Ik denk dat het gros wat op het Museumplein staat de impact ook nog niet door heeftquote:Op donderdag 30 april 2009 19:28 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Toen ik hoorde dat er iemand op de menigte was ingereden, moest ik ook wel even grinniken (welke sukkel doet dat nou). Meteen daarna zag ik de beelden. Toen was het niet zo grappig meer
Die NAW gegevens klopten dus toch welquote:Op donderdag 30 april 2009 19:28 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
Hij heet Karst
http://www.spitsnieuws.nl(...)_aanslag_op_kon.html
Dus.quote:Op donderdag 30 april 2009 19:29 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
In Eindhoven was er anders net ook niks van te merken hoor, was gewoon gezellig in de binnenstad.. je moet niet verwachten dat heel Nederland nu huilend in een hoekje gaat zitten, krijgt die lamlul alleen maar meer aandacht. Neemt niet weg dat 't verschrikkelijk is wat er gebeurd is vanmiddag.
Ik vond de verklaring van 538 uiteindelijk wel begrijpelijk. Zij zijn uiteindelijk verantwoordelijk voor mensenlevens. Al die hersenloze dronken mensen kunnen gaan rellen.quote:Op donderdag 30 april 2009 19:28 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Als je het aan 538 overlaat weet je sowieso al wat het antwoord is. Die lui willen alleen maar doorgaan met feesten.
Alsof Cohen ooit beslissingen zelf genomen heeft. Troetelbeer.quote:Op donderdag 30 april 2009 19:27 schreef GGMM het volgende:
Zwak van Cohen dat hij de beslissing over het doorgaan van dat festival aan 538 heeft overgelaten.
Nee die gaan nog lekker uit hun plaat op Tiesto.quote:Op donderdag 30 april 2009 19:30 schreef Susi het volgende:
[..]
Ik denk dat het gros wat op het Museumplein staat de impact ook nog niet door heeft
Het gaat er niet om dat men niet wilt feesten, maar als je niet wilt begrijpen dat er dingen zijn afgelast heb je toch een plank voor je hoofd.quote:
Dat blijkt. Die man heeft toaal geen ruggegraat.quote:Op donderdag 30 april 2009 19:31 schreef Pheno het volgende:
[..]
Alsof Cohen ooit beslissingen zelf genomen heeft. Troetelbeer.
Weinig te zoeken, het is een autochtoon.quote:Op donderdag 30 april 2009 19:31 schreef Slappy het volgende:
Omg word zo moe moeten ze gelijk weer link naar Moslims/Joden/buitenlanders gaan zoeken![]()
Ipv gaan rouwen over slachtoffers
Cohen gaat gewoon een kopje thee drinken met de dader denk ik..quote:Op donderdag 30 april 2009 19:31 schreef Pheno het volgende:
[..]
Alsof Cohen ooit beslissingen zelf genomen heeft. Troetelbeer.
Oh, op die manier.quote:Op donderdag 30 april 2009 19:31 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het gaat er niet om dat men niet wilt feesten, maar als je niet wilt begrijpen dat er dingen zijn afgelast heb je toch een plank voor je hoofd.
Tnxquote:Op donderdag 30 april 2009 19:31 schreef Susi het volgende:
[..]
19.30
http://www.rtl.nl/compone(...)/rtlz_livestream.xml
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |