Wowquote:
En wat een vies plaat je in de OPquote:Op woensdag 29 april 2009 14:08 schreef LudoSanders het volgende:
Wat een kut TT.
OH NOES.quote:Op woensdag 29 april 2009 14:12 schreef jitzzzze het volgende:
Ik mag vanaf vrijdag geen v-power meer tanken
quote:Op woensdag 29 april 2009 14:15 schreef Gupje het volgende:
Waarom! Waarom! Moet ik op dit moment nu echt ziek gaan voelen
Is het nou echt zooooveeel beter?quote:Op woensdag 29 april 2009 14:17 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Maar mijn auto rijdt alleen maar op v-power
Het eerste slachtoffer van de varkensgriep in NL.quote:Op woensdag 29 april 2009 14:15 schreef Gupje het volgende:
Gewoon voldoende eten en drinken, misschien wat sinaasappelsap.quote:Op woensdag 29 april 2009 14:15 schreef Gupje het volgende:
Pessimist, waarschijnlijk heeft hij gewoon een koudje opgelopen tijdens het blussen van een brand.quote:Op woensdag 29 april 2009 14:21 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Het eerste slachtoffer van de varkensgriep in NL.
Nog zo eenquote:Op woensdag 29 april 2009 14:24 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Pessimist, waarschijnlijk heeft hij gewoon een koudje opgelopen tijdens het blussen van een brand.
Hoop het toch nietquote:Op woensdag 29 april 2009 14:21 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Het eerste slachtoffer van de varkensgriep in NL.
Juicyhil ofzoquote:Op woensdag 29 april 2009 14:26 schreef NoelGallagher het volgende:
Zou wel tof zijn, iemand van de sc met de varkensgriep.
Ik merkte vooral minder lawaai en een regelmatigere toerental, zuinigheid let ik niet opquote:Op woensdag 29 april 2009 14:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Is het nou echt zooooveeel beter?
Wees je wel snel? De vorige keer dat je drinken langs kwam brengen in de directiekamer was het ook al koud.quote:Op woensdag 29 april 2009 14:29 schreef Gupje het volgende:
Muntthee - Check
Kippensoep - Check
Sinaasappelsap - Check
Dat moet toch wel goed zijn
Ja, dat geloof ik echt.quote:
Jazekerquote:Op woensdag 29 april 2009 14:29 schreef Gupje het volgende:
Muntthee - Check
Kippensoep - Check
Sinaasappelsap - Check
Dat moet toch wel goedzijn
Mijn auto maakt geen lawaai ...quote:Op woensdag 29 april 2009 14:30 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik merkte vooral minder lawaai en een regelmatigere toerental, zuinigheid let ik niet op
Confrater, hoe is het?quote:Op woensdag 29 april 2009 14:32 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Wees je wel snel? De vorige keer dat je drinken langs kwam brengen in de directiekamer was het ook al koud.
Het is geen cavia hoor.quote:Op woensdag 29 april 2009 14:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gewoon voldoende eten en drinken, misschien wat sinaasappelsap.
Dan kan je er weer tegenaan
Wie drinkt er nou vrijwillig muntthee?quote:
Ja wilde het wel eens proberenquote:Op woensdag 29 april 2009 14:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wie drinkt er nou vrijwillig muntthee?
Das net opgeloste tandpasta.
- Aai over het bolletjequote:
Bij een lawaaiige dieselmotor zijn die 2 wel fijn, maar bij een kleinere benzinemotor is het verschil te verwaarlozen.quote:Op woensdag 29 april 2009 14:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mijn auto maakt geen lawaai ...
Als dat de enige twee voordelen zijn...
Beter boullion.quote:Op woensdag 29 april 2009 14:29 schreef Gupje het volgende:
Muntthee - Check
Kippensoep - Check
Sinaasappelsap - Check
Dat moet toch wel goed zijn
Ooit een keer in een engels restaurant (geen pub) kip besteld, ik had zonder muntpasta besteld maar die andere twee slomo's dus niet...quote:
Vitamine pillen zijn voor josties die niets lustenquote:Op woensdag 29 april 2009 14:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
- Aai over het bolletje
- Huisje
- Vitamine C pilletje
Bwoah, dan houd ik het maar bij euroquote:Op woensdag 29 april 2009 14:35 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Bij een lawaaiige dieselmotor zijn die 2 wel fijn, maar bij een kleinere benzinemotor is het verschil te verwaarlozen.
Ik klets die thee nu uit het raam GADVERDAMME ZEGquote:Op woensdag 29 april 2009 14:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ooit een keer in een engels restaurant (geen pub) kip besteld, ik had zonder muntpasta besteld maar die andere twee slomo's dus niet...
Was uiteindelijk niet te eten![]()
Tenzij je een hele oude, lawaaiige en gevoelige benzinemotor hebt. Maar anders zou ik lekker euro95 tanken.quote:Op woensdag 29 april 2009 14:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Bwoah, dan houd ik het maar bij euro
Mijn cavia's zijn josti's die niets lustenquote:Op woensdag 29 april 2009 14:36 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Vitamine pillen zijn voor josties die niets lusten
quote:Op woensdag 29 april 2009 14:38 schreef Gupje het volgende:
[..]
Ik klets die thee nu uit het raam GADVERDAMME ZEG
Ik ken dan ook wel betere dingen dan chocladequote:Op woensdag 29 april 2009 14:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mijn cavia's zijn josti's die niets lusten![]()
Ze lusten niet eens chocolade...
quote:Op woensdag 29 april 2009 14:39 schreef Gupje het volgende:
Je moet zo'n bruistablet in je mond leggen en slok water er bij en niet door slikken
Zoals?quote:Op woensdag 29 april 2009 14:39 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Ik ken dan ook wel betere dingen dan choclade![]()
Bosvruchten thee, alleen kreeg ik daar gigantische aanslag van op mn tanden.quote:
quote:Op woensdag 29 april 2009 14:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Bosvruchten thee, alleen kreeg ik daar gigantische haargroei van op mn tanden.
En dat moest ik bij de tandarts laten verwijderen, comfortabel is anders
Na eenmalig drinken?quote:Op woensdag 29 april 2009 14:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Bosvruchten thee, alleen kreeg ik daar gigantische aanslag van op mn tanden.
En dat moest ik bij de tandarts laten verwijderen, comfortabel is anders
Het is hier soms een beetje saaiquote:Op woensdag 29 april 2009 14:35 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
En is dat goed of niet? Waarom ben je hier niet zo vaak meer?
oordoppen in en neus dichthouden.quote:
quote:Op woensdag 29 april 2009 14:46 schreef jagga het volgende:
[..]
oordoppen in en neus dichthouden.
Misschien kun je dan genoeg druk opbouwen om als menselijke brandblusser te fungeren!
Nou eh... dat is best wel duur.quote:
Stel je niet zo aan, tondeuse erover en je ziet er niets meer van.quote:
quote:Op woensdag 29 april 2009 14:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Stel je niet zo aan, tondeuse erover en je ziet er niets meer van.
Nee, na heel veel drinkenquote:
Care, voor kwaliteit mag betaald worden.quote:Op woensdag 29 april 2009 14:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou eh... dat is best wel duur.
Ja, maar om als caviavoer te dienen...quote:Op woensdag 29 april 2009 14:50 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Care, voor kwaliteit mag betaald worden.
Nee, van euroshopperchocolade worden ze beterquote:Op woensdag 29 april 2009 14:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar om als caviavoer te dienen...
HAP HAP HAPquote:Op woensdag 29 april 2009 14:52 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Nee, van euroshopperchocolade worden ze beter
Alleen thee van a-merken zijn lekker.quote:
quote:Op woensdag 29 april 2009 14:59 schreef jitzzzze het volgende:
4EBE, kijk hier eens: mensen die heletijd moeten meezingen
Het gaat nu over tips om mee te zingen in de autoquote:Op woensdag 29 april 2009 15:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
![]()
Vreselijk, van engels naar nederlandstalig
Ik heb er nu ook eentje die zelfs met trance liedjes meezingt.
quote:Op woensdag 29 april 2009 15:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
![]()
Vreselijk, van engels naar nederlandstalig
Ik heb er nu ook eentje die zelfs met trance liedjes meezingt.
Omdat het anders groener wordt dan het gras van de burenquote:Op woensdag 29 april 2009 15:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Waarom maaien ze hierachter het gras wekelijks...![]()
Houd op... het is irritant.
Nou, dat is al aardig in de richting. Weet je hoe lang een maand duurt als je niet kan Fok!kenquote:Op woensdag 29 april 2009 15:11 schreef Cybey het volgende:
[..]
Jij zei perm-ban! Het is voor een maand!
geen ervaring mee sorryquote:Op woensdag 29 april 2009 15:11 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nou, dat is al aardig in de richting. Weet je hoe lang een maand duurt als je niet kan Fok!ken
Pickwick is een A-merkquote:Op woensdag 29 april 2009 14:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Alleen thee van a-merken zijn lekker.
kom bij jou etenquote:Op woensdag 29 april 2009 15:15 schreef dagdag het volgende:
wat eten wij vandaag
-kipfilet
-gebakken aardappels
-rode kool
quote:
Damn. Ze delen tegenwoordig bij de voedselbank zelfs menukaarten uit.quote:Op woensdag 29 april 2009 15:15 schreef dagdag het volgende:
wat eten wij vandaag
-kipfilet
-gebakken aardappels
-rode kool
goede marketingquote:Op woensdag 29 april 2009 15:18 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Damn. Ze delen tegenwoordig bij de voedselbank zelfs menukaarten uit.
quote:Op woensdag 29 april 2009 15:18 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Damn. Ze delen tegenwoordig bij de voedselbank zelfs menukaarten uit.
Kloptquote:
Rode kool is alleen lekker met gekookte aardappelen en jus.quote:Op woensdag 29 april 2009 15:15 schreef dagdag het volgende:
wat eten wij vandaag
-kipfilet
-gebakken aardappels
-rode kool
Zoals het moetquote:Op woensdag 29 april 2009 15:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Rode kool is alleen lekker met gekookte aardappelen en jus.
Don Diabloquote:Op woensdag 29 april 2009 15:29 schreef swarmahoer het volgende:
zo, goedenmiddagnijmegen wordt vet vanavond, don diablo skitzofrenix enzo
gers, post het lijstje nog ff
ag zal vast wel te eten zijnquote:Op woensdag 29 april 2009 15:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Rode kool is alleen lekker met gekookte aardappelen en jus.
Hardwellquote:Op woensdag 29 april 2009 15:31 schreef swarmahoer het volgende:
House Date Q-night Special
woensdag 29 april
Op woensdag (voorafgaand aan Koninginnedag) begint het al om 14 uur. Een line-up met onder anderen Don Diablo, Benny Rodrigues, Hardwell en Skitzofrenix laat je dan uit je dak gaan. Het feest gaat door tot 24 uur en daarna is er nog een afterparty tot 05.00 uur in Café van Buren.
14-17 uur: Relaxed terrassen met middag-DJ
17-18 uur: Warming-up: "The Best Residents"
18-24 uur: Het Dak Eraf: "De Beste DJs Van Nederland"
* Don Diablo
* Benny Rodrigues
* Hardwell
* Skitzofrenix
* Franky Rizardo
* Daniel Beasley
* Barry Barrylas
* Michael Mendoza
* Motherfunker
* Joey Suki
* Satori
* El Mundo
* Timothy Fall
* Thijs Leenders
* MC Brown Sugar
* MC D’jo
Zelden zo'n natuurgetrouw geluid van de zee gelezen.quote:Op woensdag 29 april 2009 15:55 schreef Gupje het volgende:
[..]
fssfsffssssssssssfssssssssssssssssssssssssseyueyeu
Of hoe de zee ok doet
quote:Op woensdag 29 april 2009 15:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zelden zo'n natuurgetrouw geluid van de zee gelezen.
Idd.quote:
ze heeft wel dikke tietenquote:Op woensdag 29 april 2009 16:01 schreef Florian_ het volgende:
Zouden jullie haar doen?
[ afbeelding ]
quote:
papieren zakquote:Op woensdag 29 april 2009 16:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
![]()
Jij hield toch niet zo van alternatief?
Papieren zak-fetish...quote:Op woensdag 29 april 2009 16:08 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Je houd van papieren zakken? Die vangen het ook meteen op, daar heb je over nagedacht!
weer een kwaliteitsuser gebandquote:
http://images.google.nl/images?q=remlof&oe=utf-8&rls=org.mozilla:nl:official&client=firefox-a&um=1&ie=UTF-8&sa=N&hl=nl&tab=wiquote:
De bezem is er weer eens door de SC gegaan?quote:
Ze gaan alledrie maar door met het gedrag waar ze al eens voor geband zijn, dan is de maat op een gegeven moment gewoon vol.quote:Op woensdag 29 april 2009 16:15 schreef BobbyB het volgende:
[..]
De bezem is er weer eens door de SC gegaan?![]()
quote:Op woensdag 29 april 2009 16:13 schreef sezten het volgende:
[..]
http://images.google.nl/images?q=remlof&oe=utf-8&rls=org.mozilla:nl:official&client=firefox-a&um=1&ie=UTF-8&sa=N&hl=nl&tab=wi
En dan al die teksten onder die plaatjes
Vond dat KoP het al lang vol hield.quote:Op woensdag 29 april 2009 16:16 schreef remlof het volgende:
[..]
Ze gaan alledrie maar door met het gedrag waar ze al eens voor geband zijn, dan is de maat op een gegeven moment gewoon vol.
Deze dan:quote:Op woensdag 29 april 2009 16:13 schreef sezten het volgende:
[..]
http://images.google.nl/images?q=remlof&oe=utf-8&rls=org.mozilla:nl:official&client=firefox-a&um=1&ie=UTF-8&sa=N&hl=nl&tab=wi
En dan al die teksten onder die plaatjes
quote:Op woensdag 29 april 2009 16:26 schreef kurk_droog het volgende:
Ik de lul vrijdagMoet gewoon op stage aanwezig zijn
Meld je gewoon ziekquote:Op woensdag 29 april 2009 16:29 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
NiceIk ga me morgen dus niet inhouden. Vrije dag is een bierdag
Daar heb ik nog een IQM gemaakt.quote:Op woensdag 29 april 2009 16:27 schreef BobbyB het volgende:
Dat hele topic is wel leuk: FOK!ers bij Lingo!
quote:Op woensdag 29 april 2009 16:27 schreef BobbyB het volgende:
Ik zie het jaquote:Op woensdag 29 april 2009 16:33 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Daar heb ik nog een IQM gemaakt.
NG, KingOfPop en nog iemandquote:Op woensdag 29 april 2009 16:42 schreef kurk_droog het volgende:
Wat heb ik gemist? Remlof die met maanden zat te strooien?
okequote:Op woensdag 29 april 2009 16:48 schreef sezten het volgende:
KOP lijkt me wel duidelijk met z´n gekanker![]()
NG en Emimich geen idee.
Ricko is trouwens ook een week weg
mocht je het moeilijk vinden om eea bij elkaar te zoeken hier een samenvatting:quote:
quote:Op woensdag 29 april 2009 16:16 schreef remlof het volgende:
[..]
Ze gaan alledrie maar door met het gedrag waar ze al eens voor geband zijn, dan is de maat op een gegeven moment gewoon vol.
quote:Op woensdag 29 april 2009 15:05 schreef remlof het volgende:
NoelGallagher heeft het ook weer voor zichzelf verziekt. Mail maar over een maand, je mag het ook vergeten
quote:Op woensdag 29 april 2009 16:08 schreef remlof het volgende:
Emimich, ook zieken, bashen en trollen, houdt maar niet op. Ook een maand weg.
quote:Op woensdag 29 april 2009 16:09 schreef remlof het volgende:
KingOfPop, niets geleerd van z'n maandban, blijft vrolijk doorkankeren. Daarom nemen we nu drie maanden afscheid van hem.
de rest hier gedraagt zich toch, zie geen reden waarom er meer bans zouden vallenquote:
Ananas, Jos, zotheid en lakitu.quote:Op woensdag 29 april 2009 16:51 schreef Florian_ het volgende:
Wel een beetje oud, maar kan wel weer worden afgestoft.
[ afbeelding ]
Sackboy, Jordeeeeh andere is juichhill toch?quote:Op woensdag 29 april 2009 16:59 schreef sezten het volgende:
[..]
Ananas, Jos, zotheid en lakitu.
De andere ken ik niet
sackboy jordehh en nog eenquote:Op woensdag 29 april 2009 16:59 schreef sezten het volgende:
[..]
Ananas, Jos, zotheid en lakitu.
De andere ken ik niet
Omg.quote:Op woensdag 29 april 2009 17:04 schreef Florian_ het volgende:
Wat vinden jullie van mijn nieuwe kapsel?![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
daar hoort een tattoo bijquote:Op woensdag 29 april 2009 17:04 schreef Florian_ het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gersquote:
Diergaarde Blijdorp belde, ze willen de pauw terug.quote:Op woensdag 29 april 2009 17:04 schreef Florian_ het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En je reed netjes?quote:Op woensdag 29 april 2009 17:13 schreef Broekpaling het volgende:
Vuige snelheidscontroleurs denken mij te controleuren.
Ik las Biogarde Blijdorp. Wtf.quote:Op woensdag 29 april 2009 17:15 schreef reetveter het volgende:
[..]
Diergaarde Blijdorp belde, ze willen de pauw terug.
Note +1quote:
80 zoals aangegeven.quote:
Dan rij je normaal zeker nooit de maximum toegestane snelheid?quote:Op woensdag 29 april 2009 17:17 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
80 zoals aangegeven.Maar andere courours gaven seinen met das große licht.
is dat een dudequote:Op woensdag 29 april 2009 17:04 schreef Florian_ het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja.quote:
is da een kerelquote:
Heul wel.quote:Op woensdag 29 april 2009 17:18 schreef sezten het volgende:
[..]
Dan rij je normaal zeker nooit de maximum toegestane snelheid?
En iedereen natuurlijk weer "gotverdomme, laat ze toch eens gewoon boeveh vangenquote:Op woensdag 29 april 2009 17:22 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ja.
Valt ook niet op, een motormuis verstopt in de bosjes en verderop een politiebus met een dude die met zwaailichten mensen zonder gordel en snelheidsovertreding wegbegeleid.
quote:Op woensdag 29 april 2009 17:22 schreef reetveter het volgende:
Ik moest vandaag werken met een irakees die amper Nederlands kon, maar toch dacht dat die alles beter wistIk zou trouwens een topic kunnen openen over alle mongolen waar ik vandaag mee heb gewerkt
!
Je werkt in een detentie centrum?quote:Op woensdag 29 april 2009 17:22 schreef reetveter het volgende:
Ik moest vandaag werken met een irakees die amper Nederlands kon, maar toch dacht dat die alles beter wistIk zou trouwens een topic kunnen openen over alle mongolen waar ik vandaag mee heb gewerkt
!
Joah.quote:Op woensdag 29 april 2009 17:23 schreef Florian_ het volgende:
[..]
En iedereen natuurlijk weer "gotverdomme, laat ze toch eens gewoon boeveh vangen"
Netjes, netjes. Ik ga denk ik altijd zo´n 30 km/uur er boven zittenquote:Op woensdag 29 april 2009 17:22 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Heul wel.
Altijd iets boven aangegeven snelheid.
Nop, die irriteert zich mateloos aan mij hierquote:Op woensdag 29 april 2009 17:24 schreef Broekpaling het volgende:
NG en Emimich weg.Ik voorspel een slome SC. Paaskonijn ook al aan de ban?
Soort van jaquote:Op woensdag 29 april 2009 17:25 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Je werkt in een detentie centrum?
Goeie TS ook.quote:Op woensdag 29 april 2009 16:27 schreef BobbyB het volgende:
waarom heb je taakstrafquote:Op woensdag 29 april 2009 17:30 schreef reetveter het volgende:
[..]
Soort van jaMet taakstraf moet ik met zon non-profit organisatie mee werken. Dat zijn allemaal (ex)criminelen, of buitenlanders die geen nederlands kunnen. Ik hoef geen fuck uit te voeren en de helft zit gewoon te blowen
Volgens mij heeft hij het gekanker nou net opgeruimd.quote:Op woensdag 29 april 2009 17:29 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Noem je dat opruimen? Dat noem ik gewoon kankeren
Taakstraf?quote:Op woensdag 29 april 2009 17:30 schreef reetveter het volgende:
[..]
Soort van jaMet taakstraf moet ik met zon non-profit organisatie mee werken. Dat zijn allemaal (ex)criminelen, of buitenlanders die geen nederlands kunnen. Ik hoef geen fuck uit te voeren en de helft zit gewoon te blowen
Ja maar je mag hier niet de boel verzieken, logisch. Maar Remlof verziekt nu wel de boel voor ons omdat hier de gezelligheid weg is, moet hij dan ook een ban krijgen?quote:Op woensdag 29 april 2009 17:31 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Volgens mij heeft hij het gekanker nou net opgeruimd.
KOP was de gezelligheid weg aan het halen.quote:Op woensdag 29 april 2009 17:33 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Ja maar je mag hier niet de boel verzieken, logisch. Maar Remlof verziekt nu wel de boel voor ons omdat hier de gezelligheid weg is, moet hij dan ook een ban krijgen?
Ja wtf, dus je moet dan in je 1tje gaan SCe ofzo om gezelligheid te krijgenquote:Op woensdag 29 april 2009 17:34 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
KOP was de gezelligheid weg aan het halen.
Het is aan jezelf om het hier leuk te maken droeftoeter.
Doe ik ook wel es.quote:Op woensdag 29 april 2009 17:35 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Ja wtf, dus je moet dan in je 1tje gaan SCe ofzo om gezelligheid te krijgen?
Je hebt iemand dus omgelegd?quote:Op woensdag 29 april 2009 17:35 schreef reetveter het volgende:
[..]
Nou oké, niet zozeer wildplassen. Maar dat wou ik gweoon even zeggen
Het is dat sommig verzieken gezelligheid vinden, vandaar dat je het gezellig vond?quote:Op woensdag 29 april 2009 17:33 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Ja maar je mag hier niet de boel verzieken, logisch. Maar Remlof verziekt nu wel de boel voor ons omdat hier de gezelligheid weg is, moet hij dan ook een ban krijgen?
ik hoop dat ik hier voor geen ban krijg want moderatos en FA's kunnen slecht tegen discussies
Nee, niet zo zeiken moet je.quote:Op woensdag 29 april 2009 17:35 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
quote:nou het was iets met een buurmeisje maar meer wil er niet over zeggen
jij weet nog wat de vrouw hoort te doenquote:Op woensdag 29 april 2009 17:39 schreef Krentenbol. het volgende:
Ik ga de was doen en koken.
Broekpaling handelt het verder wel af.PM meteen even je last.am.
Belachelijk inderdaad!quote:Op woensdag 29 april 2009 17:35 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Godverdomme, zeggen.quote:Op woensdag 29 april 2009 17:40 schreef reetveter het volgende:
Niet omgelegd, mischien bewerkt maar het was terecht want ze zaten aan mijn vriendin
. Dan word ik heulemaal lijp
Ja dus we moeten allemaal een SC voor ons zelf hebben, dan hebben de mods wel veel topics om centraal te zettenquote:Op woensdag 29 april 2009 17:41 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Belachelijk inderdaad!
Hoe kunnen ze nu mensen bannen uit de SC! Dalijk blijft er niemand over! Wat maakt het nu uit dat ze zich ergens anders op het forum misdragen, als de SC maar gezellig is toch?
Neequote:Op woensdag 29 april 2009 17:41 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Godverdomme, zeggen.
Een paar nieuwe Nederlanders deden wat met je vriendin?
maar niet alle allochtonen zijn slechtquote:Op woensdag 29 april 2009 17:41 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Godverdomme, zeggen.
Een paar nieuwe Nederlanders allochtonen deden wat met je vriendin?
Als je dat zegt zijn ze gelijk weg ja.quote:
Jij weet niet waarom deze SC centroal staat.quote:Op woensdag 29 april 2009 17:42 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Ja dus we moeten allemaal een SC voor ons zelf hebben, dan hebben de mods wel veel topics om centraal te zetten
quote:Op woensdag 29 april 2009 17:43 schreef reetveter het volgende:
[..]
Nee. Het waren dronken boeren
Ik ben hier de nieuwe Nederlander
Die hangen we apart op!quote:Op woensdag 29 april 2009 17:43 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
maar niet alle allochtonen zijn slecht
Hmm nee waarschijnlijk omdat het hier geniaal is. En het anders hier helemaal te druk wordquote:Op woensdag 29 april 2009 17:43 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Jij weet niet waarom deze SC centroal staat.
Je zit er precies 180,5 graden naast.quote:Op woensdag 29 april 2009 17:44 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Hmm nee waarschijnlijk omdat het hier geniaal is. En het anders hier helemaal te druk word
Hmm lastig, vertel? Zodat mods het snel kunnen vinden omdat het zo cool hier is?quote:Op woensdag 29 april 2009 17:46 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Je zit er precies 180,5 graden naast.
Ik ben binnenkort toch weer wegquote:Op woensdag 29 april 2009 17:44 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Hmm nee waarschijnlijk omdat het hier geniaal is. En het anders hier helemaal te druk word
quote:Op woensdag 29 april 2009 17:48 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ik ben binnenkort toch weer wegAls ik drank op heb ouwehoer ik teveel
Is jouw schijt óók bruin? whehehquote:
dat is ook min of meer mn bijnaam dus ik vind het bestquote:Op woensdag 29 april 2009 17:51 schreef sezten het volgende:
Ja fluutvond bloodysunday zo lang, BS is weer zo 2 kanten, Bloody is raar, sunday is het niet.
Blijft over fluut![]()
Mooiquote:Op woensdag 29 april 2009 17:52 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
dat is ook min of meer mn bijnaam dus ik vind het best
Ik speelde eens saxofoon, ja BS speelde sax. En toen zei SA je lijkt op een Fuut(zo'n vogel weetjewel) en toen was het Luc de Fuut, maar dat klinkt zo lang dus hadden ze er maar Fluut van gemaaktquote:
quote:Op woensdag 29 april 2009 17:55 schreef reetveter het volgende:
LAPO
Ik stel voor om van het volgende topic een ode aan jippii.nl te maken.
Mij noemen ze ook wel 'Ik was het niet!'quote:Op woensdag 29 april 2009 17:55 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Ik speelde eens saxofoon, ja BS speelde sax. En toen zei SA je lijkt op een Fuut(zo'n vogel weetjewel) en toen was het Luc de Fuut, maar dat klinkt zo lang dus hadden ze er maar Fluut van gemaakt
voor jouw welquote:
Ga je ze vanavond allemaal kijken?quote:Op woensdag 29 april 2009 18:37 schreef Breathtaking het volgende:
Ik heb vandaag 13 dvd's gekochten ik ga lekker uit vanavond!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |