Ik vind het stukken beter dan Fransquote:
Oehhh redheads mét sproeten.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 01:22 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ik geil zeg maar op rood haar, en dat komt nogal vaak voor op inteelt-eiland
Rood haarquote:Op vrijdag 1 mei 2009 01:22 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ik geil zeg maar op rood haar, en dat komt nogal vaak voor op inteelt-eiland
Jezus, je denkt ook alleen maar aan daten, ballen en weet ik veel wat he..quote:Op vrijdag 1 mei 2009 01:22 schreef mstr het volgende:
[..]
En toch heb je er niks mee gedaan/geprobeerd, of wel......
Nee, maar wel aan jouw gebrek aan goede gedachten om dat ooit te laten gebeuren in je levenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 01:23 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Jezus, je denkt ook alleen maar aan daten, ballen en weet ik veel wat he..![]()
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 1 mei 2009 01:24 schreef MarkM het volgende:
[ afbeelding ] Wij gaan slapen! [ afbeelding ]
Moet ik de inkopper nog maken?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 01:24 schreef MarkM het volgende:
[ afbeelding ] Wij gaan slapen! [ afbeelding ]
Also, nehme mich harder mit dein schwanz... Nee bedanktquote:Op vrijdag 1 mei 2009 01:22 schreef KingGone het volgende:
[..]
Ja maar. Je bent op vakantie. Praten doe je wel thuis. Dus.
Wij hadden een heerlijke chick in mijn studentenhuis. Fucking lekker blond en een heerlijke kont maar toen ging ze zich voorstellen met Wie gehts en ik kreeg meteen kotsneigingenquote:
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 01:24 schreef mstr het volgende:
[..]
Nee, maar wel aan jouw gebrek aan goede gedachten om dat ooit te laten gebeuren in je leven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op vrijdag 15 mei 2009 20:31 schreef Hyman het volgende:[/b]
Beter schamen om iets dat je wel hebt gedaan dan jezelf troosten omdat je niks geprobeerd hebt
Voordeel voor mij, weinig concurrentiequote:Op vrijdag 1 mei 2009 01:24 schreef mstr het volgende:
Als ik iets onaantrekkelijk/niet leuk vind, is het wel rood haar, wat een afknapper zeg
Socializen. Én je contactenbestand uitbreiden is nooit weg!quote:Op vrijdag 1 mei 2009 01:23 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Jezus, je denkt ook alleen maar aan daten, ballen en weet ik veel wat he..![]()
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 01:25 schreef Fidelity het volgende:
Bij de meeste meisjes staat rood haar nog wel leuk, maar mannen met rood haar vind ik echt onaantrekkelijk
Rood haar moet je echt staan iig.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 01:25 schreef Fidelity het volgende:
Bij de meeste meisjes staat rood haar nog wel leuk, maar mannen met rood haar vind ik echt onaantrekkelijk
Maar het kan iid ongelooflijk geil zijnquote:Op vrijdag 1 mei 2009 01:26 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Dat wel, rood haar alleen maakt iemand nog niet leuk
Jij hebt het licht gezienquote:Op vrijdag 1 mei 2009 01:27 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Maar het kan iid ongelooflijk geil zijn. Maar wel zeeeeer zeldzaam
Bo!quote:Op vrijdag 1 mei 2009 01:28 schreef mstr het volgende:
Geef mij eens een foto van een leuke geile roodharige chick...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |