Post Icon, in het geval van jouw post de smiley die je voor je post gezet had, bij deze post van mij is het dat supermantekentjequote:Op dinsdag 5 mei 2009 10:42 schreef tuinfluiter het volgende:
Goedemorgen.
Lees wel vaker over een Pl, wat is dat precies?
Ik gebruik ze eigenlijk altijd.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 10:46 schreef Maanvis het volgende:
Ik lees ze ook niet zo vaak, gebruik ze ook veel te weinig.
Er dwarrelt ergens een tutorial topic rond voor wat ze eigenlijk betekenen, maar dat is met google niet echt terug te vinden.
Gebruik je bij je mailtjes ook altijd urgentie vlaggetjes?quote:
Dat dan weer niet. Dan krijg ik dat straks dubbel en dwars terug en moet ik overal snel op reageren. Kom, kom ... Wat denk je er zelf van?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 10:50 schreef Maanvis het volgende:
Gebruik je bij je mailtjes ook altijd urgentie vlaggetjes?
haha, je leek me wel een type daarvoorquote:Op dinsdag 5 mei 2009 10:52 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat dan weer niet. Dan krijg ik dat straks dubbel en dwars terug en moet ik overal snel op reageren. Kom, kom ... Wat denk je er zelf van?
Dat doet het zeker.. maar ik probeer altijd in mijn posts zelf zoveel mogelijk olijke gele rakkers te larderen. Ik vind die UBB-gedrochten nl. maar zielug.quote:Maar ik vind een PI wel iets toevoegen aan een post.
Het is ook irritant als mensen een leesbevestiging vragenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 10:54 schreef Manu82 het volgende:
Oh met die mailtjes is dat irritant als je om een ontvangst- en leesbevestiging vraagt en die mensen dat dan niet terugsturen......
Ik zeg ook altijd NEEN op die pushy, controlerende vraag.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 10:54 schreef Manu82 het volgende:
Oh met die mailtjes is dat irritant als je om een ontvangst- en leesbevestiging vraagt en die mensen dat dan niet terugsturen......
Ik krijg altijd een raar idee bij mensen die zo'n bevestiging willen ontvangen. Dan is het net alsof ze ook meteen antwoord verwachten, en dat vind ik flamoeserig.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 10:54 schreef Manu82 het volgende:
Soms moet je zeker weten of een mail is aangekomen/gelezen en wanneer...quote:Op dinsdag 5 mei 2009 10:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het is ook irritant als mensen een leesbevestiging vragen
Dat snap ik wel, maar sommige mensen vinden zichzelf zo belangrijk dat ze denken dat ieder nitwit-mailtje dat van hen afkomt een ontvangst- en leesbevestiging waard isquote:Op dinsdag 5 mei 2009 10:58 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Soms moet je zeker weten of een mail is aangekomen/gelezen en wanneer...
Best een vrolijke post toch, en veel mensen zijn een paar dagen vrij.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 10:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ze lijkt idd spoorloos te zijn![]()
En vreemd genoeg is dit haar laatste post:
[..]
parkeren was echt primaquote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:58 schreef Gert het volgende:
[..]
Hoe was het parkeren Manu? En stond het blauw in Ahoy? Zit dat nou nog vól dan, zo'n concert?
Denk je dat of weet je dat?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:59 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Fann is volgens mij op d'r ziel getrapt door Gert
Volgens mij niet. Volgens mij bemoeide ze zich grappenderwijs met een quarreltje tussen Gert en wat anderen in RLS SC. Die is gewoon even iets anders aan het doen. Op z'n Grieks.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:59 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Fann is volgens mij op d'r ziel getrapt door Gert
Helemáál achteraan, op die verhoogde tribune? Dan had je dus tóch een invalidenkaart.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 12:13 schreef Manu82 het volgende:
Duurde voor mij echter iets te lang dus zijn we even achteraan gaan zitten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |