Bedoel je dat ironisch of niet?quote:Op zondag 3 mei 2009 19:03 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
[..]
Rienk heeft natuurlijk een geweldig betrouwbare track record
waar kan ik zo'n gratis lening aanvragen dan?quote:Op zondag 3 mei 2009 19:22 schreef pberends het volgende:
Peter Schiff legt uit waarom studeren in de VS zo monsterlijk duur is (door de leningen van de overheid).
Hij zegt dat de aanbieder WEET dat men bijna gratis leningen kan krijgen van de overheid. Zelfde strekking zou je kunnen stellen op de Nederlandse woningmarkt.
ech wel kei niequote:
Een vriendin van mijn vrouw woont in Seatlle en heeft 45.000 dollar geleend voor een studie psychologiequote:Op zondag 3 mei 2009 20:09 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
[..]
waar kan ik zo'n gratis lening aanvragen dan?
[..]
oh, ik wil ook best een studie psychologie doen hoor. Wel een stuk of twintig. Waar kan ik me melden?quote:Op zondag 3 mei 2009 20:28 schreef henkway het volgende:
[..]
Een vriendin van mijn vrouw woont in Seatlle en heeft 45.000 dollar geleend voor een studie psychologie![]()
Ze vraagt zich dus niet af hoe je dat terugbetaald, zou me niets verbazen als Europese banken ook zulke leningen hebben opgekocht
Das nog zo'n gebakken lucht-sector in de VS, al die psychologen die bakken met geld verdienen.quote:Op zondag 3 mei 2009 20:28 schreef henkway het volgende:
[..]
Een vriendin van mijn vrouw woont in Seatlle en heeft 45.000 dollar geleend voor een studie psychologie![]()
Ze vraagt zich dus niet af hoe je dat terugbetaald, zou me niets verbazen als Europese banken ook zulke leningen hebben opgekocht
Ik snap de belegger de laatste tijd wel vaker niet. Kan aan mij liggen.quote:Op maandag 4 mei 2009 09:01 schreef rvlaak_werk2 het volgende:
Resultaten van TNT vielen erg tegen, toch omhoogHebben ze een positieve verwachting uitgesproken of zo?
Denk dat Kees wel gelijk heeft. "De kleinste meevaller wordt meteen opgeblazen tot epische proporties en de overstromingen aan slecht nieuws wordt gemarginaliseerd tot een overlopend glas water"quote:Op maandag 4 mei 2009 09:15 schreef pberends het volgende:
[..]
Ik snap de belegger de laatste tijd wel vaker niet. Kan aan mij liggen.
Mijn shorts hebben der ook geen zin inquote:Op maandag 4 mei 2009 09:08 schreef pberends het volgende:
Jeeeeeeej, ik heb m'n shorts verkocht met 70 euro verlies. Ik vertrouw dit weer voor geen enkele meter.
Aan de andere kant zijn er een hoop dooie lijken al uit de kast gevallen en wordt er met veel tegenvallende cijfers al rekening gehouden na de crash van een aantal maanden geleden.quote:Op maandag 4 mei 2009 10:05 schreef rvlaak_werk2 het volgende:
[..]
Denk dat Kees wel gelijk heeft. "De kleinste meevaller wordt meteen opgeblazen tot epische proporties en de overstromingen aan slecht nieuws wordt gemarginaliseerd tot een overlopend glas water"
(vrij naar Kees de Kort)
Als ik Kees en mijn gevoel moet geloven, komt er nog veel meer ellende de kast uit vallen. De banken zijn "safe" door het hele Mark to Fantasy gebeuren. De rest van de economie moet echter wel de waarheid vertellen in de publicaties.quote:Op maandag 4 mei 2009 10:12 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Aan de andere kant zijn er een hoop dooie lijken al uit de kast gevallen en wordt er met veel tegenvallende cijfers al rekening gehouden na de crash van een aantal maanden geleden.
quote:Op maandag 4 mei 2009 10:05 schreef rvlaak_werk2 het volgende:
[..]
Denk dat Kees wel gelijk heeft. "De kleinste meevaller wordt meteen opgeblazen tot epische proporties en de overstromingen aan slecht nieuws wordt gemarginaliseerd tot een overlopend glas water"
(vrij naar Kees de Kort)
AEX is 11% gestegen in April, en de rest?quote:Op maandag 4 mei 2009 10:33 schreef pberends het volgende:
[..]. Zoiets ja.
Ik blijf het een absurde rally vinden, zonder enige noemenswaardige correctie (dan heb ik het even over de S&P). De S&P zou op zijn minst moeten corrigeren naar 800-810 punten. Het liefst naar de 741-775 punten.
Ik zie de AEX in juli ook ruim genomen op 275-325 punten staan, maar zit nog steeds te wachten op een correctie (die misschien wel nooit komt). Toch is de AEX wat achtergebleven op andere indexen, dus het shorten op de AEX blijft link.
De reden waarom ik toch niet long ga is omdat het bullish sentiment imho op zijn einde loopt:
[ afbeelding ]
Nog even en we zitten op de 70%, wat bijna altijd tot een selloff leidt.
Er komt nog een shitload aan, al die Option ARM en Alt A hypotheken die moeten gereset worden, al die faillissementen van personen en bedrijven, moeten banken toch afschrijven, ondanks de m-to-m rule change.quote:Op maandag 4 mei 2009 10:17 schreef rvlaak_werk2 het volgende:
[..]
Als ik Kees en mijn gevoel moet geloven, komt er nog veel meer ellende de kast uit vallen. De banken zijn "safe" door het hele Mark to Fantasy gebeuren. De rest van de economie moet echter wel de waarheid vertellen in de publicaties.
S&P 666 > 888 = 33,3% rallyquote:Op maandag 4 mei 2009 10:35 schreef rvlaak_werk2 het volgende:
[..]
AEX is 11% gestegen in April, en de rest?
Volgens BNR; meevallende industrie cijfers uit China.quote:Op maandag 4 mei 2009 10:55 schreef Lemans24 het volgende:
Mittal stijgt ook weer 10% op basis van niks?
Ach, hoe lang is een TT sowieso actueel in deze reeks?quote:Op maandag 4 mei 2009 11:11 schreef UncleSam het volgende:
De TT is met dat rare Mittal ook al verouderd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |