quote:
quote:Op woensdag 29 april 2009 12:50 schreef -Hans- het volgende:
[..]. Middag !
Coen is vandaag 28 jaar geworden
Oja, de topictitel slaat op de plaat waar Rob Stenders zich straks voor gaat inspannen om het Megahit te krijgen. Mando Diao - Dance With Somebody.
wie houdt de regie over 3fmfan.nlquote:Op woensdag 29 april 2009 12:54 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Klopt! wat op 3FMfan staat klopt niet.. Bij een andere jock stond het ook niet goed.
dan scheel ik dus 7 jaar en 1 dag met hem het was bijna 7 jaar als mijn moeder niet zo lang werk hadquote:
Wat een gave plaat is dat toch. Hier in Zweden al weken op de radio, heerlijk!!quote:Op woensdag 29 april 2009 12:50 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Oja, de topictitel slaat op de plaat waar Rob Stenders zich straks voor gaat inspannen om het Megahit te krijgen. Mando Diao - Dance With Somebody.
zekersquote:Op woensdag 29 april 2009 12:59 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
Wat een gave plaat is dat toch. Hier in Zweden al weken op de radio, heerlijk!!
Zeer toffe plaat inderdaadquote:Op woensdag 29 april 2009 12:59 schreef Knutknuttsson het volgende:
Wat een gave plaat is dat toch. Hier in Zweden al weken op de radio, heerlijk!!
Duitsland volgens mij ook al. Komt wel hierheenquote:Op woensdag 29 april 2009 13:11 schreef naatje_1 het volgende:
in de UK is de eerste varkensgriepgeval geconstateerd
*Zet alvast de Radio 2 stream maar aan*quote:
jeej Bertje!!quote:Op woensdag 29 april 2009 13:53 schreef Feivel1 het volgende:
Hahaha, morgen Stenders Eetvermaak met... Bert van Lent!
Nice!quote:Op woensdag 29 april 2009 13:53 schreef Feivel1 het volgende:
Hahaha, morgen Stenders Eetvermaak met... Bert van Lent!
Hahaha wat een kutplaat is dat toch he.quote:Op woensdag 29 april 2009 14:08 schreef purplerose het volgende:
tis weer rabbertijd
en dan beginnen met zo een schijtplaat als die van Gnarls![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
oldskool U2 gaat voor dance meukquote:Op woensdag 29 april 2009 14:45 schreef cosmick het volgende:
[..]
Nou, op 3FM is anders een hele vette dansplaat!
PP. Luister. Ik hou niet van U2 en helemaal al niet van die Rabradio-trance/faithless-zooi. Dat weet je toch.quote:Op woensdag 29 april 2009 14:52 schreef purplerose het volgende:
[..]
oldskool U2 gaat voor dance meuk
Geweldig, heb hem hier nog liggen, vanmiddag maar eens installeren om m'n tijd te vervelenquote:Op woensdag 29 april 2009 15:24 schreef -Hans- het volgende:
W00t ! Rollercoaster Tycoon. Geweldig spel idd
Misschien ga ik dat ook maar even doenquote:Op woensdag 29 april 2009 15:25 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Geweldig, heb hem hier nog liggen, vanmiddag maar eens installeren om m'n tijd te vervelen!
Mario Kart Wii!
quote:Een rare week met zo'n vrije dag er in. Toch gaat ie op woensdag dwars door midden. HAKKUH!
50%
Tokyo Ghetto Pussy - Another galaxy
21%
Mark Oh - Fade to grey
29%
Stingray & sonicdriver - Cold as ice
Ej man! Dat is wel tofquote:Op woensdag 29 april 2009 16:21 schreef Timo20 het volgende:
Goooooeeeeeedenmiddag![]()
![]()
Vandaag het nieuwe album van Johan ontvangen, incl. handtekeningen![]()
Mooi, dan zal mijn exemplaar ook wel in de bus liggen, jammer da'k pas morgen weer thuis ben...quote:Op woensdag 29 april 2009 16:21 schreef Timo20 het volgende:
Goooooeeeeeedenmiddag![]()
![]()
Vandaag het nieuwe album van Johan ontvangen, incl. handtekeningen![]()
Jij denkt dat het al vrijdag is?quote:Op woensdag 29 april 2009 16:23 schreef Sjowhan het volgende:
Ben benieuwd naar de nieuwe MH.. Dat lees ik trouwens wel thuis, want kan zo geen radio meer luisteren
quote:Op woensdag 29 april 2009 18:32 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Jij denkt dat het al vrijdag is?
Die bekendmaking duurt nog wel even hoor.
Super!quote:Op woensdag 29 april 2009 19:37 schreef purplerose het volgende:
zeg ik wil een nieuw woord gaan gebruiken voor kut..
wat vinden jullie van 'foef'![]()
![]()
quote:Op woensdag 29 april 2009 19:37 schreef purplerose het volgende:
zeg ik wil een nieuw woord gaan gebruiken voor kut..
wat vinden jullie van 'foef'![]()
![]()
quote:Oh kut, oh snee, oh pruim, oh spleet,
Oh gleuf, oh naad, oh kier, oh reet,
Oh gat, oh dot, oh doos, oh meuk,
Oh muts, oh klier, oh bef, oh prut,
Oh peer, oh vijg, oh dop, oh deur,
Oh lek, oh put, oh kloof, oh scheur,
Oh rits, oh snits, oh lik, oh stuk,
Oh pot, oh punt, oh kruis, oh munt,
Oh poort, oh zucht, oh tuin, oh lust,
Oh moes, oh vlaai, oh muis, oh trut,
Oh vlucht, oh krocht, oh brug, oh kolk,
Oh veeg, oh dirk, oh kees, oh hol,
Oh grot, oh schacht, oh bron, oh dal,
Oh hok, oh wak, oh wel, oh kwal,
Oh soes, oh tas, oh voos, oh kwast,
Oh zweer, oh puist, oh moot, oh schram,
Oh flens, oh roos, oh poes, oh jet,
Oh sluis, oh pomp, oh lurk, oh kets,
Oh schelp, oh schee, oh poel, oh zee,
Oh zacht, oh zout, oh zoet, oh wee,
Oh hals, oh fles, oh vaas, oh kat,
Oh mond, oh wond, oh jaap, oh kwel,
Oh vat, oh val, oh toef, oh zalf,
Oh vloek, oh troost, oh kuil, oh graf,
Oh klem, oh kluif, oh spons, oh kruik,
Oh klit, oh snor, oh plons, oh fuik,
Oh dons, oh kluit, oh lonk, oh tuit,
Oh in, oh uit, oh in, oh uit.
en foef staat er gewoon niet bij hequote:
en welke was het? Jeremy? Alive?quote:
Alivequote:Op woensdag 29 april 2009 20:38 schreef purplerose het volgende:
[..]
en welke was het? Jeremy? Alive?
daar zet ik me radio niet meer voor aanquote:
helaas was dat het niet , werd wel gevolgd door nieuwjaarsversie van i don't know van milowquote:Op woensdag 29 april 2009 20:44 schreef purplerose het volgende:
[..]
daar zet ik me radio niet meer voor aanof het moet een speciale live versie zijn ofzo
Hoi !quote:Op woensdag 29 april 2009 20:50 schreef naatje_1 het volgende:
GOEDEMIDDAGniet veel gemist volgens mij
nog iets speciaals gebeurt in MM
mn vader heeft die, of is die aan het downenquote:Op woensdag 29 april 2009 20:52 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Hoi !.
Veel dampende hits..! zit er zelf even over te denken om zometeen richting de bios te gaan.. ff checken of de nieuwe X-men film een beetje te doen is.
quote:Op woensdag 29 april 2009 20:55 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
mn vader heeft die, of is die aan het downen
ow, hij heeft de oude gedownd en is nu de nieuwe aant downenquote:Op woensdag 29 april 2009 20:57 schreef -Hans- het volgende:
[..]. Nog niet gezien dus
. Geloof dat de film wel redelijk is, maar ben trouwens niet echt een
mega X-men fan, oid
Nicequote:Op woensdag 29 april 2009 20:59 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ow, hij heeft de oude gedownd en is nu de nieuwe aant downen
Reboot teh computerz!quote:Op woensdag 29 april 2009 20:55 schreef naatje_1 het volgende:
computer ging vanmiddag op slaapstand omdat ik dacht dat ie uitstond, maar hij stond aan(te downen) en computer heeft hele middag aangestaan daarna en nu scrollt ie langzaam
hehehquote:Op woensdag 29 april 2009 21:00 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Reboot teh computerz!
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 29 april 2009 21:00 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Reboot teh computerz!
[ afbeelding ]
Was om 21:00u al op NOS Headlinesquote:Op woensdag 29 april 2009 21:33 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
maar ik wist het nog nieten ze brengen het als breaking news
![]()
Dat nummer is 1330 ipv 1336quote:Op woensdag 29 april 2009 20:53 schreef -Hans- het volgende:
Mensen bellen voor de Postcode loterij, maar komen bij Michiel terecht
OMGquote:
ja, wie zal dat toch in de computer hebben gezetquote:
echt hehquote:Op woensdag 29 april 2009 21:54 schreef Againzender het volgende:
"ik bel voor het telefoonspel"
"blijf ff hangen, dan krijg je zo een telefoon in je hol!"
ik ook :wquote:
Ik heb al een fles Lancers naar binnenquote:Op woensdag 29 april 2009 22:18 schreef Brennel het volgende:
Ik zeg: proost!
* Brennel trekt een flesje Grolsch open
quote:Op donderdag 30 april 2009 00:02 schreef themauster het volgende:
ik heb ook nog maar eens een pilsje opgetrokken en ik mag nu 22 kaarsjes uitblazen!!! vandaag jarig!![]()
![]()
![]()
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 30 april 2009 00:02 schreef themauster het volgende:
ik heb ook nog maar eens een pilsje opgetrokken en ik mag nu 22 kaarsjes uitblazen!!! vandaag jarig!![]()
![]()
![]()
Dank jequote:Op donderdag 30 april 2009 02:27 schreef broer het volgende:
Werken op Koninginnedag is wel klote.
Slaap lekker, DaMook.
Feliquote:Op donderdag 30 april 2009 00:02 schreef themauster het volgende:
![]()
![]()
Ik zou er aan kunnen wennen...quote:
quote:
quote:
Gister bij Casa Luna draaiden ze een anouk versie van losing my religion. Dat was erg goedquote:
Helaas niet gehoord, maar geloof je direct als je zegt dat het goed klonkquote:Op donderdag 30 april 2009 11:15 schreef borisz het volgende:
[..]
Gister bij Casa Luna draaiden ze een anouk versie van losing my religion. Dat was erg goed.
Had ze ooit gezongen bij een optreden begin deze eeuw.
Klinkt best wel aardig inderdaadquote:
quote:109 Teletekst do 30 apr
Ernstig incident bij Paleis Het Loo
` Tijdens de feestelijkheden met de
koninklijke familie in Apeldoorn is een
auto met hoge snelheid tegen een zuil
aangereden.Dat gebeurde op het moment
dat de bus met de koninklijke familie
op weg was naar Paleis Het Loo.Het is
onduidelijk of het een ongeval is.
Live op televisie was te zien dat een
zwaar beschadigde zwarte Suzuki Swift
kwam aangereden en de zuil ramde.Een
politieafgent op de fiets wist nog net
weg te komen.
Er is sprake van gewonden,te zien was
dat iemand werd gereanimeerd.
Vreselijk idd ! 4 doden hoor ik net. Danm!quote:Op donderdag 30 april 2009 13:00 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Zo blij ben ik hier niet. Dag is verpest door dat gebeuren in Apeldoorn
Zit je rustig voor de TV..... krijg je ditquote:Op donderdag 30 april 2009 13:00 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Zo blij ben ik hier niet. Dag is verpest door dat gebeuren in Apeldoorn
Iddquote:Op donderdag 30 april 2009 13:03 schreef borisz het volgende:
[..]
Zit je rustig voor de TV..... krijg je dit. Ik schrok me kapot.
Best of van Coen en Sander gaat niet door, Bart blijft tot half 6 zitten, daarna neemt Domien het over.quote:Op donderdag 30 april 2009 14:23 schreef -Hans- het volgende:
3FM lijkt qua muziek toch ook wel het e.e.a. te hebben aangepast.. het is allemaal wat meer ingetogen.
Heel netjes.quote:Op donderdag 30 april 2009 14:23 schreef -Hans- het volgende:
3FM lijkt qua muziek toch ook wel het e.e.a. te hebben aangepast.. het is allemaal wat meer ingetogen.
Las het net ook op de Twitter van Domien. Wat een dag....quote:Op donderdag 30 april 2009 14:28 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Best of van Coen en Sander gaat niet door, Bart blijft tot half 6 zitten, daarna neemt Domien het over.
Komt mij qua gezicht niet bekend voorquote:Op donderdag 30 april 2009 16:22 schreef gerbenp het volgende:
Wie zit er trouwens als producer bij Bart?
Jup, doen ze goed. Ik denk eigenlijk dat de andere radiozenders dat ook doen, maar bij 3FM is het inderdaad goed merkbaar.quote:Op donderdag 30 april 2009 16:23 schreef gerbenp het volgende:
Je merkt echt dat het nu rustige muziek is op 3FM.
Dat wordt ik denk ik geen let's dance to joy division.quote:Op donderdag 30 april 2009 16:24 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Jup, doen ze goed. Ik denk eigenlijk dat de andere radiozenders dat ook doen, maar bij 3FM is het inderdaad goed merkbaar.
uuhm, dat verwacht ik eigenljik ook nietquote:Op donderdag 30 april 2009 16:28 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Dat wordt ik denk ik geen let's dance to joy division.
Manier van taalgebruik komt soms wel overeen. Maar om nu te zeggen dat die stemmen op elkaar lijken gaat een beetje te ver.quote:Op donderdag 30 april 2009 16:41 schreef MarijeH het volgende:Een collega van mij vind dat de stemmen van sander lantinga en paul de leeuw op elkaar lijken. Vinden jullie dat ook??
Vind ik eerlijk gezegd niet, maar ik vind het beiden wel weinig boeiende persoonlijkhedenquote:Op donderdag 30 april 2009 16:41 schreef MarijeH het volgende:Een collega van mij vind dat de stemmen van sander lantinga en paul de leeuw op elkaar lijken. Vinden jullie dat ook??
Soms is het idd beter om het te laten rustenquote:Ohja nog iets. Een paar weken geleden zei ik dat ik bang was dat er iemand boos op me was. Dit is zo en dit is mijn eigen schuld denk ik en ik voel me er schuldig over. Voelt nu ff klote maar ik moet ermee leren leven. Heb besloten dat ik het laat rusten voor een tijdje. En dan hopen dat het over gaat.
Danku. Tijd is de beste remedie.quote:Op donderdag 30 april 2009 17:19 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Vind ik eerlijk gezegd niet, maar ik vind het beiden wel weinig boeiende persoonlijkheden.
[..]
Soms is het idd beter om het te laten rusten. Sterkte!
Titiyo - Come Along. Wat een plaat!
Gelukkig heel vaak wel. Die inschatting kan jij het beste maken want jij kent de situatiequote:
Ja hoorde het gister. Vraag mss nog aan diezelfde persoon die het me vertelde wat er precies aan de hand is, zodat ik weet hoe ik moet reageren mocht ik haar tegenkomen. Toch denk ik dat dit de beste oplossing is.quote:Op donderdag 30 april 2009 17:37 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Gelukkig heel vaak wel. Die inschatting kan jij het beste maken want jij kent de situatie.
Een lange dienst voor Domien.
uuhhm, misschien wel handig ja om precies te weten wat er aan is. De kans dat je elkaar tegenkomt is in deze wereld natuurlijk best grootquote:Op donderdag 30 april 2009 17:40 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Ja hoorde het gister. Vraag mss nog aan diezelfde persoon die het me vertelde wat er precies aan de hand is, zodat ik weet hoe ik moet reageren mocht ik haar tegenkomen. Toch denk ik dat dit de beste oplossing is.
Gaaf! vooral de Staat lijkt mij welquote:Op donderdag 30 april 2009 17:42 schreef Roel_Jewel het volgende:
Zo es kijken of Drive Like Maria iets is, hier bij de Effenaar. Daarna De Staat.
Het hebben over 'Killer Queen' klinkt nu toch wel erg vreemd...quote:Op donderdag 30 april 2009 11:46 schreef -Hans- het volgende:
GVD Killer Queen gemist![]()
![]()
![]()
Purple, Mook, Roel. Goodmorning
Nou komop zeg, je zit elke zaterdagavond toch mee te kijkenquote:Op donderdag 30 april 2009 16:23 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Komt mij qua gezicht niet bekend voor.
Bizar idd! Overigens werd die plaat gedraaid ruim voor het gebeurde. Nu zou het zeker niet gepast zijnquote:Op donderdag 30 april 2009 18:32 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Het hebben over 'Killer Queen' klinkt nu toch wel erg vreemd...
Was wel even bizar zeker om te lezen? 't was zelfs op CNN. Maar echt heftig hoor! Veel activiteiten zijn afgelast en 3FM met een aangepaste playlist en programmering.quote:Ik hoorde het nieuws net pas. Ben de hele dag weer van alles gedaan in Barcelona, en heb daarbij dus geen radio oid met Nederlands nieuws in de buurt. Hoorde het voor het eerst een half uurtje geleden op de Wereldomroep.![]()
He! dus tochquote:Op donderdag 30 april 2009 18:34 schreef Daniellippens het volgende:
[..]
Nou komop zeg, je zit elke zaterdagavond toch mee te kijken
Ik dus.
Nee hoor, niks aan gekniptquote:Op donderdag 30 april 2009 18:38 schreef -Hans- het volgende:
[..]
He! dus toch. 't is natuurlijk even wennen om je aan die kant van de tafel te zien
. Kan me vergissen maar je haar was toch langer??
Ik moet nog even mailen alleen ik zit een beetje dubbel met mijn requests. Plaatjes uit de categorie feest had ik in gedachte. Of ik hem morgen mail zie ik nog wel.quote:Op donderdag 30 april 2009 18:11 schreef Againzender het volgende:
Morgen trouwens Dag van de Arbeidsvitaminen. Iedereen al z'n requests doorgemaild?
Daar had je trouwens ook achter kunnen komen via Twitter (en dus ook via 3FM.nl).quote:Op donderdag 30 april 2009 18:38 schreef -Hans- het volgende:
[..]
He! dus toch. 't is natuurlijk even wennen om je aan die kant van de tafel te zien
. Kan me vergissen maar je haar was toch langer??
Jaja, dat is absoluut waar maar die site check ik 1 a 2 x per dagquote:Op donderdag 30 april 2009 18:43 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Daar had je trouwens ook achter kunnen komen via Twitter (en dus ook via 3FM.nl).
Je bent veel te laat. Daniël is al een uur weg.quote:Op donderdag 30 april 2009 20:02 schreef purplerose het volgende:
Dit is nie Veenstra Veenstra die ik verwachtte te zien!
wil de persoon zich hier melden met naam en toenaam aub dankuwel
goftedommequote:Op donderdag 30 april 2009 20:06 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Je bent veel te laat. Daniël is al een uur weg.
Domien zit achter de knoppen en volgens mij bestaat het telefoonteam uit de vaste inval-Maricha Dieuwertje.quote:Op donderdag 30 april 2009 20:08 schreef purplerose het volgende:
[..]
goftedommeik zat bij me ouders en kon me password niet meer herinneren van fok
maar wie zijn deze knullen dan?
en wat is er aan de hand met de verbinding? ik hoor meer nix dan wel wat
ik zag een kale achter de knoppen met grijs tshirt?quote:Op donderdag 30 april 2009 20:16 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Domien zit achter de knoppen en volgens mij bestaat het telefoonteam uit de vaste inval-Maricha Dieuwertje.
Net? Of vanmiddag?quote:Op donderdag 30 april 2009 20:18 schreef purplerose het volgende:
[..]
ik zag een kale achter de knoppen met grijs tshirt?
mijn request, bedankt Domienquote:
Veel vette hits op de lijst??quote:Op donderdag 30 april 2009 21:13 schreef Feivel1 het volgende:
Playlist is klaarrrrrr, dus ik zet Domien weer aan
Alleen maar keeeeeeeeiiiiiiiiiharde hitsquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |