Valt mee danquote:Op dinsdag 5 mei 2009 07:57 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Eén afspraakje maar, anderhalf uur. Daarna verder met de mei vakantie
Volgens mij krijgen we twee dagen kut weer.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 08:59 schreef Manu82 het volgende:
Wordt het eigenlijk nog lekker weer vandaag, want hier regent het!
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 09:00 schreef hondjes het volgende:
[..]
Volgens mij krijgen we twee dagen kut weer.
tof! wie staan er dit keer op het hoofdpodium?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 08:58 schreef Leandra het volgende:
Môgguh![]()
Ik heb gisteren al gestreken, dus ik mag vandaag naar t bevrijdingsfestival in Wageningen
Geen flauw idee, ik kreeg gisteravond een "Heb je morgenmiddag wat te doen?" SMSje..... verder weinig andere voorbereidingen dan "okay, kom ik naar jou toe, gaan we daarvandaan naar Wageningen"quote:Op dinsdag 5 mei 2009 09:28 schreef Maanvis het volgende:
[..]
tof! wie staan er dit keer op het hoofdpodium?
laatste keer dat ik er was is alweer 2 jaar gelee
Ik mag graag overdrijven. Het miezerde een beetje. Dus ja, allang.quote:
Ik heb amper iets gemerkt. Heb als een roosje geslapen. Maar ik hoorde geloof ik gisteravond Bart iets zeggen dat die engte zo goed als waterdicht is. Het moet volgens mij echt recht naar beneden stortregenen wil je in die gleuf nat worden.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 09:40 schreef Leandra het volgende:
Maarreh, als jij het relatief droog gehouden hebt, dan heeft Peter vannacht in die spleet in de muur ook niet echt hoeven afzien lijkt me..... of is het vannacht erg tekeer gegaan daar?
Thnx, gaat wel lukken, eerst nog een paar bakken koffie enzo
LOLquote:Op dinsdag 5 mei 2009 09:45 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik heb amper iets gemerkt. Heb als een roosje geslapen. Maar ik hoorde geloof ik gisteravond Bart iets zeggen dat die engte zo goed als waterdicht is. Het moet volgens mij echt recht naar beneden stortregenen wil je in die gleuf nat worden.
Volgens mij speelt Peter stiekem liever de rol van de natte gleufquote:Op dinsdag 5 mei 2009 09:54 schreef Manu82 het volgende:
Inkoppertje
Waarschijnlijk had Peter liever een natte gleuf
Dat dusquote:Op dinsdag 5 mei 2009 09:55 schreef Copycat het volgende:
[..]
Volgens mij speelt Peter stiekem liever de rol van de natte gleuf.
Zulks één rancune!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 10:00 schreef Gert het volgende:
Mogge.![]()
Het is hier grijs. Mooi zo, want zelf kan ik niet naar het bevrijdingsfestival.
Ze lijkt idd spoorloos te zijnquote:Op dinsdag 5 mei 2009 09:30 schreef PietjePuk007 het volgende:
mogguh![]()
is fann spoorloos of heb ik gewoon over haar heen gelezen?
quote:
Volgens mij niet, maar als ik een "doei" post dan hoeft dat toch ook niet met een foto van mezelf te zijn?!quote:
Ze is toch niet zo blond??quote:Op dinsdag 5 mei 2009 10:28 schreef Manu82 het volgende:
Of ze is op stap met LS, die ze je de laatste tijd ook vrij weinig en die had een nieuw vriendinnetje
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 00:18 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Waarom gaan jullie nu niet naar de sc TBO?
Antwoord van APK.
One word: 'beequeen'
Willem Wever?quote:
Ach dat is APK, zolang hij geen PI gebruikt moet je hem niet serieus nemenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 10:34 schreef beequeen het volgende:
Sommige users waren vreemd bezig in die SC. Vooral APK.
Ik heb geen idee wat ik die gast ooit heb aangedaan, maar goed.
[..]
Hij gebruikte eenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 10:36 schreef Manu82 het volgende:
Ach dat is APK, zolang hij geen PI gebruikt moet je hem niet serieus nemen
Post Icon.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 10:42 schreef tuinfluiter het volgende:
Goedemorgen.
Lees wel vaker over een Pl, wat is dat precies?
Post Icon, in het geval van jouw post de smiley die je voor je post gezet had, bij deze post van mij is het dat supermantekentjequote:Op dinsdag 5 mei 2009 10:42 schreef tuinfluiter het volgende:
Goedemorgen.
Lees wel vaker over een Pl, wat is dat precies?
Ik gebruik ze eigenlijk altijd.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 10:46 schreef Maanvis het volgende:
Ik lees ze ook niet zo vaak, gebruik ze ook veel te weinig.
Er dwarrelt ergens een tutorial topic rond voor wat ze eigenlijk betekenen, maar dat is met google niet echt terug te vinden.
Gebruik je bij je mailtjes ook altijd urgentie vlaggetjes?quote:
Dat dan weer niet. Dan krijg ik dat straks dubbel en dwars terug en moet ik overal snel op reageren. Kom, kom ... Wat denk je er zelf van?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 10:50 schreef Maanvis het volgende:
Gebruik je bij je mailtjes ook altijd urgentie vlaggetjes?
haha, je leek me wel een type daarvoorquote:Op dinsdag 5 mei 2009 10:52 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat dan weer niet. Dan krijg ik dat straks dubbel en dwars terug en moet ik overal snel op reageren. Kom, kom ... Wat denk je er zelf van?
Dat doet het zeker.. maar ik probeer altijd in mijn posts zelf zoveel mogelijk olijke gele rakkers te larderen. Ik vind die UBB-gedrochten nl. maar zielug.quote:Maar ik vind een PI wel iets toevoegen aan een post.
Het is ook irritant als mensen een leesbevestiging vragenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 10:54 schreef Manu82 het volgende:
Oh met die mailtjes is dat irritant als je om een ontvangst- en leesbevestiging vraagt en die mensen dat dan niet terugsturen......
Ik zeg ook altijd NEEN op die pushy, controlerende vraag.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 10:54 schreef Manu82 het volgende:
Oh met die mailtjes is dat irritant als je om een ontvangst- en leesbevestiging vraagt en die mensen dat dan niet terugsturen......
Ik krijg altijd een raar idee bij mensen die zo'n bevestiging willen ontvangen. Dan is het net alsof ze ook meteen antwoord verwachten, en dat vind ik flamoeserig.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 10:54 schreef Manu82 het volgende:
Soms moet je zeker weten of een mail is aangekomen/gelezen en wanneer...quote:Op dinsdag 5 mei 2009 10:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het is ook irritant als mensen een leesbevestiging vragen
Dat snap ik wel, maar sommige mensen vinden zichzelf zo belangrijk dat ze denken dat ieder nitwit-mailtje dat van hen afkomt een ontvangst- en leesbevestiging waard isquote:Op dinsdag 5 mei 2009 10:58 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Soms moet je zeker weten of een mail is aangekomen/gelezen en wanneer...
Best een vrolijke post toch, en veel mensen zijn een paar dagen vrij.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 10:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ze lijkt idd spoorloos te zijn![]()
En vreemd genoeg is dit haar laatste post:
[..]
parkeren was echt primaquote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:58 schreef Gert het volgende:
[..]
Hoe was het parkeren Manu? En stond het blauw in Ahoy? Zit dat nou nog vól dan, zo'n concert?
Denk je dat of weet je dat?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:59 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Fann is volgens mij op d'r ziel getrapt door Gert
Volgens mij niet. Volgens mij bemoeide ze zich grappenderwijs met een quarreltje tussen Gert en wat anderen in RLS SC. Die is gewoon even iets anders aan het doen. Op z'n Grieks.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:59 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Fann is volgens mij op d'r ziel getrapt door Gert
Helemáál achteraan, op die verhoogde tribune? Dan had je dus tóch een invalidenkaart.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 12:13 schreef Manu82 het volgende:
Duurde voor mij echter iets te lang dus zijn we even achteraan gaan zitten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |