Ik hoopte meer op over vijf dagenquote:Op zondag 3 mei 2009 04:00 schreef Recce het volgende:
Tja, dat gedoe met die hack en Renate is nu even lastig, maar ik denk dat we dat over twee weken wel weer vergeten zijn.Of jij dan nog tot iets nuttigs in staat bent, is een ander verhaal.
Mooie hint dat jullie de volgende eliminatie niet uitstellen.quote:
The Bunker. You're in control...quote:Op zondag 3 mei 2009 04:03 schreef Recce het volgende:
[..]
Mooie hint dat jullie de volgende eliminatie niet uitstellen.Maar hoe gaan jullie de extra exit oplossen? Een minder in de finale of een onvoorspelbare break in de eliminatierondes?
quote:Op zondag 3 mei 2009 04:07 schreef Recce het volgende:
Ik heb trouwens nog een kansloze opdracht: teams samenstellen en ze zoveel mogelijk landen op een wereldkaart laten invullen. Ik hoop op "lekker slim" achtige toestanden dan.
zoiets zekerquote:Op zondag 3 mei 2009 04:07 schreef Recce het volgende:
Ik heb trouwens nog een kansloze opdracht: teams samenstellen en ze zoveel mogelijk landen op een wereldkaart laten invullen. Ik hoop op "lekker slim" achtige toestanden dan.
omgquote:Op zondag 3 mei 2009 04:12 schreef FuTilE het volgende:
Wap, wap... iets met de snorkels:
Maar weetje, ik denk dat het verhaal van Kapitein Ortega, best eens waar kan zijn...
quote:Op zondag 3 mei 2009 04:19 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
omghaha sentimeeeent
![]()
Dude, ik mag jou wel
Ik denk dat we de COS maar even moeten laten voor wat hij is, voor er mensen boos wordenquote:Op zondag 3 mei 2009 04:25 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Aha.. Dat is goed om te horen, antwoord in de COS ;]
OK, laten we de COS idd maar laten voor wat hij is, maar ik ben zeker geen Rotterdammer ...quote:Op zondag 3 mei 2009 04:29 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik denk dat we de COS maar even moeten laten voor wat hij is, voor er mensen boos worden![]()
Die eerste, haha jij moet een Rotterdammer zijn of een fervent verzamelaar anders ken je deze niet volgens mij![]()
En die laatste was me toch nét iets te vaag voor de zaterdagnachtZou hem met een jointje op de loungebank wel waarderen misschien maar alles is op.
Schitterende post van je Es, op een mooie plekquote:Op zaterdag 2 mei 2009 13:29 schreef Espabilado het volgende:
Jeroen is de grote boeman bij Marielin.... terwijl dat wel meevalt, ze kunnen bijna allen Renate niet echt uitstaan, en bv Amber had ook felle opmerkingen tegen Renate...
quote:Op maandag 4 mei 2009 18:53 schreef Susi het volgende:
[..]
Schitterende post van je Es, op een mooie plek
Ze moeten de bewoners gewoon veel meer laten doen, als in bb1quote:Op maandag 4 mei 2009 20:21 schreef Marrije het volgende:
neh is niet saai, peter begint alweer kriegelig te worden
Wel regelmatig ja. Maar niet altijd.quote:
Eén afspraakje maar, anderhalf uur. Daarna verder met de mei vakantiequote:Op dinsdag 5 mei 2009 07:54 schreef Manu82 het volgende:
Ghighi, jullie moeten werken
Ik ga vanmiddag denk ik even zwemmen in het Sanodome![]()
![]()
Toch wel een wilde dagquote:Op dinsdag 5 mei 2009 07:56 schreef Spooky4u het volgende:
O ja, vanavond ga ik natuurlijk weer The Bunker kijken en paprikachips eten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |