Op repeat?quote:
Tnxquote:Op vrijdag 1 mei 2009 14:41 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
X-men, ooohjah, die wilde ik ook zien... je date?!wat een sukkel dat ie jou afzegt!
Jij wilde zeggen dat wij wel samen kunnen gaan?quote:
was te verwachten .. toch?quote:
Hehequote:
Jij snapt de onderliggende verhoudingen nog niet echt geloof ikquote:Op vrijdag 1 mei 2009 14:45 schreef hardromacore het volgende:
[..]
Ok moet ik een verslag van schrijven dat jouw opmerking kant nog wal raakt?
Een persoon( die jij niet kent) afdoen als een sukkel omdat hij een kennis afzegt voor een date?
Zeg als je nou je mond niet houdt dan kom ik je spatie even vullen ja, met je grote mond!!!!quote:Op vrijdag 1 mei 2009 14:49 schreef zbbrox het volgende:
Had dan de spatie tussen "gles] S" weg gelaten.Noobje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Who cares.quote:
valt best wel meequote:
Dat is het probleem, mensen gaan zich hier hechten aan deze singlebuddie gemeenschap en daaruit onstaat overdreven/overbodig geslowchat, rest my casequote:Op vrijdag 1 mei 2009 14:53 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Jij snapt de onderliggende verhoudingen nog niet echt geloof ik
Ter kennisgeving aangenomenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 14:58 schreef hardromacore het volgende:
[..]
Dat is het probleem, mensen gaan zich hier hechten aan deze singlebuddie gemeenschap en daaruit voort vloeit overdreven/overbodig geslowchat, rest my case
quote:
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 14:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zeg als je nou je mond niet houdt dan kom ik je spatie even vullen ja, met je grote mond!!!!* zbbrox makes note to self "dont start talking out of your ass now"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Today we lived a thousand years
All we have is now
werkenquote:
Dat is balen zeg!quote:
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 15:02 schreef zbbrox het volgende:
[..]
* zbbrox makes note to self "dont fart out of your ass now"![]()
gezelligquote:Op vrijdag 1 mei 2009 15:03 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat is balen zeg!
Ik ga zo richting Antwerpen voor het weekend.
Dat weet ik nog niet. Een vriendin van mij geeft wel iets van een klein feestje. Dus zie het welquote:
geniet er vanquote:Op vrijdag 1 mei 2009 15:06 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat weet ik nog niet. Een vriendin van mij geeft wel iets van een klein feestje. Dus zie het wel
Dat komt wel goed. alleen wel weer 4 uur in de treinquote:
Dan ga je er gewoon 2 uur inzitten. Probleem is alleen wel dat je dan waarschijnlijk nog niet in Antwerpen bentquote:Op vrijdag 1 mei 2009 15:08 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat komt wel goed. alleen wel weer 4 uur in de treinNiet heel veel zin in
misschien maar in ander deel van nl gaan wonen? dat scheelt een hoop treinen in je leven...quote:Op vrijdag 1 mei 2009 15:08 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
das minder.. psp of gameboy mee? boekje lezen gaat na het eerste uur ook een beetje vervelen..quote:Op vrijdag 1 mei 2009 15:08 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
says who?quote:
dat doet wonderen dan ja hahaquote:Op vrijdag 1 mei 2009 15:12 schreef Cuegirllie het volgende:
Nog niet verhuizen voor mij, maar ooit ergens wel idd
Boekje, puzzelboekje, muziek mee en dan komt het wel goed
ik heb persoonlijk toch op zijn minst muziek nodig... anders word ik gek hahaquote:Op vrijdag 1 mei 2009 15:18 schreef JaniesBrownie het volgende:
ik was van plan geweest om vandaag in totaal 4,5 uur in de trein te gaan zitten (met pauze)
En ik vermaak me dan echt wel hoor
Zelfs zonder boekje of muziek
Ow ik kan het ook wel hoorquote:Op vrijdag 1 mei 2009 15:18 schreef JaniesBrownie het volgende:
ik was van plan geweest om vandaag in totaal 4,5 uur in de trein te gaan zitten (met pauze)
En ik vermaak me dan echt wel hoor
Zelfs zonder boekje of muziek
ik heb er al 2 uur en een kwartier op zittenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 15:19 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
ik heb persoonlijk toch op zijn minst muziek nodig... anders word ik gek haha
maar 4,5 uur reizen.... wat wilde je gaan doen dan?
Wie zat er te klagen?!quote:Op vrijdag 1 mei 2009 15:27 schreef Howl het volgende:
[..]
Als je van klagen over de [Singles] reeks houdt, dan is het vorig topic best interessant.
Nah. dat ik ook wel naar de bios kan gaan.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 14:48 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Jij wilde zeggen dat wij wel samen kunnen gaan?![]()
Denk dat ik dat maar doe, straks de stad in (hopelijk met mn zusje) en dan daarna gelijk de bios in duiken
Dat kan ja.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 15:34 schreef zbbrox het volgende:
[..]
Nah. dat ik ook wel naar de bios kan gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |