Daar hebben we het al eerder over gehad, meen ik mij te herinneren. Elysium vind ik alleen leuk als het mooi weer is. Die tuin isquote:Op vrijdag 1 mei 2009 16:44 schreef Knuffelzacht het volgende:
Thermen Holiday schiedam vond ik niet de meest geweldige..... het is ok maar elysium is mucho beter
dat is dus het mooie van niet elk weekeind vrij zijn maar ook door de weeks.... ik ga danquote:Op vrijdag 1 mei 2009 16:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Daar hebben we het al eerder over gehad, meen ik mij te herinneren. Elysium vind ik alleen leuk als het mooi weer is. Die tuin isNadeel daar is dat het in de weekenden te druk is. En aangezien ik voor mijn rust ga, vind ik het wel lekker als het niet propvol is.
Niet met die reden, maar ik heb wel eens voor de eerste maal met een scharrel afgesproken in de sauna. Gewoon omdat we het allebei leuk vonden om naar de sauna te gaan en omdat het weer er ook wel naar was.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 16:45 schreef JaniesBrownie het volgende:
en als je op zoek bent naar een date, weet je wel meteen wat voor vlees je in de kuip hebt (en hoeveel enzo)
Dus geen tegenvallers achteraf
Volgens mij is er zelfs een heel subforum waar je kan klagen als je het ergens niet mee eens bent!quote:Op vrijdag 1 mei 2009 16:47 schreef rival het volgende:
volgens mij loopt er ergens op Fok! een centraal sauna topic waar je ook reviews e.d. kan lezen/posten
Okay, misschien was dit geen goed voorbeeldquote:Op vrijdag 1 mei 2009 16:45 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Whehehe.. als we er een vergelijking met de Python tegenaan gaan gooien: Mijn eerste keer in de Python zat ik eerst klem tussen de hydraulische hekjes, die hoe langer hoe harder mijn buik door mijn rug naar buiten leken te proberen te duwen. Mijn vaders geschreeuw (of was het de mijne?) alarmeerde de medewerkers, die de hekjes weer openden. Vervolgens schoten er mensen voor bij het instappen, waardoor ik nog een keer moest wachten en last but not least viel mijn bril af tijdens de looping (maar die viel gelukkig wel weer op mijn schoot).
Ideaal!quote:Op vrijdag 1 mei 2009 16:47 schreef Knuffelzacht het volgende:
dat is dus het mooie van niet elk weekeind vrij zijn maar ook door de weeks.... ik ga dan
ik ben geen klikspaanquote:Op vrijdag 1 mei 2009 16:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Volgens mij is er zelfs een heel subforum waar je kan klagen als je het ergens niet mee eens bent!
Leugens@hotmail.com!quote:Op vrijdag 1 mei 2009 16:37 schreef Duimelot het volgende:
[..]
echt elke keer als ik wat van je lees dan gaat het over eten
quote:
Ja, dat wilde ik net zeggen!quote:Op vrijdag 1 mei 2009 16:51 schreef JaniesBrownie het volgende:Ik ga de geilste schoenen halen die ik in lange tijd heb gezien
Ik loop er al twee weken over na te denken omdat ik ze vrij duur vind,
maar meestal betekent het dat ik het gewoon moet doen als ze zo lang in mn hoofd blijven zitten.
dus op naar de stad maar
Welke?quote:
kijk, dat zijn berichten!quote:Op vrijdag 1 mei 2009 16:56 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Beuh, sushi. Geef mij maar vitamine biefstuk.
Wat dat betreft mis je heel wat aan het feit dat ik je niet mee wil naar de biosquote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |