Mordreth ligt op de loerquote:Op vrijdag 1 mei 2009 01:01 schreef MarkM het volgende:
Nu er toch geen mods zijn, rellen?
Bio is liefquote:
Tja, om mij te compenserenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 01:03 schreef mstr het volgende:
[..]
Op de een of andere manier, heeft jouw avatar áltijd seks.
Nee, gewoon geen seks in mijn leven tot nu toequote:
In slaap vallen met muziekquote:Op vrijdag 1 mei 2009 01:05 schreef Seam het volgende:
kut ik moet naar bed maar het nieuwe album van Devin Townsend is zo mooi
Pro ik kreeg net een smsje van je. Die heb ik maar genegeerd want ik had zoiets van...quote:
Misschien wordt het zaterdag ook lekker weerquote:
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 01:06 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Pro ik kreeg net een smsje van je. Die heb ik maar genegeerd want ik had zoiets van...
Dus in feite weet je niet wat je mist!quote:Op vrijdag 1 mei 2009 01:06 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Nee, gewoon geen seks in mijn leven tot nu toe
Oh. Zit het zo.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 01:06 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Nee, gewoon geen seks in mijn leven tot nu toe
Neequote:Op vrijdag 1 mei 2009 01:07 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Ging dat lieve meisje nog langs de winkel vandaag?
Kan ik helaas niet want ik heb geen mp3 spelerquote:
Shit, ik dacht dat je zo'n lijn kon bellenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 01:07 schreef KingGone het volgende:
[..]
Als jij kunt iDealen op je phone .. we have a winner!
Als ik m eerder had gehad, dan had ik geantwoord. Dat weet jequote:Op vrijdag 1 mei 2009 01:07 schreef Probinski het volgende:
[..]kreng, die haddk rond 9 uur al gestuurd ofzo
Slaap lekker!quote:
Ikweetz, maar slapenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 01:08 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Als ik m eerder had gehad, dan had ik geantwoord. Dat weet je
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 01:07 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Je post alleen maar ""
en dat is niet lief.
Hoe vraag je iemands nummer die niet eens langskomtquote:
quote:
Maar als ze langskomt doe je het ook niet, dusja.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 01:11 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Hoe vraag je iemands nummer die niet eens langskomt.. Snugger ben je ook
Ja dan wordt het niks. Ja wachten en wachten en wachten. En dan waarschijnlijk een terleurstelling.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 01:11 schreef mstr het volgende:
[..]
Maar als ze langskomt doe je het ook niet, dusja.
Tja.. Ga jij je maar om iets anders druk makenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 01:11 schreef mstr het volgende:
[..]
Maar als ze langskomt doe je het ook niet, dusja.
Ik ben in mijn leven al vaak genoeg teleurgesteld, dat het er wel bij kanquote:Op vrijdag 1 mei 2009 01:12 schreef KingGone het volgende:
[..]
Ja dan wordt het niks. Ja wachten en wachten en wachten. En dan waarschijnlijk een terleurstelling.
Goed punt.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 01:13 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Tja.. Ga jij je maar om iets anders druk maken
Ik vind hem goedquote:Op vrijdag 1 mei 2009 01:13 schreef Jotcha het volgende:
Moet je anders proberen zoveel mogelijk blauwtjes te lopen, misschien faal je zo hard daarin dat het toch lukt
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 01:13 schreef Jotcha het volgende:
Moet je anders proberen zoveel mogelijk blauwtjes te lopen, misschien faal je zo hard daarin dat het toch lukt
Vakantievriendinnetjes..quote:Op vrijdag 1 mei 2009 01:15 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ooit ga ik het proberenMss op vakantie van de zomer
Interesse?quote:
En soms kom je ze van vlakbij tegen, zoals ik afgelopen jaar hadquote:
Meer een neukertje?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 01:17 schreef mstr het volgende:
[..]
En soms kom je ze van vlakbij tegen, zoals ik afgelopen jaar had
Al was het geen vakantievriendinnetje, want toen was ik al voorzien
Ja, waar kan ik me aanmelden?quote:
Op vakantie moet je dan ook geen Nederlanders daten ..quote:Op vrijdag 1 mei 2009 01:17 schreef mstr het volgende:
[..]
En soms kom je ze van vlakbij tegen, zoals ik afgelopen jaar had
Al was het geen vakantievriendinnetje, want toen was ik al voorzien
Engelsequote:Op vrijdag 1 mei 2009 01:18 schreef KingGone het volgende:
[..]
Op vakantie moet je dan ook geen Nederlanders daten ..
Bij mijquote:
Of juist welquote:Op vrijdag 1 mei 2009 01:18 schreef KingGone het volgende:
[..]
Op vakantie moet je dan ook geen Nederlanders daten ..
Meen je dat serieus? Engelse?quote:
Oh ja, vergetenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 01:19 schreef mstr het volgende:
[..]
Of juist wel
Kan je er later ook nog wat aan hebben
Cursus autolampjes verwisselen voor beginnersquote:
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 01:20 schreef MarkM het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 01:20 schreef MarkM het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Die foute grap ken ik ergens van..quote:Op vrijdag 1 mei 2009 01:20 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Cursus autolampjes verwisselen voor beginners
Duitsequote:
Ik niet. Jij dacht zeker aan een cursus thuisabortus ofzo?quote:
Ja, dat ook. Maar engelse vind ik ook niet echt knapquote:
Met uitwisseling waren er een partij lekkere Duitsers iigquote:Op vrijdag 1 mei 2009 01:21 schreef mstr het volgende:
[..]
Had ik al verteld dat jij een wansmaak hebt?
Nee, maar die grap heb ik keertje eerder gezien op tv ofzo.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 01:21 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik niet. Jij dacht zeker aan een cursus thuisabortus ofzo?
Ik geil zeg maar op rood haar, en dat komt nogal vaak voor op inteelt-eilandquote:Op vrijdag 1 mei 2009 01:21 schreef Fidelity het volgende:
[..]
Ja, dat ook. Maar engelse vind ik ook niet echt knap
Ja maar. Je bent op vakantie. Praten doe je wel thuis. Dus.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 01:21 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Allemaal heel leuk en aardig, tot het begint te praten met een enorme mannenstem
En toch heb je er niks mee gedaan/geprobeerd, of wel......quote:Op vrijdag 1 mei 2009 01:21 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Met uitwisseling waren er een partij lekkere Duitsers iig
Hahahahaha oke cool, weet ik dat ook weerquote:Op vrijdag 1 mei 2009 01:22 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ik geil zeg maar op rood haar, en dat komt nogal vaak voor op inteelt-eiland
Ik vind het stukken beter dan Fransquote:
Oehhh redheads mét sproeten.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 01:22 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Rood haarquote:Op vrijdag 1 mei 2009 01:22 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Jezus, je denkt ook alleen maar aan daten, ballen en weet ik veel wat he..quote:Op vrijdag 1 mei 2009 01:22 schreef mstr het volgende:
[..]
En toch heb je er niks mee gedaan/geprobeerd, of wel......
Nee, maar wel aan jouw gebrek aan goede gedachten om dat ooit te laten gebeuren in je levenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 01:23 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Jezus, je denkt ook alleen maar aan daten, ballen en weet ik veel wat he..![]()
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 1 mei 2009 01:24 schreef MarkM het volgende:
[ afbeelding ] Wij gaan slapen! [ afbeelding ]
Moet ik de inkopper nog maken?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 01:24 schreef MarkM het volgende:
[ afbeelding ] Wij gaan slapen! [ afbeelding ]
Also, nehme mich harder mit dein schwanz... Nee bedanktquote:Op vrijdag 1 mei 2009 01:22 schreef KingGone het volgende:
[..]
Ja maar. Je bent op vakantie. Praten doe je wel thuis. Dus.
Wij hadden een heerlijke chick in mijn studentenhuis. Fucking lekker blond en een heerlijke kont maar toen ging ze zich voorstellen met Wie gehts en ik kreeg meteen kotsneigingenquote:
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 01:24 schreef mstr het volgende:
[..]
Nee, maar wel aan jouw gebrek aan goede gedachten om dat ooit te laten gebeuren in je leven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op vrijdag 15 mei 2009 20:31 schreef Hyman het volgende:[/b]
Beter schamen om iets dat je wel hebt gedaan dan jezelf troosten omdat je niks geprobeerd hebt
Voordeel voor mij, weinig concurrentiequote:Op vrijdag 1 mei 2009 01:24 schreef mstr het volgende:
Als ik iets onaantrekkelijk/niet leuk vind, is het wel rood haar, wat een afknapper zeg
Socializen. Én je contactenbestand uitbreiden is nooit weg!quote:Op vrijdag 1 mei 2009 01:23 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Jezus, je denkt ook alleen maar aan daten, ballen en weet ik veel wat he..![]()
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 01:25 schreef Fidelity het volgende:
Bij de meeste meisjes staat rood haar nog wel leuk, maar mannen met rood haar vind ik echt onaantrekkelijk
Rood haar moet je echt staan iig.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 01:25 schreef Fidelity het volgende:
Bij de meeste meisjes staat rood haar nog wel leuk, maar mannen met rood haar vind ik echt onaantrekkelijk
Maar het kan iid ongelooflijk geil zijnquote:Op vrijdag 1 mei 2009 01:26 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Dat wel, rood haar alleen maakt iemand nog niet leuk
Jij hebt het licht gezienquote:Op vrijdag 1 mei 2009 01:27 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Maar het kan iid ongelooflijk geil zijn. Maar wel zeeeeer zeldzaam
Bo!quote:Op vrijdag 1 mei 2009 01:28 schreef mstr het volgende:
Geef mij eens een foto van een leuke geile roodharige chick...
Kan helaas niet copy/pasten, maar herinner me morgen evenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 01:28 schreef mstr het volgende:
Geef mij eens een foto van een leuke geile roodharige chick...
quote:
En toen natuurlijk aangesproken ?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 01:31 schreef Jotcha het volgende:
[..]
OkeeIk zag op vakantie ook nog 2 stuks lopen, zusjes
Nee, omdat het er 2 waren, en ze me allebei de hele tijd zaten aan te kijken, kon ik niet kiezenquote:
Daar valt mee te leven, behalve met carnaval dan.quote:
Je kunt ook een gesprek voeren met méér dan twee mensen geloof ik.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 01:34 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Nee, omdat het er 2 waren, en ze me allebei de hele tijd zaten aan te kijken, kon ik niet kiezenDat is toch wel het toppunt van triestheid
Ja, maar dat probleem was ook al gefixt, het was namelijk carnavlsvakantie. En als ze er over 30 jaar uit zagen als die moeder van hun, had je echt geramd gezetenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 01:35 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Daar valt mee te leven, behalve met carnaval dan.
/emoquote:Op vrijdag 1 mei 2009 01:35 schreef mstr het volgende:
Ik voel niets meer..
Ik kan niets meer..
Ik moet verder zonder jou..
Ik ben je kwijt..
Verloor de strijd..
Weet wat ik mis..
ik leg me neer..
Ik voel niets meer..
Ik wist dat ik je kon vertrouwen..
Maar weten is niet waterdicht..
Wat kan ik nu nog aan je geven..
Wat jij niet langer in mij vindt
Tot zover mijn muzikale bijdrage, en nu slapen
Multitaskenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 01:35 schreef KingGone het volgende:
[..]
Je kunt ook een gesprek voeren met méér dan twee mensen geloof ik.
De middelste.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 01:38 schreef Jotcha het volgende:
[..]
MultitaskenEn welke moest ik nou aanspreken?
Milfquote:Op vrijdag 1 mei 2009 01:37 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ja, maar dat probleem was ook al gefixt, het was namelijk carnavlsvakantie. En als ze er over 30 jaar uit zagen als die moeder van hun, had je echt geramd gezeten
Gewoon gezellig kletsen. Vergeet ook niet dat de meisjes ook terug kunnen kletsen hè. En als je gaat denken 'oh noesssss wat moet ik nu zeggen' gaat het mis ja. Come on , het zijn maar meisjes.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 01:38 schreef Jotcha het volgende:
[..]
MultitaskenEn welke moest ik nou aanspreken?
Maakt niksquote:Op vrijdag 1 mei 2009 01:40 schreef mstr het volgende:
[..]
Het is al laat hè, dan daalt het niveau van de grappen
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 01:41 schreef KingGone het volgende:
[..]
Gewoon gezellig kletsen. Vergeet ook niet dat de meisjes ook terug kunnen kletsen hè. En als je gaat denken 'oh noesssss wat moet ik nu zeggen' gaat het mis ja. Come on , het zijn maar meisjes.
Neequote:
Dan ga jij ook maar een kwartiertje eerderquote:Op vrijdag 1 mei 2009 01:43 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ahh kom op, nog een kwartiertje tot 2 uur
Neequote:
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 01:45 schreef mstr het volgende:
[..]
Dan ga jij ook maar een kwartiertje eerder
Je zocht foto's ?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 01:45 schreef Jotcha het volgende:
Naderhand nog de hyves van die twee gezocht, maar
quote:
Welterustenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 01:51 schreef Jotcha het volgende:
Ach, ik ga ook slapen dan, dan is mijn naamtopiek morgen hopelijk nog open. Truste
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 01:51 schreef Jotcha het volgende:
Ach, ik ga ook slapen dan, dan is mijn naamtopiek morgen hopelijk nog open. Truste
Ik over 3 uur pas op m'n werkquote:Op vrijdag 1 mei 2009 08:20 schreef Hyman het volgende:
Eigenlijk hoor ik over 10 minuten op school te zijn.
Hij is niet onlinequote:Op vrijdag 1 mei 2009 09:13 schreef kanovinnie het volgende:
Loopt onze juichill hier rond, en heeft iemand anders zijn msn (mits hij online is)?
okee.quote:
ik dacht dat ik hem gister heb gezien.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 09:34 schreef Lauriette91 het volgende:
Hoezo heb je hem nodig dan?
Of is dat geheim?
Ik wil zijn motiviatie eigenlijk wel weten, wat heeft het voor zin om de koningin dood te rijden?quote:
Volgens mij was dat iets van dat hij geldproblemen had, en de koningin de schuldige was volgens hem.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 10:23 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik wil zijn motiviatie eigenlijk wel weten, wat heeft het voor zin om de koningin dood te rijden?
Face it, ze is al oud, en wim lex gaat het toch overnemen.
En alsof ie uberhaupt wat kon doen tegen die bus met zijn zoekzoeke swift
Simpele ziel ben je danquote:Op vrijdag 1 mei 2009 10:27 schreef Probinski het volgende:
[..]
Volgens mij was dat iets van dat hij geldproblemen had, en de koningin de schuldige was volgens hem.
Idd, maar daar zijn er echt veel te veel van in deze wereldquote:
Zoiets inderdaad, hij gaf het koningshuis de schuld van zijn problemen, maarjaquote:Op vrijdag 1 mei 2009 10:27 schreef Probinski het volgende:
[..]
Volgens mij was dat iets van dat hij geldproblemen had, en de koningin de schuldige was volgens hem.
Nee, ja. Mijn moeder zei het ook al, ALLES gaat in de naam van de koningin. Toen ik mijn naam ging veranderen, was het ook in de naam van de koningin. Boetes, al die shit gaat via haar. Ook al ziet zij er niets van, en heeft ze er eigenlijk niets mee te maken.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 @ 10:34 schreef Dramatic_Chipmunk het volgende:
[..]
Zoiets inderdaad, hij gaf het koningshuis de schuld van zijn problemen, maarja
Oh, netjesquote:Op vrijdag 1 mei 2009 10:55 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Mijn moeder, en ze heeft ze allemaal, behalve 15 verkocht
Die komen ook wel op toch?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 10:55 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Mijn moeder, en ze heeft ze allemaal, behalve 15 verkocht
Oehhh neequote:
Echt opscheppen kun je niet meer denk ik, als je in de IC ligt, met je auto in de prak en wat je hebt gedaanquote:
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 @ 10:58 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Oehhh neeach volgend jaar weer
Ik zei aandacht trekken, niet opscheppenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 10:59 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Echt opscheppen kun je niet meer denk ik, als je in de IC ligt, met je auto in de prak en wat je hebt gedaan
[..]zo lang
Ik heb ze allemaal gebakken, weet je hoe veel werk dat is geweestquote:
Als je alleen aandacht wilt trekken. Hij was bijna dood. Ga dan parachutespringen op haar hoofd of zo.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 @ 11:00 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ik zei aandacht trekken, niet opscheppen
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:04 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Als je alleen aandacht wilt trekken. Hij was bijna dood. Ga dan parachutespringen op haar hoofd of zo.
Denk ook dat het de bedoeling was dat hij dood zou zijnquote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:04 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik heb ze allemaal gebakken, weet je hoe veel werk dat is geweest
[..]
Als je alleen aandacht wilt trekken. Hij was bijna dood. Ga dan parachutespringen op haar hoofd of zo.
en ze waren lekkerquote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:04 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik heb ze allemaal gebakken, weet je hoe veel werk dat is geweest
Fiets, wanneer gaan we verkeren?quote:
quote:
Dan is het geen aandachttrekkerij geweest, want hij heeft ook niets achtergelaten, werd gezegd.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 @ 11:05 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Denk ook dat het de bedoeling was dat hij dood zou zijn
Dankjequote:
Geen idee wat de bedoeling dan was, het makt het er toch niet minder erg omquote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:10 schreef RenRen- het volgende:
[..]
[..]
Dan is het geen aandachttrekkerij geweest, want hij heeft ook niets achtergelaten, werd gezegd.
[..]
Dankje
Verkerenquote:
quote:
JOTS JE NAAMTOPPIK IS NOG OPEN!quote:Op vrijdag 1 mei 2009 01:51 schreef Jotcha het volgende:
Weet je nog dat we lagen te ballen en jij even een poepie zou laten en wij 'm over onze longen namenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:14 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Verkeren![]()
Ik wil je best batsen maar verkeren gaat mij te ver
Dit is nu al het beste topic ooitquote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:18 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Weet je nog dat we lagen te ballen en jij even een poepie zou laten en wij 'm over onze longen namen;d D!1 EINZZWEIDREI
;d
Issie dood?quote:
Boh, we hebben de hele nacht lopen kotsen...quote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:18 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Weet je nog dat we lagen te ballen en jij even een poepie zou laten en wij 'm over onze longen namen;d D!1 EINZZWEIDREI
;d
Iddquote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:21 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Verdomme, geen straf en we zullen het niet weten
Ja, zie NU.quote:
Ik wilquote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:24 schreef -SG- het volgende:
Bio de vervanger van MASD en Krentebol?
Da's ook niet lekker wakker worden.
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:24 schreef -SG- het volgende:
Bio de vervanger van MASD en Krentebol?
Da's ook niet lekker wakker worden.
Ik een kutuserquote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:25 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Nee, maar dat komt omdat jij een kutuser bent![]()
Maar goed, ben geen vervanger, kijk alleen mee. Soms. Heel soms. Als ik iets zie.
Nee, hij moet nog over de knie bij Danny en krijgt z'n eigen bunker.quote:
Je bent zo'n oppasser die je gewoon in de bil wil batsen als ie langskomtquote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:25 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Maar goed, ben geen vervanger, kijk alleen mee. Soms. Heel soms. Als ik iets zie.
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:27 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Nee, hij moet nog over de knie bij Danny en krijgt z'n eigen bunker.
Ja, krentenbol daarentegenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:30 schreef Onorgineel het volgende:
Inderdaad, zal wel jammer zijn als 'ie echt weg is, vond hem wel tof
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |