Woensdag ruzie gemaakt met de uitvoerder.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 00:12 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Mn achterhoofd alleen
Zeg Coos, hoest met je huis?
Staan de buitenmuren nog?

Ik weet niet zoveel van die bunker. Dus..............quote:Op zaterdag 2 mei 2009 00:18 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Waarom gaan jullie nu niet naar de sc TBO?

Ja en? Die SC is daar gewoon een SC, daar gaat het niet of nauwelijks over de bunker. Wel net zo gezellig eik als jullie daar zitten, switched wat gemakkelijkerquote:Op zaterdag 2 mei 2009 00:19 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik weet niet zoveel van die bunker. Dus..............

Ja echt een dolle boel daar.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 00:22 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja en? Die SC is daar gewoon een SC, daar gaat het niet of nauwelijks over de bunker. Wel net zo gezellig eik als jullie daar zitten, switched wat gemakkelijker
 Vanmiddag om 15.50 was de laatste post van Manu.
  Vanmiddag om 15.50 was de laatste post van Manu. 

Maar heb je geen tekeningen vooraf moeten ondertekenen enzo?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 00:18 schreef Coos het volgende:
[..]
Woensdag ruzie gemaakt met de uitvoerder.
Gisteren boze mail naar de projectleider van de woningbouw plus vanochtend om half negen een telefoontje naar diezelfde man en om 2 uur kreeg ik telefoon dat alle fouten hersteld worden en ik verder ook overal mijn zin in krijg.
Tsja.....als je niks vraagt!
Maar er zit dus nog niets in. Alles kaal en onder het stof. Dat gaat nog wel 2 weken duren gok ik.

Ik zou niet zo goed weten waarom eigenlijk.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 00:22 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja en? Die SC is daar gewoon een SC, daar gaat het niet of nauwelijks over de bunker. Wel net zo gezellig eik als jullie daar zitten, switched wat gemakkelijker

quote:Op zaterdag 2 mei 2009 00:24 schreef Coos het volgende:
[..]
Ja echt een dolle boel daar.Vanmiddag om 15.50 was de laatste post van Manu.
Dat kan ie hier ook doen.

Ja precies!! Die bokkenlul van een uitvoerder kan niet rekenen. Aansluitingen en afvoeren op verkeerde plaatsen. En daar heb ik niet voor getekend!! Gelukkig is die man van de woningbouw een realistisch mens.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 00:26 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Maar heb je geen tekeningen vooraf moeten ondertekenen enzo?
Want dit is natuurlijk een belachelijke manier van doen.
Wat doen ze eigenlijk? Keuken, badkamer, toilet?
Je kon er ook een uitbouw bijkrijgen toch? Heb je dat nog gedaan?
Nóg twee weken.
En dan zelf nog aan het werk!

Nou daar heb je dan nog mazzel mee geloof ik.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 00:30 schreef Coos het volgende:
[..]
Ja precies!! Die bokkenlul van een uitvoerder kan niet rekenen. Aansluitingen en afvoeren op verkeerde plaatsen. En daar heb ik niet voor getekend!! Gelukkig is die man van de woningbouw een realistisch mens.

One word: 'beequeen'quote:Op zaterdag 2 mei 2009 00:18 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Waarom gaan jullie nu niet naar de sc TBO?

Joh, die zie je daar nauwelijks in de SC.....quote:

Kijk onze Gertemans eens lekker bezig zijn.quote:

Maar dat heeft met je schuldgevoel te maken omdat je nu in Duitsland woont.quote:

quote:Op zaterdag 2 mei 2009 00:40 schreef Coos het volgende:
[..]
Maar dat heeft met je schuldgevoel te maken omdat je nu in Duitsland woont.

Toch best wel een leuk probeersel van Bart en Bart vindt ook dat je moet komen kijkenquote:Op zaterdag 2 mei 2009 00:39 schreef CarOnline het volgende:
Ja dan doe er maar wat moeite voor om overal bij te blijven
Ik zet gewoon geen voet in die bunker.
Zo simpel is het eigenlijk

Het is ook wel echt ziéken nu, hier.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 00:39 schreef Coos het volgende:
[..]
Kijk onze Gertemans eens lekker bezig zijn.

Ja, die wil vast dat ik in de SC kom postenquote:Op zaterdag 2 mei 2009 00:43 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Toch best wel een leuk probeersel van Bart en Bart vindt ook dat je moet komen kijken

En daar laat jij je mee in?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 00:46 schreef Gert het volgende:
[..]
De regisseur (Bram) roept de hele tijd: "TOP! TOP dit!"

Wat heerlijk voor jequote:Op zaterdag 2 mei 2009 00:46 schreef Gert het volgende:
[..]
Het is ook wel echt ziéken nu, hier.

Doe voor Bram maar de volgende singalongquote:Op zaterdag 2 mei 2009 00:46 schreef Gert het volgende:
[..]
Het is ook wel echt ziéken nu, hier.

Je zit volgens mij in het verkeerde subforum.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 00:46 schreef Gert het volgende:

Dit is echt oefenen voor het balkon.quote:

Nah, die zijn van zo'n omvang dat hij die vanuit Den Haag nog wel aan kan rakenquote:Op zaterdag 2 mei 2009 00:55 schreef Coos het volgende:
Gert kennende is hij daar echt niet voor die bunker maar uitsluitend voor de tieten van Cc.

quote:Op zaterdag 2 mei 2009 00:53 schreef CarOnline het volgende:
Know no fear I'll still be here tomorrow
Bend my ear I'm not gonna go away
You are love so why do you shed a tear
Know no fear you will see heaven from here
I'll shelter you make it alright to cry
And you'll help too cos the faith in myself
Has run dry
We are love and I just wanna hold you near
Know no fear we will see heaven from here
I see real love in your eyes
And it fills me up when you start to cry
I just wanna hold you near
We will see heaven from here
Well it all seems out of reach
I will take the blame if it keeps the peace
My shelf life's short
Wish they'd make it more easy to follow
And I've been caught with nothing but
Love on my mind
We are love don't let it fall on deaf ears
Now it's clear we have seen heaven from here

quote:Op zaterdag 2 mei 2009 01:00 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nah, die zijn van zo'n omvang dat hij die vanuit Den Haag nog wel aan kan raken
 Jezus, jij ben ook al zo'n drooggeiler.
  Jezus, jij ben ook al zo'n drooggeiler.   

Ik ga even naar zn Jostidansje kijken.quote:

Ook zo'n teleurstelling.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 00:55 schreef Coos het volgende:
Gert kennende is hij daar echt niet voor die bunker maar uitsluitend voor de tieten van Cc.

Snor!quote:Op zaterdag 2 mei 2009 01:13 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

Oordoppen!quote:Op zaterdag 2 mei 2009 01:17 schreef Coos het volgende:
Ik ga knorren!
Hopelijk snurkt die vriendin vannacht niet zo.

dan gaan wij weer even knallen hiero!quote:Op zaterdag 2 mei 2009 01:17 schreef Coos het volgende:
Ik ga knorren!
Hopelijk snurkt die vriendin vannacht niet zo.

Oh ja. Be Nice.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 01:46 schreef APK het volgende:
Maar euh, Caro, je zou toch gaan posten dat TBO een kankersubforum was met kankerusers?

Je lijkt markvanrinsum wel.quote:

quote:Op zaterdag 2 mei 2009 01:56 schreef APK het volgende:
ik ga effe in de COS kijken of Gert echt in de mongolenbunker is geweest.

verspilde moeite.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 01:57 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Doe dat. Ik ga eens een tukkie doen.
Doeg! Tot volgende week

Waarom niet? Als je alle postings langs een kwaliteitsmeetlat moet gaan leggen, dan blijft er niet veel over van Fok!quote:Op zaterdag 2 mei 2009 01:50 schreef APK het volgende:
[..]
Je lijkt markvanrinsum wel.
Ondanks mijn 'Be nice!!!' post it snap ik echt niet waarom die persoon mag posten.

Ja dat is het enige wat ie post, van die worshipdingen.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 02:02 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Waarom niet? Als je alle postings langs een kwaliteitsmeetlat moet gaan leggen, dan blijft er niet veel over van Fok!

Lator.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 02:03 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ow, jullie zijn weg en slapen......nou trusten dan maar

Dat dus.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 02:06 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja dat is het enige wat ie post, van die worshipdingen.
Heb hem nog nooit betrapt op een normale post.

Waar moet ie anders heen? Zoveel post hij toch weer niet? Ik stoor mij er eigenlijk geen moment aan. Dan zijn er wel anderen waar ik kriegel van kan worden zo af en toequote:Op zaterdag 2 mei 2009 02:12 schreef APK het volgende:
[..]
Dat dus.
Maar FoK! neemt die overmatig postende dorpsidioot blijkbaar in bescherming

Het stoort mij wel, waar hij anders heen moet?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 02:20 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Waar moet ie anders heen? Zoveel post hij toch weer niet? Ik stoor mij er eigenlijk geen moment aan. Dan zijn er wel anderen waar ik kriegel van kan worden zo af en toe

Notepad
 Notepad  

De laatste tijd? Voornamelijk van Juud, en Dementor (dat gekwijl en gelik)quote:Op zaterdag 2 mei 2009 02:26 schreef APK het volgende:
[..]
Het stoort mij wel, waar hij anders heen moet?
Notepad!
Notepad

Maar euh, van wie wordt jij kriegel dan?

Oh ja, Dementor.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 02:29 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
De laatste tijd? Voornamelijk van Juud, en Dementor (dat gekwijl en gelik)
Edit: En Mooi natuurlijk met 'r Huub dingetje
Maar goed, ik kan er aardig aan voorbij de laatste tijd.....

Ja, die zielige zuurpruimen missen alle fun in de bunkerquote:Op zaterdag 2 mei 2009 03:24 schreef Gert het volgende:
Wat is het toch altijd gezellig hier, vrijdagavond.
Mogge.

Ze droeg niets dan Chanel 5 in bed. En was op mijn leeftijd al 6 jaar dood. Dat zal hebben gestonken.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 19:55 schreef willem-jozef het volgende:
echt? viezerd!
m.m. douchte ook niet al te vaak, maar die kon het wel hebben (en 'camoufleerde' -at least- met chanel 5).
[ afbeelding ]
 .
 .

.
  .

Geen afwasmachine, geen droger. Maar wel een groot afdruiprek en een grote tuin.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 11:28 schreef PietjePuk007 het volgende:
Heb jij geen afwasmachine, dat had ik niet achter je gezocht.

ze houden heus nog wel van je, jankerd. niet zo triest gelijk, kop opquote:Op zaterdag 2 mei 2009 03:24 schreef Gert het volgende:
Wat is het toch altijd gezellig hier, vrijdagavond.
Mogge.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |