het is een terechte klacht hoorquote:
haha ja verschrikkelijkquote:Op dinsdag 28 april 2009 20:32 schreef BasEnAad het volgende:
Of dat jezelf heel ingetogen een liedje mompelt, en dat dan er iemand heel hard overheen gaat meezingen of neuriën.
Zeer terechte klachtquote:Op dinsdag 28 april 2009 20:19 schreef Michielos het volgende:
tering wat haat ik dat.
Dan komt er een liedje op en dan gaan mensen(altijd vrouwen) zo heel overdreven meezingen.
a) het is TERING vals
b) de tekst KLOPT NOOIT
c) ik erger me er DOOD aan
klacht:
mensen die als er een liedje opkomt opeens hun stem verhogen en teksten totaal mislukt meezingen alsof ze topsterren zijn
En als diegene er plezier in heeft spijkers door je trommelvlies te rammen?quote:Op dinsdag 28 april 2009 20:34 schreef beelz het volgende:
Ja ik heb ook een hekel aan mensen die plezier in het leven hebben
quote:Op dinsdag 28 april 2009 21:11 schreef Oldbie het volgende:
Geweldig is dat.
Zit iedereen geconcentreerd te werken en dan ga ik overdreven hard en vals met het muziek meeneuriën. Na 5 seconden kijk ik triomfantelijk om mij heen en vraag dat trots: "Dat was weer mooi he?"
dat is inbegrepen met de klachtquote:Op woensdag 29 april 2009 01:22 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
Terechte klacht.
Maar niet zo erg als mensen die je een liedje horen neurien en dan veel harder hun eigen liedje gaan neurien
Meeklappen vind ik véél ernstiger. Vreselijkquote:Op woensdag 29 april 2009 11:17 schreef jitzzzze het volgende:
Eens met TS. Net zo erg als 'meeklappen'
Dat is ook zo, meezingen staat een halve trede hoger op de kansloosheidslijst.quote:Op woensdag 29 april 2009 11:24 schreef Stofje het volgende:
[..]
Meeklappen vind ik véél ernstiger. Vreselijk.
Klapveequote:Op woensdag 29 april 2009 11:24 schreef Stofje het volgende:
[..]
Meeklappen vind ik véél ernstiger. Vreselijk.
Klopt. Mijn klacht is iets specifiekerquote:
dat gebeurt heel vaak bij metalheads... verschrikkelijk....quote:Op woensdag 29 april 2009 11:46 schreef jitzzzze het volgende:
Of of of de teksten vertalen naar het Nederlands die vervolgens gaan meezingen
In de file is het helemaal lachenquote:Op woensdag 29 april 2009 12:50 schreef wise het volgende:
niks is leuker dan meebleren als je in de auto zit of in een cafe/club staat. Liefst ook nog met vage dansmoves
Zo herkenbaarquote:Op woensdag 29 april 2009 14:55 schreef Michielos het volgende:
[..]
dat gebeurt heel vaak bij metalheads... verschrikkelijk....
was k ooit op een feest en werd het liedje master of puppets gedraaid van metallica. Zag je zo van die lui headbangen en dan: MEESTER VAN DE POPPEN schreeuwen enz![]()
![]()
TERING wtf
zooo irritant
Net kwam het liedje Sweet child of mine op en mn ma moest natuurlijk weer meezingen.. inclusief foute tekst
je krijgt wel eens vreemde blikken jah. Vooral als de auto zo aan het schudden isquote:
Inderdaad. Of je lege spa/cola/whatever flesje als microfoon gebruikenquote:Op woensdag 29 april 2009 15:00 schreef wise het volgende:
[..]
je krijgt wel eens vreemde blikken jah. Vooral als de auto zo aan het schudden is
Dat dachten de mensen die meededen met idols ook.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |