huh? Waarom?quote:
Zie deze topics:quote:
Waarover? Ik weet niet eens waarom hij geband is...quote:
Pfrt. Toen ik mod was deed ik dat vaak genoeg.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 00:15 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Zie deze topics:
Doodverwensingen door modjes, die nieuwe trend?
Krentenbol..... :r
En waar het allemaal begon (inmiddels 95% weggehaald)
PUB SC #3677 - Who cares?
Krentebol zei over dat blonde meisje op die geenstijl foto iets van 'Joepie ze is doodquote:
Niet alleen lachen, hij ging haar verdedigen, nam die post volledig op zich op, wilde de schuld van Krentenbolgeval op zich nemen, etc. HIj zei dat hij het zelf had uitgelokt en dat zij geen ban moest krijgen.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 00:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Krentebol zei over dat blonde meisje op die geenstijl foto iets van 'Joepie ze is dood' en MASD moest daar om lachen en ging daarover verder.
Die ene die leefde?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 00:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Krentebol zei over dat blonde meisje op die geenstijl foto iets van 'Joepie ze is dood' en MASD moest daar om lachen en ging daarover verder.
Hier: PUB SC #3677 - Who cares?
Helft is inmiddels verwijderd, maar dan krijg je een idee.
Smakeloze opmerkingen over de gebeurtenissen van vandaag.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 00:16 schreef cerror het volgende:
[..]
Waarover? Ik weet niet eens waarom hij geband is...
Ik vind dat je als mod niet zozeer aan moraal hangt maar meer aan de policy. Dat de FA's en A's het ongepast vinden maakt het nog geen policy-overschrijdende post....quote:Op vrijdag 1 mei 2009 00:18 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Niet alleen lachen, hij ging haar verdedigen, nam die post volledig op zich op, wilde de schuld van Krentenbolgeval op zich nemen, etc. HIj zei dat hij het zelf had uitgelokt en dat zij geen ban moest krijgen.
Zoals een andere user zei, hij wilt haar neuken
Die ja. Stoere paint btw.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 00:18 schreef cerror het volgende:
[..]
Die ene die leefde?
Wat ik niet wist, en daarom deze paint had verwijderd?
[ afbeelding ]
Ja goh, laten we mensen bannen uit moraal.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 00:20 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Smakeloze opmerkingen over de gebeurtenissen van vandaag.
Mods hebben toch wel een bepaalde voorbeeldfunctie?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 00:20 schreef cerror het volgende:
[..]
Ja goh, laten we mensen bannen uit moraal.
Er iets van zeggen is okay natuurlijk maar om ze gelijk te bannen. Pfrt.
Hé don't shoot the messenger, ik beantwoord alleen je vragen.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 00:20 schreef cerror het volgende:
[..]
Op dat moment was er sprake van dat ze was overleden. Als je zoiets hoort en zo'n post plaatst is een ban wel terecht hoor. Maar het is een vriendje van jou, dus dan is het idd moeilijk oordelen.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 00:20 schreef cerror het volgende:
[..]
Dat je het niet eens bent met iemand zijn "gevoel voor humor" expres tussen die -> " maakt een ban nog niet terecht.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 00:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Op dat moment was er sprake van dat ze was overleden. Als je zoiets hoort en zo'n post plaatst is een ban wel terecht hoor. Maar het is een vriendje van jou, dus dan is het idd moeilijk oordelen.
Daar ben ik het wel mee eens, dan zou je degene ook van de functie als mod zijnde kunnen kicken, en geen ban.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 00:21 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Mods hebben toch wel een bepaalde voorbeeldfunctie?
Probeer 'm op z'n minst in je val mee te nemen!quote:Op vrijdag 1 mei 2009 00:22 schreef cerror het volgende:
Nou. Dat word dus een 48 ban voor mij.
En hier heb ik niet eens tong80 voor nodig gehad.
HAHAHAHA DODE MENSEN IN APELDOORN!quote:Op vrijdag 1 mei 2009 00:23 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Probeer 'm op z'n minst in je val mee te nemen!
Jij vond het wel grappig?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 00:23 schreef cerror het volgende:
[..]
Dat je het niet eens bent met iemand zijn "gevoel voor humor" expres tussen die -> " maakt een ban nog niet terecht.
Tuurlijk is het geval niet grappig. Maar als ik een foto zie met een exploitable iets, sorry dan zie ik al snel wat dingen.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 00:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij vond het wel grappig?Beetje jammer dat je niet rationeel kan nadenken.
Onsmakelijke humor om andere mensen uit te lokken en te irriteren. Toen ik en Olep dat deden kregen we ook een paar keer een ban geloof ik en dit gaat nog net iets verder.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 00:27 schreef cerror het volgende:
[..]
Tuurlijk is het geval niet grappig. Maar als ik een foto zie met een exploitable iets, sorry dan zie ik al snel wat dingen.
Ik had die ene paint expres al weggehaald, uit eigen besef, maar ik vind niet dat Fok! de moraalpolitie moet uithangen. Again: Wat ik denk.
En ondertussen lachen om de jodengrapjes en negermoppen.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 00:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Onsmakelijke humor om andere mensen uit te lokken en te irriteren. Toen ik en Olep dat deden kregen we ook een paar keer een ban geloof ik en dit gaat nog net iets verder.
Zo kan je iedereen z'n hersenloze baggeropmerking in die context plaatsen. Beetje makkelijk vind ik.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 00:33 schreef cerror het volgende:
[..]
En ondertussen lachen om de jodengrapjes en negermoppen.
Er is geen lijn behalve de lijn die je zelf zet. En alles over die lijn is voor jou slecht en voor de ander wisselend.
Nee maar wel omdat ze het uitenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 00:33 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Je kan toch mensen niet straffen omdat ze gevoelloos zijn?
quote:
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 00:34 schreef cerror het volgende:
Het enige wat ik wel begrijp is dat MASD en Krentedinges hun uitspraken deden buiten ONZ.
In ONZ mag gewoon wat meer, duidelijk.
Dus jij hebt een briljante inside-look bij Krentebol? Jij weet precies op wat voor manier ze die uitspraak deed en wat voor gedachte/instelling er bij die opmerking zat?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 00:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zo kan je iedereen z'n hersenloze baggeropmerking in die context plaatsen. Beetje makkelijk vind ik.
Omdat ik zo lief ben zal ik het voor je vertalen.quote:
Ja inderdaad, dat bannen kan wel wat vaker.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 00:38 schreef cerror het volgende:
[..]
Dus jij hebt een briljante inside-look bij Krentebol? Jij weet precies op wat voor manier ze die uitspraak deed en wat voor gedachte/instelling er bij die opmerking zat?
Als ik een holocaustgrap maak denk ik niet: HAHAHAHAHA ALLE JODEN DOOD WOOHOOO!
Neen, ik denk: Hel voor die mensen toen.
En alleen omdat dit zo recent is moeten mensen gebanned worden om zoiets?
Ik snap het wel hoor, maar ik snap de relatie niet met mijn post.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 00:39 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Omdat ik zo lief ben zal ik het voor je vertalen.
In ONZ mag je wel de idioot uithangen en in PUB niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |