Zo'n beetje.quote:
Het was in de PUB SC toch?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 01:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Op dat moment geloofde mensen dat ze echt dood was. Hij veroorzaakt veel meer ergenis bij veel meer users dan wanneer iemand een topic opent in KLB vol met bagger.
Maar als mod hoor je te weten dat het in andere fora's gepost kan worden en dat het uit de hand kan lopen. Dat is nu gebeurd, helaas voor hem.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 01:35 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Het was in de PUB SC toch?
Anderhalve paardenkop en een varken die er weet van hadden gehad wanneer het daar lekker gebleven was. Kijk, die opmerking keur ik niet goed, maar ik krijg het gevoel dat er vanuit de PUB SC duidelijk gezocht is naar een stok om mee te slaan.
edit iteejer: dit is ook weer niet nodigquote:Op vrijdag 1 mei 2009 01:35 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Het was in de PUB SC toch?
Anderhalve paardenkop en een varken die er weet van hadden gehad wanneer het daar lekker gebleven was. Kijk, die opmerking keur ik niet goed, maar ik krijg het gevoel dat er vanuit de PUB SC duidelijk gezocht is naar een stok om mee te slaan.
Hij deed een MMaRsu'tje?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:30 schreef miodzio het volgende:
Er zal wel meer achter zitten waar yvonne van op de hoogte is? Die heeft lijkt mij eerst verhaal gehaald bij MASD en Krentenbol. Denk dat de ban voor MASD ook deels was omdat hij meer dan 30 posts leeghaalde in dat topic na de betreffende reactie.
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:24 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Wat een onzin. Het was gewoon een achterlijke opmerking van een gefrustreerd teringhoertje. Zo eentje die zich laat rampeneren voor een breezer of om er bij te horen. Vervolgens gaat ene MASD haar verdedigen omdat hij toch ook wel heel graag een keer over dr heen wil .Ik hoop dat ze dr account door de shredder geflikkerd heeft.
Zó!quote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:45 schreef Florian_ het volgende:
Zeg, wisten jullie al dat zarGon ook een ban heeft
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |