quote:
quote:Op woensdag 29 april 2009 12:50 schreef -Hans- het volgende:
[..]. Middag !
Coen is vandaag 28 jaar geworden
Oja, de topictitel slaat op de plaat waar Rob Stenders zich straks voor gaat inspannen om het Megahit te krijgen. Mando Diao - Dance With Somebody.
wie houdt de regie over 3fmfan.nlquote:Op woensdag 29 april 2009 12:54 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Klopt! wat op 3FMfan staat klopt niet.. Bij een andere jock stond het ook niet goed.
dan scheel ik dus 7 jaar en 1 dag met hem het was bijna 7 jaar als mijn moeder niet zo lang werk hadquote:
Wat een gave plaat is dat toch. Hier in Zweden al weken op de radio, heerlijk!!quote:Op woensdag 29 april 2009 12:50 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Oja, de topictitel slaat op de plaat waar Rob Stenders zich straks voor gaat inspannen om het Megahit te krijgen. Mando Diao - Dance With Somebody.
zekersquote:Op woensdag 29 april 2009 12:59 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
Wat een gave plaat is dat toch. Hier in Zweden al weken op de radio, heerlijk!!
Zeer toffe plaat inderdaadquote:Op woensdag 29 april 2009 12:59 schreef Knutknuttsson het volgende:
Wat een gave plaat is dat toch. Hier in Zweden al weken op de radio, heerlijk!!
Duitsland volgens mij ook al. Komt wel hierheenquote:Op woensdag 29 april 2009 13:11 schreef naatje_1 het volgende:
in de UK is de eerste varkensgriepgeval geconstateerd
*Zet alvast de Radio 2 stream maar aan*quote:
jeej Bertje!!quote:Op woensdag 29 april 2009 13:53 schreef Feivel1 het volgende:
Hahaha, morgen Stenders Eetvermaak met... Bert van Lent!
Nice!quote:Op woensdag 29 april 2009 13:53 schreef Feivel1 het volgende:
Hahaha, morgen Stenders Eetvermaak met... Bert van Lent!
Hahaha wat een kutplaat is dat toch he.quote:Op woensdag 29 april 2009 14:08 schreef purplerose het volgende:
tis weer rabbertijd
en dan beginnen met zo een schijtplaat als die van Gnarls![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
oldskool U2 gaat voor dance meukquote:Op woensdag 29 april 2009 14:45 schreef cosmick het volgende:
[..]
Nou, op 3FM is anders een hele vette dansplaat!
PP. Luister. Ik hou niet van U2 en helemaal al niet van die Rabradio-trance/faithless-zooi. Dat weet je toch.quote:Op woensdag 29 april 2009 14:52 schreef purplerose het volgende:
[..]
oldskool U2 gaat voor dance meuk
Geweldig, heb hem hier nog liggen, vanmiddag maar eens installeren om m'n tijd te vervelenquote:Op woensdag 29 april 2009 15:24 schreef -Hans- het volgende:
W00t ! Rollercoaster Tycoon. Geweldig spel idd
Misschien ga ik dat ook maar even doenquote:Op woensdag 29 april 2009 15:25 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Geweldig, heb hem hier nog liggen, vanmiddag maar eens installeren om m'n tijd te vervelen!
Mario Kart Wii!
quote:Een rare week met zo'n vrije dag er in. Toch gaat ie op woensdag dwars door midden. HAKKUH!
50%
Tokyo Ghetto Pussy - Another galaxy
21%
Mark Oh - Fade to grey
29%
Stingray & sonicdriver - Cold as ice
Ej man! Dat is wel tofquote:Op woensdag 29 april 2009 16:21 schreef Timo20 het volgende:
Goooooeeeeeedenmiddag![]()
![]()
Vandaag het nieuwe album van Johan ontvangen, incl. handtekeningen![]()
Mooi, dan zal mijn exemplaar ook wel in de bus liggen, jammer da'k pas morgen weer thuis ben...quote:Op woensdag 29 april 2009 16:21 schreef Timo20 het volgende:
Goooooeeeeeedenmiddag![]()
![]()
Vandaag het nieuwe album van Johan ontvangen, incl. handtekeningen![]()
Jij denkt dat het al vrijdag is?quote:Op woensdag 29 april 2009 16:23 schreef Sjowhan het volgende:
Ben benieuwd naar de nieuwe MH.. Dat lees ik trouwens wel thuis, want kan zo geen radio meer luisteren
quote:Op woensdag 29 april 2009 18:32 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Jij denkt dat het al vrijdag is?
Die bekendmaking duurt nog wel even hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |