Ik voorspelde hetquote:
Hoi kuukske. Hoe gaat het?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 09:19 schreef Kuukske het volgende:
Oh, hier mogguh dan.
Goed Pheno. En hoe is het met jou?quote:
Niet zo super in meerdere aspecten. Maar vandaag weer naar het huis van mijn overleden oma om de boel daar schoon achter te laten voor de nieuwe huurder.quote:
Heftig. Veel sterktequote:Op vrijdag 1 mei 2009 09:23 schreef Pheno het volgende:
Niet zo super in meerdere aspecten. Maar vandaag weer naar het huis van mijn overleden oma om de boel daar schoon achter te laten voor de nieuwe huurder.
Daarna zie ik wel hoe ik de rest ga aanpakken: gesprek manager, gesprek huisarts, that should do the trick.
kuukquote:Op vrijdag 1 mei 2009 09:19 schreef Kuukske het volgende:
Oh, hier mogguh dan.
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 09:26 schreef Pheno het volgende:
Ben er weg van, mijn nichtje staat op centraal nijmegen, die gaat ook mee helpen
Sayonara
Soms wel, maar er zit een winkel in het naburige Leeuwardenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 09:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
51, moet hij die niet speciaal laten maken?.
Muckske! Hoe'st?quote:
Werk.quote:
quote:
quote:
Ja puik wel! Afgezien van werk dan.quote:
Hé, dat vroeg je 2 dagen terug ook alquote:Op vrijdag 1 mei 2009 09:35 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ja puik wel! Afgezien van werk dan.. Je kunt hier een kanonskogel afschieten.
Nog steeds met MPG??
Ja maar het antwoord heb ik nooit teruggelezen.quote:
mja, ik denk ook niet dat het bij mij op het werk echt druk gaat worden vandaag.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 09:35 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ja puik wel! Afgezien van werk dan.. Je kunt hier een kanonskogel afschieten.
Nog steeds met MPG??
Niets.quote:
Very bien.quote:
Mooi!quote:
Nouja, dat maakt ook niet uit.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 10:08 schreef marcb1974 het volgende:
Kuuk
Het wil idd niet al te hard meer nee
Ach, beetje drukte kan wel gezellig zijnquote:Op vrijdag 1 mei 2009 10:09 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nouja, dat maakt ook niet uit.
Hoe is het met jou eigenlijk Marc?
Met gestrekt been inkomen bedoel jequote:Op vrijdag 1 mei 2009 08:40 schreef Pheno het volgende:
OA-mode: met twee voeten.
Mooie dag daarvoorquote:Op vrijdag 1 mei 2009 10:24 schreef Sjowhan het volgende:
Ik ben vrij vandaag.
Bien. Bien.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 10:10 schreef marcb1974 het volgende:
Ach, beetje drukte kan wel gezellig zijn
Gaat wel goed eigenlijkEn met jou?
Mja, ik moet aan de slag hier.. Net alle ruimtes gestofzuigd, straks met de sop nog alles afsoppenquote:
Lui doen. Alhoewel, ik heb net wel al gesport. Straks even de wekelijkse boodschappen in huis halenquote:
Das te doen hoorquote:Op vrijdag 1 mei 2009 10:51 schreef Kuukske het volgende:
Gatver. Nog 3 uur werken.
Lekker tochquote:Op vrijdag 1 mei 2009 10:55 schreef DaMart het volgende:
[..]
Lui doen. Alhoewel, ik heb net wel al gesport. Straks even de wekelijkse boodschappen in huis halen.
Misschien wel. Wilde je mee dan?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:01 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Lekker toch
Of nog even met je fototoestel weg?
Yep, moet tot 4 uur, en daarna fysio.quote:
Ga dan zelf een keer on top.quote:
Morgen een stuk fietsen met fototoestel, en scriptiequote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:46 schreef Kuukske het volgende:
Niet echt eigenlijk. Jij wel?
quote:
stadskindquote:Op vrijdag 1 mei 2009 12:29 schreef Sjowhan het volgende:
Sweet
Zat net wat oud brood hier van 't balkon te gooien, komen er 2 meerkoeten aan, pakken wat stukjes brood, gaan het water in, en geven die aan de jonkies. Te leuk
Waarom neem je je scriptie mee als je gaat fietsen?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:58 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Morgen een stuk fietsen met fototoestel, en scriptie
Zodat ik die onderweg kan verzuipenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 12:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
Waarom neem je je scriptie mee als je gaat fietsen?
Ik ben bezig met de foto's van gisteren. Die moeten vandaag online want morgen moet ik weer de baan opquote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:44 schreef marcb1974 het volgende:
Toch nog iemand
Het valt wel heel erg stil he
Ga jij nog wat leuks doen dit weekend?
Goede redenquote:
quote:
En, hoe voelde dat om eens met kop en schouders boven iedereen uit te steken?quote:
hier is maar 1 smiley correct:quote:Op vrijdag 1 mei 2009 13:07 schreef DaMart het volgende:
[..]
Goede reden.
[..]
[..]
En, hoe voelde dat om eens met kop en schouders boven iedereen uit te steken?.
Waar ben je gisteren geweest?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 13:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ben bezig met de foto's van gisteren. Die moeten vandaag online want morgen moet ik weer de baan op
Sorry
quote:
Ah, daar sta jij dus ook tussenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 13:19 schreef Dr_Flash het volgende:
Leonieke ent ik zelf wel in![]()
maar nee, het was iets anders. Iets met allemaal bezetenen die allemaal dezelfde foto van een trein gemaakt hebben bijvoorbeeld. Bij vlagen was het gewoon koddig om te zien![]()
[ afbeelding ]
Heel goedquote:Op vrijdag 1 mei 2009 13:17 schreef Lenny_Leonard het volgende:
FiPo. Geen kater vandaag, had ik wel verdiend.Tuk hebben.
Nee schele, ik was die foto aan het maken natuurlijkquote:
Echt niet, dat denk je alleen maarquote:Op vrijdag 1 mei 2009 13:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee schele, ik was die foto aan het maken natuurlijk
Awwwwquote:
liefquote:
Oeh, klinkt helemaal goed welquote:Op vrijdag 1 mei 2009 13:54 schreef indahnesia.com het volgende:
Heb een huis gevonden, 1400 euro per jaar voor 5 slaapkamers, 2 badkamers, woonkamer, gastenkamer, keuken en een tuintje van ongeveer 7 bij 4.. (beter als niets dus). Moet nog wel schoongemaakt worden want heeft een jaar leeggestaan. Ik verhuis wellicht als ik terug uit Nederland kom, dan hoef ik me niet te haasten.
quote:
Ik mag dit weekend werken van 7u tot 15u.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 13:53 schreef Muck het volgende:
[..]
lief
Hier is het aquarius en kantoor
Maaaar nog maar 20 minuutjes
ja, ben er wel blij mee inderdaad.. erg goedkoop ook voor deze wijk. Wel iets verder naar 'achteren' in de wijk, maar zeker niet minder goed onderhouden of iets dergelijks.quote:
ja, heb nu een tuin van 12 x 10 voor het huis.. maar dat is een luxe die ik wel wil opgeven hoor, onderhoud kost ook geld.. trek gewoon wat kleinere planten uit de huidige tuin en zet die netjes in de nieuwe tuin, kan prima!quote:Op vrijdag 1 mei 2009 13:56 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Oeh, klinkt helemaal goed wel
Is die tuin kleiner dan wat je nu hebt?
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 13:56 schreef indahnesia.com het volgende:
En het is weer weekeinde, dus zodadelijk uit eten met de lekkere vriendin.
oh, das ook niet leukquote:Op vrijdag 1 mei 2009 13:58 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik mag dit weekend werken van 7u tot 15u.
Nogmaals feliquote:Op vrijdag 1 mei 2009 13:54 schreef indahnesia.com het volgende:
Heb een huis gevonden, 1400 euro per jaar voor 5 slaapkamers, 2 badkamers, woonkamer, gastenkamer, keuken en een tuintje van ongeveer 7 bij 4.. (beter als niets dus). Moet nog wel schoongemaakt worden want heeft een jaar leeggestaan. Ik verhuis wellicht als ik terug uit Nederland kom, dan hoef ik me niet te haasten.
Ik moet maandag, en dan de 14de pas weerquote:Op vrijdag 1 mei 2009 14:00 schreef Muck het volgende:
[..]
oh, das ook niet leuk
Ik alleen nu nog een kwartiertje, en dan ben ik vrij tot donderdag
Als het 's ochtends slecht weer is, is het goed te doen hoorquote:
Een hele week vrij!quote:Ik alleen nu nog een kwartiertje, en dan ben ik vrij tot donderdag
ja, heerlijkquote:Op vrijdag 1 mei 2009 14:13 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Als het 's ochtends slecht weer is, is het goed te doen hoor
[..]
Een hele week vrij!
Hier begint het netquote:
Het is heir al helemaal grijsquote:Op vrijdag 1 mei 2009 15:38 schreef BrandX het volgende:
zo, ik mag ook zo naar huis
Eindelijk, en dan gaat net de zon langzaamaan weg hier
Stuur die ook even hierheen door dan, das maar een klein stukje nogquote:Op vrijdag 1 mei 2009 15:42 schreef BrandX het volgende:
[..]
wow!
zon keert hier langzaam weer terug
snel mijn boeltje pakken en naar huis fietsen
Jupquote:
Gezonned? Gezond? Gezonnebaadt?quote:
De zon je goddelijke lichaam laten bruinen?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 18:42 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Gezonned? Gezond? Gezonnebaadt?
Kansloos keer duizendquote:Op vrijdag 1 mei 2009 18:47 schreef Papierversnipperaar het volgende:
http://www.volkskrant.nl/(...)uiten_wegens_visgeur
Chuck Norris word al bruin van een TL-buis.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 18:44 schreef Fha het volgende:
[..]
De zon je goddelijke lichaam laten bruinen?
Leanne, schatjequote:
Ja nouja dat is zijn probleemquote:Op vrijdag 1 mei 2009 19:05 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Chuck Norris word al bruin van een TL-buis.
Mogen tbs'ers tegenwoordig al met weekendverlof?quote:
Die eet ik nu in aardbei!quote:Op vrijdag 1 mei 2009 19:27 schreef DaMart het volgende:
* DaMart eet een perenijsje.
Iemand die mee wil eten?.
Nee, deze dag kan ik niet als leuk bestempelen. Nou ja, het slopen met hamer van kasten, bedden en nog meer meuk is dan nog een lichtpuntje te noemen, het lucht wel op.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 09:32 schreef marcb1974 het volgende:
Iemand nog leuke plannen voor vandaag?
Ik kan me voorstellen dat het even lekker is om dingen te slopen. Even met geweld de emoties eruit gooien.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 19:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, deze dag kan ik niet als leuk bestempelen. Nou ja, het slopen met hamer van kasten, bedden en nog meer meuk is dan nog een lichtpuntje te noemen, het lucht wel op.
hoi DMquote:Op vrijdag 1 mei 2009 19:42 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik kan me voorstellen dat het even lekker is om dingen te slopen. Even met geweld de emoties eruit gooien.
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 19:22 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mogen tbs'ers tegenwoordig al met weekendverlof?
Leannequote:
Om mijn oma heb ik nog geen seconde gehuild of willen huilen of zo, eigenlijk best ernstig.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 19:42 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik kan me voorstellen dat het even lekker is om dingen te slopen. Even met geweld de emoties eruit gooien.
Tochquote:Op vrijdag 1 mei 2009 19:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
Om mijn oma heb ik nog geen seconde gehuild of willen huilen of zo, eigenlijk best ernstig.
Maar het gaat op dit moment niet zeo heel lekker met andere dingen ook nog.
Morgen flikker ik in ieder geval 3 bankstellen van het balkon....
Slopen werkt sowieso altijd wel goed op welke frustraties of andere negatieve emoties ook.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 19:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
Om mijn oma heb ik nog geen seconde gehuild of willen huilen of zo, eigenlijk best ernstig.
Maar het gaat op dit moment niet zeo heel lekker met andere dingen ook nog.
Morgen flikker ik in ieder geval 3 bankstellen van het balkon....
Heerlijk. Mijn nieuwe werk is alleen niet leuk, ik kan niet fokken daarquote:Op vrijdag 1 mei 2009 19:48 schreef DaMart het volgende:
[..]
Leanne![]()
![]()
.
Met mij gaat het goed. Ga zometeen nog even met een kop thee en een boek op balkon zitten.
En hoe is het met jou?.
*jaloers is *quote:
Hoiquote:
Hoi M-Mquote:
En internetten onder werktijd verhoogt de productiviteit nog wel, las ik laatst.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 19:52 schreef Leanne het volgende:
[..]
Heerlijk. Mijn nieuwe werk is alleen niet leuk, ik kan niet fokken daar
Ik heb zojuist mijn balkon weer helemaal gepimpt, het is al erg leuk geworden
Neem even wat couscous gerechten mee, als je er toch bentquote:Op vrijdag 1 mei 2009 19:56 schreef Memento-Mori het volgende:
Straks lekker eten tis hier nu bijna 18uur, morgen naar Marrakech (fes en rabat zijn ook bezocht) en dan dinsdag weer terug naar Nederland
Rotte klussen jaquote:Op vrijdag 1 mei 2009 19:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, deze dag kan ik niet als leuk bestempelen. Nou ja, het slopen met hamer van kasten, bedden en nog meer meuk is dan nog een lichtpuntje te noemen, het lucht wel op.
Lekker eten?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 19:56 schreef Memento-Mori het volgende:
Straks lekker eten tis hier nu bijna 18uur, morgen naar Marrakech (fes en rabat zijn ook bezocht) en dan dinsdag weer terug naar Nederland
Lijkt me superquote:Op vrijdag 1 mei 2009 19:38 schreef DaMart het volgende:
Stokjes ruilen dan? Die van mij is ook al op, namelijk.
Goed plan, ik zal binnenkort ff foto's maken en posten.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 19:56 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hoi M-M.
Alles goed in Cassablanca?
[..]
En internetten onder werktijd verhoogt de productiviteit nog wel, las ik laatst.
Mijn balkon is vorige week trouwens gepimpt. Het is nu veel gezelliger dan vorig jaar.
En we willen natuurlijk wel foto's zien van je balkon!.
Om het samen te vatten:quote:Op vrijdag 1 mei 2009 20:02 schreef Leanne het volgende:
[..]
Goed plan, ik zal binnenkort ff foto's maken en posten.
Hoe is jullie koninginnedag geweest?
Ik ben lekker in Delft gaan rondstruinen, heerlijk sfeertje daar
quote:Op donderdag 30 april 2009 18:59 schreef DaMart het volgende:
Zo, weer terug uit Amsterdam. Was best gezellig, alleen op sommige punten toch net iets té druk. Voetje voor voetje vooruitgaan in een enorme menigte, terwijl er aan alle kanten geduwd wordt, is toch wel behoorlijk benauwend eigenlijk. En uiteindelijk had ik het daarom gewoon helemaal gehad en ben ik maar weer naar huis gegaan.
Wellicht volgend jaar weer, maar dan bij voorkeur gewoon ergens op een terras toekijken of zo.
Vermoeiend. We hebben rond gewandeld over de rommelmarkt hier in Deventer. De sfeer was gezellig maar ik kan echt niet goed tegen de drukte en dat elleboogduwgedoe.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 20:02 schreef Leanne het volgende:
Hoe is jullie koninginnedag geweest?
Ik ben lekker in Delft gaan rondstruinen, heerlijk sfeertje daar
Zeker doen, have funquote:Op vrijdag 1 mei 2009 20:12 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik gaweer sociaal doen hier en genieten
Ik was ook nog niet eerder met Koninginnedag in Amsterdam geweest. Maar het was inderdaad erg druk op sommige punten. En daar had ik het op een gegeven moment dus ook helemaal mee gehad.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 20:12 schreef Leanne het volgende:
Tja ik vind A'dam persoonlijk toch wel wat druk. Je moet wel een flink bakkie op hebben en maling hebben aan drukte wil je het daar een beetje naar je zin hebben. Ik vond het wel echt een domper wat er was gebeurd in Apeldoorn, ik was er zelf ook veel minder door in de stemming
Amsterdam moet je een keer gehad hebben hequote:Op vrijdag 1 mei 2009 20:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik was ook nog niet eerder met Koninginnedag in Amsterdam geweest. Maar het was inderdaad erg druk op sommige punten. En daar had ik het op een gegeven moment dus ook helemaal mee gehad.
En in Amsterdam zelf kregen we vrijwel niets mee van het gebeuren in Apeldoorn. Iemand kreeg een sms waarin alleen stond dat iemand op het publiek was ingereden, dus dat was al wat we wisten. Pas 's avonds thuis werd duidelijk welk drama zich nou echt had voltrokken in Apeldoorn.
Oud nieuws:quote:Op vrijdag 1 mei 2009 18:47 schreef Papierversnipperaar het volgende:
http://www.volkskrant.nl/(...)uiten_wegens_visgeur
Artikel is van gisteren, dus immer oud nieuwsquote:Op vrijdag 1 mei 2009 20:32 schreef MPG het volgende:
[..]
Oud nieuws:
Visrestaurant voorgoed dicht wegens stankoverlast
Lekker!quote:Op vrijdag 1 mei 2009 20:00 schreef Memento-Mori het volgende:
Zaterdag vertrokken dus goed 10 dagen, studiereis met een hele groep, en hier is inet in het hostel dus dat is zeer handig
Gezelligquote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:23 schreef Muck het volgende:
Maf... Ik heb vanaf arnhem met een jongen zitten praten tot aan doorn aan toe.
Nog nooit zo'n lang en leuk gesprek gehad met een wildvreemde
stelletje saaierds!quote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:25 schreef Fha het volgende:
[..]
GezelligIk zat weer in een trein vol mensen die elkaar aanstaarde maar dan toch maar snel wegkeken als je terug kijkt
Tofquote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:28 schreef Muck het volgende:
[..]
stelletje saaierds!
Hij was een boek aan het lezen uit de serie die ik totaal stuk gelezen heb, en ik kon niet op de achternaam van een van de hoofdpersonen komen. Heb het gewoon maar even gevraagd dus
We hebben de laatste tijd inderdaad wat weinig gesprekken.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:23 schreef Muck het volgende:
Maf... Ik heb vanaf arnhem met een jongen zitten praten tot aan doorn aan toe.
Nog nooit zo'n lang en leuk gesprek gehad met een wildvreemde
En nu komt het verhaal....?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:41 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Treinen..
Zat gister in de laatste trein vanuit A'dam terug, damn dat was wel echt het vreemdste wat ik ooit in een trein heb meegemaakt.
nee.quote:
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:11 schreef Dr_Flash het volgende:
wat is dat met dat kut youtube joh1 op de 2 filmpjes krijg je "an error occured, please try again later"
Ze lieten jou gewoon instappen? Vreemd inderdaadquote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:41 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Treinen..
Zat gister in de laatste trein vanuit A'dam terug, damn dat was wel echt het vreemdste wat ik ooit in een trein heb meegemaakt.
Ohja, verhaal.quote:
Niet eens, hij was zo stampvol dat ik erin gesmeten moest worden.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ze lieten jou gewoon instappen? Vreemd inderdaad.
Wat doen ze bij jou?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:34 schreef Pheno het volgende:
Hier doen ze het?
Krijsen, omdat ze niet kunnen slapen.quote:
Die is al op, geen tijd gehad om nieuwe te halen.quote:
Solderen?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die is al op, geen tijd gehad om nieuwe te halen.
Ook zo cru als je ze morgen weer moet voeren.quote:
Geluiddichte kelder?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ook zo cru als je ze morgen weer moet voeren.
Kruipruimte.quote:
Vrouwen niet aan de tieten voelen, echt.....quote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:02 schreef Dr_Flash het volgende:
Probeer eens een geloofwaardig copypasteverhaal lenny
Ik zal het morgen proberen, ze zijn al stil.quote:
Dan laat je ze weer even herrie makenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik zal het morgen proberen, ze zijn al stil.
Mja, dan kunnen we het over nog wel meer landschapselementen hebben. Bushokjes niet aan de tieten voelen. Heb je net zo veel aan.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
Vrouwen niet aan de tieten voelen, echt.....
Daar moet je bierflesjes doorheen tieven toch?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mja, dan kunnen we het over nog wel meer landschapselementen hebben. Bushokjes niet aan de tieten voelen. Heb je net zo veel aan.
Blijkbaar ja. Dat is zonde van de bierflesjes namelijk.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
Daar moet je bierflesjes doorheen tieven toch?
Ik ben niet zo'n uitgaander, dus ik weet het niet
Ah, ok. Kan die KSC meet nog leuk worden. KSC'ers door het bushokje tievenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:23 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Blijkbaar ja. Dat is zonde van de bierflesjes namelijk.
Daar tief je bakstenen, gejatte fietsen of je vrienden doorheen
Wut? Ik heb 1 spatie toegevoegd om de smiley zichtbaar te maken.quote:[ Bericht 60% gewijzigd door indahnesia.com op 02-05-2009 03:43 ]
Ik geloof er niks vanquote:Op zaterdag 2 mei 2009 03:44 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Wut? Ik heb 1 spatie toegevoegd om de smiley zichtbaar te maken.
Misschien had je maar 3 letters?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 03:44 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Wut? Ik heb 1 spatie toegevoegd om de smiley zichtbaar te maken.
Dobbelen om welk standje?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 03:31 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Nee, zover was het nog niet. Echt eerst dobbelen!
Ohio gozaimasuquote:
De houten kast van 5 meter, het houten opklapbed, orgel en de vloerbedekkingen iig niet.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 08:44 schreef BrandX het volgende:
hi Ph, gisteren beetje overleefd?
oeh!quote:Op zaterdag 2 mei 2009 08:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
De houten kast van 5 meter, het houten opklapbed, orgel en de vloerbedekkingen iig niet.
Ze heeft zo'n wenteltrap die al half uit elkaar valt, de koelkast en vriezer gingen nog wel, maar die wasmachine is er nog 1 van de stempel "beton om de molen" dus die is echt freaking zwaar.quote:
Hesterquote:Op zaterdag 2 mei 2009 08:48 schreef BrandX het volgende:
Ik ben wel blij met jamalEn Lisa ook. De rest maakte me niet zoveel uit eigenlijk, behalve dan dat ik blij ben dat dat gekke mens van een Hester niet door is
Lisaquote:Op zaterdag 2 mei 2009 08:48 schreef BrandX het volgende:
Ik ben wel blij met jamalEn Lisa ook. De rest maakte me niet zoveel uit eigenlijk, behalve dan dat ik blij ben dat dat gekke mens van een Hester niet door is
Ze moest in het begin met dat Amerikaanse pop-meisje zingen, die zei: "Your voice is ridiculous!quote:Op zaterdag 2 mei 2009 08:53 schreef BrandX het volgende:
[..]
ja Lisa is echt da bomb! Een echte rockbiatch![]()
Kellyquote:
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 09:00 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ze moest in het begin met dat Amerikaanse pop-meisje zingen, die zei: "Your voice is ridiculous!"
Tot 3 uur werken, dan een half brood en koffie halen en hopen dat de zon nog warm is en vanavond vroeg naar bed. En jij?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 09:06 schreef DaMart het volgende:
[..]
Goedemorgen Papier.
Nog plannen voor vandaag?
Vanochtend thuis een beetje lui doen. En voor vanmiddag heb ik afgesproken met een oud-collega om op een terras in Haarlem lui te gaan doenquote:Op zaterdag 2 mei 2009 09:08 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Tot 3 uur werken, dan een half brood en koffie halen en hopen dat de zon nog warm is en vanavond vroeg naar bed. En jij?
Nu kan ik niet meer slapenquote:Op zaterdag 2 mei 2009 09:05 schreef DaMart het volgende:
[..]
Kelly.
(nog) Geen spamcijfers van gisteren, trouwens, want er lijkt daarbij iets mis te zijn gegaan.
*fapfapfap. Donderdag zal ik ook wel hoog hebben gestaan in de dagcijfers, maar niet naar gekeken.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 09:11 schreef DaMart het volgende:
[..]
Troost je, in de niet complete cijfers stond je wel bovenaan.
Iemand die niets doet wil dat jij ook niets doet?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 09:11 schreef Pheno het volgende:
Na een telefoontje van gisteren ga ik niet meer meehelpen met opruimen en zoeken ze het maar uit.
Mijn ma geeft me ook gelijk, die snapt dat wel. Iets met beste stuurlui staan aan wal. En die wal ligt 100 km verder, dus dan moeten ze niet zeuren.
Iemand die niets doet en gaat jammeren dat alle spullen of gemold of gegeven zijn aan wildvreemde passanten die wat spullen konden gebruiken. Dat scheelde uiteindelijk 3 aanhangwagens naar de sloop.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 09:17 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Iemand die niets doet wil dat jij ook niets doet?
Ssst!quote:
Weh killed teh tpoicquote:
Er is nu ook een Haagse versie van mij?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 10:05 schreef BrandX het volgende:
maar niet voor lang, tis superlekker weer, ik ga zo lekker naar de Haagse mart wandelen
De Haagse Mart (spreektaal) is de grootste markt van Europaquote:Op zaterdag 2 mei 2009 10:05 schreef BrandX het volgende:
maar niet voor lang, tis superlekker weer, ik ga zo lekker naar de Haagse mart wandelen
Zoiets dacht ik al. Maar ik vond het ook wel een leuke link om te leggenquote:Op zaterdag 2 mei 2009 10:18 schreef BrandX het volgende:
[..]
De Haagse Mart (spreektaal) is de grootste markt van Europa
ben jij een paardenmeisje?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 14:01 schreef Pien85 het volgende:
Goeiemiddag vanaf stal met de laptop tussen de paardjes![]()
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |