bios kan gaan.
heej duimquote:Op vrijdag 1 mei 2009 15:38 schreef Duimelot het volgende:
allemaal
wat een losert die date van jou JB
ik zou m pik straf geven gheghe
Neequote:Op vrijdag 1 mei 2009 15:38 schreef Duimelot het volgende:
allemaal
wat een losert die date van jou JB
ik zou m pik straf geven gheghe
niet als je met zzbrox naar de bios gaatquote:Op vrijdag 1 mei 2009 15:40 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nee
Daar heb ik mezelf minstens net zo erg mee
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 15:41 schreef Duimelot het volgende:
[..]
niet als je met zzbrox naar de bios gaatIk nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
compact en kleverig.
Hey JB! Mijn meiske! Wanneer gaan wij nu naar de bios & frietjes eten?quote:
Uhuh. "toevallig"quote:Op vrijdag 1 mei 2009 14:47 schreef Ang3l het volgende:
+s in de TT
En het was toevallig een nr wat opstond hier
Have funquote:
geen idee !quote:Op vrijdag 1 mei 2009 15:55 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Hey JB! Mijn meiske! Wanneer gaan wij nu naar de bios & frietjes eten?
killzone 2quote:
Eigenlijk wel ja!quote:Op vrijdag 1 mei 2009 16:09 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
geen idee !
Moeten we wel een keer doen he
quote:
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 16:10 schreef MNR het volgende:
Dreamer!!!
You're nothing but a dreamer!
Well can you put your hand in your head, o no!
Okay.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 16:16 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Zojuist gereserveerd bij Sanadome voor over een paar weekjes
In nijmegen?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 16:16 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Hoe is het met jou?
Is dat nou zo'n sauna / kuuroord waar je in badkleding moet rondlopen trouwens?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 16:16 schreef DR34M3R het volgende:
MNR is desperately op zoek naar afleiding.quote:
Ik ga je nog jaloerser maken. Ik ga met Ang3lquote:
Man, Sanadome is Heaven on Earthquote:Op vrijdag 1 mei 2009 16:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Is dat nou zo'n sauna / kuuroord waar je in badkleding moet rondlopen trouwens?
quote:
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 16:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Is dat nou zo'n sauna / kuuroord waar je in badkleding moet rondlopen trouwens?
Ook lekkerquote:Op vrijdag 1 mei 2009 16:18 schreef MNR het volgende:
[..]
MNR is desperately op zoek naar afleiding.
Maar morgen ligt ze ook in een jacuzzi
Arrrrrggggghhhhh!!!quote:Op vrijdag 1 mei 2009 16:18 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ik ga je nog jaloerser maken. Ik ga met Ang3l
Dat is geen antwoord op mijn vraag.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 16:19 schreef MNR het volgende:
Man, Sanadome is Heaven on Earth![]()
![]()
Een ding vertel ik je wel: de man die het later met mij gaat stellen, gaat vaaaaaak genieten
Eensch. Maar ik heb geen vergelijk met andere soorten sauna'squote:Op vrijdag 1 mei 2009 16:19 schreef MNR het volgende:
[..]
Man, Sanadome is Heaven on Earth![]()
![]()
Een ding vertel ik je wel: de man die het later met mij gaat stellen, gaat vaaaaaak genieten
Dat mag, je bent niet de enige. Ik ben één keer in een kuuroord geweest waar dat ook het geval was. Ik ben een behoorlijke saunafan, en dat gedoe met badkleding vind ik op mijn beurt weer niks. Voor mij dus niet voor herhaling vatbaar.quote:
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 16:19 schreef MNR het volgende:
[..]
Arrrrrggggghhhhh!!!
Zo'n mooie jongen. No fysical attraction natuurlijk![]()
Maar dat is wel bijzonder leuk![]()
Het is je gelukt
Andere sauna's. Mja, ik ken er ook niet zoveel, maar het is gewoon naakt rondlopen, naakt zwemmen (da's overigens best raar af en toequote:Op vrijdag 1 mei 2009 16:20 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Eensch. Maar ik heb geen vergelijk met andere soorten sauna's
Air naakt...quote:Op vrijdag 1 mei 2009 16:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat mag, je bent niet de enige. Ik ben één keer in een kuuroord geweest waar dat ook het geval was. Ik ben een behoorlijke saunafan, en dat gedoe met badkleding vind ik op mijn beurt weer niks. Voor mij dus niet voor herhaling vatbaar.
veulllll water bijdrinkenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 16:21 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
(al is dat ook weer zonde van het lome gevoel dan... )
Ow, ik las het verkeerd, ik zag staan "tot over een paar weekjes".quote:Op vrijdag 1 mei 2009 16:21 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Kan ik mooi showen daar
Nee, serieus, gewoon echt lekker een dagje op en top relaxen. Etentje daarna, misschien nog op stap (al is dat ook weer zonde van het lome gevoel dan... )
1 dagje. Sabbia Med iig, misschien een hotstone massage, dat weet ik nog niet. En verder.. relaxen! Dobberen, de sauna in, mintkamer.. Van alles!quote:Op vrijdag 1 mei 2009 16:21 schreef MNR het volgende:
[..]
Andere sauna's. Mja, ik ken er ook niet zoveel, maar het is gewoon naakt rondlopen, naakt zwemmen (da's overigens best raar af en toe) en dan met een handdoekje om in de Eucalyptus sauna. Or, my favo, het
Turks Stoombad
Jeetje Dreamer, dat heb je goed voor elkaar. Maar hoelang blijf je daar? En wat ben je allemaal van plan om te gaan doen?
whehehe.. jaloers?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 16:23 schreef zbbrox het volgende:
[..]
veulllll water bijdrinken
sanadome met angeldoe je goed
Als je dat in de sauna doet, word je er uit gezet. Misschien ook een idee voor hier?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 16:22 schreef MNR het volgende:
Air naakt...![]()
Ow wacht, we zouden niets meer op tafel leggen hier
Is Air de moeite waard dan naakt?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 16:22 schreef MNR het volgende:
[..]
Air naakt...![]()
Ow wacht, we zouden niets meer op tafel leggen hier
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 16:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als je dat in de sauna doet, word je er uit gezet. Misschien ook een idee voor hier?
Hmz. Dan moet ik niet te dicht bij de tafel gaan zitten..quote:Op vrijdag 1 mei 2009 16:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als je dat in de sauna doet, word je er uit gezet. Misschien ook een idee voor hier?
Dat hangt er vanaf aan wie je het vraagt...quote:
Volgens mij vroeg ik het aan MNRquote:Op vrijdag 1 mei 2009 16:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat hangt er vanaf aan wie je het vraagt...
No i know how to share.quote:
In dat geval: de vraag stellen is hem beantwoorden!quote:
Hey, ik doe niet aan het beoordelen van bezette mannenquote:
Ziet er mooi uit. Maar ik geloof toch echt dat ik veel te onzeker zou zijn in mijn nakie.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 16:29 schreef zbbrox het volgende:
[..]
No i know how to share.
Geen slecht idee though, saunaatje inlassen. Deze is: http://thermenholiday.nl/index.asp?vst=ths
Ze hebben ook badkledingsdagenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 16:32 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ziet er mooi uit. Maar ik geloof toch echt dat ik veel te onzeker zou zijn in mijn nakie.
"De vraag stellen is hem beantwoorden"? Ik stel de vraag niet voor niets. Ik ken het antwoord niet.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 16:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
In dat geval: de vraag stellen is hem beantwoorden!
Je hield je ogen dicht?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 16:30 schreef MNR het volgende:
[..]
Hey, ik doe niet aan het beoordelen van bezette mannen![]()
Maar Air is volgens mij best wel een bikkel om naar te kijken
Waar jij heen gaat worden jullie dus allemaal in een hokje gestoptquote:Op vrijdag 1 mei 2009 16:32 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ziet er mooi uit. Maar ik geloof toch echt dat ik veel te onzeker zou zijn in mijn nakie.
Maar ik vond t de eerste keer ook eng hoorquote:Op vrijdag 1 mei 2009 16:32 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Zou het schelen als er alleen vrouwen zijn? Er zijn namelijk genoeg sauna's die ook vrouwendagen hebben.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 16:32 schreef DR34M3R het volgende:
Saampjes gaan!quote:Op vrijdag 1 mei 2009 16:32 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Doe es lief!quote:
ik vind hem matig... geef mij maar het elysium bleiswijk dies vele male beter!quote:Op vrijdag 1 mei 2009 16:29 schreef zbbrox het volgende:
[..]
No i know how to share.
Geen slecht idee though, saunaatje inlassen. Deze is: http://thermenholiday.nl/index.asp?vst=ths
matig?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 16:35 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
ik vind hem matig... geef mij maar het elysium bleiswijk dies vele male beter!
echt elke keer als ik wat van je lees dan gaat het over etenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 16:35 schreef zbbrox het volgende:
[..]
Saampjes gaan!
* zbbrox gaat even de huur betalen en broodjes in de oven doen
er is niets engs aan.. eerste keer gewoon op vrouwe dag gaan en daarna is het een eitje! ik ben ook zo onzeker als de pest als het om mijn uiterlijk en lichaam gaat...quote:Op vrijdag 1 mei 2009 16:32 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Geen idee. Vreemd eigenlijk, als ik er nu over nadenk. Met het omkleden met de zwemles heb ik er ook geen moeite mee. En vroeger ook niet, samen douchen na het basketballen of na de gymles. Misschien dat idd het idee naakt tegenover vreemde (naakte) kerels te staan hetgeen is wat het eng maakt in mijn hoofd.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 16:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zou het schelen als er alleen vrouwen zijn? Er zijn namelijk genoeg sauna's die ook vrouwendagen hebben.
het is daar klein, stoombad ruikt naar schimmel en gezelschap was murmeliquote:Op vrijdag 1 mei 2009 16:37 schreef zbbrox het volgende:
[..]
matig?
misschien lag het aan mn gezelschap dat ik het wel een supersauna vond.. elysium bleiswijk you sayy. hmmmm
Waarom al dat latijn?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 16:37 schreef Duimelot het volgende:
[..]
echt elke keer als ik wat van je lees dan gaat het over eten
Ik vind Thermen Holiday ook een prima sauna. Al waren de keren dat ik er was de dompelbaden lauw. En ik wil ze zo koud dat je spontaan kramp in je tenen en benen krijgt.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 16:37 schreef zbbrox het volgende:
matig?
misschien lag het aan mn gezelschap dat ik het wel een supersauna vond.. elysium bleiswijk you sayy. hmmmm
Vroeger durfde ik ook nooit in de Python in de Efteling. Totdat ik het gewoon een keer deed. Ik kwam eruit en zei: "ik wil nog een keerquote:Op vrijdag 1 mei 2009 16:37 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Geen idee. Vreemd eigenlijk, als ik er nu over nadenk. Met het omkleden met de zwemles heb ik er ook geen moeite mee. En vroeger ook niet, samen douchen na het basketballen of na de gymles. Misschien dat idd het idee naakt tegenover vreemde (naakte) kerels te staan hetgeen is wat het eng maakt in mijn hoofd.
En misschien heeft MNR wel gelijk, is het alleen de eerste keer en wil ik daarna niet anders meer
In tegenstelling tot wat je misschien zou verwachten is een sauna alles behalve een vleeskeuring. Mensen gaan echt niet opvallend zitten staren naar anderen.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 16:37 schreef DR34M3R het volgende:
Geen idee. Vreemd eigenlijk, als ik er nu over nadenk. Met het omkleden met de zwemles heb ik er ook geen moeite mee. En vroeger ook niet, samen douchen na het basketballen of na de gymles. Misschien dat idd het idee naakt tegenover vreemde (naakte) kerels te staan hetgeen is wat het eng maakt in mijn hoofd.
Ik heb nog nooit gehoord dat mensen achteraf nooit meer naar de sauna wilden omdat ze naakt moesten rond lopen en dat ze het niet prettig vonden.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 16:37 schreef DR34M3R het volgende:
En misschien heeft MNR wel gelijk, is het alleen de eerste keer en wil ik daarna niet anders meer
Thermen Holiday schiedam vond ik niet de meest geweldige..... het is ok maar elysium is mucho beterquote:Op vrijdag 1 mei 2009 16:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik vind Thermen Holiday ook een prima sauna. Al waren de keren dat ik er was de dompelbaden lauw. En ik wil ze zo koud dat je spontaan kramp in je tenen en benen krijgt.
Whehehe.. als we er een vergelijking met de Python tegenaan gaan gooien: Mijn eerste keer in de Python zat ik eerst klem tussen de hydraulische hekjes, die hoe langer hoe harder mijn buik door mijn rug naar buiten leken te proberen te duwen. Mijn vaders geschreeuw (of was het de mijne?) alarmeerde de medewerkers, die de hekjes weer openden. Vervolgens schoten er mensen voor bij het instappen, waardoor ik nog een keer moest wachten en last but not least viel mijn bril af tijdens de looping (maar die viel gelukkig wel weer op mijn schoot).quote:Op vrijdag 1 mei 2009 16:41 schreef MNR het volgende:
[..]
Vroeger durfde ik ook nooit in de Python in de Efteling. Totdat ik het gewoon een keer deed. Ik kwam eruit en zei: "ik wil nog een keer".
Angsten zijn er om overheen te stappen
Enne... naakte mannen. Nou, waar ik heb gelopen is het echt niet zo dat ze je helemaal aanstaren. Dat is nl. onbeleefd
Daar hebben we het al eerder over gehad, meen ik mij te herinneren. Elysium vind ik alleen leuk als het mooi weer is. Die tuin isquote:Op vrijdag 1 mei 2009 16:44 schreef Knuffelzacht het volgende:
Thermen Holiday schiedam vond ik niet de meest geweldige..... het is ok maar elysium is mucho beter
dat is dus het mooie van niet elk weekeind vrij zijn maar ook door de weeks.... ik ga danquote:Op vrijdag 1 mei 2009 16:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Daar hebben we het al eerder over gehad, meen ik mij te herinneren. Elysium vind ik alleen leuk als het mooi weer is. Die tuin isNadeel daar is dat het in de weekenden te druk is. En aangezien ik voor mijn rust ga, vind ik het wel lekker als het niet propvol is.
Niet met die reden, maar ik heb wel eens voor de eerste maal met een scharrel afgesproken in de sauna. Gewoon omdat we het allebei leuk vonden om naar de sauna te gaan en omdat het weer er ook wel naar was.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 16:45 schreef JaniesBrownie het volgende:
en als je op zoek bent naar een date, weet je wel meteen wat voor vlees je in de kuip hebt (en hoeveel enzo)
Dus geen tegenvallers achteraf
Volgens mij is er zelfs een heel subforum waar je kan klagen als je het ergens niet mee eens bent!quote:Op vrijdag 1 mei 2009 16:47 schreef rival het volgende:
volgens mij loopt er ergens op Fok! een centraal sauna topic waar je ook reviews e.d. kan lezen/posten
Okay, misschien was dit geen goed voorbeeldquote:Op vrijdag 1 mei 2009 16:45 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Whehehe.. als we er een vergelijking met de Python tegenaan gaan gooien: Mijn eerste keer in de Python zat ik eerst klem tussen de hydraulische hekjes, die hoe langer hoe harder mijn buik door mijn rug naar buiten leken te proberen te duwen. Mijn vaders geschreeuw (of was het de mijne?) alarmeerde de medewerkers, die de hekjes weer openden. Vervolgens schoten er mensen voor bij het instappen, waardoor ik nog een keer moest wachten en last but not least viel mijn bril af tijdens de looping (maar die viel gelukkig wel weer op mijn schoot).
Ideaal!quote:Op vrijdag 1 mei 2009 16:47 schreef Knuffelzacht het volgende:
dat is dus het mooie van niet elk weekeind vrij zijn maar ook door de weeks.... ik ga dan
ik ben geen klikspaanquote:Op vrijdag 1 mei 2009 16:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Volgens mij is er zelfs een heel subforum waar je kan klagen als je het ergens niet mee eens bent!
Leugens@hotmail.com!quote:Op vrijdag 1 mei 2009 16:37 schreef Duimelot het volgende:
[..]
echt elke keer als ik wat van je lees dan gaat het over eten
quote:
Ja, dat wilde ik net zeggen!quote:Op vrijdag 1 mei 2009 16:51 schreef JaniesBrownie het volgende:Ik ga de geilste schoenen halen die ik in lange tijd heb gezien
Ik loop er al twee weken over na te denken omdat ik ze vrij duur vind,
maar meestal betekent het dat ik het gewoon moet doen als ze zo lang in mn hoofd blijven zitten.
dus op naar de stad maar
Welke?quote:
kijk, dat zijn berichten!quote:Op vrijdag 1 mei 2009 16:56 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Beuh, sushi. Geef mij maar vitamine biefstuk.
Wat dat betreft mis je heel wat aan het feit dat ik je niet mee wil naar de biosquote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |