Geen afwasmachine, geen droger. Maar wel een groot afdruiprek en een grote tuin.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 11:28 schreef PietjePuk007 het volgende:
Heb jij geen afwasmachine, dat had ik niet achter je gezocht.
ze houden heus nog wel van je, jankerd. niet zo triest gelijk, kop opquote:Op zaterdag 2 mei 2009 03:24 schreef Gert het volgende:
Wat is het toch altijd gezellig hier, vrijdagavond.![]()
Mogge.
hoi cc.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 14:55 schreef Copycat het volgende:
[..]
Geen afwasmachine, geen droger. Maar wel een groot afdruiprek en een grote tuin.
Ik ben enorm back to basic.
Ja want daar gaat het ook echt om hè.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 10:30 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja, die zielige zuurpruimen missen alle fun in de bunker
Katertje?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 15:37 schreef Gert het volgende:
[..]
Na een paar weken proberen om daar doorheen of overheen te lezen, vind ik het nu mooi geweest. En jij wilt niet snappen of accepteren dat ik het niet leuk vind, dus dan zit er maar één ding op: doei!
quote:
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 17:51 schreef willem-jozef het volgende:
p.s. ik zag dat disana terug is op fok, da's pas erg
jij bent best een aardig ventje, maar zo stekeblindquote:Op zaterdag 2 mei 2009 17:58 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Juist leuk, hoop nu dat Lobje ook weer mag terug komen
die is al terug.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 17:58 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ach zolang ik nooit een probleem gehad met beiden zie ik geen probleemquote:Op zaterdag 2 mei 2009 18:06 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
jij bent best een aardig ventje, maar zo stekeblind
ik heb ook nooit een probleem gehad met marc dutrouxquote:Op zaterdag 2 mei 2009 18:27 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ach zolang ik nooit een probleem gehad met beiden zie ik geen probleem
En volgens mij zijn ze beiden stiekem best lief
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 17:51 schreef willem-jozef het volgende:
p.s. ik zag dat disana terug is op fok, da's pas erg
ja kunnen jullie gewoon weer verder naar die '' goeie ouwe tijd''quote:Op zaterdag 2 mei 2009 17:58 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Nee, vanavond vroeg naar bed denk ikquote:Op zaterdag 2 mei 2009 18:36 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
pardon?
nog plannen vanavond, deugniet?
ben je nu nog steeds herstellende van die ziekte in spanje? best klote dan..quote:Op zaterdag 2 mei 2009 18:43 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Nee, vanavond vroeg naar bed denk ik
Jij nog wel plannen?
Joh, doe niet zo dramaqueenerig.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 15:37 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja want daar gaat het ook echt om hè.![]()
Echt, het interesseert me geen ene hol of jij de bunker volgt.
Maar om elke vrijdag dat neerbuigende humorloze gesneer te moeten lezen. En dan doel ik met name op APK Maar ook bij jou zit een ondertoon van neerbuigendheid.
En dat heb ik ook eerder al geprobeerd aan te geven. Dat ik afzeiken met een "schwung" echt niet erg vind, integendeel. Maar dat is het niet. Het is humorloos en alleen nog maar onaardig. En élke vrijdgagavond. Mongolen dit, kotshuisvrouwen dat. Ik zou me "moeten schamen" dat ik ernaar kijk, etcetera.
Na een paar weken proberen om daar doorheen of overheen te lezen, vind ik het nu mooi geweest. En jij wilt niet snappen of accepteren dat ik het niet leuk vind, dus dan zit er maar één ding op: doei!
Precies!!!quote:
Mwah,quote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:19 schreef Coos het volgende:
[..]
Precies!!!
En hij weet toch dat als het niet uit het brein van jou als uber goeroe komt het sowieso door jou als inferieur en moeder mavo-achtig bestempeld wordt.![]()
Jij ben gewoon de Fok brompot oude stijl!!
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 18:49 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ben je nu nog steeds herstellende van die ziekte in spanje? best klote dan..
effe een pot bier drinken met een kluppie conjo's in een tuin vanavond.
Mwah, Gert moet niet zo janken, want pot, ketel enzo. Hij zal wel een korte nacht hebben gehad en het trekt vast wel weer bij.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:32 schreef APK het volgende:
[..]
Mwah,
Er zit wel enige waarheid in wat hij zegt.
Was mijzelf ook al opgevallen, maar persoonlijk vond ik het gisteren wel meevallen.
'geld'quote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:57 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Bovendien, er kan wel enige waarheid in zijn statement zitten, maar dat geld ook voor dat gejammer van jou, daar zit ook wel een kern waarheid in.
Uhh dat gekanker op de bunker is prima maar hou je grote bek dan ook dicht daar. En users quotenquote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:04 schreef APK het volgende:
[..]
Joh, doe niet zo dramaqueenerig.![]()
Wees blij dat we het hier doen en niet de sfeer in het bunkersubforum verzieken.
Ik heb dat subforum als startpagina en ik erger mij gewoon aan een aantal dingen.
Meestal ga ik op mijn handen zitten en reageer ik niet, maar vrijdagavond beschouw ik als café-avond en dan wil ik gewoon posten wat ik denk.
Effe een nieuwe startpagina zoeken, dan zal mijn ergernis ook afnemen, okay?
Mee eens !!! Onder het mom van grappig zijn is het ook leuk om users compleet de grond in te trappen.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:57 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Mwah, Gert moet niet zo janken, want pot, ketel enzo. Hij zal wel een korte nacht hebben gehad en het trekt vast wel weer bij.
Bovendien, er kan wel enige waarheid in zijn statement zitten, maar dat geld geldt ook voor dat gejammer van jou, daar zit ook wel een kern waarheid in.
Doe ik toch ook, suffe blower.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 20:16 schreef Soury het volgende:
Uhh dat gekanker op de bunker is prima maar hou je grote bek dan ook dicht daar.
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 20:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Uhh dat gekanker op de bunker is prima maar hou je grote bek dan ook dicht daar. En users quotenBeetje zielig
Nietusquote:
Gaat Coos.. Anyway is spreek snel af met mijn vriend die vertrekt definitief naar zweden. Dan kan ik mijn hond nog ff zien en dan neem ik gelijk de dvd's mee !!quote:
Nu ben ik effe in de war. Wie vertrekt?? Een ex toch of R?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 20:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Gaat Coos.. Anyway is spreek snel af met mijn vriend die vertrekt definitief naar zweden. Dan kan ik mijn hond nog ff zien en dan neem ik gelijk de dvd's mee !!
Bij nadere bestudering van jouw post heb ik overigens ontdekt dat jij ook een user gequote hebt.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 20:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Uhh dat gekanker op de bunker is prima maar hou je grote bek dan ook dicht daar. En users quotenBeetje zielig
Ex dus geen alarm al zal ik mijn bulletje erg gaan missenquote:Op zaterdag 2 mei 2009 20:25 schreef Coos het volgende:
[..]
Nu ben ik effe in de war. Wie vertrekt?? Een ex toch of R?![]()
Jaaa.....lekker kopieëren!!!
Echt waar !!!!quote:Op zaterdag 2 mei 2009 20:27 schreef APK het volgende:
[..]
Bij nadere bestudering van jouw post heb ik overigens ontdekt dat jij ook een user gequote hebt.
Zit Soury nu ook al met Remlof?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 20:25 schreef Coos het volgende:
[..]
Nu ben ik effe in de war. Wie vertrekt?? Een ex toch of R?![]()
Jaaa.....lekker kopieëren!!!
quote:
Lies belde nog even vanmiddag. Ze zijn naar Scheveningenquote:
Had ik je telefoonnummer gehad, dan had ik je vast en zeker gebeld dat ik vanmiddag in Enkhuizen wasquote:Op zaterdag 2 mei 2009 20:50 schreef Coos het volgende:
[..]
Lies belde nog even vanmiddag. Ze zijn naar Scheveningen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |