Jup, doen ze goed. Ik denk eigenlijk dat de andere radiozenders dat ook doen, maar bij 3FM is het inderdaad goed merkbaar.quote:Op donderdag 30 april 2009 16:23 schreef gerbenp het volgende:
Je merkt echt dat het nu rustige muziek is op 3FM.
Dat wordt ik denk ik geen let's dance to joy division.quote:Op donderdag 30 april 2009 16:24 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Jup, doen ze goed. Ik denk eigenlijk dat de andere radiozenders dat ook doen, maar bij 3FM is het inderdaad goed merkbaar.
uuhm, dat verwacht ik eigenljik ook nietquote:Op donderdag 30 april 2009 16:28 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Dat wordt ik denk ik geen let's dance to joy division.
Manier van taalgebruik komt soms wel overeen. Maar om nu te zeggen dat die stemmen op elkaar lijken gaat een beetje te ver.quote:Op donderdag 30 april 2009 16:41 schreef MarijeH het volgende:Een collega van mij vind dat de stemmen van sander lantinga en paul de leeuw op elkaar lijken. Vinden jullie dat ook??
Vind ik eerlijk gezegd niet, maar ik vind het beiden wel weinig boeiende persoonlijkhedenquote:Op donderdag 30 april 2009 16:41 schreef MarijeH het volgende:Een collega van mij vind dat de stemmen van sander lantinga en paul de leeuw op elkaar lijken. Vinden jullie dat ook??
Soms is het idd beter om het te laten rustenquote:Ohja nog iets. Een paar weken geleden zei ik dat ik bang was dat er iemand boos op me was. Dit is zo en dit is mijn eigen schuld denk ik en ik voel me er schuldig over. Voelt nu ff klote maar ik moet ermee leren leven. Heb besloten dat ik het laat rusten voor een tijdje. En dan hopen dat het over gaat.
Danku. Tijd is de beste remedie.quote:Op donderdag 30 april 2009 17:19 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Vind ik eerlijk gezegd niet, maar ik vind het beiden wel weinig boeiende persoonlijkheden.
[..]
Soms is het idd beter om het te laten rusten. Sterkte!
Titiyo - Come Along. Wat een plaat!
Gelukkig heel vaak wel. Die inschatting kan jij het beste maken want jij kent de situatiequote:
Ja hoorde het gister. Vraag mss nog aan diezelfde persoon die het me vertelde wat er precies aan de hand is, zodat ik weet hoe ik moet reageren mocht ik haar tegenkomen. Toch denk ik dat dit de beste oplossing is.quote:Op donderdag 30 april 2009 17:37 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Gelukkig heel vaak wel. Die inschatting kan jij het beste maken want jij kent de situatie.
Een lange dienst voor Domien.
uuhhm, misschien wel handig ja om precies te weten wat er aan is. De kans dat je elkaar tegenkomt is in deze wereld natuurlijk best grootquote:Op donderdag 30 april 2009 17:40 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Ja hoorde het gister. Vraag mss nog aan diezelfde persoon die het me vertelde wat er precies aan de hand is, zodat ik weet hoe ik moet reageren mocht ik haar tegenkomen. Toch denk ik dat dit de beste oplossing is.
Gaaf! vooral de Staat lijkt mij welquote:Op donderdag 30 april 2009 17:42 schreef Roel_Jewel het volgende:
Zo es kijken of Drive Like Maria iets is, hier bij de Effenaar. Daarna De Staat.
Het hebben over 'Killer Queen' klinkt nu toch wel erg vreemd...quote:Op donderdag 30 april 2009 11:46 schreef -Hans- het volgende:
GVD Killer Queen gemist![]()
![]()
![]()
Purple, Mook, Roel. Goodmorning
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |