Hey, ik doe niet aan het beoordelen van bezette mannenquote:
Ziet er mooi uit. Maar ik geloof toch echt dat ik veel te onzeker zou zijn in mijn nakie.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 16:29 schreef zbbrox het volgende:
[..]
No i know how to share.
Geen slecht idee though, saunaatje inlassen. Deze is: http://thermenholiday.nl/index.asp?vst=ths
Ze hebben ook badkledingsdagenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 16:32 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ziet er mooi uit. Maar ik geloof toch echt dat ik veel te onzeker zou zijn in mijn nakie.
"De vraag stellen is hem beantwoorden"? Ik stel de vraag niet voor niets. Ik ken het antwoord niet.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 16:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
In dat geval: de vraag stellen is hem beantwoorden!
Je hield je ogen dicht?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 16:30 schreef MNR het volgende:
[..]
Hey, ik doe niet aan het beoordelen van bezette mannen![]()
Maar Air is volgens mij best wel een bikkel om naar te kijken
Waar jij heen gaat worden jullie dus allemaal in een hokje gestoptquote:Op vrijdag 1 mei 2009 16:32 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ziet er mooi uit. Maar ik geloof toch echt dat ik veel te onzeker zou zijn in mijn nakie.
Maar ik vond t de eerste keer ook eng hoorquote:Op vrijdag 1 mei 2009 16:32 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Zou het schelen als er alleen vrouwen zijn? Er zijn namelijk genoeg sauna's die ook vrouwendagen hebben.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 16:32 schreef DR34M3R het volgende:
Saampjes gaan!quote:Op vrijdag 1 mei 2009 16:32 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Doe es lief!quote:
ik vind hem matig... geef mij maar het elysium bleiswijk dies vele male beter!quote:Op vrijdag 1 mei 2009 16:29 schreef zbbrox het volgende:
[..]
No i know how to share.
Geen slecht idee though, saunaatje inlassen. Deze is: http://thermenholiday.nl/index.asp?vst=ths
matig?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 16:35 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
ik vind hem matig... geef mij maar het elysium bleiswijk dies vele male beter!
echt elke keer als ik wat van je lees dan gaat het over etenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 16:35 schreef zbbrox het volgende:
[..]
Saampjes gaan!
* zbbrox gaat even de huur betalen en broodjes in de oven doen
er is niets engs aan.. eerste keer gewoon op vrouwe dag gaan en daarna is het een eitje! ik ben ook zo onzeker als de pest als het om mijn uiterlijk en lichaam gaat...quote:Op vrijdag 1 mei 2009 16:32 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Geen idee. Vreemd eigenlijk, als ik er nu over nadenk. Met het omkleden met de zwemles heb ik er ook geen moeite mee. En vroeger ook niet, samen douchen na het basketballen of na de gymles. Misschien dat idd het idee naakt tegenover vreemde (naakte) kerels te staan hetgeen is wat het eng maakt in mijn hoofd.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 16:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zou het schelen als er alleen vrouwen zijn? Er zijn namelijk genoeg sauna's die ook vrouwendagen hebben.
het is daar klein, stoombad ruikt naar schimmel en gezelschap was murmeliquote:Op vrijdag 1 mei 2009 16:37 schreef zbbrox het volgende:
[..]
matig?
misschien lag het aan mn gezelschap dat ik het wel een supersauna vond.. elysium bleiswijk you sayy. hmmmm
Waarom al dat latijn?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 16:37 schreef Duimelot het volgende:
[..]
echt elke keer als ik wat van je lees dan gaat het over eten
Ik vind Thermen Holiday ook een prima sauna. Al waren de keren dat ik er was de dompelbaden lauw. En ik wil ze zo koud dat je spontaan kramp in je tenen en benen krijgt.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 16:37 schreef zbbrox het volgende:
matig?
misschien lag het aan mn gezelschap dat ik het wel een supersauna vond.. elysium bleiswijk you sayy. hmmmm
Vroeger durfde ik ook nooit in de Python in de Efteling. Totdat ik het gewoon een keer deed. Ik kwam eruit en zei: "ik wil nog een keerquote:Op vrijdag 1 mei 2009 16:37 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Geen idee. Vreemd eigenlijk, als ik er nu over nadenk. Met het omkleden met de zwemles heb ik er ook geen moeite mee. En vroeger ook niet, samen douchen na het basketballen of na de gymles. Misschien dat idd het idee naakt tegenover vreemde (naakte) kerels te staan hetgeen is wat het eng maakt in mijn hoofd.
En misschien heeft MNR wel gelijk, is het alleen de eerste keer en wil ik daarna niet anders meer
In tegenstelling tot wat je misschien zou verwachten is een sauna alles behalve een vleeskeuring. Mensen gaan echt niet opvallend zitten staren naar anderen.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 16:37 schreef DR34M3R het volgende:
Geen idee. Vreemd eigenlijk, als ik er nu over nadenk. Met het omkleden met de zwemles heb ik er ook geen moeite mee. En vroeger ook niet, samen douchen na het basketballen of na de gymles. Misschien dat idd het idee naakt tegenover vreemde (naakte) kerels te staan hetgeen is wat het eng maakt in mijn hoofd.
Ik heb nog nooit gehoord dat mensen achteraf nooit meer naar de sauna wilden omdat ze naakt moesten rond lopen en dat ze het niet prettig vonden.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 16:37 schreef DR34M3R het volgende:
En misschien heeft MNR wel gelijk, is het alleen de eerste keer en wil ik daarna niet anders meer
Thermen Holiday schiedam vond ik niet de meest geweldige..... het is ok maar elysium is mucho beterquote:Op vrijdag 1 mei 2009 16:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik vind Thermen Holiday ook een prima sauna. Al waren de keren dat ik er was de dompelbaden lauw. En ik wil ze zo koud dat je spontaan kramp in je tenen en benen krijgt.
Whehehe.. als we er een vergelijking met de Python tegenaan gaan gooien: Mijn eerste keer in de Python zat ik eerst klem tussen de hydraulische hekjes, die hoe langer hoe harder mijn buik door mijn rug naar buiten leken te proberen te duwen. Mijn vaders geschreeuw (of was het de mijne?) alarmeerde de medewerkers, die de hekjes weer openden. Vervolgens schoten er mensen voor bij het instappen, waardoor ik nog een keer moest wachten en last but not least viel mijn bril af tijdens de looping (maar die viel gelukkig wel weer op mijn schoot).quote:Op vrijdag 1 mei 2009 16:41 schreef MNR het volgende:
[..]
Vroeger durfde ik ook nooit in de Python in de Efteling. Totdat ik het gewoon een keer deed. Ik kwam eruit en zei: "ik wil nog een keer".
Angsten zijn er om overheen te stappen
Enne... naakte mannen. Nou, waar ik heb gelopen is het echt niet zo dat ze je helemaal aanstaren. Dat is nl. onbeleefd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |