abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_68532838
quote:
Op donderdag 30 april 2009 16:36 schreef zhe-devilll het volgende:
jemig dit loopt wel mega snel....
[..]

Ik bedoel, dat het nieuws de koningin in beeld zet, en men het zo sneu vind dat zij zo geschokt is, maar er zijn zoveel meer mensen geschokt door dit alles, ik vind dat daar ook een aandachtspunt mag liggen qua media.
heb je geen tv gekeken?
er zijn al zát andere mensen aan het woord geweest w.d.b.
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  donderdag 30 april 2009 @ 16:37:18 #27
248156 Rockiejj
Who's your daddy?
pi_68532839
Hier ook, ik was net naar de vrijmarkt maar als je het vraagt weet niemand waar men het over heeft, dus ik snap niet dat alles moet worden gestopt..!
Diep inspirerende quote
- "bekend" persoon
pi_68532841
quote:
Op donderdag 30 april 2009 16:35 schreef Me_Wesley het volgende:

[..]

Wel een jonge vrouw dan, 24 jaar. Misschien zijn dochter.

Staat verder los van dit incident...
Mwah, 38 en 24...het zou wel kunnen
pi_68532843
Waarom heet het nog een incident?
  donderdag 30 april 2009 @ 16:37:36 #30
250282 fluitbekzeenaald2.0
Oi u luzi chervona kalyna
pi_68532848
Beatrix kan het iig met meer gevoel brengen dan ik Balkenende ooit heb zien doen. Dat terwijl ik weinig met het koningshuis heb.
Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).
pi_68532849
quote:
Op donderdag 30 april 2009 16:33 schreef zhe-devilll het volgende:
De koningin is geschokt
Ik snap niet waarom dit erger lijkt te zijn, dan al die mensen die geschokt zijn, kinderen met trauma's, door deze beelden, voor altijd op hun netvlies te moeten meedragen.
En de familieleden van al die gewonden en overleden personen.
Wat de koningin vindt, vind ik persoonlijk niet zo erg belangrijk...
Rot toch op, in jouw ogen kunnen ze niks goed doen, als ze niks van zich laat horen ben jij de eerste die gaat kankeren.
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
  donderdag 30 april 2009 @ 16:37:41 #32
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_68532854
tvp
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_68532858
quote:
[..]

Ik bedoel, dat het nieuws de koningin in beeld zet, en men het zo sneu vind dat zij zo geschokt is, maar er zijn zoveel meer mensen geschokt door dit alles, ik vind dat daar ook een aandachtspunt mag liggen qua media.
de koningin werpt zich op als woordvoerder van het koninklijk huis, waar dus een aanslag op is gepleegd.

ze had wel dood kunnen zijn.
  donderdag 30 april 2009 @ 16:37:57 #34
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_68532863
quote:
Op donderdag 30 april 2009 16:30 schreef Dichtpiet. het volgende:

[..]

maar hij heeft al gezegd dat hij het met opzet heeft gedaan.
Iemand met een psychose kan dat ook gewoon zeggen hoor. Het gaat om de beweegredenen. In mijn omgeving had ik iemand met een psychose die was opgenomen, bij mijn bezoek aan hem verzocht hij me met klem hem vrij te krijgen omdat hij wilde voorkomen dat Obama president van Amerika zou worden, hij wilde de wereld redden van Miles Dyson (néger uit Terminator II). Gasten met zulke waanbeelden zijn tot alles in staat, ik ben verbaasd dat probleemgevallen met psychotische patienten zelden voorkomen, in deze gradaties zeg maar.

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  donderdag 30 april 2009 @ 16:38:00 #35
245701 naatje_1
Naatzipiraat
pi_68532865
ik houd er maar ff mee op... hij heeft een verklaring gelegd terwijl hij met zn auto bij de naald was
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
  donderdag 30 april 2009 @ 16:38:02 #36
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_68532866
quote:
Op donderdag 30 april 2009 16:35 schreef Swetsenegger het volgende:
En de aanklacht is verdenking van poging tot aanslag op het koninklijk huis
Mooi.
pi_68532868
tvp
I feel kinda Locrian today
pi_68532870
quote:

Wat de koningin dan zelf weer prima verwoord.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_68532872
quote:
Op donderdag 30 april 2009 16:37 schreef Mirjam het volgende:

[..]

heb je geen tv gekeken?
er zijn al zát andere mensen aan het woord geweest w.d.b.
tv staat de hele tijd aan...don't worry, begrijpen is ook een vak apart.
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_68532875
quote:
Op donderdag 30 april 2009 16:35 schreef Susi het volgende:

[..]

Dat je het in je harses kan halen
uberhaupt op je vrije dag naar Amsterdam naar het zoveelste 'muziekfeest' op het museumplein gaan is
Er zijn dan ook vrij veel hersenlozen en andere oranjesupporters daar te vinden op 30-4
  donderdag 30 april 2009 @ 16:38:33 #41
13462 BansheeBoy
pi_68532878
quote:
Op donderdag 30 april 2009 16:35 schreef Originele_Naam het volgende:
wtf is er aan de hand met de wereld
Ja, dit is inderdaad schandalig.

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
pi_68532882
jullie vinden het dus serieus terecht dat ALLE feesten en activiteiten in Nederland gestaakt moeten worden door dit ongeluk ? het is hardstikke triest wat allemaal is gebeurd, maar er gebeuren dagelijks nog wel veel ergere dingen in de wereld. Is de koningin dood ? Nee. Waarom moeten in alle steden in Nederland alle koninginedags activeiten en feesten gestopt worden...

Natuurlijk is het ernstig wat er is gebeurd... Maar voor de rest heeft niemand hier wat mee te maken. Laat mensen gewoon plezier hebben en feesten vandaag Heel erg trieste beslissing van de verantwoordelijken. Zwaar overdreven, en extreem gehyped.
pi_68532884
quote:
Op donderdag 30 april 2009 16:37 schreef waht het volgende:

[..]

Rot toch op, in jouw ogen kunnen ze niks goed doen, als ze niks van zich laat horen ben jij de eerste die gaat kankeren.
???????
Jou snapvermogen is kapoet jongen.
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_68532885
Цой жив
pi_68532886
quote:
Op donderdag 30 april 2009 16:34 schreef Provinciaal het volgende:

[..]

Die komt alweer bijna vrij volgens mij.
Hij heeft 18 jaar gekregen, dus die mag nog 12 jaar zitten.
pi_68532890
RTL is nog live.
pi_68532896
quote:
Op donderdag 30 april 2009 16:38 schreef Milan. het volgende:

[..]

Hij heeft 18 jaar gekregen, dus die mag nog 12 jaar zitten.
6, in Nederland zit je maar maximaal 2/3e van je straf uit. Hij is al over de helft dus.
quote:
Volkert van der Graaf zal op 6 mei 2014 ontslagen worden uit de gevangenis, precies twaalf jaar na de moord.
(wiki)
  donderdag 30 april 2009 @ 16:40:09 #48
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_68532905
quote:
Op donderdag 30 april 2009 16:33 schreef zhe-devilll het volgende:
De koningin is geschokt
Ik snap niet waarom dit erger lijkt te zijn, dan al die mensen die geschokt zijn, kinderen met trauma's, door deze beelden, voor altijd op hun netvlies te moeten meedragen.
En de familieleden van al die gewonden en overleden personen.
Wat de koningin vindt, vind ik persoonlijk niet zo erg belangrijk...
Het blijft erg droevig gesteld met jou.
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
  donderdag 30 april 2009 @ 16:40:09 #49
225797 IJsblock
victoria siempre
pi_68532906
quote:
Op donderdag 30 april 2009 16:36 schreef Zwansen het volgende:

[..]

Ben je nu serieus?

Dit is gebeurd op koninginnedag vlakbij de koningin. Zeer waarschijnlijk had hij het gemunt op de koningin. Al die mensen kwamen voor de koningin. Lijkt me logisch dat dan juist de koningin hierdoor aangeslagen is en dat ik (en velen met mij) graag willen weten hoe de koningin zich eronder voelt en wat ze denkt.
Zeer goede en persoonlijke reactie, je ziet echt dat het ze ook een mens is, niet alleen die stijve rolmodel koningin.
Wat gewoon niet te bevatten is uiteraard omdat ze het van zo dichtbij meemaakte.
Zo onwerkelijk, ook voor haar.
Put On Your Red Shoes And Dance The Blues
  donderdag 30 april 2009 @ 16:40:35 #50
13462 BansheeBoy
pi_68532913
Deze actie lijkt wel uitgevoerd door Volkert van der G., ik krijg er nl. exact dezelfde gevoelens bij.

²
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')