MNR is desperately op zoek naar afleiding.quote:
Ik ga je nog jaloerser maken. Ik ga met Ang3lquote:
Man, Sanadome is Heaven on Earthquote:Op vrijdag 1 mei 2009 16:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Is dat nou zo'n sauna / kuuroord waar je in badkleding moet rondlopen trouwens?
quote:
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 16:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Is dat nou zo'n sauna / kuuroord waar je in badkleding moet rondlopen trouwens?
Ook lekkerquote:Op vrijdag 1 mei 2009 16:18 schreef MNR het volgende:
[..]
MNR is desperately op zoek naar afleiding.
Maar morgen ligt ze ook in een jacuzzi
Arrrrrggggghhhhh!!!quote:Op vrijdag 1 mei 2009 16:18 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ik ga je nog jaloerser maken. Ik ga met Ang3l
Dat is geen antwoord op mijn vraag.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 16:19 schreef MNR het volgende:
Man, Sanadome is Heaven on Earth![]()
![]()
Een ding vertel ik je wel: de man die het later met mij gaat stellen, gaat vaaaaaak genieten
Eensch. Maar ik heb geen vergelijk met andere soorten sauna'squote:Op vrijdag 1 mei 2009 16:19 schreef MNR het volgende:
[..]
Man, Sanadome is Heaven on Earth![]()
![]()
Een ding vertel ik je wel: de man die het later met mij gaat stellen, gaat vaaaaaak genieten
Dat mag, je bent niet de enige. Ik ben één keer in een kuuroord geweest waar dat ook het geval was. Ik ben een behoorlijke saunafan, en dat gedoe met badkleding vind ik op mijn beurt weer niks. Voor mij dus niet voor herhaling vatbaar.quote:
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 16:19 schreef MNR het volgende:
[..]
Arrrrrggggghhhhh!!!
Zo'n mooie jongen. No fysical attraction natuurlijk![]()
Maar dat is wel bijzonder leuk![]()
Het is je gelukt
Andere sauna's. Mja, ik ken er ook niet zoveel, maar het is gewoon naakt rondlopen, naakt zwemmen (da's overigens best raar af en toequote:Op vrijdag 1 mei 2009 16:20 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Eensch. Maar ik heb geen vergelijk met andere soorten sauna's
Air naakt...quote:Op vrijdag 1 mei 2009 16:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat mag, je bent niet de enige. Ik ben één keer in een kuuroord geweest waar dat ook het geval was. Ik ben een behoorlijke saunafan, en dat gedoe met badkleding vind ik op mijn beurt weer niks. Voor mij dus niet voor herhaling vatbaar.
veulllll water bijdrinkenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 16:21 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
(al is dat ook weer zonde van het lome gevoel dan... )
Ow, ik las het verkeerd, ik zag staan "tot over een paar weekjes".quote:Op vrijdag 1 mei 2009 16:21 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Kan ik mooi showen daar
Nee, serieus, gewoon echt lekker een dagje op en top relaxen. Etentje daarna, misschien nog op stap (al is dat ook weer zonde van het lome gevoel dan... )
1 dagje. Sabbia Med iig, misschien een hotstone massage, dat weet ik nog niet. En verder.. relaxen! Dobberen, de sauna in, mintkamer.. Van alles!quote:Op vrijdag 1 mei 2009 16:21 schreef MNR het volgende:
[..]
Andere sauna's. Mja, ik ken er ook niet zoveel, maar het is gewoon naakt rondlopen, naakt zwemmen (da's overigens best raar af en toe) en dan met een handdoekje om in de Eucalyptus sauna. Or, my favo, het
Turks Stoombad
Jeetje Dreamer, dat heb je goed voor elkaar. Maar hoelang blijf je daar? En wat ben je allemaal van plan om te gaan doen?
whehehe.. jaloers?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 16:23 schreef zbbrox het volgende:
[..]
veulllll water bijdrinken
sanadome met angeldoe je goed
Als je dat in de sauna doet, word je er uit gezet. Misschien ook een idee voor hier?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 16:22 schreef MNR het volgende:
Air naakt...![]()
Ow wacht, we zouden niets meer op tafel leggen hier
Is Air de moeite waard dan naakt?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 16:22 schreef MNR het volgende:
[..]
Air naakt...![]()
Ow wacht, we zouden niets meer op tafel leggen hier
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 16:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als je dat in de sauna doet, word je er uit gezet. Misschien ook een idee voor hier?
Hmz. Dan moet ik niet te dicht bij de tafel gaan zitten..quote:Op vrijdag 1 mei 2009 16:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als je dat in de sauna doet, word je er uit gezet. Misschien ook een idee voor hier?
Dat hangt er vanaf aan wie je het vraagt...quote:
Volgens mij vroeg ik het aan MNRquote:Op vrijdag 1 mei 2009 16:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat hangt er vanaf aan wie je het vraagt...
No i know how to share.quote:
In dat geval: de vraag stellen is hem beantwoorden!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |