Tuurlijk mag jijquote:Op woensdag 29 april 2009 15:14 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik heb hem vanaf zondag al niet meer gezien, mag ik ja.
Dat bedoel ik! De hele nacht lang. En misschien ben ik dan voorspelbaar, ik heb tenminste seks.quote:
Au.quote:Op woensdag 29 april 2009 15:15 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Dat bedoel ik! De hele nacht lang. En misschien ben ik dan voorspelbaar, ik heb tenminste seks.
mstr neukt z'n rijbewijsquote:Op woensdag 29 april 2009 15:15 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Dat bedoel ik! De hele nacht lang. En misschien ben ik dan voorspelbaar, ik heb tenminste seks.
Wie?quote:Op woensdag 29 april 2009 15:17 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Hij was in het algemeen bedoeld.
Aangezien de halve SC emo doet dat ze geen seks hebben.
Dan is het goedquote:Op woensdag 29 april 2009 15:17 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Sjoegerd is niet de helftquote:Op woensdag 29 april 2009 15:18 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Sjoegerd.Ik word zo moe van die kerel soms.
Hoezo?quote:Op woensdag 29 april 2009 15:18 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Sjoegerd.Ik word zo moe van die kerel soms.
Je moet gewoon over d'r heen komen beeb.quote:Op woensdag 29 april 2009 15:18 schreef mstr het volgende:
[..]
Dan is het goed
Maar ach, ik moet zeggen, na paar weken begint het toch wel te wennen weer
Nee, maar dat is de ergste.quote:
Ik zie Jimbo maandag pas weer.quote:Op woensdag 29 april 2009 15:14 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik heb hem vanaf zondag al niet meer gezien, mag ik ja.
Dat kan ook altijd nog.quote:Op woensdag 29 april 2009 15:19 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Je moet gewoon over d'r heen komen beeb.
[..]
Nee, maar dat is de ergste.
Als ik iets over Twilight zeg, begint ie alweer emo te doen.quote:
Dat blijkt jaquote:Op woensdag 29 april 2009 15:19 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hier woon ik onder
quote:
Dat moet je zelf beslissen.quote:Op woensdag 29 april 2009 15:20 schreef mstr het volgende:
[..]
Dat kan ook altijd nog.
Ze vroeg of ik vanavond mee ging Utrecht in
Okeequote:Op woensdag 29 april 2009 15:20 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Als ik iets over Twilight zeg, begint ie alweer emo te doen.
"Ik ken ook iemand die dat leuk vind" ofzo.
Ik vind het zo wel bestquote:Op woensdag 29 april 2009 15:21 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]Mark en ik zijn seksverslaafd, we kunnen niet langer dan 3 dagen zonder elkaar.
[..]
Dat moet je zelf beslissen.Maar het is beter dat je over haar heen komt en kijkt naar de rest van de leuke meisjes in Nederland.
Vet vetquote:
Ja, I know.quote:Op woensdag 29 april 2009 15:21 schreef mstr het volgende:
[..]
Okee
Hij is beetje gek op een meisje, that's all
't Begint beetje vervelend te worden wel ja.quote:Op woensdag 29 april 2009 15:20 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Als ik iets over Twilight zeg, begint ie alweer emo te doen.
"Ik ken ook iemand die dat leuk vind" ofzo.
En als dat niet wederzijds is, kan dat behoorlijk kut voelenquote:Op woensdag 29 april 2009 15:21 schreef mstr het volgende:
[..]
Okee
Hij is beetje gek op een meisje, that's all
Je doet je username wel eer aan he?!quote:Op woensdag 29 april 2009 15:14 schreef Onorgineel het volgende:
FIPOS ZIJN VOOR FLIKKERRS
Ja da's naar.quote:Op woensdag 29 april 2009 15:21 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]Mark en ik zijn seksverslaafd, we kunnen niet langer dan 3 dagen zonder elkaar.
Kloptquote:Op woensdag 29 april 2009 15:22 schreef nijnja het volgende:
[..]
Je doet je username wel eer aan he?!
Dat heb ik hem ook al paar keer verteldquote:Op woensdag 29 april 2009 15:22 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja, I know.
Maar dan moet je er niet omheen draaien, maar dat gewoon tegen haar zeggen. Dan krijg je een antwoord te horen of zij jou ook leuk vindt of niet en dan mag je emo doen en erover heen komen. Maar niet als je het niet zeker weet.
1. Hij weet niet of dat niet wederzijds isquote:Op woensdag 29 april 2009 15:22 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
En als dat niet wederzijds is, kan dat behoorlijk kut voelen
En hij laat dat ons weten.
Ja.quote:Op woensdag 29 april 2009 15:22 schreef Noortje. het volgende:
[..]
't Begint beetje vervelend te worden wel ja.
Heb je mij uberhaubt ooit over sex gehoord?quote:Op woensdag 29 april 2009 15:17 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Klopt, maar dan moet je het zelf wel (willen) verwerkenquote:Op woensdag 29 april 2009 15:22 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
En als dat niet wederzijds is, kan dat behoorlijk kut voelen
En hij laat dat ons weten.
Je kan hooguit op je bek gaan, maaaarquote:Op woensdag 29 april 2009 15:23 schreef Noortje. het volgende:
[..]
1. Hij weet niet of dat niet wederzijds is
2. Hij doet er niets aan.
Dan mag hij niet zeiken.
Waarom kan kees geen autorijdenquote:Op woensdag 29 april 2009 15:19 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hier woon ik onder
quote:Op woensdag 29 april 2009 15:23 schreef Noortje. het volgende:
[..]
1. Hij weet niet of dat niet wederzijds is
2. Hij doet er niets aan.
Dan mag hij niet zeiken.
Ja, daarom verheug ik me op vannacht.quote:
I know, maar het is ANNOYING.quote:Op woensdag 29 april 2009 15:23 schreef mstr het volgende:
[..]
Dat heb ik hem ook al paar keer verteld
Val jij onder de noemer "halve SC" dan?quote:Op woensdag 29 april 2009 15:23 schreef nijnja het volgende:
[..]
Heb je mij uberhaubt ooit over sex gehoord?
Hihi ik zei sex
14.gifquote:
Ja inderdaad. Ik heb vaak zat gehad dat ik op een gegeevn moment zoiets had van ja flikker maar op nu wil ik het weten ook, en dan vond diegene mij niet leuk en dan voelde ik me een week kut en dan was het over.quote:Op woensdag 29 april 2009 15:24 schreef mstr het volgende:
[..]
Je kan hooguit op je bek gaan, maaaar
Dan weet je wel waar je aan toe bent
Ja dat weet ikquote:Op woensdag 29 april 2009 15:24 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja, daarom verheug ik me op vannacht.
[..]
I know, maar het is ANNOYING.
[..]
Val jij onder de noemer "halve SC" dan?
Precies, dat is beter dan in te blijven hangen..quote:Op woensdag 29 april 2009 15:25 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Ik heb vaak zat gehad dat ik op een gegeevn moment zoiets had van ja flikker maar op nu wil ik het weten ook, en dan vond diegene mij niet leuk en dan voelde ik me een week kut en dan was het over.
Veel plezier, doe je ons uitgebreid verslag?quote:Op woensdag 29 april 2009 15:24 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja dat dus. Beetje jammer alleen dat de persoon in kwestie nu bang voor me is en lulverhalen over me verspreidt in het Gooi, maar je kan niet alles hebben.quote:Op woensdag 29 april 2009 15:25 schreef mstr het volgende:
[..]
Precies, dat is beter dan in te blijven hangen..
Heb ik zelf ook een tijdje gedaan, en het voelt kutter als jezelf eroverheen zetten kan ik je vertellen
probeer ook nog te filmenquote:Op woensdag 29 april 2009 15:25 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Veel plezier, doe je ons uitgebreid verslag?
quote:Op woensdag 29 april 2009 15:24 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
[..]
I know, maar het is ANNOYING.
[..]
Val jij onder de noemer "halve SC" dan?
Verhalen krijg je altijdquote:Op woensdag 29 april 2009 15:26 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ja dat dus. Beetje jammer alleen dat de persoon in kwestie nu bang voor me is en lulverhalen over me verspreidt in het Gooi, maar je kan niet alles hebben.
Sorryquote:
LET THE BODIES HIT THE FLOOR LET THE BODIES HIT THE FLOOR LET THE BODIES HIT THE FLOOR LET THE BODIES HIT THE FLOOR LET THE BODIES HIT THE FLOOR LET THE BODIES HIT THE FLOOR LET THE BODIES HIT THE FLOOR LET THE BODIES HIT THE FLOOOOOOOOORRRRRRRRRquote:Op woensdag 29 april 2009 15:27 schreef Hyman het volgende:
Sommige nummers van Puddle of mud zijn best tof![]()
Haha dat komt me an sich wel bekend voorquote:Op woensdag 29 april 2009 15:25 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Ik heb vaak zat gehad dat ik op een gegeevn moment zoiets had van ja flikker maar op nu wil ik het weten ook, en dan vond diegene mij niet leuk en dan voelde ik me een week kut en dan was het over.
Die kop van Lloyd op 1.43 ongeveerquote:Op woensdag 29 april 2009 15:27 schreef nijnja het volgende:
[..]!!!
GEWELDIG DAT ANNOYING, deed me hieraan dneken!
Ik weet niet of ik val onder halve SC, men noemt mij wel eens "Driekwarter" dus misschien dat k dan ook de helft wel ben
Ik moest bellen want het kloppen doet het nietquote:Op woensdag 29 april 2009 15:28 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Haaalloooooo
Ik moest kloppen want de bel doet het niet.
Jaquote:Op woensdag 29 april 2009 15:27 schreef mstr het volgende:
[..]
Verhalen krijg je altijd
Hoe het ook loopt of gaat..
IK WEET HET NIET ZEKER, MAAR VOLGENS MIJ STAAT JE CAPS AANquote:
Nijn's handen zijn geamputeerd.quote:Op woensdag 29 april 2009 15:29 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ik moest bellen want het kloppen doet het niet
Precies, maar ook dat die en die dingen met elkaar doen enzo,quote:Op woensdag 29 april 2009 15:29 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Ja
Maar dan van die verhalen van; oooooh die hebben met elkaar, jaaa en ze passen echt totaaaal niet bij elkaar
Oh ja, joh?
hET IS DAT JIJ HET ZEGTquote:Op woensdag 29 april 2009 15:29 schreef nijnja het volgende:
[..]
IK WEET HET NIET ZEKER, MAAR VOLGENS MIJ STAAT JE CAPS AAN
Zal ik doen.quote:Op woensdag 29 april 2009 15:25 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Veel plezier, doe je ons uitgebreid verslag?
HIJ HOUDT GEWOON SHIFT INGEDRUKT DOHquote:Op woensdag 29 april 2009 15:29 schreef nijnja het volgende:
[..]
IK WEET HET NIET ZEKER, MAAR VOLGENS MIJ STAAT JE CAPS AAN
Dan zou ik ook niet kunnen bellenquote:
Niet zó erg. Echt niet. Ik sta in 't Gooi echt bekend als een stalker van hier tot Tokyo, die hem smsjes stuurde met als afsluiting 'xxx je toekomstige sekspartner'. Hij is een jaar later nog steeds bang dat ik een keer om 4 uur 's nachts voor z'n huis sta terwijl ik niet eens weet waar hij woontquote:Op woensdag 29 april 2009 15:27 schreef mstr het volgende:
[..]
Verhalen krijg je altijd
Hoe het ook loopt of gaat..
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik wist dat ik het niet goed had overdachtquote:Op woensdag 29 april 2009 15:30 schreef Desunoto het volgende:
[..]
HIJ HOUDT GEWOON SHIFT INGEDRUKT DOH
Neem het op, dan kun je alle details nog eens rustig terugkijken en uitvoerig voor ons beschrijven.quote:Op woensdag 29 april 2009 15:30 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Zal ik doen.
Ik krijg m'n armbanden niet om, mijn handen zijn glad van mijn crème.
Hahaquote:Op woensdag 29 april 2009 15:31 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Niet zó erg. Echt niet. Ik sta in 't Gooi echt bekend als een stalker van hier tot Tokyo, die hem smsjes stuurde met als afsluiting 'xxx je toekomstige sekspartner'. Hij is een jaar later nog steeds bang dat ik een keer om 4 uur 's nachts voor z'n huis sta terwijl ik niet eens weet waar hij woontEtc etc. Oja hij vindt het ook ver-schrik-ke-lijk dat ik naar Lowlands ga, want hij gaat ook en stel je voor! Hoe hij weet dat ik daarheen ga vraag ik me dan wel weer af (omg misschien stalkt hij me wel!!).
Die jongen moet echt een leven zoeken, ík zou degene moeten zijn die me er het langst druk om had moeten maken, niet hij. En dan maar denk en dat hij o zo volwassen is. Horrible gewoon.
Ja maar noortje je moet je dr niets van aantrekken, hij wil gewoon die aandacht, en wanneer zie je die mensen ofzoquote:Op woensdag 29 april 2009 15:31 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Niet zó erg. Echt niet. Ik sta in 't Gooi echt bekend als een stalker van hier tot Tokyo, die hem smsjes stuurde met als afsluiting 'xxx je toekomstige sekspartner'. Hij is een jaar later nog steeds bang dat ik een keer om 4 uur 's nachts voor z'n huis sta terwijl ik niet eens weet waar hij woontEtc etc. Oja hij vindt het ook ver-schrik-ke-lijk dat ik naar Lowlands ga, want hij gaat ook en stel je voor! Hoe hij weet dat ik daarheen ga vraag ik me dan wel weer af (omg misschien stalkt hij me wel!!).
Die jongen moet echt een leven zoeken, ík zou degene moeten zijn die me er het langst druk om had moeten maken, niet hij. En dan maar denk en dat hij o zo volwassen is. Horrible gewoon.
iK MOET CAPSEN WANT DE SHIFT DOET HET NIETquote:Op woensdag 29 april 2009 15:32 schreef nijnja het volgende:
[..]
ik wist dat ik het niet goed had overdacht
JE FAALT, WANT JE I IS EEN KLEINE LETTER DUS JE BEGON JE ZIN MET SHIFTquote:Op woensdag 29 april 2009 15:32 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
iK MOET CAPSEN WANT DE SHIFT DOET HET NIET
quote:Op woensdag 29 april 2009 15:33 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Eigenlijk is het niet eens grappig.
Nee dat weet ik wel, maar da's makkelijker gezegd dan gedaan. En en en daarbij zitten al die mensen uit 't Gooi wel op 't forum waar ik al 5 jaar kom en da's dus wel even kut. Niet dat ik die mensen zo graag nog wil kennen, maar toch.quote:Op woensdag 29 april 2009 15:32 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ja maar noortje je moet je dr niets van aantrekken, hij wil gewoon die aandacht, en wanneer zie je die mensen ofzo?
Ja, dat zal ik straks aan Mark vragen.quote:Op woensdag 29 april 2009 15:32 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Neem het op, dan kun je alle details nog eens rustig terugkijken en uitvoerig voor ons beschrijven.
Whehe. Faal.
...kut kankerkachelquote:Op woensdag 29 april 2009 15:34 schreef nijnja het volgende:
[..]
JE FAALT, WANT JE I IS EEN KLEINE LETTER DUS JE BEGON JE ZIN MET SHIFT
Tofjes, ik kan niet wachten.quote:Op woensdag 29 april 2009 15:34 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja, dat zal ik straks aan Mark vragen.
Ja, ik heb ze om!!11einzeinz
Nee ik ben met huiswerk bezig en af en toe druk ik op f5 maar dan is dr toch wel weer wat nieuws gepostquote:
Sukkelquote:Op woensdag 29 april 2009 15:34 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
...kut kankerkachel
Niet aan gedacht
Dat is waar, maar als zij jouw kant niet geloven, of hij niet de complete waarheid verteld (gewoon half liegt), dan ontneem je ze gewoon het recht om noortje te kennenquote:Op woensdag 29 april 2009 15:34 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Nee dat weet ik wel, maar da's makkelijker gezegd dan gedaan. En en en daarbij zitten al die mensen uit 't Gooi wel op 't forum waar ik al 5 jaar kom en da's dus wel even kut. Niet dat ik die mensen zo graag nog wil kennen, maar toch.Ik weet het niet, ik kan er niet tegen als mensen me van dingen beschuldigen die maar voor 0,5% waar zijn.
Picsquote:Op woensdag 29 april 2009 15:34 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja, dat zal ik straks aan Mark vragen.
Ja, ik heb ze om!!11einzeinz
Heb jij hemquote:
Ja, niemand kan wachten denk ik.quote:Op woensdag 29 april 2009 15:35 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Tofjes, ik kan niet wachten.![]()
![]()
![]()
WOOHOO!
Ja true, maar alsnog hebben die mensen dan een compleet vertekend beeld van me en da's gewoon kut. Ik snap zelf ook niet waarom ik het zo kut vind eigenlijk, het slaat nergens op als ik erover nadenk.quote:Op woensdag 29 april 2009 15:36 schreef nijnja het volgende:
[..]
Dat is waar, maar als zij jouw kant niet geloven, of hij niet de complete waarheid verteld (gewoon half liegt), dan ontneem je ze gewoon het recht om noortje te kennen
Oke, hoe weet jij dat ik van stevige pron houquote:
Je bent een konijn.quote:Op woensdag 29 april 2009 15:40 schreef nijnja het volgende:
[..]
Oke, hoe weet jij dat ik van stevige pron hou
Je internet of je pc op zich.quote:Op woensdag 29 april 2009 15:41 schreef -SG- het volgende:
Damned gister weer ff na 3 jaar counterstrike 1.6 gespeeld bij een maat van mij. Damned wat een lekker verslavend spel zeg. Alleen ik weet nou al dat mijn internet dat gewoon niet trekt
.
Dan hebben ze een vertekend beeld van je, nou en? Wat maakt het jou uitquote:Op woensdag 29 april 2009 15:39 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ja true, maar alsnog hebben die mensen dan een compleet vertekend beeld van me en da's gewoon kut. Ik snap zelf ook niet waarom ik het zo kut vind eigenlijk, het slaat nergens op als ik erover nadenk.
300.quote:Op woensdag 29 april 2009 15:42 schreef Desunoto het volgende:
[..]
De vraag is.. hoeveel kindjes heeft Nijn al?
Ja weet ik veel, ik kan daar niet tegen, maar zoals ik al zei snap ik mezelf ook niet helemaal.quote:Op woensdag 29 april 2009 15:42 schreef nijnja het volgende:
[..]
Dan hebben ze een vertekend beeld van je, nou en? Wat maakt het jou uit? Ik weet hoe je bent
Dat is toch gewoon voldoende
quote:
Maak dr een pol over.quote:Op woensdag 29 april 2009 15:42 schreef Desunoto het volgende:
[..]
De vraag is.. hoeveel kindjes heeft Nijn al?
Nee. Maar je bent wel in de buurtquote:
NTB enzo poepquote:Op woensdag 29 april 2009 15:43 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ja weet ik veel, ik kan daar niet tegen, maar zoals ik al zei snap ik mezelf ook niet helemaal.
Ja, jij bent mij alles.
Meet the Spartansquote:
Even rekenenquote:
Samson?quote:Op woensdag 29 april 2009 15:49 schreef Heroinjunk het volgende:
Als ik dit liedje luister, moet ik aan een kerel uit mijn oude klas denken die met zijn vingers danst en meisjes versierd.
Ik weet hetquote:
Kusjequote:
NOUHOUquote:
quote:
Dan ben jij de baronquote:
Mijn beste vriendin heeft iets met een baron.quote:Op woensdag 29 april 2009 @ 15:54 schreef Noortje. het volgende:
Ik ben verliefd geweest op een baron. Toen ging mijn beste vriendin er met hem vandoor. Toen was ik boos.
Mijn maat is ook baron als je het zo bekijktquote:Op woensdag 29 april 2009 15:55 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Mijn beste vriendin heeft iets met een baron.
Nou ja.
Als er 3 mensen dood gaan
quote:Op woensdag 29 april 2009 15:55 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Mijn beste vriendin heeft iets met een baron.
Nou ja.
Als er 3 mensen dood gaan
Weet ik niet, wel 100+ onderdanenquote:
Deze gast heeft 8 namenquote:Op woensdag 29 april 2009 @ 15:56 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Mijn maat is ook baron als je het zo bekijkt
Hihi ze zei seksquote:
Je hebt mij nogquote:Op woensdag 29 april 2009 15:54 schreef Noortje. het volgende:
Ik ben verliefd geweest op een baron. Toen ging mijn beste vriendin er met hem vandoor. Toen was ik boos.
quote:Op woensdag 29 april 2009 15:57 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Baron?
Het waren toch alleen Gargamel en een heks?
quote:Op woensdag 29 april 2009 15:58 schreef Desunoto het volgende:
Poll op aanvraag.
Poll: Van hoeveel kleine nijntjes is nijnja vader?Hij is nog maagd Tussen 1 en 300 300 381 Meer dan 381 Godverdomme ik dacht dat ik de enige voor hem was
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Hij heeft er iig 1 van mijquote:Op woensdag 29 april 2009 @ 15:58 schreef Desunoto het volgende:
Poll op aanvraag.
Poll: Van hoeveel kleine nijntjes is nijnja vader?Hij is nog maagd Tussen 1 en 300 300 381 Meer dan 381 Godverdomme ik dacht dat ik de enige voor hem was
Tussenstand:
[afbeelding]
Ook een poll maken? Klik hier
Ooohquote:Op woensdag 29 april 2009 @ 15:58 schreef nijnja het volgende:
[..]Ja, maar de Baron van Bassie en Adriaan heeft ook gargamel ingesproken
Wil je echt nooit niet meer kwijt omdat ik zo van je hou en je b e graf tyfus h d v d en sterf met je kut afkortingenquote:Op woensdag 29 april 2009 15:54 schreef Noortje. het volgende:
[..]
HOAX. Ik ging hem ontcijferen maar het lukt niet.
Dat is waarquote:Op woensdag 29 april 2009 15:59 schreef Noortje. het volgende:
Oto, moet je hier geen apart stemtopic voor maken? Zo gaat het niet eerlijk natuurlijk, niemand leest de SC terug en straks zijn mensen het er weer niet mee eens. Dit is niet democratisch.
Anders had je die gdaanquote:Op woensdag 29 april 2009 15:59 schreef Noortje. het volgende:
Whehehe ik had de eerste optie niet eens gelezen.
quote:Op woensdag 29 april 2009 15:59 schreef Noortje. het volgende:
Oto, moet je hier geen apart stemtopic voor maken? Zo gaat het niet eerlijk natuurlijk, niemand leest de SC terug en straks zijn mensen het er weer niet mee eens. Dit is niet democratisch.
Ik kan wel zo'n 1glaasje halen voor in mn oogquote:
Nee, ik stemde voor 381.quote:
quote:
Whehequote:Op woensdag 29 april 2009 16:00 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Wil je echt nooit niet meer kwijt omdat ik zo van je hou en je b e graf tyfus h d v d en sterf met je kut afkortingen
gedeeltelijk vergeten
Dan wil ik ook dat je een mooie baard scheert!quote:Op woensdag 29 april 2009 16:02 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ik kan wel zo'n 1glaasje halen voor in mn oog
quote:Op woensdag 29 april 2009 16:03 schreef Hyman het volgende:
Poll: Van hoeveel kleine nijntjes is nijnja vader?
Je hebt gestemd op: Hij is nog maagd
Je IP is: 174.34.141.34
Je IP is: 195.35.218.211![]()
Ik speelde vals
En je faalt, niet iedereen is hetzelfde als jijquote:Op woensdag 29 april 2009 16:03 schreef Hyman het volgende:
Je IP is: 174.34.141.34
Je IP is: 195.35.218.211![]()
Ik speelde vals
Dat kan ik als geen ander weet jequote:Op woensdag 29 april 2009 16:04 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Dan wil ik ook dat je een mooie baard scheert!
quote:Op woensdag 29 april 2009 16:04 schreef nijnja het volgende:
[..]
En je faalt, niet iedereen is hetzelfde als jijJe vergeet dat ik een knijn ben
quote:
Je weet toch wie het zegtquote:
Bijna jaquote:Op woensdag 29 april 2009 16:03 schreef RenRen- het volgende:
wjennmkoizvjhejbegthdvdesmjka
Wil je echt never nooit meer kwijt?
ooit ik zal van je hebben een jongetje ben echt gek te heks die van de een sma mij je kut anker.
quote:
quote:Op woensdag 29 april 2009 16:15 schreef Desunoto het volgende:
Dat niemand "Godverdomme ik dacht dat ik de enige voor hem was" gestemd heeft.
quote:
Ik heb (nog) niemand van fok gedaan hoorquote:Op woensdag 29 april 2009 16:15 schreef Desunoto het volgende:
Dat zei ik wel tegen hem op msnquote:Op woensdag 29 april 2009 @ 16:15 schreef Desunoto het volgende:
quote:
Je vergeet mijquote:Op woensdag 29 april 2009 @ 16:15 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ik heb (nog) niemand van fok gedaan hoorOf misschien... Nee
quote:Op woensdag 29 april 2009 16:15 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ik heb (nog) niemand van fok gedaan hoorOf misschien... Nee
quote:Rencheese@Muffinsmaakt-Tragereacties || Bijna alles afzegt (16:12):
# Godverdomme ik dacht dat ik de enige voor hem was
Watquote:
Dat was telefoonsex, dat telt nietquote:
Ik nietquote:Op woensdag 29 april 2009 16:16 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Fok effe door, konijntjes zijn lief
quote:
Je zei sexy dingenquote:Op woensdag 29 april 2009 @ 16:17 schreef nijnja het volgende:
[..]
Dat was telefoonsex, dat telt niet
Hihi ik zei sex
Wat niet is kan nog komenquote:
Auwquote:Op woensdag 29 april 2009 16:18 schreef Onorgineel het volgende:
Holy fuck
M'n geluidskabel schoot los, en dan komt er altijd zo'n storend geluid, dit keer dus op zo'n manier dat er een fucking hoge piep vanaf kwam
Instant headache
Als je faxen aan de lijn krijgt en je het geluid niet omlaag kan doen van je telefoonquote:Op woensdag 29 april 2009 @ 16:18 schreef Onorgineel het volgende:
Holy fuck
M'n geluidskabel schoot los, en dan komt er altijd zo'n storend geluid, dit keer dus op zo'n manier dat er een fucking hoge piep vanaf kwam
Instant headache
quote:Op woensdag 29 april 2009 16:07 schreef Jan Peter Balkenende het volgende:
[..]
Laten we blij zijn met elkaar
Hoi lauquote:
Je doet lichtelijk irritantquote:
Hoe ist met uquote:
Whoppquote:Op woensdag 29 april 2009 16:24 schreef Blaxje het volgende:
Niggas.
Hihi jij zei seksquote:
Lopen fiets auto? Ik denk fietsquote:
Ik ben nog maagd ouwe gek. Het gaat wel aardig.quote:Op woensdag 29 april 2009 16:29 schreef nijnja het volgende:
[..]
Hihi jij zei seks
BLAX, HOE GAAT HET?!
Hallo, meneer van Gensquote:Op woensdag 29 april 2009 16:34 schreef Hyman het volgende:
Shit, kom er net achter dat ik moet werken straks, geen zin in
Godzijdankquote:Op woensdag 29 april 2009 16:34 schreef Noortje. het volgende:
HEU JULLIE HEBBEN MIJ NIET ALLEMAAL GENEUKT!
Ja.quote:Op woensdag 29 april 2009 16:34 schreef Noortje. het volgende:
Jongens, we hebben geluk, ze is alles vergeten!quote:Op woensdag 29 april 2009 16:34 schreef Noortje. het volgende:
Ja gaat welquote:
Noortje zegt: "Ik houd van drank, dan onthoud ik gelukkig niet alles!"quote:Op woensdag 29 april 2009 16:34 schreef Noortje. het volgende:
Ja bakkerquote:
Zie PI.quote:Op woensdag 29 april 2009 16:36 schreef nijnja het volgende:
[..]
Noortje zegt: "Ik houd van drank, dan onthoud ik gelukkig niet alles!"
Werksequote:
quote:
Anders ik welquote:Op woensdag 29 april 2009 16:37 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Wil je dat ik je neuk dan? Sletjeuh!
Hehequote:Op woensdag 29 april 2009 16:38 schreef MASD het volgende:
[..]
Hehe, ik vroeg mij al af wanneer ik weer iemand kon laten bannen.
Maak je nu een slechte grap, ofquote:Op woensdag 29 april 2009 16:38 schreef MASD het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 29 april 2009 16:38 schreef MASD het volgende:
[..]
Nadat je d'r ongezien hebt gedaan uiteraardquote:Op woensdag 29 april 2009 16:38 schreef MASD het volgende:
[..]
Nouja jij bent wel een van de weinigen die nog op mijn lijstje staat van 'MOET NOG GEMEET WORDEN'quote:Op woensdag 29 april 2009 16:42 schreef MASD het volgende:
[..]
Je kent mij nijn, Encyclopedia slechtegrapjesia.
quote:Op woensdag 29 april 2009 16:43 schreef nijnja het volgende:
[..]
Nouja jij bent wel een van de weinigen die nog op mijn lijstje staat van 'MOET NOG GEMEET WORDEN'
het duurt nog een kwartierquote:Op woensdag 29 april 2009 16:43 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Ga je 'm koppen? NEE HEIMEN, EMOMUZIEK HOEFT HIER NIET TOE TE LEIDEN![]()
!!!!!!
quote:
Jij staat er ook op, maar jij komt over iets minder dan een maand meetenquote:
Geen pepperspray hoeven gebruiken? WANT DAT DRAAG JIJ OP ZAK DO EN DAT IS ILLEGAAL. POLITIE, OPGELET DEZE MAN IS STOUTquote:
Als jij op 5 mei naar Zwolle gaat kan het ook.quote:Op woensdag 29 april 2009 16:51 schreef nijnja het volgende:
[..]
Jij staat er ook op, maar jij komt over iets minder dan een maand meeten
Ik heb het niet op zak?quote:Op woensdag 29 april 2009 16:52 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Geen pepperspray hoeven gebruiken? WANT DAT DRAAG JIJ OP ZAK DO EN DAT IS ILLEGAAL. POLITIE, OPGELET DEZE MAN IS STOUT
quote:Léon zegt (16:51):
ja jij altijd met je bier =p
Kanoman zegt (16:51):
Kanoman zegt (16:51):
jij altijd met je fris
Léon zegt (16:51):
ti
Ik kan niet weg op mij nverjaardagquote:Op woensdag 29 april 2009 16:52 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Als jij op 5 mei naar Zwolle gaat kan het ook.
Wat een vlegel ^^quote:Op woensdag 29 april 2009 16:52 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Geen pepperspray hoeven gebruiken? WANT DAT DRAAG JIJ OP ZAK DO EN DAT IS ILLEGAAL. POLITIE, OPGELET DEZE MAN IS STOUT
Ja het is niet altijd leuk om op 5 mei jarig te zijn...quote:
Ze hangen wel de vlag voor je uitquote:Op woensdag 29 april 2009 16:54 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ja het is niet altijd leuk om op 5 mei jarig te zijn...
Ik weet niet of dat voor mij isquote:
quote:Op woensdag 29 april 2009 16:55 schreef Heroinjunk het volgende:
[Lis]HALLO WORD IK GENEGEERD OFZO! [/Lis]
Wtf is lis bij jou?quote:Op woensdag 29 april 2009 16:55 schreef Heroinjunk het volgende:
[Lis]HALLO WORD IK GENEGEERD OFZO! [/Lis]
Nee sukkel. Was even Lis mode.quote:Op woensdag 29 april 2009 16:56 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Wtf is lis bij jou?Ik word kenkergek hier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |