Op repeat?quote:
Tnxquote:Op vrijdag 1 mei 2009 14:41 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
X-men, ooohjah, die wilde ik ook zien... je date?!wat een sukkel dat ie jou afzegt!
Jij wilde zeggen dat wij wel samen kunnen gaan?quote:
was te verwachten .. toch?quote:
Hehequote:
Jij snapt de onderliggende verhoudingen nog niet echt geloof ikquote:Op vrijdag 1 mei 2009 14:45 schreef hardromacore het volgende:
[..]
Ok moet ik een verslag van schrijven dat jouw opmerking kant nog wal raakt?
Een persoon( die jij niet kent) afdoen als een sukkel omdat hij een kennis afzegt voor een date?
Zeg als je nou je mond niet houdt dan kom ik je spatie even vullen ja, met je grote mond!!!!quote:Op vrijdag 1 mei 2009 14:49 schreef zbbrox het volgende:
Had dan de spatie tussen "gles] S" weg gelaten.Noobje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Who cares.quote:
valt best wel meequote:
Dat is het probleem, mensen gaan zich hier hechten aan deze singlebuddie gemeenschap en daaruit onstaat overdreven/overbodig geslowchat, rest my casequote:Op vrijdag 1 mei 2009 14:53 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Jij snapt de onderliggende verhoudingen nog niet echt geloof ik
Ter kennisgeving aangenomenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 14:58 schreef hardromacore het volgende:
[..]
Dat is het probleem, mensen gaan zich hier hechten aan deze singlebuddie gemeenschap en daaruit voort vloeit overdreven/overbodig geslowchat, rest my case
quote:
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 14:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zeg als je nou je mond niet houdt dan kom ik je spatie even vullen ja, met je grote mond!!!!* zbbrox makes note to self "dont start talking out of your ass now"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Today we lived a thousand years
All we have is now
werkenquote:
Dat is balen zeg!quote:
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 15:02 schreef zbbrox het volgende:
[..]
* zbbrox makes note to self "dont fart out of your ass now"![]()
gezelligquote:Op vrijdag 1 mei 2009 15:03 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat is balen zeg!
Ik ga zo richting Antwerpen voor het weekend.
Dat weet ik nog niet. Een vriendin van mij geeft wel iets van een klein feestje. Dus zie het welquote:
geniet er vanquote:Op vrijdag 1 mei 2009 15:06 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat weet ik nog niet. Een vriendin van mij geeft wel iets van een klein feestje. Dus zie het wel
Dat komt wel goed. alleen wel weer 4 uur in de treinquote:
Dan ga je er gewoon 2 uur inzitten. Probleem is alleen wel dat je dan waarschijnlijk nog niet in Antwerpen bentquote:Op vrijdag 1 mei 2009 15:08 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat komt wel goed. alleen wel weer 4 uur in de treinNiet heel veel zin in
misschien maar in ander deel van nl gaan wonen? dat scheelt een hoop treinen in je leven...quote:Op vrijdag 1 mei 2009 15:08 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
das minder.. psp of gameboy mee? boekje lezen gaat na het eerste uur ook een beetje vervelen..quote:Op vrijdag 1 mei 2009 15:08 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
says who?quote:
dat doet wonderen dan ja hahaquote:Op vrijdag 1 mei 2009 15:12 schreef Cuegirllie het volgende:
Nog niet verhuizen voor mij, maar ooit ergens wel idd
Boekje, puzzelboekje, muziek mee en dan komt het wel goed
ik heb persoonlijk toch op zijn minst muziek nodig... anders word ik gek hahaquote:Op vrijdag 1 mei 2009 15:18 schreef JaniesBrownie het volgende:
ik was van plan geweest om vandaag in totaal 4,5 uur in de trein te gaan zitten (met pauze)
En ik vermaak me dan echt wel hoor
Zelfs zonder boekje of muziek
Ow ik kan het ook wel hoorquote:Op vrijdag 1 mei 2009 15:18 schreef JaniesBrownie het volgende:
ik was van plan geweest om vandaag in totaal 4,5 uur in de trein te gaan zitten (met pauze)
En ik vermaak me dan echt wel hoor
Zelfs zonder boekje of muziek
ik heb er al 2 uur en een kwartier op zittenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 15:19 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
ik heb persoonlijk toch op zijn minst muziek nodig... anders word ik gek haha
maar 4,5 uur reizen.... wat wilde je gaan doen dan?
Wie zat er te klagen?!quote:Op vrijdag 1 mei 2009 15:27 schreef Howl het volgende:
[..]
Als je van klagen over de [Singles] reeks houdt, dan is het vorig topic best interessant.
Nah. dat ik ook wel naar de bios kan gaan.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 14:48 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Jij wilde zeggen dat wij wel samen kunnen gaan?![]()
Denk dat ik dat maar doe, straks de stad in (hopelijk met mn zusje) en dan daarna gelijk de bios in duiken
Dat kan ja.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 15:34 schreef zbbrox het volgende:
[..]
Nah. dat ik ook wel naar de bios kan gaan.
heej duimquote:Op vrijdag 1 mei 2009 15:38 schreef Duimelot het volgende:
allemaal
wat een losert die date van jou JB
ik zou m pik straf geven gheghe
Neequote:Op vrijdag 1 mei 2009 15:38 schreef Duimelot het volgende:
allemaal
wat een losert die date van jou JB
ik zou m pik straf geven gheghe
niet als je met zzbrox naar de bios gaatquote:Op vrijdag 1 mei 2009 15:40 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nee
Daar heb ik mezelf minstens net zo erg mee
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 15:41 schreef Duimelot het volgende:
[..]
niet als je met zzbrox naar de bios gaatIk nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
compact en kleverig.
Hey JB! Mijn meiske! Wanneer gaan wij nu naar de bios & frietjes eten?quote:
Uhuh. "toevallig"quote:Op vrijdag 1 mei 2009 14:47 schreef Ang3l het volgende:
+s in de TT
En het was toevallig een nr wat opstond hier
Have funquote:
geen idee !quote:Op vrijdag 1 mei 2009 15:55 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Hey JB! Mijn meiske! Wanneer gaan wij nu naar de bios & frietjes eten?
killzone 2quote:
Eigenlijk wel ja!quote:Op vrijdag 1 mei 2009 16:09 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
geen idee !
Moeten we wel een keer doen he
quote:
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 16:10 schreef MNR het volgende:
Dreamer!!!
You're nothing but a dreamer!
Well can you put your hand in your head, o no!
Okay.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 16:16 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Zojuist gereserveerd bij Sanadome voor over een paar weekjes
In nijmegen?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 16:16 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Hoe is het met jou?
Is dat nou zo'n sauna / kuuroord waar je in badkleding moet rondlopen trouwens?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 16:16 schreef DR34M3R het volgende:
MNR is desperately op zoek naar afleiding.quote:
Ik ga je nog jaloerser maken. Ik ga met Ang3lquote:
Man, Sanadome is Heaven on Earthquote:Op vrijdag 1 mei 2009 16:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Is dat nou zo'n sauna / kuuroord waar je in badkleding moet rondlopen trouwens?
quote:
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 16:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Is dat nou zo'n sauna / kuuroord waar je in badkleding moet rondlopen trouwens?
Ook lekkerquote:Op vrijdag 1 mei 2009 16:18 schreef MNR het volgende:
[..]
MNR is desperately op zoek naar afleiding.
Maar morgen ligt ze ook in een jacuzzi
Arrrrrggggghhhhh!!!quote:Op vrijdag 1 mei 2009 16:18 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ik ga je nog jaloerser maken. Ik ga met Ang3l
Dat is geen antwoord op mijn vraag.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 16:19 schreef MNR het volgende:
Man, Sanadome is Heaven on Earth![]()
![]()
Een ding vertel ik je wel: de man die het later met mij gaat stellen, gaat vaaaaaak genieten
Eensch. Maar ik heb geen vergelijk met andere soorten sauna'squote:Op vrijdag 1 mei 2009 16:19 schreef MNR het volgende:
[..]
Man, Sanadome is Heaven on Earth![]()
![]()
Een ding vertel ik je wel: de man die het later met mij gaat stellen, gaat vaaaaaak genieten
Dat mag, je bent niet de enige. Ik ben één keer in een kuuroord geweest waar dat ook het geval was. Ik ben een behoorlijke saunafan, en dat gedoe met badkleding vind ik op mijn beurt weer niks. Voor mij dus niet voor herhaling vatbaar.quote:
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 16:19 schreef MNR het volgende:
[..]
Arrrrrggggghhhhh!!!
Zo'n mooie jongen. No fysical attraction natuurlijk![]()
Maar dat is wel bijzonder leuk![]()
Het is je gelukt
Andere sauna's. Mja, ik ken er ook niet zoveel, maar het is gewoon naakt rondlopen, naakt zwemmen (da's overigens best raar af en toequote:Op vrijdag 1 mei 2009 16:20 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Eensch. Maar ik heb geen vergelijk met andere soorten sauna's
Air naakt...quote:Op vrijdag 1 mei 2009 16:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat mag, je bent niet de enige. Ik ben één keer in een kuuroord geweest waar dat ook het geval was. Ik ben een behoorlijke saunafan, en dat gedoe met badkleding vind ik op mijn beurt weer niks. Voor mij dus niet voor herhaling vatbaar.
veulllll water bijdrinkenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 16:21 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
(al is dat ook weer zonde van het lome gevoel dan... )
Ow, ik las het verkeerd, ik zag staan "tot over een paar weekjes".quote:Op vrijdag 1 mei 2009 16:21 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Kan ik mooi showen daar
Nee, serieus, gewoon echt lekker een dagje op en top relaxen. Etentje daarna, misschien nog op stap (al is dat ook weer zonde van het lome gevoel dan... )
1 dagje. Sabbia Med iig, misschien een hotstone massage, dat weet ik nog niet. En verder.. relaxen! Dobberen, de sauna in, mintkamer.. Van alles!quote:Op vrijdag 1 mei 2009 16:21 schreef MNR het volgende:
[..]
Andere sauna's. Mja, ik ken er ook niet zoveel, maar het is gewoon naakt rondlopen, naakt zwemmen (da's overigens best raar af en toe) en dan met een handdoekje om in de Eucalyptus sauna. Or, my favo, het
Turks Stoombad
Jeetje Dreamer, dat heb je goed voor elkaar. Maar hoelang blijf je daar? En wat ben je allemaal van plan om te gaan doen?
whehehe.. jaloers?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 16:23 schreef zbbrox het volgende:
[..]
veulllll water bijdrinken
sanadome met angeldoe je goed
Als je dat in de sauna doet, word je er uit gezet. Misschien ook een idee voor hier?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 16:22 schreef MNR het volgende:
Air naakt...![]()
Ow wacht, we zouden niets meer op tafel leggen hier
Is Air de moeite waard dan naakt?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 16:22 schreef MNR het volgende:
[..]
Air naakt...![]()
Ow wacht, we zouden niets meer op tafel leggen hier
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 16:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als je dat in de sauna doet, word je er uit gezet. Misschien ook een idee voor hier?
Hmz. Dan moet ik niet te dicht bij de tafel gaan zitten..quote:Op vrijdag 1 mei 2009 16:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als je dat in de sauna doet, word je er uit gezet. Misschien ook een idee voor hier?
Dat hangt er vanaf aan wie je het vraagt...quote:
Volgens mij vroeg ik het aan MNRquote:Op vrijdag 1 mei 2009 16:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat hangt er vanaf aan wie je het vraagt...
No i know how to share.quote:
In dat geval: de vraag stellen is hem beantwoorden!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |