Meen je dat serieus? Engelse?quote:
Oh ja, vergetenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 01:19 schreef mstr het volgende:
[..]
Of juist wel
Kan je er later ook nog wat aan hebben
Cursus autolampjes verwisselen voor beginnersquote:
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 01:20 schreef MarkM het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 01:20 schreef MarkM het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Die foute grap ken ik ergens van..quote:Op vrijdag 1 mei 2009 01:20 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Cursus autolampjes verwisselen voor beginners
Duitsequote:
Ik niet. Jij dacht zeker aan een cursus thuisabortus ofzo?quote:
Ja, dat ook. Maar engelse vind ik ook niet echt knapquote:
Met uitwisseling waren er een partij lekkere Duitsers iigquote:Op vrijdag 1 mei 2009 01:21 schreef mstr het volgende:
[..]
Had ik al verteld dat jij een wansmaak hebt?
Nee, maar die grap heb ik keertje eerder gezien op tv ofzo.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 01:21 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik niet. Jij dacht zeker aan een cursus thuisabortus ofzo?
Ik geil zeg maar op rood haar, en dat komt nogal vaak voor op inteelt-eilandquote:Op vrijdag 1 mei 2009 01:21 schreef Fidelity het volgende:
[..]
Ja, dat ook. Maar engelse vind ik ook niet echt knap
Ja maar. Je bent op vakantie. Praten doe je wel thuis. Dus.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 01:21 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Allemaal heel leuk en aardig, tot het begint te praten met een enorme mannenstem
En toch heb je er niks mee gedaan/geprobeerd, of wel......quote:Op vrijdag 1 mei 2009 01:21 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Met uitwisseling waren er een partij lekkere Duitsers iig
Hahahahaha oke cool, weet ik dat ook weerquote:Op vrijdag 1 mei 2009 01:22 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ik geil zeg maar op rood haar, en dat komt nogal vaak voor op inteelt-eiland
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |