Daarnaast was de aanslag gericht op haar en op haar familie.quote:Op donderdag 30 april 2009 16:43 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ze heeft het voor haar neus zien gebeuren, logisch dat ze geschokt is. Net als al die andere mensen die het gezien hebben. Hetzij live, hetzij op tv, hetzij naderhand.
Niet dus, hij komt echt over een jaar of 2 vrijquote:Op donderdag 30 april 2009 16:38 schreef Milan. het volgende:
[..]
Hij heeft 18 jaar gekregen, dus die mag nog 12 jaar zitten.
Omroep Gelderland meldde om 1 uur al 4 doden.quote:Op donderdag 30 april 2009 16:42 schreef -Strawberry- het volgende:
Misschien is het al gezegt, maar ik vond het apart dat CNN al eerder leek te weten van de 4 doden dan de Nederlandse zenders. Hoe hebben ze dat voor elkaar gekregen? Zijn wij dan zo amateuristisch of wat? CNN wist het al uren lang, of bracht het althans al veel langer naar buiten.
inderdaad, iedereen moet voor zichzelf die keuze maken. Ik snap wel dat er geen uitgebreide feestreportages op tv te zien zijn. Maar om nou bijna overal alles niet door te laten gaan vind ik overdreven.quote:Op donderdag 30 april 2009 16:40 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Nee hoor, mensen moeten dat helemaal zelf weten. Ik vind alleen dat 538-publiek kansloos dat gaat juichen als de presentator zegt dat het doorgaat en gaan boe-roepen als De Toppers niet optreden vanwege respect naar de slachtoffers toe. Heel triest volk.
NL 1 en RTL 4 hadden het telkens over 1 of 2 doden, niet over meer.quote:Op donderdag 30 april 2009 16:44 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Omroep Gelderland meldde om 1 uur al 4 doden.
6.quote:Op donderdag 30 april 2009 16:44 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Niet dus, hij komt echt over een jaar of 2 vrij
iddquote:Op donderdag 30 april 2009 16:44 schreef Nicky_Rincon het volgende:
Complimenten aan RTL vandaag, pakken het een stuk beter aan dan NOS naar mijn mening.
Duidelijk en goede gasten.
Eens.quote:Op donderdag 30 april 2009 16:44 schreef Nicky_Rincon het volgende:
Complimenten aan RTL vandaag, pakken het een stuk beter aan dan NOS naar mijn mening.
Duidelijk en goede gasten.
Als buitenlandse zender komt dat ook niet zo precies, ik kan me voorstellen dat een Nederlandse zender nog even wacht op bevestiging, omdat ze anders voor lul staan en het heel vervelend kan zijn tegenover bekenden van de gewonden.quote:Op donderdag 30 april 2009 16:42 schreef -Strawberry- het volgende:
Misschien is het al gezegt, maar ik vond het apart dat CNN al eerder leek te weten van de 4 doden dan de Nederlandse zenders. Hoe hebben ze dat voor elkaar gekregen? Zijn wij dan zo amateuristisch of wat?
Ik geloof het nou ook wel een beetje hoor.. wat moeten we nou nog vertellen, het is nu eigenlijk alleen maar instemmen met elkaar of juist niet..:Squote:Op donderdag 30 april 2009 16:42 schreef Dawnbreaker het volgende:
Ik heb het eigenlijk wel gehad met deze hype. Tijd voor ander nieuws
Omroep Gelderland en het AD meldden het al eerder zoals hier boven gezegd, de NOS en RTL zullen er allebei bewust voor gekozen hebben om die geruchten niet over te nemen, maar te wachten op de officiële berichten.quote:Op donderdag 30 april 2009 16:42 schreef -Strawberry- het volgende:
Misschien is het al gezegt, maar ik vond het apart dat CNN al eerder leek te weten van de 4 doden dan de Nederlandse zenders. Hoe hebben ze dat voor elkaar gekregen? Zijn wij dan zo amateuristisch of wat? CNN wist het al uren lang, of bracht het althans al veel langer naar buiten.
Laat mensen plezier hebben...quote:Op donderdag 30 april 2009 16:38 schreef Askie het volgende:
jullie vinden het dus serieus terecht dat ALLE feesten en activiteiten in Nederland gestaakt moeten worden door dit ongeluk ? het is hardstikke triest wat allemaal is gebeurd, maar er gebeuren dagelijks nog wel veel ergere dingen in de wereld. Is de koningin dood ? Nee. Waarom moeten in alle steden in Nederland alle koninginedags activeiten en feesten gestopt worden...
Natuurlijk is het ernstig wat er is gebeurd... Maar voor de rest heeft niemand hier wat mee te maken. Laat mensen gewoon plezier hebben en feesten vandaagHeel erg trieste beslissing van de verantwoordelijken. Zwaar overdreven, en extreem gehyped.
De instructie voor halfstok is voor Nederlandse overheidsgebouwen. Maar die activiteiten zijn natuurlijk in particuliere handen.quote:Op donderdag 30 april 2009 16:44 schreef lezzer het volgende:
Ik vind het wat vreemd dat er wel een officiele vlaginstructie komt voor halfstok, terwijl gewoon alle activiteiten hier doorgaan. Ik hoor op de achtergrond nog steeds de activiteiten hier op de markt...
Tegenstelling.
quote:Op donderdag 30 april 2009 16:38 schreef Askie het volgende:
jullie vinden het dus serieus terecht dat ALLE feesten en activiteiten in Nederland gestaakt moeten worden door dit ongeluk ? het is hardstikke triest wat allemaal is gebeurd, maar er gebeuren dagelijks nog wel veel ergere dingen in de wereld. Is de koningin dood ? Nee. Waarom moeten in alle steden in Nederland alle koninginedags activeiten en feesten gestopt worden...
Natuurlijk is het ernstig wat er is gebeurd... Maar voor de rest heeft niemand hier wat mee te maken. Laat mensen gewoon plezier hebben en feesten vandaagHeel erg trieste beslissing van de verantwoordelijken. Zwaar overdreven, en extreem gehyped.
ga je nou moeilijk doen om zo fotoquote:Op donderdag 30 april 2009 16:41 schreef F04 het volgende:
[..]
Wat een sukkel.
http://www.sidn.nl/ace.php/c,727,43,,,,Is_de_naam_nog_vrij_.html?lang=NL&uitgebreid=CHECKED&domein=nightshade.nl&zoek.x=26&zoek.y=9
Ik vind het jammer dat K.R .Tates überhaupt gevangenisstraf krijgt. Gewoon martelen, wekenlang - totdat 'ie uiteindelijk sterft van de pijn.quote:Op donderdag 30 april 2009 16:44 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Niet dus, hij komt echt over een jaar of 2 vrij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |