Wowquote:
En wat een vies plaat je in de OPquote:Op woensdag 29 april 2009 14:08 schreef LudoSanders het volgende:
Wat een kut TT.
OH NOES.quote:Op woensdag 29 april 2009 14:12 schreef jitzzzze het volgende:
Ik mag vanaf vrijdag geen v-power meer tanken
quote:Op woensdag 29 april 2009 14:15 schreef Gupje het volgende:
Waarom! Waarom! Moet ik op dit moment nu echt ziek gaan voelen
Is het nou echt zooooveeel beter?quote:Op woensdag 29 april 2009 14:17 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Maar mijn auto rijdt alleen maar op v-power
Het eerste slachtoffer van de varkensgriep in NL.quote:Op woensdag 29 april 2009 14:15 schreef Gupje het volgende:
Gewoon voldoende eten en drinken, misschien wat sinaasappelsap.quote:Op woensdag 29 april 2009 14:15 schreef Gupje het volgende:
Pessimist, waarschijnlijk heeft hij gewoon een koudje opgelopen tijdens het blussen van een brand.quote:Op woensdag 29 april 2009 14:21 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Het eerste slachtoffer van de varkensgriep in NL.
Nog zo eenquote:Op woensdag 29 april 2009 14:24 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Pessimist, waarschijnlijk heeft hij gewoon een koudje opgelopen tijdens het blussen van een brand.
Hoop het toch nietquote:Op woensdag 29 april 2009 14:21 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Het eerste slachtoffer van de varkensgriep in NL.
Juicyhil ofzoquote:Op woensdag 29 april 2009 14:26 schreef NoelGallagher het volgende:
Zou wel tof zijn, iemand van de sc met de varkensgriep.
Ik merkte vooral minder lawaai en een regelmatigere toerental, zuinigheid let ik niet opquote:Op woensdag 29 april 2009 14:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Is het nou echt zooooveeel beter?
Wees je wel snel? De vorige keer dat je drinken langs kwam brengen in de directiekamer was het ook al koud.quote:Op woensdag 29 april 2009 14:29 schreef Gupje het volgende:
Muntthee - Check
Kippensoep - Check
Sinaasappelsap - Check
Dat moet toch wel goed zijn
Ja, dat geloof ik echt.quote:
Jazekerquote:Op woensdag 29 april 2009 14:29 schreef Gupje het volgende:
Muntthee - Check
Kippensoep - Check
Sinaasappelsap - Check
Dat moet toch wel goedzijn
Mijn auto maakt geen lawaai ...quote:Op woensdag 29 april 2009 14:30 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik merkte vooral minder lawaai en een regelmatigere toerental, zuinigheid let ik niet op
Confrater, hoe is het?quote:Op woensdag 29 april 2009 14:32 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Wees je wel snel? De vorige keer dat je drinken langs kwam brengen in de directiekamer was het ook al koud.
Het is geen cavia hoor.quote:Op woensdag 29 april 2009 14:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gewoon voldoende eten en drinken, misschien wat sinaasappelsap.
Dan kan je er weer tegenaan
Wie drinkt er nou vrijwillig muntthee?quote:
Ja wilde het wel eens proberenquote:Op woensdag 29 april 2009 14:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wie drinkt er nou vrijwillig muntthee?
Das net opgeloste tandpasta.
- Aai over het bolletjequote:
Bij een lawaaiige dieselmotor zijn die 2 wel fijn, maar bij een kleinere benzinemotor is het verschil te verwaarlozen.quote:Op woensdag 29 april 2009 14:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mijn auto maakt geen lawaai ...
Als dat de enige twee voordelen zijn...
Beter boullion.quote:Op woensdag 29 april 2009 14:29 schreef Gupje het volgende:
Muntthee - Check
Kippensoep - Check
Sinaasappelsap - Check
Dat moet toch wel goed zijn
Ooit een keer in een engels restaurant (geen pub) kip besteld, ik had zonder muntpasta besteld maar die andere twee slomo's dus niet...quote:
Vitamine pillen zijn voor josties die niets lustenquote:Op woensdag 29 april 2009 14:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
- Aai over het bolletje
- Huisje
- Vitamine C pilletje
Bwoah, dan houd ik het maar bij euroquote:Op woensdag 29 april 2009 14:35 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Bij een lawaaiige dieselmotor zijn die 2 wel fijn, maar bij een kleinere benzinemotor is het verschil te verwaarlozen.
Ik klets die thee nu uit het raam GADVERDAMME ZEGquote:Op woensdag 29 april 2009 14:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ooit een keer in een engels restaurant (geen pub) kip besteld, ik had zonder muntpasta besteld maar die andere twee slomo's dus niet...
Was uiteindelijk niet te eten![]()
Tenzij je een hele oude, lawaaiige en gevoelige benzinemotor hebt. Maar anders zou ik lekker euro95 tanken.quote:Op woensdag 29 april 2009 14:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Bwoah, dan houd ik het maar bij euro
Mijn cavia's zijn josti's die niets lustenquote:Op woensdag 29 april 2009 14:36 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Vitamine pillen zijn voor josties die niets lusten
quote:Op woensdag 29 april 2009 14:38 schreef Gupje het volgende:
[..]
Ik klets die thee nu uit het raam GADVERDAMME ZEG
Ik ken dan ook wel betere dingen dan chocladequote:Op woensdag 29 april 2009 14:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mijn cavia's zijn josti's die niets lusten![]()
Ze lusten niet eens chocolade...
quote:Op woensdag 29 april 2009 14:39 schreef Gupje het volgende:
Je moet zo'n bruistablet in je mond leggen en slok water er bij en niet door slikken
Zoals?quote:Op woensdag 29 april 2009 14:39 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Ik ken dan ook wel betere dingen dan choclade![]()
Bosvruchten thee, alleen kreeg ik daar gigantische aanslag van op mn tanden.quote:
quote:Op woensdag 29 april 2009 14:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Bosvruchten thee, alleen kreeg ik daar gigantische haargroei van op mn tanden.
En dat moest ik bij de tandarts laten verwijderen, comfortabel is anders
Na eenmalig drinken?quote:Op woensdag 29 april 2009 14:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Bosvruchten thee, alleen kreeg ik daar gigantische aanslag van op mn tanden.
En dat moest ik bij de tandarts laten verwijderen, comfortabel is anders
Het is hier soms een beetje saaiquote:Op woensdag 29 april 2009 14:35 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
En is dat goed of niet? Waarom ben je hier niet zo vaak meer?
oordoppen in en neus dichthouden.quote:
quote:Op woensdag 29 april 2009 14:46 schreef jagga het volgende:
[..]
oordoppen in en neus dichthouden.
Misschien kun je dan genoeg druk opbouwen om als menselijke brandblusser te fungeren!
Nou eh... dat is best wel duur.quote:
Stel je niet zo aan, tondeuse erover en je ziet er niets meer van.quote:
quote:Op woensdag 29 april 2009 14:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Stel je niet zo aan, tondeuse erover en je ziet er niets meer van.
Nee, na heel veel drinkenquote:
Care, voor kwaliteit mag betaald worden.quote:Op woensdag 29 april 2009 14:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou eh... dat is best wel duur.
Ja, maar om als caviavoer te dienen...quote:Op woensdag 29 april 2009 14:50 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Care, voor kwaliteit mag betaald worden.
Nee, van euroshopperchocolade worden ze beterquote:Op woensdag 29 april 2009 14:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar om als caviavoer te dienen...
HAP HAP HAPquote:Op woensdag 29 april 2009 14:52 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Nee, van euroshopperchocolade worden ze beter
Alleen thee van a-merken zijn lekker.quote:
quote:Op woensdag 29 april 2009 14:59 schreef jitzzzze het volgende:
4EBE, kijk hier eens: mensen die heletijd moeten meezingen
Het gaat nu over tips om mee te zingen in de autoquote:Op woensdag 29 april 2009 15:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
![]()
Vreselijk, van engels naar nederlandstalig
Ik heb er nu ook eentje die zelfs met trance liedjes meezingt.
quote:Op woensdag 29 april 2009 15:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
![]()
Vreselijk, van engels naar nederlandstalig
Ik heb er nu ook eentje die zelfs met trance liedjes meezingt.
Omdat het anders groener wordt dan het gras van de burenquote:Op woensdag 29 april 2009 15:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Waarom maaien ze hierachter het gras wekelijks...![]()
Houd op... het is irritant.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |