heb je geen tv gekeken?quote:Op donderdag 30 april 2009 16:36 schreef zhe-devilll het volgende:
jemig dit loopt wel mega snel....
[..]
Ik bedoel, dat het nieuws de koningin in beeld zet, en men het zo sneu vind dat zij zo geschokt is, maar er zijn zoveel meer mensen geschokt door dit alles, ik vind dat daar ook een aandachtspunt mag liggen qua media.
Mwah, 38 en 24...het zou wel kunnenquote:Op donderdag 30 april 2009 16:35 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Wel een jonge vrouw dan, 24 jaar. Misschien zijn dochter.
Staat verder los van dit incident...
Rot toch op, in jouw ogen kunnen ze niks goed doen, als ze niks van zich laat horen ben jij de eerste die gaat kankeren.quote:Op donderdag 30 april 2009 16:33 schreef zhe-devilll het volgende:
De koningin is geschokt![]()
Ik snap niet waarom dit erger lijkt te zijn, dan al die mensen die geschokt zijn, kinderen met trauma's, door deze beelden, voor altijd op hun netvlies te moeten meedragen.
En de familieleden van al die gewonden en overleden personen.
Wat de koningin vindt, vind ik persoonlijk niet zo erg belangrijk...
de koningin werpt zich op als woordvoerder van het koninklijk huis, waar dus een aanslag op is gepleegd.quote:Op donderdag 30 april 2009 16:36 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Ik bedoel, dat het nieuws de koningin in beeld zet, en men het zo sneu vind dat zij zo geschokt is, maar er zijn zoveel meer mensen geschokt door dit alles, ik vind dat daar ook een aandachtspunt mag liggen qua media.
Iemand met een psychose kan dat ook gewoon zeggen hoor. Het gaat om de beweegredenen. In mijn omgeving had ik iemand met een psychose die was opgenomen, bij mijn bezoek aan hem verzocht hij me met klem hem vrij te krijgen omdat hij wilde voorkomen dat Obama president van Amerika zou worden, hij wilde de wereld redden van Miles Dyson (néger uit Terminator II). Gasten met zulke waanbeelden zijn tot alles in staat, ik ben verbaasd dat probleemgevallen met psychotische patienten zelden voorkomen, in deze gradaties zeg maar.quote:Op donderdag 30 april 2009 16:30 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
maar hij heeft al gezegd dat hij het met opzet heeft gedaan.
Mooi.quote:Op donderdag 30 april 2009 16:35 schreef Swetsenegger het volgende:
En de aanklacht is verdenking van poging tot aanslag op het koninklijk huis
Wat de koningin dan zelf weer prima verwoord.quote:Op donderdag 30 april 2009 16:36 schreef zhe-devilll het volgende:
tv staat de hele tijd aan...don't worry, begrijpen is ook een vak apart.quote:Op donderdag 30 april 2009 16:37 schreef Mirjam het volgende:
[..]
heb je geen tv gekeken?
er zijn al zát andere mensen aan het woord geweest w.d.b.
uberhaupt op je vrije dag naar Amsterdam naar het zoveelste 'muziekfeest' op het museumplein gaan isquote:
Ja, dit is inderdaad schandalig.quote:Op donderdag 30 april 2009 16:35 schreef Originele_Naam het volgende:
wtf is er aan de hand met de wereld
???????quote:Op donderdag 30 april 2009 16:37 schreef waht het volgende:
[..]
Rot toch op, in jouw ogen kunnen ze niks goed doen, als ze niks van zich laat horen ben jij de eerste die gaat kankeren.
quote:Op donderdag 30 april 2009 16:34 schreef Askie het volgende:
http://nightshade.nl/apeldoornbellen.jpg
Hij heeft 18 jaar gekregen, dus die mag nog 12 jaar zitten.quote:Op donderdag 30 april 2009 16:34 schreef Provinciaal het volgende:
[..]
Die komt alweer bijna vrij volgens mij.
6, in Nederland zit je maar maximaal 2/3e van je straf uit. Hij is al over de helft dus.quote:Op donderdag 30 april 2009 16:38 schreef Milan. het volgende:
[..]
Hij heeft 18 jaar gekregen, dus die mag nog 12 jaar zitten.
(wiki)quote:Volkert van der Graaf zal op 6 mei 2014 ontslagen worden uit de gevangenis, precies twaalf jaar na de moord.
Het blijft erg droevig gesteld met jou.quote:Op donderdag 30 april 2009 16:33 schreef zhe-devilll het volgende:
De koningin is geschokt![]()
Ik snap niet waarom dit erger lijkt te zijn, dan al die mensen die geschokt zijn, kinderen met trauma's, door deze beelden, voor altijd op hun netvlies te moeten meedragen.
En de familieleden van al die gewonden en overleden personen.
Wat de koningin vindt, vind ik persoonlijk niet zo erg belangrijk...
Zeer goede en persoonlijke reactie, je ziet echt dat het ze ook een mens is, niet alleen die stijve rolmodel koningin.quote:Op donderdag 30 april 2009 16:36 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ben je nu serieus?
Dit is gebeurd op koninginnedag vlakbij de koningin. Zeer waarschijnlijk had hij het gemunt op de koningin. Al die mensen kwamen voor de koningin. Lijkt me logisch dat dan juist de koningin hierdoor aangeslagen is en dat ik (en velen met mij) graag willen weten hoe de koningin zich eronder voelt en wat ze denkt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |