quote:Op vrijdag 1 mei 2009 19:02 schreef Jojoortje het volgende:
Mensen wat doen jullie toch moeilijk.
Als je het grappig vindt, lach er om.
Als je het niet grappig vindt, lach er niet om en ga niet de moraalridder uithangen.
Nou, dat zal ook voor het eerst zijn dat een doodsverwensing serieus genomen wordt op fok.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 19:01 schreef Desunoto het volgende:
Lau, je slaat een klein beetje door.
Ik kan ook niet om die plaatjes lachen maar om er nou mensen om dood te wensen... nee
Lachen is gezondquote:Op vrijdag 1 mei 2009 19:04 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
Nou, dat zal ook voor het eerst zijn dat een doodsverwensing serieus genomen wordt op fok.
Die plaatjes zijn gewoon sneu. Klaar. En voor de mensen die ze grappig vinden hoop ik later dat ze hun dochtertje ooit op zo'n foto mogen zien.
Logica.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 19:04 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
Nou, dat zal ook voor het eerst zijn dat een doodsverwensing serieus genomen wordt op fok.
Die plaatjes zijn gewoon sneu. Klaar. En voor de mensen die ze grappig vinden hoop ik later dat ze hun dochtertje ooit op zo'n foto mogen zien.
Dit vind ik nou een zieke uitspraak.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 19:04 schreef Lauriette91 het volgende:
En voor de mensen die ze grappig vinden hoop ik later dat ze hun dochtertje ooit op zo'n foto mogen zien.
Nou nou zo'n opmerking is nog sneuer dan de plaatjes. Moest jij ook niet zo huilen om die uitspraak van Krentenbol? Je doet nu precies eenzelfde uitspraak.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 19:04 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
als dat topic van apeldoorngrapjes niet gesloten was konden die plaatjes gewoon daarin gepost worden en hadden mensen zoals jij (die daar geen behoefte aan hebben) ze niet hoeven te zien.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 19:04 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
Ik houd me netjes in, zo'n kleine meid wil ik niet aan het huilen krijgen. Moet ik die ouders weer gaan uitleggen waarom d'r polsen zo kapot zijnquote:Op vrijdag 1 mei 2009 19:24 schreef Syb-rund. het volgende:
ik denk dat xebro erg onder de indruk is trouwens![]()
Wat blijft het moeilijk he, normaal reageren.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 19:27 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Ik houd me netjes in, zo'n kleine meid wil ik niet aan het huilen krijgen. Moet ik die ouders weer gaan uitleggen waarom d'r polsen zo kapot zijn.
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 19:29 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Wat blijft het moeilijk he, normaal reageren.
Ook hierquote:
Ah, iemand wil Lauriette91 penetreren.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 19:29 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Wat blijft het moeilijk he, normaal reageren.
Oorzaak - gevolg gevalletje.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 19:04 schreef Lauriette91 het volgende:
En voor de mensen die ze grappig vinden hoop ik later dat ze hun dochtertje ooit op zo'n foto mogen zien.
Uhuhquote:Op vrijdag 1 mei 2009 19:32 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Ah, iemand wil Lauriette91 penetreren.
Ik zal voor een keer lachen als het met jou gebeurd okéquote:
Als mij een oorzaak gevolg gevalletje overkomt?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 19:33 schreef Zeroku het volgende:
Ik zal voor een keer lachen als het met jou gebeurd oké?
Nee kneuter, dat een leuke Suzuki Swift je kop eens bijwerkt.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 19:34 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Als mij een oorzaak gevolg gevalletje overkomt?Zorgt je stijve piemel voor te weinig bloedtoevoer naar je hersenen?
Niet op zo'n manier. Beter een "dooie boel" dan dat mensen om zulke "grappige" plaatjes gaan lachen.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 19:36 schreef Siniti het volgende:
Dus Zeroku, volgens jouw mag er nooit een enkele grap worden gemaakt over een dooie? Word een saaie boel dan op het internet
Lauriette91 gaat echt hard op dat soort opmerkingen. Nu nog even m'n toekomstige kinderen doodwensen en ik kan beide op jullie neerkijken als insecten.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 19:35 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Nee kneuter, dat een leuke Suzuki Swift je kop eens bijwerkt.
wel volhouden!quote:Op vrijdag 1 mei 2009 19:27 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Ik houd me netjes in, zo'n kleine meid wil ik niet aan het huilen krijgen. Moet ik die ouders weer gaan uitleggen waarom d'r polsen zo kapot zijn.
Een mentaal uitgedaagde die xebro tracht te beledigen; kamikaze pubersquote:Op vrijdag 1 mei 2009 19:35 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Nee kneuter, dat een leuke Suzuki Swift je kop eens bijwerkt.
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 19:02 schreef Jojoortje het volgende:
Als je het grappig vindt, lach er om.
Als je het niet grappig vindt, lach er niet om en ga niet de moraalridder uithangen.
Ik raad je dan aan om NOOIT op 4chan te kijken, als je dit al erg vindtquote:Op vrijdag 1 mei 2009 19:38 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Niet op zo'n manier. Beter een "dooie boel" dan dat mensen om zulke "grappige" plaatjes gaan lachen.
Smakeloze kutplaatjes zijn dit.quote:
Zolang het niet over mensen gaat die minder dan 24 uur dood zijn vind ik het prima.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 19:40 schreef Siniti het volgende:
[..]
Ik raad je dan aan om NOOIT op 4chan te kijken, als je dit al erg vindt
... Stopquote:Op vrijdag 1 mei 2009 19:43 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
Zolang het niet over mensen gaat die minder dan 24 uur dood zijn vind ik het prima.
ik vind 4chan vaak te ver gaan, maar het is mooi dat er mensen terecht kunnen met hun soms wat gare humorquote:Op vrijdag 1 mei 2009 19:40 schreef Siniti het volgende:
[..]
het is meer dan 24 uur geleden muts, ga gewoon iets anders doenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 19:43 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
Zolang het niet over mensen gaat die minder dan 24 uur dood zijn vind ik het prima.
Dus morgen mogen die plaatjes dan wel?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 19:43 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 19:40 schreef Siniti het volgende:
[..]
Top. Dan zullen we gaan lachen om jouw dood inplaats van huilen.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 19:45 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
ik vind 4chan vaak te ver gaan, maar het is mooi dat er mensen terecht kunnen met hun soms wat gare humor![]()
mocht ik ooit zo op foto vastgelegd worden, dan heb ik liever dat iemand er fotofucks van maakt dan dat iedereen een beetje gaat zitten huilen dat het zo zielig is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |