Zó!quote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:45 schreef Florian_ het volgende:
Zeg, wisten jullie al dat zarGon ook een ban heeft
Geen idee.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 15:50 schreef Lauriette91 het volgende:
Wat was ook alweer het doel van dit topic?
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 00:18 schreef cerror het volgende:
[..]
Die ene die leefde?
Wat ik niet wist, en daarom deze paint had verwijderd?
[ afbeelding ]
Ze is dan ook niet onaantrekkelijkquote:Op vrijdag 1 mei 2009 00:18 schreef RacerDKB het volgende:
Zoals een andere user zei, hij wilt haar neuken
Hehehehehehequote:
Kop even een auto wil je? Moraalridders zijn al genoeg, ga even zieltjes winnen in Namibie ofzo.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 18:20 schreef Lauriette91 het volgende:
Guys kom op.
Val gewoon zelf even lekker dood als je die plaatjes zo geweldig vind.
facepalm.jpgquote:Op vrijdag 1 mei 2009 18:20 schreef Lauriette91 het volgende:
Guys kom op.
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 18:20 schreef Lauriette91 het volgende:
Guys kom op.
Nee, heb je mij dat horen zeggen?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 18:42 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Man, je komt net om de hoek kijken in het leven en jij denkt de waarheid in pacht te hebben?
Wacht een paar jaar en het is volkshumor. Er zijn 6 miljoen Joden vermoord en zestig jaar later zijn ze onderdeel geworden van de groffe humor. Denk je nou echt dat mensen zo respectvol met elkaar omgaan? De Mensheid is keihard maar we verpakken het nogal graag in een moralistisch sausje met een vleugje schijnheiligheid.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 18:44 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
Nee, heb je mij dat horen zeggen?
Ik zit tenminste geen klein meisje dat na een zware nacht overleden is belachelijk te maken.
Dit inderdaad.. mensen vinden het blijkbaar erg als het pas geleden is gebeurd maar boeit het niks als het 50 jaar geleden is gebeurd, beetje hypocriet:')quote:Op vrijdag 1 mei 2009 18:47 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Wacht een paar jaar en het is volkshumor. Er zijn 6 miljoen Joden vermoord en zestig jaar later zijn ze onderdeel geworden van de groffe humor. Denk je nou echt dat mensen zo respectvol met elkaar omgaan? De Mensheid is keihard maar we verpakken het nogal graag in een moralistisch sausje met een vleugje schijnheiligheid.
Maar goed verdedig jij maar naamloze slachtoffers op het internet, ik lach liever om het leven... en de dood.
quote:
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 18:20 schreef Lauriette91 het volgende:
Mensen doodwensen daarentegen is de juiste manier om dit probleem aan te pakken. Hypocriet, niet?quote:
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 19:02 schreef Jojoortje het volgende:
Mensen wat doen jullie toch moeilijk.
Als je het grappig vindt, lach er om.
Als je het niet grappig vindt, lach er niet om en ga niet de moraalridder uithangen.
Nou, dat zal ook voor het eerst zijn dat een doodsverwensing serieus genomen wordt op fok.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 19:01 schreef Desunoto het volgende:
Lau, je slaat een klein beetje door.
Ik kan ook niet om die plaatjes lachen maar om er nou mensen om dood te wensen... nee
Lachen is gezondquote:Op vrijdag 1 mei 2009 19:04 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
Nou, dat zal ook voor het eerst zijn dat een doodsverwensing serieus genomen wordt op fok.
Die plaatjes zijn gewoon sneu. Klaar. En voor de mensen die ze grappig vinden hoop ik later dat ze hun dochtertje ooit op zo'n foto mogen zien.
Logica.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 19:04 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
Nou, dat zal ook voor het eerst zijn dat een doodsverwensing serieus genomen wordt op fok.
Die plaatjes zijn gewoon sneu. Klaar. En voor de mensen die ze grappig vinden hoop ik later dat ze hun dochtertje ooit op zo'n foto mogen zien.
Dit vind ik nou een zieke uitspraak.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 19:04 schreef Lauriette91 het volgende:
En voor de mensen die ze grappig vinden hoop ik later dat ze hun dochtertje ooit op zo'n foto mogen zien.
Nou nou zo'n opmerking is nog sneuer dan de plaatjes. Moest jij ook niet zo huilen om die uitspraak van Krentenbol? Je doet nu precies eenzelfde uitspraak.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 19:04 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
als dat topic van apeldoorngrapjes niet gesloten was konden die plaatjes gewoon daarin gepost worden en hadden mensen zoals jij (die daar geen behoefte aan hebben) ze niet hoeven te zien.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 19:04 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
Ik houd me netjes in, zo'n kleine meid wil ik niet aan het huilen krijgen. Moet ik die ouders weer gaan uitleggen waarom d'r polsen zo kapot zijnquote:Op vrijdag 1 mei 2009 19:24 schreef Syb-rund. het volgende:
ik denk dat xebro erg onder de indruk is trouwens![]()
Wat blijft het moeilijk he, normaal reageren.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 19:27 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Ik houd me netjes in, zo'n kleine meid wil ik niet aan het huilen krijgen. Moet ik die ouders weer gaan uitleggen waarom d'r polsen zo kapot zijn.
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 19:29 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Wat blijft het moeilijk he, normaal reageren.
Ook hierquote:
Ah, iemand wil Lauriette91 penetreren.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 19:29 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Wat blijft het moeilijk he, normaal reageren.
Oorzaak - gevolg gevalletje.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 19:04 schreef Lauriette91 het volgende:
En voor de mensen die ze grappig vinden hoop ik later dat ze hun dochtertje ooit op zo'n foto mogen zien.
Uhuhquote:Op vrijdag 1 mei 2009 19:32 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Ah, iemand wil Lauriette91 penetreren.
Ik zal voor een keer lachen als het met jou gebeurd okéquote:
Als mij een oorzaak gevolg gevalletje overkomt?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 19:33 schreef Zeroku het volgende:
Ik zal voor een keer lachen als het met jou gebeurd oké?
Nee kneuter, dat een leuke Suzuki Swift je kop eens bijwerkt.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 19:34 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Als mij een oorzaak gevolg gevalletje overkomt?Zorgt je stijve piemel voor te weinig bloedtoevoer naar je hersenen?
Niet op zo'n manier. Beter een "dooie boel" dan dat mensen om zulke "grappige" plaatjes gaan lachen.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 19:36 schreef Siniti het volgende:
Dus Zeroku, volgens jouw mag er nooit een enkele grap worden gemaakt over een dooie? Word een saaie boel dan op het internet
Lauriette91 gaat echt hard op dat soort opmerkingen. Nu nog even m'n toekomstige kinderen doodwensen en ik kan beide op jullie neerkijken als insecten.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 19:35 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Nee kneuter, dat een leuke Suzuki Swift je kop eens bijwerkt.
wel volhouden!quote:Op vrijdag 1 mei 2009 19:27 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Ik houd me netjes in, zo'n kleine meid wil ik niet aan het huilen krijgen. Moet ik die ouders weer gaan uitleggen waarom d'r polsen zo kapot zijn.
Een mentaal uitgedaagde die xebro tracht te beledigen; kamikaze pubersquote:Op vrijdag 1 mei 2009 19:35 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Nee kneuter, dat een leuke Suzuki Swift je kop eens bijwerkt.
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 19:02 schreef Jojoortje het volgende:
Als je het grappig vindt, lach er om.
Als je het niet grappig vindt, lach er niet om en ga niet de moraalridder uithangen.
Ik raad je dan aan om NOOIT op 4chan te kijken, als je dit al erg vindtquote:Op vrijdag 1 mei 2009 19:38 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Niet op zo'n manier. Beter een "dooie boel" dan dat mensen om zulke "grappige" plaatjes gaan lachen.
Smakeloze kutplaatjes zijn dit.quote:
Zolang het niet over mensen gaat die minder dan 24 uur dood zijn vind ik het prima.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 19:40 schreef Siniti het volgende:
[..]
Ik raad je dan aan om NOOIT op 4chan te kijken, als je dit al erg vindt
... Stopquote:Op vrijdag 1 mei 2009 19:43 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
Zolang het niet over mensen gaat die minder dan 24 uur dood zijn vind ik het prima.
ik vind 4chan vaak te ver gaan, maar het is mooi dat er mensen terecht kunnen met hun soms wat gare humorquote:Op vrijdag 1 mei 2009 19:40 schreef Siniti het volgende:
[..]
het is meer dan 24 uur geleden muts, ga gewoon iets anders doenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 19:43 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
Zolang het niet over mensen gaat die minder dan 24 uur dood zijn vind ik het prima.
Dus morgen mogen die plaatjes dan wel?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 19:43 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 19:40 schreef Siniti het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |