Hoi!quote:
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 12:14 schreef Gert het volgende:
[..]
Helemáál achteraan, op die verhoogde tribune? Dan had je dus tóch een invalidenkaart.
Volgens mij ging je net weg toen wij aankwamenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 12:15 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hoi!
Jammer dat ik jullie amper heb gezien omdat ik met Guiseppe van het Geluid naar het politiebureau moest vanwege een ingeslagen autoruit. En vervolgens een half uur over uitparkeren deed ivm een leeglopend PSV-stadion.
Ja, met die grote bak van Bram. Die ik al bijna beschadigde omdat ik bij het inparkeren voor het politiebureau iets te geconcentreerd naar de stoep keekquote:Op dinsdag 5 mei 2009 12:19 schreef remlof het volgende:
Volgens mij ging je net weg toen wij aankwamen
Maar we hebben elkaar later dus nog wel even gezien.
Volgens mij kwam die laatste opmerking van je nogal aanquote:Op dinsdag 5 mei 2009 12:13 schreef Gert het volgende:
[..]
Denk je dat of weet je dat?
Dat wederzijdse katten is een gimmick, en volgens mij van beide kanten niet serieus.
En anders moet je er zelf niet mee door blijven gaan, als je het niet leuk meer vindt, toch?
Dus ik neem aan dat het wel los loopt met die zielepijn.![]()
Maar ik zal er van mijn kant mee stoppen. Fann, als dát het is: kom maar terug trut!
Jaquote:Op dinsdag 5 mei 2009 12:21 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja, met die grote bak van Bram. Die ik al bijna beschadigde omdat ik bij het inparkeren voor het politiebureau iets te geconcentreerd naar de stoep keek.
Maar bijna telt niet.
Toen ik weer terugkwam, stonden jullie weer op het punt om weg te gaan.
Nou ja. Beter iets dan niets.
Doe eens linkje danquote:Op dinsdag 5 mei 2009 12:24 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Volgens mij kwam die laatste opmerking van je nogal aan![]()
Over dat ze, in tegenstelling tot Liesje, geen kans kreeg om je in real aardig te vinden of zoiets. Ze lokte dat wel wat uit en kreeg het wat bot terug op haar bordje. Maar dat is mijn beoordeling vanaf de zijlijn, ik heb het niet van haar.
OK. Dat was een tikkie kille reactie op een onaardige post van haar ja, maar da's toch geen reden om weg te blijven. Dus ze zijn vast gezellig samen de sirtaki aan het dansen en borden aan het stuksmijten.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 12:24 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Volgens mij kwam die laatste opmerking van je nogal aan![]()
Over dat ze, in tegenstelling tot Liesje, geen kans kreeg om je in real aardig te vinden of zoiets. Ze lokte dat wel wat uit en kreeg het wat bot terug op haar bordje. Maar dat is mijn beoordeling vanaf de zijlijn, ik heb het niet van haar.
Als ze daarom weg blijft is ze wel een beetje dramaqueen enzo...quote:Op dinsdag 5 mei 2009 12:40 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Begint hier RLS SC #203 Shit hits the fan]
Mwah, de ene dag kun je meer hebben dan de andere. Fann vind ik erg okquote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:52 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Als ze daarom weg blijft is ze wel een beetje dramaqueen enzo...
Leuke date gehad?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:36 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Mwah, de ene dag kun je meer hebben dan de andere. Fann vind ik erg ok
Ho Ho Stop de persen ! nog niet de telegraaf bellen, ik ben er gewoon nog hoor.... ik besta en ik ademquote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:52 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Als ze daarom weg blijft is ze wel een beetje dramaqueen enzo...
Ik wil best nog een keer heen, alleen dan neem ik mijn laptop mee en ga streamverslagen maken.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 18:29 schreef Manu82 het volgende:
Ga je binnenkort nog weer naar debunker eigenlijk?
Volgens mij is Huub nu een paar dagen het hulpje van dementor.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 18:33 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik wil best nog een keer heen, alleen dan neem ik mijn laptop mee en ga streamverslagen maken.
Ik had nog aan Bart gevraagd of ik kon afwassen ofzo, maar die zei dat ik Dementor wel kon helpen,
Maar Dementor had eigenlijk niets voor mij te doen, en toen voelde ik me een beetje in de weg lopen!
Dus als we nog een keer gaan, dan wil ik wel wat te doen hebben.
Nouja, je bent er iig geweest en volgende keer gewoon laptop meequote:Op dinsdag 5 mei 2009 18:33 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik wil best nog een keer heen, alleen dan neem ik mijn laptop mee en ga streamverslagen maken.
Ik had nog aan Bart gevraagd of ik kon afwassen ofzo, maar die zei dat ik Dementor wel kon helpen,
Maar Dementor had eigenlijk niets voor mij te doen, en toen voelde ik me een beetje in de weg lopen!
Dus als we nog een keer gaan, dan wil ik wel wat te doen hebben.
fannquote:Op dinsdag 5 mei 2009 18:18 schreef FANN het volgende:
o Ho Stop de persen ! nog niet de telegraaf bellen, ik ben er gewoon nog hoor.... ik besta en ik adem
gewoon door, tis wel lief van PukkePiet dat ie me miste![]()
Denk dat je het gedroomd hebt en zou me ernstig zorgen gaan makenquote:Op woensdag 6 mei 2009 01:02 schreef versabommie het volgende:
Ik streamde per ongeluk vanmiddag en zag een kasthomo janken om een pot gel... of heb ik het gedroomd?
quote:
quote:Op woensdag 6 mei 2009 01:02 schreef versabommie het volgende:
Ik streamde per ongeluk vanmiddag en zag een kasthomo janken om een pot gel... of heb ik het gedroomd?
Hij stond op het punt om iemand voor z'n bek te rossen die hem ermee pestte, zo opgefokt was-ie erover. Goed man.quote:Op woensdag 6 mei 2009 01:02 schreef versabommie het volgende:
over opgefokt gesproken... komt APK hier nog wellus?quote:Op woensdag 6 mei 2009 15:33 schreef Gert het volgende:
[..]
Hij stond op het punt om iemand voor z'n bek te rossen die hem ermee pestte, zo opgefokt was-ie erover. Goed man.
Als ik het goed begreep is hij weggepest door peterquote:Op donderdag 7 mei 2009 01:25 schreef versabommie het volgende:
[..]
over opgefokt gesproken... komt APK hier nog wellus?
En jij deed het met Kelly, dat weet iedereen!quote:
oe dat is wel heel kritischquote:Op donderdag 7 mei 2009 01:31 schreef PC eend het volgende:
[..]
Als ik het goed begreep is hij weggepest door peter
quote:
true, true, maar ik wilde ook eens origineel zijnquote:
ja man, wat heb ik toen gelachen.. al die pogingen om me een ban aan te smerenquote:
Maar had je dat hele gedoe met lobas helemaal niet meegekregen dan?quote:
ik ook niet helemaal, ze deed wel verwoede pogingen om in m'n broekie te komen maar de echte bom hier heb ik half gemistquote:Op donderdag 7 mei 2009 01:54 schreef PC eend het volgende:
[..]
Maar had je dat hele gedoe met lobas helemaal niet meegekregen dan?
Nee, zo te zien nietquote:Op donderdag 7 mei 2009 01:54 schreef PC eend het volgende:
[..]
Maar had je dat hele gedoe met lobas helemaal niet meegekregen dan?
Heb erg gelachen toen, maar het had zoveel leuker gekund, maar niemand mocht het er meer over hebben, op een gegeven moment sloot yvonne daarom FB maar gewoon helemaalquote:Op donderdag 7 mei 2009 01:54 schreef versabommie het volgende:
[..]
ja man, wat heb ik toen gelachen.. al die pogingen om me een ban aan te smeren
quote:Op donderdag 7 mei 2009 01:58 schreef PC eend het volgende:
[..]
Heb erg gelachen toen, maar het had zoveel leuker gekund, maar niemand mocht het er meer over hebben, op een gegeven moment sloot yvonne daarom FB maar gewoon helemaal![]()
Nou ja ach, je had erbij moeten zijnquote:Op donderdag 7 mei 2009 01:57 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Nee, zo te zien niet
Geen idee waar dit over gaat, maar ik hield het ook een paar maanden voor einde DGK voor gezien.
19 bans in één uurquote:Op donderdag 7 mei 2009 01:56 schreef versabommie het volgende:
[..]
ik ook niet helemaal, ze deed wel verwoede pogingen om in m'n broekie te komen maar de echte bom hier heb ik half gemist
tot Jappie d'r een ban door kreeg , toen kreeg ik ook mijn eerste ban![]()
nouja er waren geen vrouwelijke mods meer geloof ik ... ja dan is het wachten op een banquote:
en dan nog alle accountjes die de prullebak in gingenquote:
Nee dit is ff nostalgie en gaat ergens anders over.quote:Op donderdag 7 mei 2009 02:00 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Oh.. come on, do tell...![]()
Lobasca was een kloon van iemand, ofzo?
quote:Op donderdag 7 mei 2009 02:02 schreef versabommie het volgende:
[..]
nouja er waren geen vrouwelijke mods meer geloof ik ... ja dan is het wachten op een ban
Ja, dat met die kliekjes (in SC) heb ik nog wel meegekregen, maar waarom is de rol van Lobasca daarin dan zo hilarisch?quote:Op donderdag 7 mei 2009 02:01 schreef PC eend het volgende:
[..]
Nou ja ach, je had erbij moeten zijn
Veel gezeik met kliekjes onderling, vrij hilarisch wel als je het van een afstandje bekijkt
Nee, speelde zich van ongeveer eind november 2007 tot en met februari 2008, in het DGK subforumquote:Op donderdag 7 mei 2009 01:54 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Hmmm... Is dit inside knowledge van Fok!meetings waar ik (wijselijk) niet naartoe ga?
zit nu idd allemaal oude meuk te lezen , maar blame de modjes dat ze zo lief waren ik gaf geen aanleiding : [BB] User Servival game -part 11quote:
Wat een mysteries allemaalquote:Op donderdag 7 mei 2009 02:04 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nee, speelde zich van ongeveer eind november 2007 tot en met februari 2008, in het DGK subforum
Ik bedoelde haar niet in het bijzonder, persoonlijk had ik helemaal geen probleem met haarquote:Op donderdag 7 mei 2009 02:04 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Ja, dat met die kliekjes (in SC) heb ik nog wel meegekregen, maar waarom is de rol van Lobasca daarin dan zo hilarisch?
Dat servivialquote:Op donderdag 7 mei 2009 02:11 schreef versabommie het volgende:
[..]
zit nu idd allemaal oude meuk te lezen , maar blame de modjes dat ze zo lief waren ik gaf geen aanleiding : [BB] User Servival game -part 11
briljant was dat .. zeker met dat genaai en gezuig van Coos, Jappie en APKquote:Op donderdag 7 mei 2009 02:18 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dat servivial
Ook om krom gelegen idd
Ik heb toen geloof ik het meest gelachen zonder dat er echt een rel aan te pas kwamquote:Op donderdag 7 mei 2009 02:20 schreef versabommie het volgende:
[..]
briljant was dat .. zeker met dat genaai en gezuig van Coos, Jappie en APK
MorguH!quote:
Ben nog wakker, bezig met het gereed maken van een afstudeeropdracht voor 't meisjequote:Op donderdag 7 mei 2009 06:31 schreef Manu82 het volgende:
Ben je nog wakker of al wakker zo tijdens je vakantie?
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |