Voordat hij bij de bus was, zouden de omstanders ook al lang op straat gelegen hebben helaas.quote:Op donderdag 30 april 2009 16:51 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Was het maar zo, had 4 doden gescheeld
Tuurlijk niet!quote:Op donderdag 30 april 2009 16:51 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Was het maar zo, had 4 doden gescheeld
Beatrix is een oud wijf dat eens plaats moet maken voor die andere knul.quote:Op donderdag 30 april 2009 16:52 schreef KingGone het volgende:
[..]
Voor majesteitsschennis kun je maximaal 5 jaar celstraf krijgen ..
Omijngod.quote:Op donderdag 30 april 2009 16:52 schreef KingGone het volgende:
[..]
Voor majesteitsschennis kun je maximaal 5 jaar celstraf krijgen ..
Dat is dan ook weer erg cliché dat ie daar terecht kwamquote:Op donderdag 30 april 2009 16:52 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
Tuurlijk niet!
Dan had die precies hetzelfde gedaan.
Alleen zou die dan in de bus beland zijn inplaats van de naald.
Ja, dat dus.quote:Op donderdag 30 april 2009 16:52 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
Tuurlijk niet!
Dan had die precies hetzelfde gedaan.
Alleen zou die dan in de bus beland zijn inplaats van de naald.
Je moet het subtieler brengen joh.quote:Op donderdag 30 april 2009 16:53 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
Omijngod.
Nou. Ik heb iets tegen het koningshuis.
Ik heb trouwens nog geen 1 keer vandaag het wilhemus gehoordquote:Op donderdag 30 april 2009 16:53 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
Omijngod.
Nou. Ik heb iets tegen het koningshuis.
Is dat nodig dan?quote:Op donderdag 30 april 2009 16:53 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ik heb trouwens nog geen 1 keer vandaag het wilhemus gehoord
Een oldtimer bus met open dakquote:Op donderdag 30 april 2009 16:53 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ja, dat dus.
En dan nog, die bus kan echt wel wat hebben, dan een autootje die met 60 nog aankomt.
quote:Op donderdag 30 april 2009 16:53 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Beatrix is een oud wijf dat eens plaats moet maken voor die andere knul.
Kan ik nu 5 jaar krijgen?
quote:Artikel 111 W.v.S.
Opzettelijke belediging van de Koning wordt gestraft met gevangenisstraf van ten hoogste vijf jaren of geldboete van de vierde categorie
Terecht. Kutlied.quote:Op donderdag 30 april 2009 16:53 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ik heb trouwens nog geen 1 keer vandaag het wilhemus gehoord
quote:Op donderdag 30 april 2009 16:54 schreef KingGone het volgende:
[..]
[quote[Artikel 111 W.v.S.
Opzettelijke belediging van de Koning wordt gestraft met gevangenisstraf van ten hoogste vijf jaren of geldboete van de vierde categorie.
Euh jaquote:Op donderdag 30 april 2009 16:54 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Is dat nodig dan?
[..]
Een oldtimer bus met open dak?
Daar staat koning, niet koningin.quote:
Want jij hebt een zelfde 'status'quote:Op donderdag 30 april 2009 16:56 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
Kansloos.
Dan wil ik ook geld vangen als mensen mij beledigen.
Al een hele tijd schatquote:Op donderdag 30 april 2009 16:57 schreef Gitaarmat het volgende:
Zijn die Modjes nu alweer blauw?
No offence, maar jij hebt totaal geen macht in dit land, laat staan de wereld.quote:Op donderdag 30 april 2009 16:56 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
Kansloos.
Dan wil ik ook geld vangen als mensen mij beledigen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |