Denk dat je het gedroomd hebt en zou me ernstig zorgen gaan makenquote:Op woensdag 6 mei 2009 01:02 schreef versabommie het volgende:
Ik streamde per ongeluk vanmiddag en zag een kasthomo janken om een pot gel... of heb ik het gedroomd?
quote:
quote:Op woensdag 6 mei 2009 01:02 schreef versabommie het volgende:
Ik streamde per ongeluk vanmiddag en zag een kasthomo janken om een pot gel... of heb ik het gedroomd?
Hij stond op het punt om iemand voor z'n bek te rossen die hem ermee pestte, zo opgefokt was-ie erover. Goed man.quote:Op woensdag 6 mei 2009 01:02 schreef versabommie het volgende:
over opgefokt gesproken... komt APK hier nog wellus?quote:Op woensdag 6 mei 2009 15:33 schreef Gert het volgende:
[..]
Hij stond op het punt om iemand voor z'n bek te rossen die hem ermee pestte, zo opgefokt was-ie erover. Goed man.
Als ik het goed begreep is hij weggepest door peterquote:Op donderdag 7 mei 2009 01:25 schreef versabommie het volgende:
[..]
over opgefokt gesproken... komt APK hier nog wellus?
En jij deed het met Kelly, dat weet iedereen!quote:
oe dat is wel heel kritischquote:Op donderdag 7 mei 2009 01:31 schreef PC eend het volgende:
[..]
Als ik het goed begreep is hij weggepest door peter
quote:
true, true, maar ik wilde ook eens origineel zijnquote:
ja man, wat heb ik toen gelachen.. al die pogingen om me een ban aan te smerenquote:
Maar had je dat hele gedoe met lobas helemaal niet meegekregen dan?quote:
ik ook niet helemaal, ze deed wel verwoede pogingen om in m'n broekie te komen maar de echte bom hier heb ik half gemistquote:Op donderdag 7 mei 2009 01:54 schreef PC eend het volgende:
[..]
Maar had je dat hele gedoe met lobas helemaal niet meegekregen dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |