Ik denk dat het gros wat op het Museumplein staat de impact ook nog niet door heeftquote:Op donderdag 30 april 2009 19:28 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Toen ik hoorde dat er iemand op de menigte was ingereden, moest ik ook wel even grinniken (welke sukkel doet dat nou). Meteen daarna zag ik de beelden. Toen was het niet zo grappig meer
Die NAW gegevens klopten dus toch welquote:Op donderdag 30 april 2009 19:28 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
Hij heet Karst
http://www.spitsnieuws.nl(...)_aanslag_op_kon.html
Dus.quote:Op donderdag 30 april 2009 19:29 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
In Eindhoven was er anders net ook niks van te merken hoor, was gewoon gezellig in de binnenstad.. je moet niet verwachten dat heel Nederland nu huilend in een hoekje gaat zitten, krijgt die lamlul alleen maar meer aandacht. Neemt niet weg dat 't verschrikkelijk is wat er gebeurd is vanmiddag.
Ik vond de verklaring van 538 uiteindelijk wel begrijpelijk. Zij zijn uiteindelijk verantwoordelijk voor mensenlevens. Al die hersenloze dronken mensen kunnen gaan rellen.quote:Op donderdag 30 april 2009 19:28 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Als je het aan 538 overlaat weet je sowieso al wat het antwoord is. Die lui willen alleen maar doorgaan met feesten.
Alsof Cohen ooit beslissingen zelf genomen heeft. Troetelbeer.quote:Op donderdag 30 april 2009 19:27 schreef GGMM het volgende:
Zwak van Cohen dat hij de beslissing over het doorgaan van dat festival aan 538 heeft overgelaten.
Nee die gaan nog lekker uit hun plaat op Tiesto.quote:Op donderdag 30 april 2009 19:30 schreef Susi het volgende:
[..]
Ik denk dat het gros wat op het Museumplein staat de impact ook nog niet door heeft
Het gaat er niet om dat men niet wilt feesten, maar als je niet wilt begrijpen dat er dingen zijn afgelast heb je toch een plank voor je hoofd.quote:
Dat blijkt. Die man heeft toaal geen ruggegraat.quote:Op donderdag 30 april 2009 19:31 schreef Pheno het volgende:
[..]
Alsof Cohen ooit beslissingen zelf genomen heeft. Troetelbeer.
Weinig te zoeken, het is een autochtoon.quote:Op donderdag 30 april 2009 19:31 schreef Slappy het volgende:
Omg word zo moe moeten ze gelijk weer link naar Moslims/Joden/buitenlanders gaan zoeken![]()
Ipv gaan rouwen over slachtoffers
Cohen gaat gewoon een kopje thee drinken met de dader denk ik..quote:Op donderdag 30 april 2009 19:31 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh, op die manier.quote:Op donderdag 30 april 2009 19:31 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het gaat er niet om dat men niet wilt feesten, maar als je niet wilt begrijpen dat er dingen zijn afgelast heb je toch een plank voor je hoofd.
Tnxquote:Op donderdag 30 april 2009 19:31 schreef Susi het volgende:
[..]
19.30
http://www.rtl.nl/compone(...)/rtlz_livestream.xml
Ja weet ik ook wel maar sommige moeten gelijk weer doordenkenquote:Op donderdag 30 april 2009 19:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
Weinig te zoeken, het is een autochtoon.
Precies. De kortzichtige reacties zijn er weer volop.quote:Op donderdag 30 april 2009 19:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik vond de verklaring van 538 uiteindelijk wel begrijpelijk. Zij zijn uiteindelijk verantwoordelijk voor mensenlevens. Al die hersenloze dronken mensen kunnen gaan rellen.
Je hoeft niet jankend in een hoekje maar je kan wel als mens beslissen dat zo'n feest dan misplaatst is .quote:
Vreselijk jaquote:Op donderdag 30 april 2009 19:33 schreef Noortje. het volgende:
Ik krijg echt kippenvel elke keer als ik dat gegil hoor.
quote:Op donderdag 30 april 2009 19:32 schreef Krambo het volgende:
[..]
Cohen gaat gewoon een kopje thee drinken met de dader denk ik..
Cohen neemt de best mogelijke beslissing om niet nog meer slachtoffers te maken. Dat is toch niet zo gek bedacht van die man? Oh nee het is Cohen die moet je standaard afzeiken.quote:Op donderdag 30 april 2009 19:31 schreef Pheno het volgende:
[..]
persconferentie live stream: http://www.garnierstreami(...)witch.asp?stream=247quote:
Die beslissing heeft 538 genomen.quote:Op donderdag 30 april 2009 19:35 schreef Chadi het volgende:
[..]
Cohen neemt de best mogelijke beslissing om niet nog meer slachtoffers te maken. Dat is toch niet zo gek bedacht van die man? Oh nee het is Cohen die moet je standaard afzeiken.
Die beelden met geluid ga ik niet eens bekijken, ik weet wel genoeg.quote:Op donderdag 30 april 2009 19:33 schreef Noortje. het volgende:
Ik krijg echt kippenvel elke keer als ik dat gegil hoor.
Als die gast weg komt met een paar jaar schijt ik hier voor de kantonrechter het wetboek onder..quote:Op donderdag 30 april 2009 19:35 schreef buachaille het volgende:
De dader is met zijn hoofd op het stuur geklapt en heeft waarschijnlijk breuken in zijn aangezicht. Hierdoor zal hij voorlopig niet met de politie kunnen praten en zal zijn advocaat wel een mooi verhaal bij elkaar verzinnen alvast.
Het is niet goed te praten maar ik denk idd dat je gelijk hebt.quote:Op donderdag 30 april 2009 19:34 schreef Dibble het volgende:
't is te hopen, dat ze eindelijk doorkrijgen, wat ze in hun arrogantie aangericht hebben ...
zolang ze bij zionisten, yankee- en nazigespuis hun oor te luister leggen,
zijn ZIJ hoofdveroorzaker van dit soort desolate, fatalistiese akties
En dan zie je op zo'n dag als dit hoe veel geld er wordt verspild aan koninginnedag dan kan ik me ergens wel voorstellen dat zo'n man denkt waarom krijgt zij zoveel en wordt mij alles ontnomen, een gedachte wat waarschijnlijk wel meer mensen hebben maar niet zo uiten...
dat wat die gast vanmiddag flikte, oogt mij als een Pure wanhoopsdaad ...
en er zijn er in dit land intussen velen, waar het water aan de lippen staat ...
getergd door achterlijk inhumane wetjes; leeggezogen door dat geteisem in den haag
staat bijltjesdag voor de deur !!!
Dit verhelderende inzicht misten we inderdaad nog, hartelijk dank daarvoor.quote:Op donderdag 30 april 2009 19:34 schreef Dibble het volgende:
't is te hopen, dat ze eindelijk doorkrijgen, wat ze in hun arrogantie aangericht hebben ...
Ja, zo denk ik er ook over.quote:Op donderdag 30 april 2009 19:36 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Die beelden met geluid ga ik niet eens bekijken, ik weet wel genoeg.
Met welk verweer zal die advocaat komen? Half Nederland heeft de aanslag live op TV kunnen volgen en de rest heeft de herhaling kunnen zien. Je moet toch wel een heel vreemde kronkel hebben wil je dit recht kunnen praten.quote:Op donderdag 30 april 2009 19:35 schreef buachaille het volgende:
De dader is met zijn hoofd op het stuur geklapt en heeft waarschijnlijk breuken in zijn aangezicht. Hierdoor zal hij voorlopig niet met de politie kunnen praten en zal zijn advocaat wel een mooi verhaal bij elkaar verzinnen alvast.
Cohen laat het over aan radio 538, nee dat is de beste beslissingquote:Op donderdag 30 april 2009 19:35 schreef Chadi het volgende:
[..]
Cohen neemt de best mogelijke beslissing om niet nog meer slachtoffers te maken. Dat is toch niet zo gek bedacht van die man? Oh nee het is Cohen die moet je standaard afzeiken.
Fout. Cohen laat de beslissing weer eens over aan anderen.quote:Op donderdag 30 april 2009 19:35 schreef Chadi het volgende:
[..]
Ja mij ook. Waarschijnlijkj verwachten ze geen nieuw nieuws meer.quote:Op donderdag 30 april 2009 19:36 schreef Susi het volgende:
Waarom RTL niet naar die persconferentie overschakelt is mij een raadsel
Of gewoon aanzetten als je in Gelderland woont.quote:Op donderdag 30 april 2009 19:35 schreef Susi het volgende:
[..]
Op TV Gelderland wel, zie die garnierstream in op de eerste pagina
Zoeken naar vormfouten tijdens het proces.quote:Op donderdag 30 april 2009 19:37 schreef Mederiacvm het volgende:
[..]
Met welk verweer zal die advocaat komen? Half Nederland heeft de aanslag life op TV kunnen volgen en de rest heeft de herhaling kunnen zien. Je moet toch wel een heel vreemde kronkel hebben wil je dit recht kunnen praten.
Media zijn echt fucking achterlijk in dit soort situaties. De eerste persoon die ze zien planten ze een camera in het gezicht. Weigeren kan niet eens, het is live.quote:Op donderdag 30 april 2009 19:37 schreef DutchErrorist het volgende:
RTL tegen een man die zijn vader is verloren: U heeft net de beelden gezien wat gaat er nu door u heen?
Er was toch al contact geweest met hem voordat hij de auto uit was?quote:Op donderdag 30 april 2009 19:35 schreef buachaille het volgende:
wtf?quote:Op donderdag 30 april 2009 19:37 schreef DutchErrorist het volgende:
RTL tegen een man die zijn vader is verloren: U heeft net de beelden gezien wat gaat er nu door u heen?
Jij wel dan?quote:Op donderdag 30 april 2009 19:38 schreef snowgoon het volgende:
[..]
Ja mij ook. Waarschijnlijkj verwachten ze geen nieuw nieuws meer.
quote:Op donderdag 30 april 2009 19:34 schreef Dibble het volgende:
En dan zie je op zo'n dag als dit hoe veel geld er wordt verspild aan koninginnedag dan kan ik me ergens wel voorstellen dat zo'n man denkt waarom krijgt zij zoveel en wordt mij alles ontnomen, een gedachte wat waarschijnlijk wel meer mensen hebben maar niet zo uiten...
dat wat die gast vanmiddag flikte, oogt mij als een Pure wanhoopsdaad ...
en er zijn er in dit land intussen velen, waar het water aan de lippen staat ...
getergd door achterlijk inhumane wetjes; leeggezogen door dat geteisem in den haag
staat bijltjesdag voor de deur !!!
Inderdaad. Respectloos.quote:Op donderdag 30 april 2009 19:38 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Media zijn echt fucking achterlijk in dit soort situaties. De eerste persoon die ze zien planten ze een camera in het gezicht. Weigeren kan niet eens, het is live.
Dat kan ook. Maar ik ging er niet van uit dat de lezers in dit topic allemaal tv Gelderland kunnen ontvangen.quote:Op donderdag 30 april 2009 19:38 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Of gewoon aanzetten als je in Gelderland woont.
Cohen ziet geen noodzaak om dat feest te stoppen. Plus dat hij ook wel inziet dat het rellen zou veroorzaken als die de beslissing wel neemt.quote:Op donderdag 30 april 2009 19:38 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Fout. Cohen laat de beslissing weer eens over aan anderen.
Nee hij beslist het niet af te gelasten vanwege veiligheids redenen.quote:Op donderdag 30 april 2009 19:38 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Fout. Cohen laat de beslissing weer eens over aan anderen.
De taktiek is nou al bekend, hij zal net als volkert, als zijn advocaat slim is tenminste, zijn mond volledig dichthouden en niet meewerken aan een psychisch onderzoek. Voor de kantonrechter krijgt hij 20 jaar of 25 jaar. In hoger beroep zal het hof hem vervolgens veroordelen tot 14 jaar cel. Zo gaat het altijd in Nederland toch?quote:Op donderdag 30 april 2009 19:37 schreef Chadi het volgende:
[..]
Als die gast weg komt met een paar jaar schijt ik hier voor de kantonrechter het wetboek onder..
Ontoerekeningsvatbaar ofzo.quote:Op donderdag 30 april 2009 19:37 schreef Mederiacvm het volgende:
[..]
Met welk verweer zal die advocaat komen? Half Nederland heeft de aanslag life op TV kunnen volgen en de rest heeft de herhaling kunnen zien. Je moet toch wel een heel vreemde kronkel hebben wil je dit recht kunnen praten.
tv gelderland. Ik kijk digitale tv, ze zijn nu begonnen. De dader verkeert nu in levensgevaar volgens de burgemeester.quote:Op donderdag 30 april 2009 19:38 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
Waar is het live te volgen?
Het kan je echt gek maken, geen geld hebben en je huis uit worden gezet dus het zou heel goed kunnen.quote:
Als je net je kaak hebt gebroken dan voel je het soms nog niet.quote:Op donderdag 30 april 2009 19:38 schreef mspoez het volgende:
[..]
Er was toch al contact geweest met hem voordat hij de auto uit was?
Ja, inderdaad. Wat een vragen. Maar de man in kwestie leek ook niet echt verdrietig, hij ging er vrij lichtzinnig mee om.quote:Op donderdag 30 april 2009 19:37 schreef DutchErrorist het volgende:
Ach kom nou toch. Mensen hebben het beter dan ooit.quote:Op donderdag 30 april 2009 19:40 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Het kan je echt gek maken, geen geld hebben en je huis uit worden gezet dus het zou heel goed kunnen.
Link net gemist op tvquote:
Tnxquote:Op donderdag 30 april 2009 19:39 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
persconferentie live stream: http://www.garnierstreami(...)witch.asp?stream=247
Dat heeft 538 besloten, niet Cohen. Die heeft de beslissing in z'n geheel overgelaten aan de directeur van 538, aldus de directeur van 538.quote:Op donderdag 30 april 2009 19:39 schreef Chadi het volgende:
[..]
Nee hij beslist het niet af te gelasten vanwege veiligheids redenen.
Zijn cruise control bleef hangen, net als bij marco bakker die in Amsterdam een vent dood reed en met die kutsmoes ermee weg kwam.quote:
Hij laat anderen de beslissing nemen het eventueel af te lasten. Erg fout dus.quote:Op donderdag 30 april 2009 19:39 schreef Chadi het volgende:
[..]
Nee hij beslist het niet af te gelasten vanwege veiligheids redenen.
Dat vinden die mensen niet.quote:Op donderdag 30 april 2009 19:40 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ach kom nou toch. Mensen hebben het beter dan ooit.
Dat is toch die vader, die 71-jarige.quote:Op donderdag 30 april 2009 19:40 schreef zoeperzazke het volgende:
die man met dat raar gebogen been is dus een van de overledenen
edit, deze dus: http://upload.nieuws.be/f(...)PICTURE-13630551.jpg
Dat kan best, maar dat is een kutsmoes om voor hun zelf recht te lullen wat krom is. En dribble doet nu net alsof er zo duizenden rondlopen.quote:Op donderdag 30 april 2009 19:41 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Dat vinden die mensen niet.
Vooral dat ja.quote:Op donderdag 30 april 2009 19:41 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Laten we hopen dat hij nog een lang leven tegemoet gaat dat nooit pijnvrij zal zijn.
Omdat er geen aanwijzingen zijn die daar naar leiden?quote:Op donderdag 30 april 2009 19:41 schreef Dibble het volgende:
trouwens, waarom praat hier men niet over een mogelijke terroristische organisatie?
Nu toch ook?quote:Als het een allochtoon was geweest zat heel Nederland erbovenop..
Geen aanleiding voorquote:Op donderdag 30 april 2009 19:41 schreef Dibble het volgende:
trouwens, waarom praat hier men niet over een mogelijke terroristische organisatie? Als het een allochtoon was geweest zat heel Nederland erbovenop..
Omdat ze niet aannemen dat er meerdere personen bij zijn betrokken.quote:Op donderdag 30 april 2009 19:41 schreef Dibble het volgende:
trouwens, waarom praat hier men niet over een mogelijke terroristische organisatie? Als het een allochtoon was geweest zat heel Nederland erbovenop..
Dat komt misschien vanwege gevoeligheden met een specifieke "religie"??quote:Op donderdag 30 april 2009 19:41 schreef Dibble het volgende:
inderdaad....quote:Op donderdag 30 april 2009 19:41 schreef Loontjah het volgende:
[..]
Dat is toch die vader, die 71-jarige.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |