abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 5 september 2009 @ 10:57:56 #101
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_72455911
quote:
Op zaterdag 5 september 2009 10:53 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

Bring it on, serieus leg maar een uit hoe het volgens jou werkt en ik beloof je door alle onwaarheden heen te prikken. Alleen hoop ik dat je niet, zoals iemand anders hier, eerst 4 paginas schreeuwt om feitelijke weerlegging en daarna opeens verdwijnt.

Ben je trouwens, net als alle andere HIV-AIDS ontkenners, ook overtuigd dat de beste bescherming tegen AIDS zuid-afrikaanse aardappelen zijn?

Kun je dan misschien ook even uitleggen waarom, onder gebrek aan aids medicijnen, er op eens zoveel aids bij kwam in Afrika? Een correlatie die totaal tegen jou overtuiging in gaat.
Nee bescherming voor je eigen lichaam is ABSOLUUT niet luisteren naar incompetente artsen. Dat is de beste en enige oplossing. Je wordt pas namelijk echt ziek als je aan de afgekeurde medicijnen gaat.

Jaja AIDS is net als TROS Radars Winderigheid een nep aandoening. Het is BigPharma's melkkoe.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_72455959
quote:
Op zaterdag 5 september 2009 10:57 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Nee bescherming voor je eigen lichaam is ABSOLUUT niet luisteren naar incompetente artsen. Dat is de beste en enige oplossing. Je wordt pas namelijk echt ziek als je aan de afgekeurde medicijnen gaat.

Jaja AIDS is net als TROS Radars Winderigheid een nep aandoening. Het is BigPharma's melkkoe.
Ok dat is jouw "mening" maar je hebt er naar eigen zeggen ook onweerlegbare feiten voor. Feiten die je nooit presenteert overigens maar waarbij je altijd verwijst naar mensen die ook in reptiel-mensen geloven.

Dus, zie mijn post hierboven > leg dan eens uit hoe AIDS dan wel werkt en waarom er dan zoveel mensen aan doodgaan? En begin dan bij de basis van het immuunsysteem he, want daar draait het allemaal om.
The Rated-R Era ... A Decade of Decadence
Mr. Prolapse 2009
pi_72456017
quote:
Op zaterdag 5 september 2009 10:57 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Nee AIDS wordt veroorzaakt door HIV blauwe driehoeken ABSOLUUT hekwerk NWO.
PUNT

[ Bericht 0% gewijzigd door oompaloompa op 05-09-2009 11:03:50 (PUNT, voor 100% onweerlegbaarheid) ]
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
  zaterdag 5 september 2009 @ 11:03:46 #104
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_72456034
quote:
Op zaterdag 5 september 2009 11:00 schreef Dragorius het volgende:

[..]

Ok dat is jouw "mening" maar je hebt er naar eigen zeggen ook onweerlegbare feiten voor. Feiten die je nooit presenteert overigens maar waarbij je altijd verwijst naar mensen die ook in reptiel-mensen geloven.

Dus, zie mijn post hierboven > leg dan eens uit hoe AIDS dan wel werkt en waarom er dan zoveel mensen aan doodgaan? En begin dan bij de basis van het immuunsysteem he, want daar draait het allemaal om.
Deze discussie is al zo vaak gevoerd.

Begin jij je eerste maar eens te verdiepen in hoe BigPharma ziektes verzint en daar prompt medicijnen voor heeft (boeit het dat je daar iemand echt vernield).

http://video.google.com/videoplay?docid=7274049881792333623
http://video.google.com/videoplay?docid=-8674401787208020885

Je zult natuurlijk van afgelopen maandag TROS radars uitzending fout vinden? Ik zal je wat vertellen BigPharma is FOUT! Door en door FOUT. Corrupt tot op het bot.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_72456064
quote:
Op zaterdag 5 september 2009 11:03 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Begin jij je eerste maar eens te verdiepen in hoe BigPharma ziektes verzint en daar prompt medicijnen voor heeft (boeit het dat je daar iemand echt vernield).

Je zult natuurlijk van afgelopen maandag TROS radars uitzending fout vinden? Ik zal je wat vertellen BigPharma is FOUT! Door en door FOUT. Corrupt tot op het bot.
Dat bigpharma ziektes verzint is ongerelateerd aan of HIV AIDS veroorzaakt.
Ik woon op huisnummer 128.
Die zin is waar dus alles wat ik heb verteld is waar en dus heb ik gelijk?

Jij claimt dat HIV niet de oorzaak is van AIDS maar dat anti-aids medicijnen dat zijn, kom een met een bron of in ieder geval een vorm van argumentatie.
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
pi_72456106
quote:

[..]

Nee ik vond het vooral vermakelijk hoe slecht de pers in Nederland bezig is. Dingen aannemen voor waar ipv zelf onderzoek te doen. Dat toont niks aan over welke farmaceutische industrie dan ook maar over de pers in Nederland. En ja, dat is kwalijk.

Verder, ik vroeg het aan jou om het in je eigen woorden uit te leggen. Jij bent er zo van overtuigd dus dan heb je het hele systeem dus ook in je hoofd. Hoe kan je ergens tegen of voor zijn als je niet weet wat het is, immers?
The Rated-R Era ... A Decade of Decadence
Mr. Prolapse 2009
  zaterdag 5 september 2009 @ 13:13:03 #107
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_72458736
Goh, weer een poging? Laat maar zien Lambiekje.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  zaterdag 5 september 2009 @ 13:44:57 #108
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_72459534
quote:

[..]

En al die keren gaf je geen duidelijke antwoorden of negeerde je simpelweg vervelende punten die je beeld van dit hele gebeuren tegen spreken. Zoals een paar posts hierboven weer gebeurde.
Onikaan ni ov dovah
pi_72460311
quote:
Op zaterdag 5 september 2009 13:44 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

En al die keren gaf je geen duidelijke antwoorden of negeerde je simpelweg vervelende punten die je beeld van dit hele gebeuren tegen spreken. Zoals een paar posts hierboven weer gebeurde.
Ik ben ook erg nieuwsgierig naar antwoorden op mijn vragen, maar vermoedelijk krijg ik te horen dat ik kortzichtig ben en de waarheid niet onder ogen wil zien.
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 23 november 2009 @ 22:01:34 #110
862 Arcee
Look closer
pi_74950876
quote:
HIV-virus steeds sterker
Het laatste nieuws over deze
alarmerende ontwikkeling.
Straks in Nova op Nederland 2.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  maandag 23 november 2009 @ 23:18:50 #111
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_74954243
quote:
Op zaterdag 5 september 2009 11:05 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

Dat bigpharma ziektes verzint is ongerelateerd aan of HIV AIDS veroorzaakt.
Ik woon op huisnummer 128.
Die zin is waar dus alles wat ik heb verteld is waar en dus heb ik gelijk?

Jij claimt dat HIV niet de oorzaak is van AIDS maar dat anti-aids medicijnen dat zijn, kom een met een bron of in ieder geval een vorm van argumentatie.
Er wordt gesteld dat de 'cocktails' een verzwakt of vermoeid lichaam juist verder verzwakken en kapotmaken door het imuun systeem tegen zichzelf te keren. Of het t HIV-viirus in het lichaam daarvoor nodig heeft of niet moet dan blijken. Wellicht dat een gezonde journalist(e) zich eraan zou durven wagen de cocktails te nemen. En dan kijken wat er gebeurt? En natuurlijk niet in overleg van 'ik ga dit doen om te zien wat er gebeurt'. Zodat mensen in het AIDS-complot meneer of mevrouw geen placebos zullen geven. Wellicht dat her en der papieren vervalst kunnen worden zodat alles echt lijkt voor iedereen. En dat alleen de ontvanger/ster weet wat er aan de hand is.
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
pi_74960009
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 09:52 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Fok: het enige forum dat niet geblocked is door de inrichting.
Er zit een nogal groot verschil tussen wat jij nu aanhaalt en wat er hier verkondigd wordt, heur Door idioterie als dit krijg je gevallen a la Sylvia Millecam die onnodig doodgaan omdat ze teveel opgaan in een fantasieverhaal.
pi_74960181
Even iets minder fel graag. Een pittige discussie is altijd wel fijn, maar elkaar voor psychiatrische patiënt uitmaken gaat net ff wat te ver he.
  dinsdag 24 november 2009 @ 10:36:58 #114
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_74960512
quote:
Op maandag 23 november 2009 23:18 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Er wordt gesteld dat de 'cocktails' een verzwakt of vermoeid lichaam juist verder verzwakken en kapotmaken door het imuun systeem tegen zichzelf te keren. Of het t HIV-viirus in het lichaam daarvoor nodig heeft of niet moet dan blijken. Wellicht dat een gezonde journalist(e) zich eraan zou durven wagen de cocktails te nemen. En dan kijken wat er gebeurt? En natuurlijk niet in overleg van 'ik ga dit doen om te zien wat er gebeurt'. Zodat mensen in het AIDS-complot meneer of mevrouw geen placebos zullen geven. Wellicht dat her en der papieren vervalst kunnen worden zodat alles echt lijkt voor iedereen. En dat alleen de ontvanger/ster weet wat er aan de hand is.
En welke journalist zal dit gaan doen? Waarom flirten met de dood omdat er een paar complottheoristen zijn die denken dat het een groot complot is?
En "mensen stellen" is geen bron natuurlijk... Iedereen weet toch dat de maan van kaas is.
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
pi_74960521
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 10:24 schreef ToT het volgende:
Even iets minder fel graag. Een pittige discussie is altijd wel fijn, maar elkaar voor psychiatrische patiënt uitmaken gaat net ff wat te ver he.

Ik noem niemand een psychiatrische patient. De dingen omtrend AIDS die ik hier lees zijn simpelweg psychische wanen, als je het mij vraagt. Je ziet het nu ook weer met de hysterie tegen de Mexicaanse griep vaccinatie: dit soort idiote verhalen laten mensen twijfelen.

Dat jullie als subforum dit soort mensen vrij spel willen geven om hun wanen te etaleren onder het kopje "open geest" vind ik eerlijk gezegd nogal twijfelachtig.
pi_74960848
Tja discussie over BNW zelf kunnen we beter in het FB topic voeren, maar aan de andere kant is dit al zo vaak besproken. Het beleid zal niet veranderen.

Verder zijn de meningen van de posters hier wel gebaseerd op uitspraken die op andere sites staan, waar het vaak ook nog met bepaalde gegevens onderbouwd wordt. Het is dus niet door henzelf uit de lucht gegrepen.
  dinsdag 24 november 2009 @ 10:52:50 #117
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_74960919
ToT, 95% van de bronnen die genoemd worden zijn andere complot sites...En als een wetenschapper een bewijs aandraagt dat het anders zit, zit hij in het complot
Ecosia
pi_74961577
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 10:50 schreef ToT het volgende:
Verder zijn de meningen van de posters hier wel gebaseerd op uitspraken die op andere sites staan, waar het vaak ook nog met bepaalde gegevens onderbouwd wordt. Het is dus niet door henzelf uit de lucht gegrepen.
"Bepaalde gegevens". Dat je het van internet kunt plukken betekent niet dat het niet "uit de lucht gegrepen is".

Maar je hebt gelijk, deze discussie is al veel vaker gevoerd. Ik moest er alleen aan denken toen Roel Coutinho een opmerking maakte met betrekking tot de argwaan jegens de griepvaccinatie: veel mensen weten domweg niet meer wat voor impact bepaalde ziektes hadden tot een jaar of 50 terug op de maatschappij en hebben geen idee hoeveel mensenlevens er gered zijn. Ik krijg het idee dat Lambiekje ook niet bepaald persoonlijk Aidspatienten kent. Je zou em es een dag naar een Aidsorganisatie moeten sturen, wordt-ie met z'n betonnen plaat op de feiten gedrukt. Hoewel ik betwijfel of het indruk zal maken, want elke poging om zijn waanwereld te verstoren wordt natuurlijk hardnekkig neergeslagen.

Door internetsites. Met "bepaalde gegevens". Vanachter de luxaflex naar beneden.
pi_74964261
Eensch @ Jumparound & Haushoffer, maar Lambiekje en anderen die zich in de complotten verdiepen zien de alternatieve verklaringen als de waarheid die niet gekleurd zijn door onderzoeken van de Bigpharma die de mensen zo ziek mogelijk willen houden. De complotsites zouden neutraal zijn en DUS de waarheid verkondigen.
  dinsdag 24 november 2009 @ 13:24:08 #120
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_74965066
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 10:36 schreef Jumparound het volgende:

[..]

En welke journalist zal dit gaan doen? Waarom flirten met de dood omdat er een paar complottheoristen zijn die denken dat het een groot complot is?
En "mensen stellen" is geen bron natuurlijk... Iedereen weet toch dat de maan van kaas is.
Het is natuurlijk erg makkelijk om alles maar aantenemen wat de gevestigde orde ons meedeelt zonder een alternatieve kijk te onderzoeken. Het is precies waar ik op doelde niemand zou dit doen. Maw. dat HIV AIDS veroorzaakt, en ik ga ervan uit op dit moment dat het erg fout kan zijn, houdt je in stand. Denk je eens in, volgens mij zijn Gallo en Montegnier de enigsten die het HIV-virus ooit onder een microscoop hebben gezien. Voorderest vertrouwt de hele medische wereld op een testje om te zien of je het HIV-virus hebt of niet. Zonder de virus zelf te zien/herkennen. Denk je eens in hoe gek is dat, en dat is de werkelijke praktijk! Geen complot-theorie.

[ Bericht 2% gewijzigd door Schenkstroop op 24-11-2009 13:31:19 ]
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
  dinsdag 24 november 2009 @ 13:29:23 #121
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_74965194
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 11:12 schreef Haushofer het volgende:

[..]

"Bepaalde gegevens". Dat je het van internet kunt plukken betekent niet dat het niet "uit de lucht gegrepen is".

Maar je hebt gelijk, deze discussie is al veel vaker gevoerd. Ik moest er alleen aan denken toen Roel Coutinho een opmerking maakte met betrekking tot de argwaan jegens de griepvaccinatie: veel mensen weten domweg niet meer wat voor impact bepaalde ziektes hadden tot een jaar of 50 terug op de maatschappij en hebben geen idee hoeveel mensenlevens er gered zijn. Ik krijg het idee dat Lambiekje ook niet bepaald persoonlijk Aidspatienten kent. Je zou em es een dag naar een Aidsorganisatie moeten sturen, wordt-ie met z'n betonnen plaat op de feiten gedrukt. Hoewel ik betwijfel of het indruk zal maken, want elke poging om zijn waanwereld te verstoren wordt natuurlijk hardnekkig neergeslagen.

Door internetsites. Met "bepaalde gegevens". Vanachter de luxaflex naar beneden.
Griep en ziekten als polio moet je niet doormekaar halen/met mekaar vergelijken. Het griep-virus muteert sneller en er zijn verschillende varianten. Het is toch raar als ervanuit gaat dat dat je precies die virus/mutatie moet hebben om uberhaupt een vaccinatie te kunnen maken, dat pharma al een jaar of half jaar daarvoor een vaccinatie kan produceren voor de komende griep-seizoen maanden later? Het is nieteens bewezen dat de griep-vaccin werkt. Wie weet wordt je wel beter op eigen kracht en is de die seizoens-prik nieteens nodig. Wel big business voor big-pharma, dat wel.
  dinsdag 24 november 2009 @ 13:29:29 #122
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_74965200
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 13:24 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Het is natuurlijk erg makkelijk om alles maar aantenemen wat de gevestigde orde ons meedeelt zonder een alternatieve kijk te onderzoeken. Het is precies waar ik op doelde niemand zou dit doen. Maw. de HIV veroorzaakt AIDS, en ik ga ervan uit op dit moment dat het erg fout kan zijn, houdt je in stand. Denk je eens in, volgens mij zijn Gallo en Montegnier de enigsten die het HIV-virus ooit onder een microscoop hebben gezien. Voorderest vertrouwt de hele mediscche wereld op een testje om te zien of je het HIV-virus hebt of niet.
Denk je eens in hoe gek is dat, en dat is de werkelijke praktijk! Geen complot-theorie.
Ik bespeur veel onzin in deze post.
Onikaan ni ov dovah
  dinsdag 24 november 2009 @ 13:32:07 #123
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_74965271
Zo. Tuinhek heeft gesproken. Wat goed van je zeg!

Lijd jij niet aan grootheidswaan?

Voorts vind ik dat je een plaat voor je kop hebt. Vraag me af hoe je het zover geschopt hebt in het leven. Alle officiele verklaringen neem je voor lief en verdedig je ook nog. Er is werkelijk niks waar jij het mee oneens lijkt te zijn wat de gevestgde orde/overheid de mensen influistert. Dat is best bizar.
  dinsdag 24 november 2009 @ 13:42:05 #124
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_74965587
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 12:41 schreef ToT het volgende:
Eensch @ Jumparound & Haushoffer, maar Lambiekje en anderen die zich in de complotten verdiepen zien de alternatieve verklaringen als de waarheid die niet gekleurd zijn door onderzoeken van de Bigpharma die de mensen zo ziek mogelijk willen houden. De complotsites zouden neutraal zijn en DUS de waarheid verkondigen.
AIDS is toch geen interessante doelgroep voor BigPharma? Niet zolang afrika zich geen aidsremmer kan veroorloven, en zolang 3/4 van een lands HIV / AIDS heeft kan het nooit een economie opbouwen die voldoende oplevert om geld te hebben om aidsremmers te kopen! Sowieso is Bigpharma gebaat bij een gezonde economie, wie anders moet de medicijnen kopen!

Oh wacht... het is in opdracht van de NWO, die gebruikt o.a. de accijnzen op benzine om BigPharma te betalen.

Zoals ik al zei... De maan is van kaas, je weet toch
Ecosia
  dinsdag 24 november 2009 @ 13:42:44 #125
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_74965612
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 13:32 schreef Schenkstroop het volgende:
Zo. Tuinhek heeft gesproken. Wat goed van je zeg!

Lijd jij niet aan grootheidswaan?

Voorts vind ik dat je een plaat voor je kop hebt. Vraag me af hoe je het zover geschopt hebt in het leven. Alle officiele verklaringen neem je voor lief en verdedig je ook nog. Er is werkelijk niks waar jij het mee oneens lijkt te zijn wat de gevestgde orde/overheid de mensen influistert. Dat is best bizar.
Maar als je de vraag omdraait, DAN heeft het met gezond verstand te maken!
Ecosia
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')