Vreselijk idd ! 4 doden hoor ik net. Danm!quote:Op donderdag 30 april 2009 13:00 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Zo blij ben ik hier niet. Dag is verpest door dat gebeuren in Apeldoorn
Zit je rustig voor de TV..... krijg je ditquote:Op donderdag 30 april 2009 13:00 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Zo blij ben ik hier niet. Dag is verpest door dat gebeuren in Apeldoorn
Iddquote:Op donderdag 30 april 2009 13:03 schreef borisz het volgende:
[..]
Zit je rustig voor de TV..... krijg je dit. Ik schrok me kapot.
Best of van Coen en Sander gaat niet door, Bart blijft tot half 6 zitten, daarna neemt Domien het over.quote:Op donderdag 30 april 2009 14:23 schreef -Hans- het volgende:
3FM lijkt qua muziek toch ook wel het e.e.a. te hebben aangepast.. het is allemaal wat meer ingetogen.
Heel netjes.quote:Op donderdag 30 april 2009 14:23 schreef -Hans- het volgende:
3FM lijkt qua muziek toch ook wel het e.e.a. te hebben aangepast.. het is allemaal wat meer ingetogen.
Las het net ook op de Twitter van Domien. Wat een dag....quote:Op donderdag 30 april 2009 14:28 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Best of van Coen en Sander gaat niet door, Bart blijft tot half 6 zitten, daarna neemt Domien het over.
Komt mij qua gezicht niet bekend voorquote:Op donderdag 30 april 2009 16:22 schreef gerbenp het volgende:
Wie zit er trouwens als producer bij Bart?
Jup, doen ze goed. Ik denk eigenlijk dat de andere radiozenders dat ook doen, maar bij 3FM is het inderdaad goed merkbaar.quote:Op donderdag 30 april 2009 16:23 schreef gerbenp het volgende:
Je merkt echt dat het nu rustige muziek is op 3FM.
Dat wordt ik denk ik geen let's dance to joy division.quote:Op donderdag 30 april 2009 16:24 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Jup, doen ze goed. Ik denk eigenlijk dat de andere radiozenders dat ook doen, maar bij 3FM is het inderdaad goed merkbaar.
uuhm, dat verwacht ik eigenljik ook nietquote:Op donderdag 30 april 2009 16:28 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Dat wordt ik denk ik geen let's dance to joy division.
Manier van taalgebruik komt soms wel overeen. Maar om nu te zeggen dat die stemmen op elkaar lijken gaat een beetje te ver.quote:Op donderdag 30 april 2009 16:41 schreef MarijeH het volgende:Een collega van mij vind dat de stemmen van sander lantinga en paul de leeuw op elkaar lijken. Vinden jullie dat ook??
Vind ik eerlijk gezegd niet, maar ik vind het beiden wel weinig boeiende persoonlijkhedenquote:Op donderdag 30 april 2009 16:41 schreef MarijeH het volgende:Een collega van mij vind dat de stemmen van sander lantinga en paul de leeuw op elkaar lijken. Vinden jullie dat ook??
Soms is het idd beter om het te laten rustenquote:Ohja nog iets. Een paar weken geleden zei ik dat ik bang was dat er iemand boos op me was. Dit is zo en dit is mijn eigen schuld denk ik en ik voel me er schuldig over. Voelt nu ff klote maar ik moet ermee leren leven. Heb besloten dat ik het laat rusten voor een tijdje. En dan hopen dat het over gaat.
Danku. Tijd is de beste remedie.quote:Op donderdag 30 april 2009 17:19 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Vind ik eerlijk gezegd niet, maar ik vind het beiden wel weinig boeiende persoonlijkheden.
[..]
Soms is het idd beter om het te laten rusten. Sterkte!
Titiyo - Come Along. Wat een plaat!
Gelukkig heel vaak wel. Die inschatting kan jij het beste maken want jij kent de situatiequote:
Ja hoorde het gister. Vraag mss nog aan diezelfde persoon die het me vertelde wat er precies aan de hand is, zodat ik weet hoe ik moet reageren mocht ik haar tegenkomen. Toch denk ik dat dit de beste oplossing is.quote:Op donderdag 30 april 2009 17:37 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Gelukkig heel vaak wel. Die inschatting kan jij het beste maken want jij kent de situatie.
Een lange dienst voor Domien.
uuhhm, misschien wel handig ja om precies te weten wat er aan is. De kans dat je elkaar tegenkomt is in deze wereld natuurlijk best grootquote:Op donderdag 30 april 2009 17:40 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Ja hoorde het gister. Vraag mss nog aan diezelfde persoon die het me vertelde wat er precies aan de hand is, zodat ik weet hoe ik moet reageren mocht ik haar tegenkomen. Toch denk ik dat dit de beste oplossing is.
Gaaf! vooral de Staat lijkt mij welquote:Op donderdag 30 april 2009 17:42 schreef Roel_Jewel het volgende:
Zo es kijken of Drive Like Maria iets is, hier bij de Effenaar. Daarna De Staat.
Het hebben over 'Killer Queen' klinkt nu toch wel erg vreemd...quote:Op donderdag 30 april 2009 11:46 schreef -Hans- het volgende:
GVD Killer Queen gemist![]()
![]()
![]()
Purple, Mook, Roel. Goodmorning
Nou komop zeg, je zit elke zaterdagavond toch mee te kijkenquote:Op donderdag 30 april 2009 16:23 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Komt mij qua gezicht niet bekend voor.
Bizar idd! Overigens werd die plaat gedraaid ruim voor het gebeurde. Nu zou het zeker niet gepast zijnquote:Op donderdag 30 april 2009 18:32 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Het hebben over 'Killer Queen' klinkt nu toch wel erg vreemd...
Was wel even bizar zeker om te lezen? 't was zelfs op CNN. Maar echt heftig hoor! Veel activiteiten zijn afgelast en 3FM met een aangepaste playlist en programmering.quote:Ik hoorde het nieuws net pas. Ben de hele dag weer van alles gedaan in Barcelona, en heb daarbij dus geen radio oid met Nederlands nieuws in de buurt. Hoorde het voor het eerst een half uurtje geleden op de Wereldomroep.![]()
He! dus tochquote:Op donderdag 30 april 2009 18:34 schreef Daniellippens het volgende:
[..]
Nou komop zeg, je zit elke zaterdagavond toch mee te kijken
Ik dus.
Nee hoor, niks aan gekniptquote:Op donderdag 30 april 2009 18:38 schreef -Hans- het volgende:
[..]
He! dus toch. 't is natuurlijk even wennen om je aan die kant van de tafel te zien
. Kan me vergissen maar je haar was toch langer??
Ik moet nog even mailen alleen ik zit een beetje dubbel met mijn requests. Plaatjes uit de categorie feest had ik in gedachte. Of ik hem morgen mail zie ik nog wel.quote:Op donderdag 30 april 2009 18:11 schreef Againzender het volgende:
Morgen trouwens Dag van de Arbeidsvitaminen. Iedereen al z'n requests doorgemaild?
Daar had je trouwens ook achter kunnen komen via Twitter (en dus ook via 3FM.nl).quote:Op donderdag 30 april 2009 18:38 schreef -Hans- het volgende:
[..]
He! dus toch. 't is natuurlijk even wennen om je aan die kant van de tafel te zien
. Kan me vergissen maar je haar was toch langer??
Jaja, dat is absoluut waar maar die site check ik 1 a 2 x per dagquote:Op donderdag 30 april 2009 18:43 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Daar had je trouwens ook achter kunnen komen via Twitter (en dus ook via 3FM.nl).
Je bent veel te laat. Daniël is al een uur weg.quote:Op donderdag 30 april 2009 20:02 schreef purplerose het volgende:
Dit is nie Veenstra Veenstra die ik verwachtte te zien!
wil de persoon zich hier melden met naam en toenaam aub dankuwel
goftedommequote:Op donderdag 30 april 2009 20:06 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Je bent veel te laat. Daniël is al een uur weg.
Domien zit achter de knoppen en volgens mij bestaat het telefoonteam uit de vaste inval-Maricha Dieuwertje.quote:Op donderdag 30 april 2009 20:08 schreef purplerose het volgende:
[..]
goftedommeik zat bij me ouders en kon me password niet meer herinneren van fok
maar wie zijn deze knullen dan?
en wat is er aan de hand met de verbinding? ik hoor meer nix dan wel wat
ik zag een kale achter de knoppen met grijs tshirt?quote:Op donderdag 30 april 2009 20:16 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Domien zit achter de knoppen en volgens mij bestaat het telefoonteam uit de vaste inval-Maricha Dieuwertje.
Net? Of vanmiddag?quote:Op donderdag 30 april 2009 20:18 schreef purplerose het volgende:
[..]
ik zag een kale achter de knoppen met grijs tshirt?
mijn request, bedankt Domienquote:
Veel vette hits op de lijst??quote:Op donderdag 30 april 2009 21:13 schreef Feivel1 het volgende:
Playlist is klaarrrrrr, dus ik zet Domien weer aan
Alleen maar keeeeeeeeiiiiiiiiiharde hitsquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |