Ja weet ik ook wel maar sommige moeten gelijk weer doordenkenquote:Op donderdag 30 april 2009 19:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
Weinig te zoeken, het is een autochtoon.
Precies. De kortzichtige reacties zijn er weer volop.quote:Op donderdag 30 april 2009 19:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik vond de verklaring van 538 uiteindelijk wel begrijpelijk. Zij zijn uiteindelijk verantwoordelijk voor mensenlevens. Al die hersenloze dronken mensen kunnen gaan rellen.
Je hoeft niet jankend in een hoekje maar je kan wel als mens beslissen dat zo'n feest dan misplaatst is .quote:
Vreselijk jaquote:Op donderdag 30 april 2009 19:33 schreef Noortje. het volgende:
Ik krijg echt kippenvel elke keer als ik dat gegil hoor.
quote:Op donderdag 30 april 2009 19:32 schreef Krambo het volgende:
[..]
Cohen gaat gewoon een kopje thee drinken met de dader denk ik..
Cohen neemt de best mogelijke beslissing om niet nog meer slachtoffers te maken. Dat is toch niet zo gek bedacht van die man? Oh nee het is Cohen die moet je standaard afzeiken.quote:Op donderdag 30 april 2009 19:31 schreef Pheno het volgende:
[..]
Alsof Cohen ooit beslissingen zelf genomen heeft. Troetelbeer.
persconferentie live stream: http://www.garnierstreami(...)witch.asp?stream=247quote:
Die beslissing heeft 538 genomen.quote:Op donderdag 30 april 2009 19:35 schreef Chadi het volgende:
[..]
Cohen neemt de best mogelijke beslissing om niet nog meer slachtoffers te maken. Dat is toch niet zo gek bedacht van die man? Oh nee het is Cohen die moet je standaard afzeiken.
Die beelden met geluid ga ik niet eens bekijken, ik weet wel genoeg.quote:Op donderdag 30 april 2009 19:33 schreef Noortje. het volgende:
Ik krijg echt kippenvel elke keer als ik dat gegil hoor.
Als die gast weg komt met een paar jaar schijt ik hier voor de kantonrechter het wetboek onder..quote:Op donderdag 30 april 2009 19:35 schreef buachaille het volgende:
De dader is met zijn hoofd op het stuur geklapt en heeft waarschijnlijk breuken in zijn aangezicht. Hierdoor zal hij voorlopig niet met de politie kunnen praten en zal zijn advocaat wel een mooi verhaal bij elkaar verzinnen alvast.
Het is niet goed te praten maar ik denk idd dat je gelijk hebt.quote:Op donderdag 30 april 2009 19:34 schreef Dibble het volgende:
't is te hopen, dat ze eindelijk doorkrijgen, wat ze in hun arrogantie aangericht hebben ...
zolang ze bij zionisten, yankee- en nazigespuis hun oor te luister leggen,
zijn ZIJ hoofdveroorzaker van dit soort desolate, fatalistiese akties
En dan zie je op zo'n dag als dit hoe veel geld er wordt verspild aan koninginnedag dan kan ik me ergens wel voorstellen dat zo'n man denkt waarom krijgt zij zoveel en wordt mij alles ontnomen, een gedachte wat waarschijnlijk wel meer mensen hebben maar niet zo uiten...
dat wat die gast vanmiddag flikte, oogt mij als een Pure wanhoopsdaad ...
en er zijn er in dit land intussen velen, waar het water aan de lippen staat ...
getergd door achterlijk inhumane wetjes; leeggezogen door dat geteisem in den haag
staat bijltjesdag voor de deur !!!
Dit verhelderende inzicht misten we inderdaad nog, hartelijk dank daarvoor.quote:Op donderdag 30 april 2009 19:34 schreef Dibble het volgende:
't is te hopen, dat ze eindelijk doorkrijgen, wat ze in hun arrogantie aangericht hebben ...
zolang ze bij zionisten, yankee- en nazigespuis hun oor te luister leggen,
zijn ZIJ hoofdveroorzaker van dit soort desolate, fatalistiese akties
Ja, zo denk ik er ook over.quote:Op donderdag 30 april 2009 19:36 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Die beelden met geluid ga ik niet eens bekijken, ik weet wel genoeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |