Uhh dat gekanker op de bunker is prima maar hou je grote bek dan ook dicht daar. En users quotenquote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:04 schreef APK het volgende:
[..]
Joh, doe niet zo dramaqueenerig.
Wees blij dat we het hier doen en niet de sfeer in het bunkersubforum verzieken.
Ik heb dat subforum als startpagina en ik erger mij gewoon aan een aantal dingen.
Meestal ga ik op mijn handen zitten en reageer ik niet, maar vrijdagavond beschouw ik als café-avond en dan wil ik gewoon posten wat ik denk.
Effe een nieuwe startpagina zoeken, dan zal mijn ergernis ook afnemen, okay?
 Beetje zielig
  Beetje zielig

Mee eens !!! Onder het mom van grappig zijn is het ook leuk om users compleet de grond in te trappen.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:57 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Mwah, Gert moet niet zo janken, want pot, ketel enzo. Hij zal wel een korte nacht hebben gehad en het trekt vast wel weer bij.
Bovendien, er kan wel enige waarheid in zijn statement zitten, maar dat geld geldt ook voor dat gejammer van jou, daar zit ook wel een kern waarheid in.

Doe ik toch ook, suffe blower.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 20:16 schreef Soury het volgende:
Uhh dat gekanker op de bunker is prima maar hou je grote bek dan ook dicht daar.

quote:Op zaterdag 2 mei 2009 20:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Uhh dat gekanker op de bunker is prima maar hou je grote bek dan ook dicht daar. En users quotenBeetje zielig
 Hey Soury, hoe ist?
  Hey Soury, hoe ist?      

Nietusquote:

Gaat Coos.. Anyway is spreek snel af met mijn vriend die vertrekt definitief naar zweden. Dan kan ik mijn hond nog ff zien en dan neem ik gelijk de dvd's mee !!quote:

Nu ben ik effe in de war. Wie vertrekt?? Een ex toch of R?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 20:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Gaat Coos.. Anyway is spreek snel af met mijn vriend die vertrekt definitief naar zweden. Dan kan ik mijn hond nog ff zien en dan neem ik gelijk de dvd's mee !!

Bij nadere bestudering van jouw post heb ik overigens ontdekt dat jij ook een user gequote hebt.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 20:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Uhh dat gekanker op de bunker is prima maar hou je grote bek dan ook dicht daar. En users quotenBeetje zielig

Ex dus geen alarm al zal ik mijn bulletje erg gaan missenquote:Op zaterdag 2 mei 2009 20:25 schreef Coos het volgende:
[..]
Nu ben ik effe in de war. Wie vertrekt?? Een ex toch of R?
Jaaa.....lekker kopieėren!!!
 Maar tis niet anders.
  Maar tis niet anders.

Echt waar !!!!quote:Op zaterdag 2 mei 2009 20:27 schreef APK het volgende:
[..]
Bij nadere bestudering van jouw post heb ik overigens ontdekt dat jij ook een user gequote hebt.

Zit Soury nu ook al met Remlof?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 20:25 schreef Coos het volgende:
[..]
Nu ben ik effe in de war. Wie vertrekt?? Een ex toch of R?
Jaaa.....lekker kopieėren!!!

quote:
 Ja doeiiiii
  Ja doeiiiii

Lies belde nog even vanmiddag. Ze zijn naar Scheveningenquote:

Had ik je telefoonnummer gehad, dan had ik je vast en zeker gebeld dat ik vanmiddag in Enkhuizen wasquote:Op zaterdag 2 mei 2009 20:50 schreef Coos het volgende:
[..]
Lies belde nog even vanmiddag. Ze zijn naar Scheveningen

Heb ik nog wat gemist?
  Heb ik nog wat gemist?  

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |