Als ik iets over Twilight zeg, begint ie alweer emo te doen.quote:
Dat blijkt jaquote:Op woensdag 29 april 2009 15:19 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hier woon ik onder
quote:
Dat moet je zelf beslissen.quote:Op woensdag 29 april 2009 15:20 schreef mstr het volgende:
[..]
Dat kan ook altijd nog.
Ze vroeg of ik vanavond mee ging Utrecht in
Okeequote:Op woensdag 29 april 2009 15:20 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Als ik iets over Twilight zeg, begint ie alweer emo te doen.
"Ik ken ook iemand die dat leuk vind" ofzo.
Ik vind het zo wel bestquote:Op woensdag 29 april 2009 15:21 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]Mark en ik zijn seksverslaafd, we kunnen niet langer dan 3 dagen zonder elkaar.
[..]
Dat moet je zelf beslissen.Maar het is beter dat je over haar heen komt en kijkt naar de rest van de leuke meisjes in Nederland.
Vet vetquote:
Ja, I know.quote:Op woensdag 29 april 2009 15:21 schreef mstr het volgende:
[..]
Okee
Hij is beetje gek op een meisje, that's all
't Begint beetje vervelend te worden wel ja.quote:Op woensdag 29 april 2009 15:20 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Als ik iets over Twilight zeg, begint ie alweer emo te doen.
"Ik ken ook iemand die dat leuk vind" ofzo.
En als dat niet wederzijds is, kan dat behoorlijk kut voelenquote:Op woensdag 29 april 2009 15:21 schreef mstr het volgende:
[..]
Okee
Hij is beetje gek op een meisje, that's all
Je doet je username wel eer aan he?!quote:Op woensdag 29 april 2009 15:14 schreef Onorgineel het volgende:
FIPOS ZIJN VOOR FLIKKERRS
Ja da's naar.quote:Op woensdag 29 april 2009 15:21 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]Mark en ik zijn seksverslaafd, we kunnen niet langer dan 3 dagen zonder elkaar.
Kloptquote:Op woensdag 29 april 2009 15:22 schreef nijnja het volgende:
[..]
Je doet je username wel eer aan he?!
Dat heb ik hem ook al paar keer verteldquote:Op woensdag 29 april 2009 15:22 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja, I know.
Maar dan moet je er niet omheen draaien, maar dat gewoon tegen haar zeggen. Dan krijg je een antwoord te horen of zij jou ook leuk vindt of niet en dan mag je emo doen en erover heen komen. Maar niet als je het niet zeker weet.
1. Hij weet niet of dat niet wederzijds isquote:Op woensdag 29 april 2009 15:22 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
En als dat niet wederzijds is, kan dat behoorlijk kut voelen
En hij laat dat ons weten.
Ja.quote:Op woensdag 29 april 2009 15:22 schreef Noortje. het volgende:
[..]
't Begint beetje vervelend te worden wel ja.
Heb je mij uberhaubt ooit over sex gehoord?quote:Op woensdag 29 april 2009 15:17 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Hij was in het algemeen bedoeld.
Aangezien de halve SC emo doet dat ze geen seks hebben.
Klopt, maar dan moet je het zelf wel (willen) verwerkenquote:Op woensdag 29 april 2009 15:22 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
En als dat niet wederzijds is, kan dat behoorlijk kut voelen
En hij laat dat ons weten.
Je kan hooguit op je bek gaan, maaaarquote:Op woensdag 29 april 2009 15:23 schreef Noortje. het volgende:
[..]
1. Hij weet niet of dat niet wederzijds is
2. Hij doet er niets aan.
Dan mag hij niet zeiken.
Waarom kan kees geen autorijdenquote:Op woensdag 29 april 2009 15:19 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hier woon ik onder
quote:Op woensdag 29 april 2009 15:23 schreef Noortje. het volgende:
[..]
1. Hij weet niet of dat niet wederzijds is
2. Hij doet er niets aan.
Dan mag hij niet zeiken.
Ja, daarom verheug ik me op vannacht.quote:
I know, maar het is ANNOYING.quote:Op woensdag 29 april 2009 15:23 schreef mstr het volgende:
[..]
Dat heb ik hem ook al paar keer verteld
Val jij onder de noemer "halve SC" dan?quote:Op woensdag 29 april 2009 15:23 schreef nijnja het volgende:
[..]
Heb je mij uberhaubt ooit over sex gehoord?
Hihi ik zei sex
14.gifquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |