Wowquote:
En wat een vies plaat je in de OPquote:Op woensdag 29 april 2009 14:08 schreef LudoSanders het volgende:
Wat een kut TT.
OH NOES.quote:Op woensdag 29 april 2009 14:12 schreef jitzzzze het volgende:
Ik mag vanaf vrijdag geen v-power meer tanken
quote:Op woensdag 29 april 2009 14:15 schreef Gupje het volgende:
Waarom! Waarom! Moet ik op dit moment nu echt ziek gaan voelen
Is het nou echt zooooveeel beter?quote:Op woensdag 29 april 2009 14:17 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Maar mijn auto rijdt alleen maar op v-power
Het eerste slachtoffer van de varkensgriep in NL.quote:Op woensdag 29 april 2009 14:15 schreef Gupje het volgende:
Gewoon voldoende eten en drinken, misschien wat sinaasappelsap.quote:Op woensdag 29 april 2009 14:15 schreef Gupje het volgende:
Pessimist, waarschijnlijk heeft hij gewoon een koudje opgelopen tijdens het blussen van een brand.quote:Op woensdag 29 april 2009 14:21 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Het eerste slachtoffer van de varkensgriep in NL.
Nog zo eenquote:Op woensdag 29 april 2009 14:24 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Pessimist, waarschijnlijk heeft hij gewoon een koudje opgelopen tijdens het blussen van een brand.
Hoop het toch nietquote:Op woensdag 29 april 2009 14:21 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Het eerste slachtoffer van de varkensgriep in NL.
Juicyhil ofzoquote:Op woensdag 29 april 2009 14:26 schreef NoelGallagher het volgende:
Zou wel tof zijn, iemand van de sc met de varkensgriep.
Ik merkte vooral minder lawaai en een regelmatigere toerental, zuinigheid let ik niet opquote:Op woensdag 29 april 2009 14:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Is het nou echt zooooveeel beter?
Wees je wel snel? De vorige keer dat je drinken langs kwam brengen in de directiekamer was het ook al koud.quote:Op woensdag 29 april 2009 14:29 schreef Gupje het volgende:
Muntthee - Check
Kippensoep - Check
Sinaasappelsap - Check
Dat moet toch wel goed zijn
Ja, dat geloof ik echt.quote:
Jazekerquote:Op woensdag 29 april 2009 14:29 schreef Gupje het volgende:
Muntthee - Check
Kippensoep - Check
Sinaasappelsap - Check
Dat moet toch wel goedzijn
Mijn auto maakt geen lawaai ...quote:Op woensdag 29 april 2009 14:30 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik merkte vooral minder lawaai en een regelmatigere toerental, zuinigheid let ik niet op
Confrater, hoe is het?quote:Op woensdag 29 april 2009 14:32 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Wees je wel snel? De vorige keer dat je drinken langs kwam brengen in de directiekamer was het ook al koud.
Het is geen cavia hoor.quote:Op woensdag 29 april 2009 14:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gewoon voldoende eten en drinken, misschien wat sinaasappelsap.
Dan kan je er weer tegenaan
Wie drinkt er nou vrijwillig muntthee?quote:
Ja wilde het wel eens proberenquote:Op woensdag 29 april 2009 14:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wie drinkt er nou vrijwillig muntthee?
Das net opgeloste tandpasta.
- Aai over het bolletjequote:
Bij een lawaaiige dieselmotor zijn die 2 wel fijn, maar bij een kleinere benzinemotor is het verschil te verwaarlozen.quote:Op woensdag 29 april 2009 14:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mijn auto maakt geen lawaai ...
Als dat de enige twee voordelen zijn...
Beter boullion.quote:Op woensdag 29 april 2009 14:29 schreef Gupje het volgende:
Muntthee - Check
Kippensoep - Check
Sinaasappelsap - Check
Dat moet toch wel goed zijn
Ooit een keer in een engels restaurant (geen pub) kip besteld, ik had zonder muntpasta besteld maar die andere twee slomo's dus niet...quote:
Vitamine pillen zijn voor josties die niets lustenquote:Op woensdag 29 april 2009 14:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
- Aai over het bolletje
- Huisje
- Vitamine C pilletje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |