Ik vind het ook onnodig. Ik snap dat je de komende jaren zal denken 'een jaar/twee jaar etc. geleden gebeurde dit, zelfde scenario, zelfde mensen, andere plaats, hopelijk betere afloop'. Maar gekken zijn er altijd en overal, het zou zonde zijn als er een volksfeest als Koninginnedag wordt aangepast.quote:Op donderdag 30 april 2009 16:28 schreef Isabeau het volgende:
Ik vind die speculaties over "Koninginnedag zal anders worden" ook zo vreselijk zinloos. En dan vooral de eigen mening van 1 meneer vertonen alsof het zo is.
Ik denk dat een hoop mensen in Amsterdam de beelden niet hebben gezien, dus dat het voor hen wat meer 'onwerkelijk' is.quote:Op donderdag 30 april 2009 16:32 schreef TimoBasso het volgende:
Ik kan me ook niet voorstellen dat er nu mensen zijn die kei hard aan het feesten zijn.![]()
Okey,ik had ook wilde plannen vandaag..
Maar de "zin" is harstikke weg,op zo'n dag..
Iets heel anders dan deze aanslag iig.quote:Op donderdag 30 april 2009 16:35 schreef Originele_Naam het volgende:
wtf is er aan de hand met de wereld
quote:Op donderdag 30 april 2009 16:35 schreef demonseeker14 het volgende:
Die josti die tijdens dat moment stilte even moest toeteren met z'n luchthoorn.![]()
![]()
Dat je het in je harses kan halenquote:Op donderdag 30 april 2009 16:35 schreef demonseeker14 het volgende:
Die josti die tijdens dat moment stilte even moest toeteren met z'n luchthoorn.![]()
![]()
Wel een jonge vrouw dan, 24 jaar. Misschien zijn dochter.quote:Op donderdag 30 april 2009 16:29 schreef matthijst het volgende:
Vaag, als je googled op het telefoonnummer van die auto kom je dit tegen (vrouw)::
Fanfareorkest L*** V*** Sopraan Sax l***v***@hotmail.com Ka**llaan, Velp
Zou ie zn vrouw hebben willen kapotrijden?
Of was ie te laat voor haar optreden?
![]()
Ik bedoel, dat het nieuws de koningin in beeld zet, en men het zo sneu vind dat zij zo geschokt is, maar er zijn zoveel meer mensen geschokt door dit alles, ik vind dat daar ook een aandachtspunt mag liggen qua media.quote:Op donderdag 30 april 2009 16:34 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Als er op jou een aanslag gepleegd (geprobeerd) wordt reageer je erg nuchter?
Gewoon je bek houden.quote:Op donderdag 30 april 2009 16:27 schreef Dawnbreaker het volgende:
[..]
Ik vond het niet echt aangeslagen klinken, eerder hoogbejaard en tijd voor euthanasie
Ben je nu serieus?quote:Op donderdag 30 april 2009 16:33 schreef zhe-devilll het volgende:
De koningin is geschokt![]()
Ik snap niet waarom dit erger lijkt te zijn, dan al die mensen die geschokt zijn, kinderen met trauma's, door deze beelden, voor altijd op hun netvlies te moeten meedragen.
En de familieleden van al die gewonden en overleden personen.
Wat de koningin vindt, vind ik persoonlijk niet zo erg belangrijk...
heb je geen tv gekeken?quote:Op donderdag 30 april 2009 16:36 schreef zhe-devilll het volgende:
jemig dit loopt wel mega snel....
[..]
Ik bedoel, dat het nieuws de koningin in beeld zet, en men het zo sneu vind dat zij zo geschokt is, maar er zijn zoveel meer mensen geschokt door dit alles, ik vind dat daar ook een aandachtspunt mag liggen qua media.
Mwah, 38 en 24...het zou wel kunnenquote:Op donderdag 30 april 2009 16:35 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Wel een jonge vrouw dan, 24 jaar. Misschien zijn dochter.
Staat verder los van dit incident...
Rot toch op, in jouw ogen kunnen ze niks goed doen, als ze niks van zich laat horen ben jij de eerste die gaat kankeren.quote:Op donderdag 30 april 2009 16:33 schreef zhe-devilll het volgende:
Ik snap niet waarom dit erger lijkt te zijn, dan al die mensen die geschokt zijn, kinderen met trauma's, door deze beelden, voor altijd op hun netvlies te moeten meedragen.
de koningin werpt zich op als woordvoerder van het koninklijk huis, waar dus een aanslag op is gepleegd.quote:Op donderdag 30 april 2009 16:36 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Ik bedoel, dat het nieuws de koningin in beeld zet, en men het zo sneu vind dat zij zo geschokt is, maar er zijn zoveel meer mensen geschokt door dit alles, ik vind dat daar ook een aandachtspunt mag liggen qua media.
Iemand met een psychose kan dat ook gewoon zeggen hoor. Het gaat om de beweegredenen. In mijn omgeving had ik iemand met een psychose die was opgenomen, bij mijn bezoek aan hem verzocht hij me met klem hem vrij te krijgen omdat hij wilde voorkomen dat Obama president van Amerika zou worden, hij wilde de wereld redden van Miles Dyson (néger uit Terminator II). Gasten met zulke waanbeelden zijn tot alles in staat, ik ben verbaasd dat probleemgevallen met psychotische patienten zelden voorkomen, in deze gradaties zeg maar.quote:Op donderdag 30 april 2009 16:30 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
maar hij heeft al gezegd dat hij het met opzet heeft gedaan.
Mooi.quote:Op donderdag 30 april 2009 16:35 schreef Swetsenegger het volgende:
En de aanklacht is verdenking van poging tot aanslag op het koninklijk huis
Wat de koningin dan zelf weer prima verwoord.quote:Op donderdag 30 april 2009 16:36 schreef zhe-devilll het volgende:
tv staat de hele tijd aan...don't worry, begrijpen is ook een vak apart.quote:Op donderdag 30 april 2009 16:37 schreef Mirjam het volgende:
[..]
heb je geen tv gekeken?
er zijn al zát andere mensen aan het woord geweest w.d.b.
uberhaupt op je vrije dag naar Amsterdam naar het zoveelste 'muziekfeest' op het museumplein gaan isquote:
Ja, dit is inderdaad schandalig.quote:Op donderdag 30 april 2009 16:35 schreef Originele_Naam het volgende:
wtf is er aan de hand met de wereld
???????quote:Op donderdag 30 april 2009 16:37 schreef waht het volgende:
[..]
Rot toch op, in jouw ogen kunnen ze niks goed doen, als ze niks van zich laat horen ben jij de eerste die gaat kankeren.
quote:Op donderdag 30 april 2009 16:34 schreef Askie het volgende:
http://nightshade.nl/apeldoornbellen.jpg
Hij heeft 18 jaar gekregen, dus die mag nog 12 jaar zitten.quote:Op donderdag 30 april 2009 16:34 schreef Provinciaal het volgende:
[..]
Die komt alweer bijna vrij volgens mij.
6, in Nederland zit je maar maximaal 2/3e van je straf uit. Hij is al over de helft dus.quote:Op donderdag 30 april 2009 16:38 schreef Milan. het volgende:
[..]
Hij heeft 18 jaar gekregen, dus die mag nog 12 jaar zitten.
(wiki)quote:Volkert van der Graaf zal op 6 mei 2014 ontslagen worden uit de gevangenis, precies twaalf jaar na de moord.
Het blijft erg droevig gesteld met jou.quote:Op donderdag 30 april 2009 16:33 schreef zhe-devilll het volgende:
Zeer goede en persoonlijke reactie, je ziet echt dat het ze ook een mens is, niet alleen die stijve rolmodel koningin.quote:Op donderdag 30 april 2009 16:36 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ben je nu serieus?
Dit is gebeurd op koninginnedag vlakbij de koningin. Zeer waarschijnlijk had hij het gemunt op de koningin. Al die mensen kwamen voor de koningin. Lijkt me logisch dat dan juist de koningin hierdoor aangeslagen is en dat ik (en velen met mij) graag willen weten hoe de koningin zich eronder voelt en wat ze denkt.
Mens zeik niet. Als je had opgelet zijn er de hele dag al minstens 40 mensen waarvan velen van jouw niveau aan het woord geweest.quote:Op donderdag 30 april 2009 16:36 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Nee hoor, mensen moeten dat helemaal zelf weten. Ik vind alleen dat 538-publiek kansloos dat gaat juichen als de presentator zegt dat het doorgaat en gaan boe-roepen als De Toppers niet optreden vanwege respect naar de slachtoffers toe. Heel triest volk.quote:Op donderdag 30 april 2009 16:38 schreef Askie het volgende:
jullie vinden het dus serieus terecht dat ALLE feesten en activiteiten in Nederland gestaakt moeten worden door dit ongeluk ? het is hardstikke triest wat allemaal is gebeurd, maar er gebeuren dagelijks nog wel veel ergere dingen in de wereld. Is de koningin dood ? Nee. Waarom moeten in alle steden in Nederland alle koninginedags activeiten en feesten gestopt worden...
Natuurlijk is het ernstig wat er is gebeurd... Maar voor de rest heeft niemand hier wat mee te maken. Laat mensen gewoon plezier hebben en feesten vandaagHeel erg trieste beslissing van de verantwoordelijken. Zwaar overdreven, en extreem gehyped.
Je weet ter gelegenheid van wat we feesten??quote:Op donderdag 30 april 2009 16:38 schreef Askie het volgende:
jullie vinden het dus serieus terecht dat ALLE feesten en activiteiten in Nederland gestaakt moeten worden door dit ongeluk ? het is hardstikke triest wat allemaal is gebeurd, maar er gebeuren dagelijks nog wel veel ergere dingen in de wereld. Is de koningin dood ? Nee. Waarom moeten in alle steden in Nederland alle koninginedags activeiten en feesten gestopt worden...
Natuurlijk is het ernstig wat er is gebeurd... Maar voor de rest heeft niemand hier wat mee te maken. Laat mensen gewoon plezier hebben en feesten vandaagHeel erg trieste beslissing van de verantwoordelijken. Zwaar overdreven, en extreem gehyped.
En dat niet alleen, ze hebben toch ook net voor hun ogen mensen door de lucht zien vliegen en zien sterven. Ik denk dat we allemaal ontzettend aangeslagen zouden zijn als we daar hadden gestaan, of niet soms?quote:Op donderdag 30 april 2009 16:37 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
de koningin werpt zich op als woordvoerder van het koninklijk huis, waar dus een aanslag op is gepleegd.
ze had wel dood kunnen zijn.
quote:Op donderdag 30 april 2009 16:40 schreef BansheeBoy het volgende:
Deze actie lijkt wel uitgevoerd door Volkert van der G., ik krijg er nl. exact dezelfde gevoelens bij.²
OKquote:Op donderdag 30 april 2009 14:54 schreef desiredbard het volgende:
[..]
Er is maar een soort volk achterlijk genoeg om zelfmoordaanslagen te plegen.....
Niet dan?
En nee 029 ik heb het niet over nationaliteit
Het feit tat men nog niet vrijgegeven heeft dat het hier Kees J of Piet W betreft is gewoon de boel bij elkaar houden.
Maar meneer A van der ven is ook een autochtoon ...nietquote:De 38-jarige verdachte in de auto is auto aangehouden. Het gaat om een autochtone man.
Wat een sukkel.quote:Op donderdag 30 april 2009 16:34 schreef Askie het volgende:
http://nightshade.nl/apeldoornbellen.jpg
--
serieus: alle evenementen in heel nederland aflassen ? bullshit ! de koningin is toch niet dood ? hebben degenen die dit besloten hebben enig idee hoeveel mensen er dood gaan op de hele wereld dagelijks ? moet iedereen in nederland hun feesten en bezigheden staken vanwege een ongeluk in apeldoorn ?
bullshit
ik denk dat Lee Harvey Oswald en Princip het hebben gedaan.quote:Op donderdag 30 april 2009 16:40 schreef BansheeBoy het volgende:
Deze actie lijkt wel uitgevoerd door Volkert van der G., ik krijg er nl. exact dezelfde gevoelens bij.²
Zat jij nog lekker te feesten toen de twintowers werden platgevlogen?quote:Op donderdag 30 april 2009 16:38 schreef Askie het volgende:
Ik kan me herinneren dat jij destijds best enthousiast was over de dood van Fortuyn.quote:Op donderdag 30 april 2009 16:40 schreef BansheeBoy het volgende:
![]()
Nou idd.quote:Op donderdag 30 april 2009 16:36 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ben je nu serieus?
Dit is gebeurd op koninginnedag vlakbij de koningin. Zeer waarschijnlijk had hij het gemunt op de koningin. Al die mensen kwamen voor de koningin. Lijkt me logisch dat dan juist de koningin hierdoor aangeslagen is en dat ik (en velen met mij) graag willen weten hoe de koningin zich eronder voelt en wat ze denkt.
hoe kan je nou nog vrolijk doorgaan met KONINGINNEdag vieren nadat de koningin zelf al op tv heeft gezegd er helemaal klaar mee te zijn. Het gaat al die feestvierders natuurlijk niet om KONINGINNEdag maar om de vrije dag. De koningin kan dan gewoon de pleuris krijgen. Het feest moet doorgaan want het is zo jammer voor de kinderenquote:Op donderdag 30 april 2009 16:38 schreef Askie het volgende:
jullie vinden het dus serieus terecht dat ALLE feesten en activiteiten in Nederland gestaakt moeten worden door dit ongeluk ? .....
Heel erg trieste beslissing van de verantwoordelijken. Zwaar overdreven, en extreem gehyped.
Ja wat wil je.... dat de media oproepen gaat doen dat mensen die er vlak bij stonden moeten bellen, zodat ze ook kunnen komen huilen op TV?quote:Op donderdag 30 april 2009 16:36 schreef zhe-devilll het volgende:
Dus jij verdenkt het Nederlandse volk? Je hebt het immers over volk in je bericht.quote:Op donderdag 30 april 2009 16:41 schreef desiredbard het volgende:
[..]
[..]
OK
[..]
Maar meneer A van der ven is ook een autochtoon ...niet
Nederlandse media is (nog) wat zorgvuldigerquote:Op donderdag 30 april 2009 16:42 schreef -Strawberry- het volgende:
Misschien is het al gezegt, maar ik vond het apart dat CNN al eerder leek te weten van de 4 doden dan de Nederlandse zenders.
Ze heeft het voor haar neus zien gebeuren, logisch dat ze geschokt is. Net als al die andere mensen die het gezien hebben. Hetzij live, hetzij op tv, hetzij naderhand.quote:Op donderdag 30 april 2009 16:36 schreef zhe-devilll het volgende:
Eens.quote:Op donderdag 30 april 2009 16:40 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Nee hoor, mensen moeten dat helemaal zelf weten. Ik vind alleen dat 538-publiek kansloos dat gaat juichen als de presentator zegt dat het doorgaat en gaan boe-roepen als De Toppers niet optreden vanwege respect naar de slachtoffers toe. Heel triest volk.
Ga weg dan..quote:Op donderdag 30 april 2009 16:42 schreef Dawnbreaker het volgende:
Ik heb het eigenlijk wel gehad met deze hype. Tijd voor ander nieuws
Ja, ik vind het zeker terecht! En jouw reactie, gatverdammequote:Op donderdag 30 april 2009 16:38 schreef Askie het volgende:
Oh, ik kan me dat niet herinneren. Wellicht was ik blij dat we niets meer van hem hoorden, wat ik ook had bij wijlen Theo van G. Maar ik ben absoluut tegen moord of makelij, zonder goede reden.quote:Op donderdag 30 april 2009 16:41 schreef Provinciaal het volgende:
[..]
Ik kan me herinneren dat jij destijds best enthousiast was over de dood van Fortuyn.
Daarnaast was de aanslag gericht op haar en op haar familie.quote:Op donderdag 30 april 2009 16:43 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ze heeft het voor haar neus zien gebeuren, logisch dat ze geschokt is. Net als al die andere mensen die het gezien hebben. Hetzij live, hetzij op tv, hetzij naderhand.
Niet dus, hij komt echt over een jaar of 2 vrijquote:Op donderdag 30 april 2009 16:38 schreef Milan. het volgende:
[..]
Hij heeft 18 jaar gekregen, dus die mag nog 12 jaar zitten.
Omroep Gelderland meldde om 1 uur al 4 doden.quote:Op donderdag 30 april 2009 16:42 schreef -Strawberry- het volgende:
Misschien is het al gezegt, maar ik vond het apart dat CNN al eerder leek te weten van de 4 doden dan de Nederlandse zenders. Hoe hebben ze dat voor elkaar gekregen? Zijn wij dan zo amateuristisch of wat? CNN wist het al uren lang, of bracht het althans al veel langer naar buiten.
inderdaad, iedereen moet voor zichzelf die keuze maken. Ik snap wel dat er geen uitgebreide feestreportages op tv te zien zijn. Maar om nou bijna overal alles niet door te laten gaan vind ik overdreven.quote:Op donderdag 30 april 2009 16:40 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Nee hoor, mensen moeten dat helemaal zelf weten. Ik vind alleen dat 538-publiek kansloos dat gaat juichen als de presentator zegt dat het doorgaat en gaan boe-roepen als De Toppers niet optreden vanwege respect naar de slachtoffers toe. Heel triest volk.
NL 1 en RTL 4 hadden het telkens over 1 of 2 doden, niet over meer.quote:Op donderdag 30 april 2009 16:44 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Omroep Gelderland meldde om 1 uur al 4 doden.
6.quote:Op donderdag 30 april 2009 16:44 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Niet dus, hij komt echt over een jaar of 2 vrij
iddquote:Op donderdag 30 april 2009 16:44 schreef Nicky_Rincon het volgende:
Complimenten aan RTL vandaag, pakken het een stuk beter aan dan NOS naar mijn mening.
Duidelijk en goede gasten.
Eens.quote:Op donderdag 30 april 2009 16:44 schreef Nicky_Rincon het volgende:
Complimenten aan RTL vandaag, pakken het een stuk beter aan dan NOS naar mijn mening.
Duidelijk en goede gasten.
Als buitenlandse zender komt dat ook niet zo precies, ik kan me voorstellen dat een Nederlandse zender nog even wacht op bevestiging, omdat ze anders voor lul staan en het heel vervelend kan zijn tegenover bekenden van de gewonden.quote:Op donderdag 30 april 2009 16:42 schreef -Strawberry- het volgende:
Misschien is het al gezegt, maar ik vond het apart dat CNN al eerder leek te weten van de 4 doden dan de Nederlandse zenders. Hoe hebben ze dat voor elkaar gekregen? Zijn wij dan zo amateuristisch of wat?
Ik geloof het nou ook wel een beetje hoor.. wat moeten we nou nog vertellen, het is nu eigenlijk alleen maar instemmen met elkaar of juist niet..:Squote:Op donderdag 30 april 2009 16:42 schreef Dawnbreaker het volgende:
Ik heb het eigenlijk wel gehad met deze hype. Tijd voor ander nieuws
Omroep Gelderland en het AD meldden het al eerder zoals hier boven gezegd, de NOS en RTL zullen er allebei bewust voor gekozen hebben om die geruchten niet over te nemen, maar te wachten op de officiële berichten.quote:Op donderdag 30 april 2009 16:42 schreef -Strawberry- het volgende:
Misschien is het al gezegt, maar ik vond het apart dat CNN al eerder leek te weten van de 4 doden dan de Nederlandse zenders. Hoe hebben ze dat voor elkaar gekregen? Zijn wij dan zo amateuristisch of wat? CNN wist het al uren lang, of bracht het althans al veel langer naar buiten.
Laat mensen plezier hebben...quote:Op donderdag 30 april 2009 16:38 schreef Askie het volgende:
De instructie voor halfstok is voor Nederlandse overheidsgebouwen. Maar die activiteiten zijn natuurlijk in particuliere handen.quote:Op donderdag 30 april 2009 16:44 schreef lezzer het volgende:
Ik vind het wat vreemd dat er wel een officiele vlaginstructie komt voor halfstok, terwijl gewoon alle activiteiten hier doorgaan. Ik hoor op de achtergrond nog steeds de activiteiten hier op de markt...
Tegenstelling.
quote:Op donderdag 30 april 2009 16:38 schreef Askie het volgende:
ga je nou moeilijk doen om zo fotoquote:Op donderdag 30 april 2009 16:41 schreef F04 het volgende:
[..]
Wat een sukkel.
http://www.sidn.nl/ace.php/c,727,43,,,,Is_de_naam_nog_vrij_.html?lang=NL&uitgebreid=CHECKED&domein=nightshade.nl&zoek.x=26&zoek.y=9
Ik vind het jammer dat K.R .Tates überhaupt gevangenisstraf krijgt. Gewoon martelen, wekenlang - totdat 'ie uiteindelijk sterft van de pijn.quote:Op donderdag 30 april 2009 16:44 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Niet dus, hij komt echt over een jaar of 2 vrij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |