Ik voorspelde hetquote:
Hoi kuukske. Hoe gaat het?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 09:19 schreef Kuukske het volgende:
Oh, hier mogguh dan.
Goed Pheno. En hoe is het met jou?quote:
Niet zo super in meerdere aspecten. Maar vandaag weer naar het huis van mijn overleden oma om de boel daar schoon achter te laten voor de nieuwe huurder.quote:
Heftig. Veel sterktequote:Op vrijdag 1 mei 2009 09:23 schreef Pheno het volgende:
Niet zo super in meerdere aspecten. Maar vandaag weer naar het huis van mijn overleden oma om de boel daar schoon achter te laten voor de nieuwe huurder.
Daarna zie ik wel hoe ik de rest ga aanpakken: gesprek manager, gesprek huisarts, that should do the trick.
kuukquote:Op vrijdag 1 mei 2009 09:19 schreef Kuukske het volgende:
Oh, hier mogguh dan.
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 09:26 schreef Pheno het volgende:
Ben er weg van, mijn nichtje staat op centraal nijmegen, die gaat ook mee helpen
Sayonara
Soms wel, maar er zit een winkel in het naburige Leeuwardenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 09:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
51, moet hij die niet speciaal laten maken?.
Muckske! Hoe'st?quote:
Werk.quote:
quote:
quote:
Ja puik wel! Afgezien van werk dan.quote:
Hé, dat vroeg je 2 dagen terug ook alquote:Op vrijdag 1 mei 2009 09:35 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ja puik wel! Afgezien van werk dan.. Je kunt hier een kanonskogel afschieten.
Nog steeds met MPG??
Ja maar het antwoord heb ik nooit teruggelezen.quote:
mja, ik denk ook niet dat het bij mij op het werk echt druk gaat worden vandaag.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 09:35 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ja puik wel! Afgezien van werk dan.. Je kunt hier een kanonskogel afschieten.
Nog steeds met MPG??
Niets.quote:
Very bien.quote:
Mooi!quote:
Nouja, dat maakt ook niet uit.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 10:08 schreef marcb1974 het volgende:
Kuuk
Het wil idd niet al te hard meer nee
Ach, beetje drukte kan wel gezellig zijnquote:Op vrijdag 1 mei 2009 10:09 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nouja, dat maakt ook niet uit.
Hoe is het met jou eigenlijk Marc?
Met gestrekt been inkomen bedoel jequote:Op vrijdag 1 mei 2009 08:40 schreef Pheno het volgende:
OA-mode: met twee voeten.
Mooie dag daarvoorquote:Op vrijdag 1 mei 2009 10:24 schreef Sjowhan het volgende:
Ik ben vrij vandaag.
Bien. Bien.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 10:10 schreef marcb1974 het volgende:
Ach, beetje drukte kan wel gezellig zijn
Gaat wel goed eigenlijkEn met jou?
Mja, ik moet aan de slag hier.. Net alle ruimtes gestofzuigd, straks met de sop nog alles afsoppenquote:
Lui doen. Alhoewel, ik heb net wel al gesport. Straks even de wekelijkse boodschappen in huis halenquote:
Das te doen hoorquote:Op vrijdag 1 mei 2009 10:51 schreef Kuukske het volgende:
Gatver. Nog 3 uur werken.
Lekker tochquote:Op vrijdag 1 mei 2009 10:55 schreef DaMart het volgende:
[..]
Lui doen. Alhoewel, ik heb net wel al gesport. Straks even de wekelijkse boodschappen in huis halen.
Misschien wel. Wilde je mee dan?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:01 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Lekker toch
Of nog even met je fototoestel weg?
Yep, moet tot 4 uur, en daarna fysio.quote:
Ga dan zelf een keer on top.quote:
Morgen een stuk fietsen met fototoestel, en scriptiequote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:46 schreef Kuukske het volgende:
Niet echt eigenlijk. Jij wel?
quote:
stadskindquote:Op vrijdag 1 mei 2009 12:29 schreef Sjowhan het volgende:
Sweet
Zat net wat oud brood hier van 't balkon te gooien, komen er 2 meerkoeten aan, pakken wat stukjes brood, gaan het water in, en geven die aan de jonkies. Te leuk
Waarom neem je je scriptie mee als je gaat fietsen?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:58 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Morgen een stuk fietsen met fototoestel, en scriptie
Zodat ik die onderweg kan verzuipenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 12:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
Waarom neem je je scriptie mee als je gaat fietsen?
Ik ben bezig met de foto's van gisteren. Die moeten vandaag online want morgen moet ik weer de baan opquote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:44 schreef marcb1974 het volgende:
Toch nog iemand
Het valt wel heel erg stil he
Ga jij nog wat leuks doen dit weekend?
Goede redenquote:
quote:
En, hoe voelde dat om eens met kop en schouders boven iedereen uit te steken?quote:
hier is maar 1 smiley correct:quote:Op vrijdag 1 mei 2009 13:07 schreef DaMart het volgende:
[..]
Goede reden.
[..]
[..]
En, hoe voelde dat om eens met kop en schouders boven iedereen uit te steken?.
Waar ben je gisteren geweest?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 13:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ben bezig met de foto's van gisteren. Die moeten vandaag online want morgen moet ik weer de baan op
Sorry
quote:
Ah, daar sta jij dus ook tussenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 13:19 schreef Dr_Flash het volgende:
Leonieke ent ik zelf wel in![]()
maar nee, het was iets anders. Iets met allemaal bezetenen die allemaal dezelfde foto van een trein gemaakt hebben bijvoorbeeld. Bij vlagen was het gewoon koddig om te zien![]()
[ afbeelding ]
Heel goedquote:Op vrijdag 1 mei 2009 13:17 schreef Lenny_Leonard het volgende:
FiPo. Geen kater vandaag, had ik wel verdiend.Tuk hebben.
Nee schele, ik was die foto aan het maken natuurlijkquote:
Echt niet, dat denk je alleen maarquote:Op vrijdag 1 mei 2009 13:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee schele, ik was die foto aan het maken natuurlijk
Awwwwquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |