Dan verlaag ik me tot mijn zus haar niveau. Dat wil ik niet. Met Pasen wou zij dat ik er niet bij was, ze zei 'of hij gaat weg of ik ga weg met mijn vriendje'. Aangezien ik toch al met vrienden wegging en geen zin had in ruzie voor mijn ouders ging ik weg. Achteraf kreeg ik op mijn kop van oma dat ik gewoon koppig had moeten komen, wat ik eigenlijk ook had moeten doen.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 13:16 schreef 49euro het volgende:
Je ouders dwingen tot een optreden? Desnoods zeg je hij eruit of ik eruit.
Lijkt mij dat jouw ouders in zo'n situatie toch jouw kant kiezen?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 13:18 schreef kloon88 het volgende:
[..]
Dan verlaag ik me tot mijn zus haar niveau. Dat wil ik niet. Met Pasen wou zij dat ik er niet bij was, ze zei 'of hij gaat weg of ik ga weg met mijn vriendje'. Aangezien ik toch al met vrienden wegging en geen zin had in ruzie voor mijn ouders ging ik weg. Achteraf kreeg ik op mijn kop van oma dat ik gewoon koppig had moeten komen, wat ik eigenlijk ook had moeten doen.
En ik kan moeilijk ergens heen als 17jarige.
Al paar keer gehad, en mijn zus gaat 't echt niet goed oppikken als ik zeg dat hij weg moet. Tevens gedraagt ze zich echt als een onvolwassen en laag iemand. Ze haalt hele lage streken uit., ik moet mijn eigen was doen enzo.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 13:18 schreef DragonFire het volgende:
Wow kut situatie...
Ik denk toch echt dat er weinig op zit dan een goed gesprek met jouw zus.
Ze konden geen kant kiezen. Ze waren bang dat mijn zus zou weglopen.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 13:20 schreef DragonFire het volgende:
[..]
Lijkt mij dat jouw ouders in zo'n situatie toch jouw kant kiezen?
Uhu, ik heb 't er al over gehad met mijn vriendje dat we na vwo gaan samenwonen. Hij vond het oké. Maar dit hield in dat ik nog wel 1 jaar moet wachten.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 13:20 schreef L3IPO het volgende:
Wat voor opleiding doe je? Als je kans hebt om ergens in een andere stad te gaan studeren en op kamers te gaan zou ik dat doen. Als je ouders het niet op willen lossen kan je daar weinig aan doen, beter ervoor zorgen dat je niet je eigen jeugd verneukt dan...
Kan je niet naar je oma? Zij zal jou wel begrijpen toch?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 13:18 schreef kloon88 het volgende:
[..]
Dan verlaag ik me tot mijn zus haar niveau. Dat wil ik niet. Met Pasen wou zij dat ik er niet bij was, ze zei 'of hij gaat weg of ik ga weg met mijn vriendje'. Aangezien ik toch al met vrienden wegging en geen zin had in ruzie voor mijn ouders ging ik weg. Achteraf kreeg ik op mijn kop van oma dat ik gewoon koppig had moeten komen, wat ik eigenlijk ook had moeten doen.
Ook zij wilt geen partij kiezen eigenlijk. Niemand wilt iemand verliezen.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 13:24 schreef -SG- het volgende:
[..]
Kan je niet naar je oma? Zij zal jou wel begrijpen toch?
Ik vind het vreemd dat er inderdaad geld word gejat. Maar dat het een loverboy is denk ik niet, ze krijgt ook niet keer op keer kado's etc.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 13:24 schreef winkelhaak2002 het volgende:
Klinkt bijna als een loverboy-actie... Alleen dan in je ouderlijk huis![]()
Ik zou proberen even apart te gaan zitten met je zus (eventueel samen wat gaan eten omdat je iets wilt bespreken) en dan vragen of er echt niets is. Als het een loverboy is, dan speelt er misschien erg veel wat ze met niemand durft te bespreken, en familieband is dan nog de enige redding. Hij heeft haar zo te zien helemaal in zijn macht, dus schrik niet als er hele hele foute dingen naar boven komen in dit gesprek.
Anders even via 0900-8844 een vermoeden van een loverboy melden.. het is zo te horen al een bekende. Zij kunnen dan ook meedenken met de situatie, en hebben ervaring met dit soort dingen...
Succes ermee!
Ja nooit meer boven water gekomen. Ouders willen er niet meer over beginnen.quote:
Verlagen is niet het juiste woord. Wat je nu doet is over je heen laten lopen.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 13:18 schreef kloon88 het volgende:
[..]
Daar ben ik het niet mee eens. Als zuslief zonodig haar leven wil verneuken moet ze dat zelf weten. Daar komt ze vanzelf wel achter. Als je daar in gaat zitten stoken dan is straks alles jouw schuld. Maar los daarvan moet je dus wel voor jezelf opkomen. En je grenzen stellen.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 13:39 schreef Perenijsje het volgende:
Ingrijpen zolang het nog kan. Je moet er niet aan denken dat de betreffende vriend jouw zus overhaalt om bijvoorbeeld een lening of hypotheek op haar naam af te sluiten, zodat hij wat ruimer kan gaan leven. Is er iemand die invloed heeft op die kerel. Heeft hij contact met zijn eigen ouders en indien dat het geval is, hoe denken zij over hun zoon?
Je begrijpt zelf wel dat je als ouder ook problemen kunt ondervinden van de foutieve keuzes van jouw kinderen. Stel dat ze inderdaad in de financiële problemen komt en ze heeft geen droog brood te eten, dan wil je (ook al zou je het eigenlijk niet moeten doen) haar helpen.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 13:44 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Daar ben ik het niet mee eens. Als zuslief zonodig haar leven wil verneuken moet ze dat zelf weten. Daar komt ze vanzelf wel achter. Als je daar in gaat zitten stoken dan is straks alles jouw schuld. Maar los daarvan moet je dus wel voor jezelf opkomen. En je grenzen stellen.
Dat doe jij dus niet. En wanneer die grens overschreden is, dan moet je daar een conclusie aan verbinden. Dus weggaan.
17 is sowieso wel mooie leeftijd om te leren voor jezelf te zorgen.
Je zal de zaak op het spits moeten drijven. Je ouders zijn nu bang om je zus te verliezen, je zal ze duidelijk moeten maken dat ze op deze manier jou verliezen.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 13:29 schreef kloon88 het volgende:
[..]
Ook zij wilt geen partij kiezen eigenlijk. Niemand wilt iemand verliezen.
Heb je een vriendje, of éen vriendje..?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 13:21 schreef kloon88 het volgende:
[..]
Uhu, ik heb 't er al over gehad met mijn vriendje dat we na vwo gaan samenwonen. Hij vond het oké. Maar dit hield in dat ik nog wel 1 jaar moet wachten.
Dat komt vanzelf als ze als 35-jarige verslaafde mishandelde prostituee met 3 kinderen aan de grond zitquote:Op vrijdag 1 mei 2009 13:43 schreef maok het volgende:
Helaas kun jij ook niet veel doen, je zus zal zelf moeten beseffen dat het niet goed gaat.
Jawel, maar ons kloontje is geen ouder.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 13:48 schreef Perenijsje het volgende:
[..]
Je begrijpt zelf wel dat je als ouder ook problemen kunt ondervinden van de foutieve keuzes van jouw kinderen. Stel dat ze inderdaad in de financiële problemen komt en ze heeft geen droog brood te eten, dan wil je (ook al zou je het eigenlijk niet moeten doen) haar helpen.
Hij heeft heel slecht contact met zijn moeder zover ik weet.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 13:39 schreef Perenijsje het volgende:
Ingrijpen zolang het nog kan. Je moet er niet aan denken dat de betreffende vriend jouw zus overhaalt om bijvoorbeeld een lening of hypotheek op haar naam af te sluiten, zodat hij wat ruimer kan gaan leven. Is er iemand die invloed heeft op die kerel. Heeft hij contact met zijn eigen ouders en indien dat het geval is, hoe denken zij over hun zoon?
En hier de reden waarom je altijd een faalhaas zal blijven. Zolang jij niet op je strepen staat, niet aangeeft dat er acties komen: Zullen ze altijd voor je zus kiezen. Want jou raken ze niet kwijt, en haar wel. Helaas voor jou is degene met de grootste mond degene die aan het langste eind trekt in deze samenleving.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 13:18 schreef kloon88 het volgende:
[..]
Bij oma is intrekken is geen optie. Wilt zij niet, want ze wilt geen kant kiezen. Ook zij is bang om een kleindochter te verliezen.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 14:06 schreef Aneurism het volgende:
[..]
En hier de reden waarom je altijd een faalhaas zal blijven. Zolang jij niet op je strepen staat, niet aangeeft dat er acties komen: Zullen ze altijd voor je zus kiezen. Want jou raken ze niet kwijt, en haar wel.
Kan je anders niet bij je Oma intrekken? Of?
Wat hij zegt. Ga toch opnieuw een gesprek aan met je ouders en geef aan dat JIJ het niet meer trekt op deze manier. Zeg dat je studie er bijvoorbeeld er onder te lijden heeft (ook al zou dit niet zo zijn).quote:Op vrijdag 1 mei 2009 13:16 schreef 49euro het volgende:
Je ouders dwingen tot een optreden? Desnoods zeg je hij eruit of ik eruit.
Bonken op de douchedeur is is ondertussen zo'n vast ritueel dat iedereen er immuun voor isquote:Op vrijdag 1 mei 2009 14:07 schreef devl1nsect het volgende:
[..]
Wat hij zegt. Ga toch opnieuw een gesprek aan met je ouders en geef aan dat JIJ het niet meer trekt op deze manier. Zeg dat je studie er bijvoorbeeld er onder te lijden heeft (ook al zou dit niet zo zijn).
En zijn ze daar neit gevoelig voor, geef dan aan dat je zo snel mogelijk een kamer zoekt en dat je op deze manier je rust zoekt.
En praat met je zus onder vier ogen. En geef hetzelfde aan zoals hierboven.
Misschien kun je een tijd bij een vriend, kennis of familie slapen? En op deze manier laten zien aan je ouders dat het niet kan (nadat je het gesrpek hebt gehad natuurlijk).
Opkomen (bonzen op de douchedeur, IK MOET OOK NOG GODVERDOMME!) voor jullie zelf ipv een hand boven het hoofd houden van die loser. Wat een figuur. Je zus komt er ook nog wel achter...
Hou ons op de hoogte van de ontwikkleingen.
Tja, dan zit er niets anders op dan lekker te blijven zitten.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 14:07 schreef kloon88 het volgende:
[..]
Bij oma is intrekken is geen optie. Wilt zij niet, want ze wilt geen kant kiezen. Ook zij is bang om een kleindochter te verliezen.
En ik vraag dan of Arma mij komt halpen!quote:Op vrijdag 1 mei 2009 14:08 schreef Armageddon het volgende:
Als mijn dochter straks 20 is en die heeft zo'n lapswans aan de haak geslagen dan timmer ik hem toch echt het huis uit en leg m'n dochter aan de ketting.
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 14:11 schreef Jarno het volgende:
[..]
En ik vraag dan of Arma mij komt halpen!.
Valse aangifte doen is inderdaad HEEL verstandigquote:Op vrijdag 1 mei 2009 14:14 schreef fratsman het volgende:
Inderdaad even bij de politie navraag doen naar die gast, en desnoods iets verzinnen. Dat ze hem maar een nachtje meenemen, misschien dat dat de ogen van je ouders opent. Desnoods flink wat vrienden verzamelen en hem een goed pak slaag geven.![]()
Volgens mij haalde ik uit de OP dat hij man is..?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 14:21 schreef Maverick_tfd het volgende:
[..]
Valse aangifte doen is inderdaad HEEL verstandig(niet dus)
Even voor alle duidelijkheid, TS is vrouw?
En hoe harder je trekt aan die ketting, hoe harder zij gaat lopen.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 14:08 schreef Armageddon het volgende:
Als mijn dochter straks 20 is en die heeft zo'n lapswans aan de haak geslagen dan timmer ik hem toch echt het huis uit en leg m'n dochter aan de ketting.
Ik in de eerste instantie ook maar in een andere post had TS het over 'mijn vriend'.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 14:22 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Volgens mij haalde ik uit de OP dat hij man is..?
Warm water aan zetten zodat hij het koud krijgt....quote:Op vrijdag 1 mei 2009 14:10 schreef kloon88 het volgende:
[..]
Bonken op de douchedeur is is ondertussen zo'n vast ritueel dat iedereen er immuun voor is.
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 14:07 schreef kloon88 het volgende:
[..]
Bij oma is intrekken is geen optie. Wilt zij niet, want ze wilt geen kant kiezen. Ook zij is bang om een kleindochter te verliezen.
Prima. Tikken we meneer even uitbundig op de neus. Wellicht wordt pappa dan weer serieus genomen.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 14:23 schreef devl1nsect het volgende:
[..]
En hoe harder je trekt aan die ketting, hoe harder zij gaat lopen.
Kan je het niet opnemen, en zet het filmpje vervolgens op YouTube.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 14:10 schreef kloon88 het volgende:
Crimineel loopt nu met mijn ouders het slaan van mijn zus goed te praten.
Zodra mijn eventuele dochter tieten krijgt leg ik haar aan de ketting, bij voorbaat.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 14:08 schreef Armageddon het volgende:
Er bestaan homo's hè?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 14:23 schreef Maverick_tfd het volgende:
[..]
Ik in de eerste instantie ook maar in een andere post had TS het over 'mijn vriend'.
Volgende keer deur openbreken en vriendlief aanmoedigen met de brandslangquote:Op vrijdag 1 mei 2009 14:10 schreef kloon88 het volgende:
[..]
Bonken op de douchedeur is is ondertussen zo'n vast ritueel dat iedereen er immuun voor is.
Wat een onzin, als jij uit huis wil gaan en geen onderdak hebt en bij je oma wil intrekken wil dat toch niet zeggen dat zij een kant kiest. Ze geeft alleen haar kleinzoon onderdak.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 14:07 schreef kloon88 het volgende:
[..]
Helaasch kan dat meestal pas als je achttien bentquote:Op vrijdag 1 mei 2009 15:23 schreef VonHinten het volgende:
en schrijf je alvast bij woninginstanties e.d. in zodat je over een jaar soepel(er) een huisje kunt krijgen
Huh? Ik ken iemand die dat al op de middelbare school deed ivm studeren in de toekomst. Misschien dat die het via zijn ouders deed. In dat geval: doe het via je ouders!quote:Op vrijdag 1 mei 2009 15:29 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Helaasch kan dat meestal pas als je achttien bent
Zul je zien dat ie zich er nog uit lult ook.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 14:10 schreef kloon88 het volgende:
Crimineel loopt nu met mijn ouders het slaan van mijn zus goed te praten.
Op zich logisch, maar ik denk dat je het anders moet brengen.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 13:29 schreef kloon88 het volgende:
[..]
Ook zij wilt geen partij kiezen eigenlijk. Niemand wilt iemand verliezen.
Ja ik ook, echter de TS is een vrouw volgens mij, dus dan doe je dat niet zo makkeljik. Niet echt een optie. Overigens zou je van je pa wel verwachten dat hij wat meer ruggegraat zou hebben en die kerel het huis uit zou werken.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 16:36 schreef swollywood het volgende:
[..]
Zul je zien dat ie zich er nog uit lult ook.![]()
Als iemand mijn zus zou slaan, dan brak ik hem allebei zijn armen.
Fantasie oplossingen:quote:Op vrijdag 1 mei 2009 16:54 schreef BroodjeFalafel het volgende:
TS, weeg je opties goed af! Ik las hier een aantal belachelijke reacties en ik hoop dat jij ook inziet dat ze belachelijk zijn.
Ik vindt het begrijpelijk dat je ouders je zus niet uit het huis zetten, zo valt zij nog meer in het net van die eppo. Je ouders kunnen dit toch niet van hun kant laten gaan.. Ik vrees eigenlijk dat je zus door schade en schande wijs gaat worden , en jij en je ouders hier het slachtoffer van gaan zijn.
Ik zou iig naar een soort instantie gaan waar ze iig kunnen beginnen met een rapport.
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 18:01 schreef Accordtje het volgende:Ja ik ook, echter de TS IS EEN VROUW VOLGENS MIJ , dus dan doe je dat niet zo makkeljik.
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 13:18 schreef kloon88 het volgende:Dan verlaag ik me tot mijn zus haar niveau. Dat wil ik niet. Met Pasen wou zij dat ik er niet bij was, ze zei 'of hij gaat weg of ik ga weg met mijn vriendje'.
Verwarrend dit.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 13:21 schreef kloon88 het volgende:Uhu, ik heb 't er al over gehad met mijn vriendje dat we na vwo gaan samenwonen. Hij vond het oké. Maar dit hield in dat ik nog wel 1 jaar moet wachten.
niet goed samen met dit:quote:Op vrijdag 1 mei 2009 13:18 schreef kloon88 het volgende:Achteraf kreeg ik op mijn kop van oma dat ik gewoon koppig had moeten komen, wat ik eigenlijk ook had moeten doen.
Zal wel aan mij liggen.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 14:07 schreef kloon88 het volgende:Bij oma is intrekken is geen optie. Wilt zij niet, want ze wilt geen kant kiezen. Ook zij is bang om een kleindochter te verliezen.
Dan loopt ze maar weg. Ze is 20 jaar oud. En ze komt vast snel terug als het geld op is.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 13:21 schreef kloon88 het volgende:
[..]
Ze konden geen kant kiezen. Ze waren bang dat mijn zus zou weglopen.
Mij viel dat ook al op. Het verhaal doet me ook wel (iets te) wild aan.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 18:21 schreef AxisForOll het volgende:
niet goed samen met dit:
Zal wel aan mij liggen.
Idd jaquote:Op vrijdag 1 mei 2009 18:15 schreef Bob-B het volgende:
Ik zou snel naar de groothandel gaan voor een gezinsverpakking met ruggengraten. Doe eens normaal man, fuck die vent op, verneuk hem bij het leven. Zet een slot op je kamer deur en begin wild gaten te knippen in z'n kleren, breek de badkamer deur open en jat alles weg alsie onder de douche staat, snaai z'n portemonnee, pluk hem kaal, haal de lampen uit z'n auto, reset z'n mobiel en jat de batterij er uit, knip alle spaken van zn fiets door. Dit verzin ik in een minuut en ik ben niet eens pissig, dus mijn vraag: wat is nou werkelijk je probleem. Ga dingen doen vent.
We kunnen vast een pact sluiten met z'n 3'enquote:Op vrijdag 1 mei 2009 14:11 schreef Jarno het volgende:
[..]
En ik vraag dan of Arma mij komt halpen!.
Hij ligt vast ergens opgerold onder z'n bed te huilen dat niemand hem wilt helpenquote:Op zaterdag 2 mei 2009 16:03 schreef iamredleader het volgende:
TS zou een mietje () kunnen zijn, dat verklaart de sexe-onduidelijkheid.
50-50 dat het een troll/fake is
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 15:48 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
We kunnen vast een pact sluiten met z'n 3'en
Dat dus..quote:Op zaterdag 2 mei 2009 15:44 schreef kriele het volgende:
De TS is ook allang en breed vertrokken uit dit topic, dunkt me. Zou zomaar fake kunnen zijn.
quote:geregistreerd op: vrijdag 1 mei 2009 @ 12:56
laatste bezoek: 2 dagen, 21 uur geleden.
aantal posts: 13 (gemiddeld 4 per dag)
Als je de gaskraan dichtdraait valt het warm water uit.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 14:10 schreef kloon88 het volgende:
[..]
TS is verliefd op HAAR zus en jaloers op haar vriendje .... nog veel kinky-erquote:Op maandag 4 mei 2009 16:55 schreef devl1nsect het volgende:
TS is verliefd op zijn zus en jaloers op haar vriendje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |